abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 september 2006 @ 16:48:20 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41773951
teigan, volgens je profiel ben je morgen jarig Maar van harte hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41774136
Octopussy: Wat gaaf dat je huisarts zo reageerde! Klinkt als een geweldige huisarts. Super dat het nu dus echt allemaal op gang gaat komen. Wel erg spannend!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41774297
Ik heb trouwens gisteren BodyCombat en Pump gedaan, en vandaag Step en Balance. Gebaseerd op de gemiddelde verbranding zit ik dan toch al aan de 1691 kcal.

Zondag had ik me trouwens verslapen dus vorige week 'maar' drie uur gesport.

Morgen weer RPM, dus dan zit ik al aan de 2374. Als het goed is kom ik deze week op 3492 kcal totaal aan sport, als ik me niet weer verslaap =P
Sanity is (not) statistical
  woensdag 13 september 2006 @ 17:02:10 #104
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41774462
octo wat goed zeg! dr. Schweitzer lijkt me erg sympathiek!
pi_41774723
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:58 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb trouwens gisteren BodyCombat en Pump gedaan, en vandaag Step en Balance. Gebaseerd op de gemiddelde verbranding zit ik dan toch al aan de 1691 kcal.

Zondag had ik me trouwens verslapen dus vorige week 'maar' drie uur gesport.

Morgen weer RPM, dus dan zit ik al aan de 2374. Als het goed is kom ik deze week op 3492 kcal totaal aan sport, als ik me niet weer verslaap =P
Da's bijna een halve kilo vet!
Wow!
***Levi was here***
pi_41775180
Ja he! En een paar dagen geleden woog ik nog 82,1 en na al dat sporten weer netjes 83!

De wegen van het lichaam zijn ondoorgrondelijk... Maar ik houd moed!

Ik ben overigens ook al een beetje begonnen met de tips van Gillian McKeith: 's ochtends eerst een glas warm water drinken (volgens haar liefst met citroensap maar dat vind ik te goor en lijkt me ook niet echt goed voor m'n tanden?), en brandnetelthee, verder heb ik zonnebloempitten en ongezouten noten die ik dus ook nog eens gewoon in kleine beetjes opeet (doe echt eeuwen met een zak zonnebloempitten; ongezouten dus en zonder schil) en ik slik m'n supplementen weer netjes en heb Spirulina aangeschaft. En of het psychisch is of dat het gewoon toeval is, ik voel me inderdaad energieker, dus voorlopig ga ik even door met de spirulina!
Sanity is (not) statistical
pi_41775707
Ik ben ook morgen pas jarig hoor... Dat stukje gaat ook over wat ik morgen moet doen enzo...

Sorry voor de onduidelijkheid.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41775816
Naja, alvast gefeliciteerd dan
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 september 2006 @ 17:49:14 #109
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41775908
quote:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen

Poll: Welke BMI heb je het liefste voor je vriendin?
Je hebt gestemd op: Ik hou van volslank (BMI >26)
Je IP is: 62.131.131.143

--------------------------------------------------------------------------------
(C) BOOTZ 2003-2006
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41776015
Ik heb trouwens net onzettend lekker avondeten op. Dat was echt lang geleden, dat ik dat gehad had. Helemaal nooit meer aangedacht.

Gewoon erwten en wortelen, met gekookte aardappels en een slavink
Heerlijk gewoon
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 september 2006 @ 18:26:57 #111
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41777003
Lekker Ymme...

Wij eten salade vandaag: ijsbergsla met een dressing van peterselie, knoflook, olie en azijn, daar bovenop tomaatjes, gekookt eitje, gebakken champignons, uitjes en haricots verts en tonijn. Daarbij een stokbroodje kruidenboter en een glas rosé Ons verweneten als het lekker warm is en we niet bbqen... Heerlijk om zo in de tuin te zitten.
  † In Memoriam † woensdag 13 september 2006 @ 18:39:11 #112
43556 miss_dynastie
pi_41777355
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:43 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook morgen pas jarig hoor...
Hehe, ik ook

Octo, wat goed!
  woensdag 13 september 2006 @ 18:46:37 #113
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41777569
ik heb me ook aangemeldt bij troel ik wacht ff het mailtje af

Kijken of we voor de kerst er nog flink wat af kunnen krijgen
pi_41779043
Voordat ik het morgen vergeet: Gefeliciteerd Miss_dynastie en Teigan!

En ik ben vandaag bij de opnames van Ranking the stars geweest (nieuw programma dat Paul de Leeuw gaat doen bij BNN, echt hilarisch!) en daar waren o.a. Milika Peterson (van Hart van Nederland) en Georgina Verbaan, maar wat een gratenpakhuizen zijn dat zeg! Dan maar 10 kilo overgewicht!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 september 2006 @ 19:52:46 #115
13151 crew  Rewimo
pi_41779932
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:46 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb me ook aangemeldt bij troel ik wacht ff het mailtje af

Kijken of we voor de kerst er nog flink wat af kunnen krijgen
Troel is nog op vakantie, dus kan nog even duren voor het mailtje binnenrolt Maar welkom en veel succes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41780149
Gefelicteerd vast Teigen en Miss_D. Morgen ben ik er vast niet, dus dan nu maar.

Jemig zeg, toen ik aan het afvallen was kon ik nog meer eten dan nu. Echt lastig. Anna heeft veel last van krampjes, dus ik eet nu niks meer dat voor die krampjes kan zorgen. Dus geen aardbeiden, sinaasappel, citrusvruchten en tig soorten groenten meer. Maar snoep en koek staat op geen enkel 'verboden' lijstje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_41780187
Ik heb een nieuwe baan

nu nog een nieuw huis
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 september 2006 @ 20:00:38 #118
13151 crew  Rewimo
pi_41780225
Erg vervelend dat je alle gezonde dingen moet laten liggen, YPPY Hoop voor jou en Anna dat de krampjes gauw overgaan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 september 2006 @ 20:01:06 #119
13151 crew  Rewimo
pi_41780241
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:59 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik heb een nieuwe baan

nu nog een nieuw huis
Gefeliciteerd! Bij welke collega's?
pi_41780261
Bij de collega's in Amsterdam (MKB).
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 september 2006 @ 20:26:16 #121
13151 crew  Rewimo
pi_41781149
Fijn joh
pi_41789454
Ik heb net uitgerekend dat ik vandaag zo'n 900 kcal heb ingenomen (ik stond wel laat op en ontbeet niet). Is dat niet heel erg weinig? (21 jaar overigens)

En ik wil voortaan ook eens wat beter bijhouden hoeveel kcal ik nu eet en hoeveel ik met sporten verbrand. Maar hoeveel moet je ongeveer aan verbruikte kcal rekenen per dag voor gewone dagelijkse handelingen (door het huis lopen, afwassen, douchen) als je de hele dag thuis zit? Dan heb ik dat als basis.
pi_41791959
81 kilo
2 kilo eraf in 1 maand, gaat gelukkig weer goed hier
pi_41792109
Gefeliciteerd teigan en miss-d .

Teigan: mooi dat het gisteren meeviel. Dan valt het daarna wel weer te doen.
Octo: fijn zeg die nieuwe arts! Die luistert tenminste wat je wilt
Levitation: volgens mij was jij niet de enige lastpost op die school... ik heb daar wel meer verhalen over die school gehoord (dus ik zat op een andere school aldaar)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 september 2006 @ 08:10:14 #125
13151 crew  Rewimo
pi_41792112
Hoera, twee jarigen! Van harte gefeliciteerd, dames!

*op calorievrij gebak gaat zitten wachten*
pi_41792139
Miss_d gefeliciteerd met je verjaardag!!!

En van mij iets niet helemaal caloriearm, maar wel lekkers...

You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 september 2006 @ 08:18:16 #127
13151 crew  Rewimo
pi_41792188
Ik krijg het doosje niet open
  donderdag 14 september 2006 @ 08:19:34 #128
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41792205
Miss D en Teigan gefeliciteerd!!
  donderdag 14 september 2006 @ 08:32:26 #129
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41792358
Gefeliciteerd jarigen Ik sla het chocolaatje alleen even over
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_41792710
Miss D en Teigan gefeliciteerd!
Gezellig zo'n dubbele verjaardag.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 september 2006 @ 09:01:27 #131
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41792831
Feeeeeeeeest Van harte gefeliciteerd Teigan en Miss_D
pi_41792918
quote:
Op donderdag 14 september 2006 08:09 schreef Pandorah het volgende:

Levitation: volgens mij was jij niet de enige lastpost op die school... ik heb daar wel meer verhalen over die school gehoord (dus ik zat op een andere school aldaar)
Volgens mij viel het over het algemeen wel mee op die school (zeker in die tijd nog), het was best een "elite school". Hoewel het nog lang geen Alferink College was. Alleen hadden ze ook een MAVO en dat staat nu eenmaal garant voor rotzooi. Een van die scholen naast 't Erasmus, Segwaart - De Brug geloof ik dat het destijds heette, dat was volgens mij nog veel erger. Daar heeft trouwens in een grijs verleden een broer van me gezeten nadat hij van het ONC was getrapt, in die school hingen in de 80-er jaren al bewakingscamera's in de gangen en dat was niet tegen inbrekers.

Heb na het Erasmus trouwens op 't Meander/ID-College gezeten (MEAO gedaan). Dat was echt altijd dikke pret. Het was daar zo slecht georganiseerd dat niemand door had dat we eeuwig spijbelden. Geweldige tijd, trek nog steeds met vrienden op die ik toen in 't eerste jaar leerde kennen.
***Levi was here***
  donderdag 14 september 2006 @ 09:24:08 #133
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41793321
van harte
pi_41793338
Happy Birthday Miss_D en Teigan

*smak*smak*smak.
pi_41793361
Het lopen en weer op de lijn letten, heeft ervoor gezorgt, dat er één hele kilo af is

Zie dan wel, dat ik het kan...
  donderdag 14 september 2006 @ 10:17:56 #136
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41794566
ipv ontbijten met allemaal vettige zooi (denk aan koekjes snoepjes en shit) ontbijt ik nu met 2 beschuiten met een beetje jam,en een stuk fruit

hopen dat er tegen de kerst 6 kilo af is
pi_41794592
auw...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41794695
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
auw...
Auw?
Heb je gesport?
Of ben je toch nog niet helemaal beter?
***Levi was here***
pi_41795267
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:23 schreef Levitation het volgende:

[..]

Auw?
Heb je gesport?
Of ben je toch nog niet helemaal beter?
dat eerste...

heb 28.2% vet, een bovendruk van 147, om goed te sporten moet tijdens het sporten mijn hartslag tussen de 161 en de 174 blijven. Gister echt weer te pletter gezweet, spierpijn eigenlijk alleen in mijn kuiten... vanaaf weer
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 september 2006 @ 10:51:16 #140
13151 crew  Rewimo
pi_41795303
Die spieren krijgen het weer even te verduren natuurlijk. Die moeten weer wennen
pi_41795308
quote:
Op donderdag 14 september 2006 00:52 schreef Greetings het volgende:
Ik heb net uitgerekend dat ik vandaag zo'n 900 kcal heb ingenomen (ik stond wel laat op en ontbeet niet). Is dat niet heel erg weinig? (21 jaar overigens)

En ik wil voortaan ook eens wat beter bijhouden hoeveel kcal ik nu eet en hoeveel ik met sporten verbrand. Maar hoeveel moet je ongeveer aan verbruikte kcal rekenen per dag voor gewone dagelijkse handelingen (door het huis lopen, afwassen, douchen) als je de hele dag thuis zit? Dan heb ik dat als basis.
Op deze site http://diet.ivillage.com/healthcalc kan je allerlei dingen berekenen, o.a. je 'daily caloric requirement' (onderaan wel 'metric' aanklikken voor kilo's en centimeters). Maar dan krijg je een kcal behoefte waarbij je gewicht stabiel zou moeten blijven. Om af te vallen hanteren veel dietisten de regel om van dat getal 500 kcal per dag af te trekken. Dan ga je dus afvallen. Voor veel mensen gaat dat alleen veel te langzaam en die willen nog sneller afvallen. Een veilig getal is dan 1200 kcal om boven te blijven. Zo héél af en toe zoals jij 900 kcal is geen probleem, maar maak er geen gewoonte van Dan werk je het jojo'en in de hand.

Op deze site: http://www.caloriesperhour.com/index_burn.html heb je een 'activity calculator' en zover ik heb gevonden de meest uitgebreide (hey, er staat zelfs op hoeveel kcal je verliest met rustige, minder rustige en enthousiaste sex ). Daar kan je je verbrandde kcal goed berekenen (en weer niet vergeten cm's en kg's aan te klikken, tenzij je een kei bent in feet en lbs en pounds en zo).

Succes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41795409
Ikiskoel gefeliciteerd met je nieuwe baan
Teigan gefeliciteerd met je verjaardag wanneer kan ik een gebakje komen halen?
Miss_dynastie Ook van harte met deze prachtige verjaarsdag (wat een zon zeg!)
Yppy gefeliciteerd met het mogen snoepen (al heb ik zelf toch liever fruit, dus dat is wel jammer)
ymme gefeliciteerd met de eerste kilo op weg naar meer! (er af dus )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41796067
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:55 schreef Isabeau het volgende:

ymme gefeliciteerd met de eerste kilo op weg naar meer! (er af dus )
Psst 12,6 kilo's zijn d'r al af
pi_41796113
Goedemorgen!! Heeeerlijk uitgeslapen!

Een fijne verjaardag voor de jarigen onder ons Ge-wel-dig weer voor een verjaardag!!

Isabeau, thanks voor je felicitaties Ik ben ook helemaal blij met mn nieuwe baan! Om te voorkomen dat ik dagelijks 5 ( ) uur in de trein zit moet ik nog even snel een huis regelen in de buurt, haha.
pi_41796311
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:19 schreef ymme het volgende:

[..]

Zo hee dat is knap

Ik heb vanmorgen deskundig mijn weegschaal naar de..... geholpen . heb dus een nieuwe nodig . welke hebben jullie?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_41796852
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:19 schreef ymme het volgende:
Ja, weet ik Maar je was nu weer enthousiast opnieuw begonnen
  † In Memoriam † donderdag 14 september 2006 @ 11:46:33 #147
43556 miss_dynastie
pi_41796885
Bedankt voor alle felicitaties
Teigan, van harte

Ik heb geen suikervrij gebak maar gewoon lekkere appeltaart
En vanavond gaan we uit eten
pi_41796887
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:21 schreef Ikiskoel het volgende:
Isabeau, thanks voor je felicitaties Ik ben ook helemaal blij met mn nieuwe baan! Om te voorkomen dat ik dagelijks 5 ( ) uur in de trein zit moet ik nog even snel een huis regelen in de buurt, haha.
Ik hoop dat je snel een huis vindt Ik heb het 2 jaar gedaan, 4 uur reizen per dag, en dat sloopt je echt. 5 uur is dan nòg erger Succes!
pi_41797171
Hehe, ja ik hoop ook dat ik snel een huis vind 2 jaar lang 4 uur per dag reizen lijkt me echt verschrikkelijk. Het is niet mijn bedoeling om dat 2 jaar te gaan doen, haha. Maandag weten we meer over een huis.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 september 2006 @ 11:56:09 #150
13151 crew  Rewimo
pi_41797181
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:29 schreef Ymke het volgende:
Zo hee dat is knap

Ik heb vanmorgen deskundig mijn weegschaal naar de..... geholpen . heb dus een nieuwe nodig . welke hebben jullie?
Ik heb een fraaie glazen digitale van Blokker. Kostte wel 13 euro of zo.

En hij weegt tot 180 kilo
pi_41797229
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:56 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb een fraaie glazen digitale van Blokker. Kostte wel 13 euro of zo.

En hij weegt tot 180 kilo
13 euro? dat is toch niet zoveel?

Ik had ook een digitale maar dat ding kon er dus niet tegen om onder water gehouden te worden
  donderdag 14 september 2006 @ 11:58:45 #152
3142 m@x
pi_41797259
Ik kom even zeuren hoor. Weten jullie of Troel op vakantie is ofzo? Ik heb haar maandag een mailtje gestuurd over het lijstje en de aanmelding enzo maar tot nu toe heb ik nog niks gehoord. Een vermelding in dat lijstje is een mooie stok achter de deur van me dus ik wil er heel graag snel in (en er ook snel weer uit )
pi_41797290
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:58 schreef m@x het volgende:
Ik kom even zeuren hoor. Weten jullie of Troel op vakantie is ofzo? Ik heb haar maandag een mailtje gestuurd over het lijstje en de aanmelding enzo maar tot nu toe heb ik nog niks gehoord. Een vermelding in dat lijstje is een mooie stok achter de deur van me dus ik wil er heel graag snel in (en er ook snel weer uit )
Ja die is aan de zwier
pi_41797382
Ik heb een digitale met vetmeting en dat soort onzin, voor een paar euro bij Trekpleister. Het is een goede aankoop geweest.
pi_41797509
Misschien is dit wat?
Fitness weegschaal & analyse apparaat
Is wel wat prijzig (E 35,-). Vanaf maandag bij de Lidl te krijgen.

Zit zelf nog te twijfelen of ik 'm ga halen. Heb nu een simpele digitale van de Aldi, maar wat meer functies is misschien best aardig.
***Levi was here***
pi_41797654
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:06 schreef Levitation het volgende:
Misschien is dit wat?
Fitness weegschaal & analyse apparaat
Is wel wat prijzig (E 35,-). Vanaf maandag bij de Lidl te krijgen.

Zit zelf nog te twijfelen of ik 'm ga halen. Heb nu een simpele digitale van de Aldi, maar wat meer functies is misschien best aardig.
Die ziet er wel mooi uit Zal maandag eens langsgaan , al vraag ik me nog steeds af hoe zo'n ding nou kan weten hoeveel vet , vocht enz heb
pi_41797675
Het is een schatting met een behoorlijke marge, Ymke.
pi_41797720
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees hem dan wel af met mijn marge in gedachte
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 september 2006 @ 12:15:00 #159
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41797742
Ik heb een designding van Tefal, erfenis van schoonmoeder. Best mooi hoor en digitaal, dus duidelijk... Alleen weeg ik thuis dus ruim een kilo meer dan bijvoorbeeld bij mijn ouders
pi_41797745
Och, als de schatting steeds op dezelfde manier gebeurt kan je wel goed zien hoeveel vet je bent kwijtgeraakt
pi_41797808
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:12 schreef Isabeau het volgende:
De waardes moet je inderdaad met een (flinke) korrel zout nemen. Staar je er niet op blind.
Het is wel bruikbaar om als graadmeter te gebruiken. Stijgt het of daalt het? Dat soort dingen.
Maar 't zijn wel leuke gadgets.
***Levi was here***
pi_41797823
Ik ben benieuwd , als ik hem heb gekocht laat ik het wel weten , zal mn zoon er ook opzetten , die is gewoon vetloos
pi_41798158
hellowww allemaal! gefeliciteerd nog voor de jarigen!

Ik zit in Spanje (Costa Brava, santa susanna) maar wilde even weer een stukje lezen bij jullie.
Dieet-technisch gaat het niet eens zo slecht hier op vakantie, eet ook veel salade.
Alleen de ijsjes kan ik slecht laten staan, maja dat mag van mezelf ook nu in op vakantie ben.

het weer zit hier niet mee, we hebben 2 dagen onwijs lekker weer gehad, gewoon echt strandweer, maar de laatste 3 dagen is het alleen maar regen, onweer en storm... erg jammer, want dat is niet echt het beeld wat je voor ogen hebt als je naar Spanje gaat.

nou ik zal mijn gewicht na de vakantie ook maar weer eens updaten. tot volgende week allemaal!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_41798238
De laatste 3 dagen is de zon naar Nederland gegaan, Beessie-Jen

Nog héél veel plezier hoor! Tot over een week
  donderdag 14 september 2006 @ 12:39:40 #165
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41798364
net mezelf gemeten met een meetlint. Mn taille is 86
pi_41798394
tot snel!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 14 september 2006 @ 12:49:35 #167
3142 m@x
pi_41798632
Ik heb net bij de Marskramer een digitale weegschaal gekocht voor ¤14,99.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:50:36 #168
3142 m@x
pi_41798665
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:59 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ja die is aan de zwier
das nou jammer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 september 2006 @ 13:42:19 #169
13151 crew  Rewimo
pi_41800070
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:50 schreef m@x het volgende:
das nou jammer
En ik had nog wel braaf bij iedere "nieuwe" gemeld dat Troel op vakantie is...

Ik weet trouwens niet precies wanneer ze terugkomt.
  donderdag 14 september 2006 @ 13:52:15 #170
3142 m@x
pi_41800282
Ik ga me morgenochtend even wegen met mijn nieuwe weegschaal en dan gil ik mijn huidige gewicht en streefgewicht gewoon even hier in het topic. Dan is het hoge woord er in ieder geval uit

Volgende week hebben we hier een teamlunch. Iedereen moet een gerecht meenemen en over het algemeen zijn die gerechten baggervet. Heeft iemand hier nog suggesties die wel bij mijn nieuwe 'slanke' levensstijl passen? Het gerecht/hapje moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
- mager
- niet te duur
- de avond ervoor te bereiden
- makkelijk mee te nemen in bus en trein
- koud te serveren
- ook geschikt voor moslims
pi_41800408
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:55 schreef Isabeau het volgende:
Teigan gefeliciteerd met je verjaardag wanneer kan ik een gebakje komen halen?
Wanneer kan je komen? Je bent welkom hoor...

Ik heb mijn eerste lesweek er nu opzitten.. Ik vind het toch lastig, dat touwtrekken met leerlingen om je gezag. Maar hopelijk wordt dat beter de komende tijd..

Nu zo maar even gaan schoonmaken en boodschappen halen..
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 september 2006 @ 14:08:25 #172
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41800681
Pfff, mijn nieuwe baan heeft dieettechnisch gezien twee storende factoren... Lunchen bij de chinees (gelukkig niet dagelijks) en de vrijmibo (bierrrrrr)

En nu zit ik vol... heb met vriendje afgesproken dat we vanavond maar gewoon de boterhammen eten die we eigenlijk voor de lunch hadden meegenomen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 september 2006 @ 14:10:45 #173
13151 crew  Rewimo
pi_41800755
M@x, misschien hapjes maken van (runder/kippen)vleeswaren? Rookvlees met partje ei, kipfilet met augurk, dat soort dingen?

Ik heb net het ziekenhuis gebeld, moet er om 8 uur zijn. Lekker vroeg Dan ga ik Christan dus maar bij oma in bed stoppen vanavond, want ik moet om half 8 de bus hebben.
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 september 2006 @ 14:15:09 #174
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41800871
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:52 schreef m@x het volgende:
Ik ga me morgenochtend even wegen met mijn nieuwe weegschaal en dan gil ik mijn huidige gewicht en streefgewicht gewoon even hier in het topic. Dan is het hoge woord er in ieder geval uit

Volgende week hebben we hier een teamlunch. Iedereen moet een gerecht meenemen en over het algemeen zijn die gerechten baggervet. Heeft iemand hier nog suggesties die wel bij mijn nieuwe 'slanke' levensstijl passen? Het gerecht/hapje moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
- mager
- niet te duur
- koud te serveren
Bereidingstijd
10-20 minuten
Ingredienten
6 gewelde abrikozen 125 ml verse sinaasappelsap zout,peper 100 gram couscous 2 eetlepels geraspte kokos 1 zakje garneer amandelen 1/2 courgette 2 eetlepels olijfolie
Bereidingswijze
Snijd de abrikozen in reepjes. breng het sinaasappelsap met de abrikozen,zout en 125 ml water in een pan aan de kook. roer de couscous erdoor en laat de pan met deksel van het vuur af ca. 5 minuten staan. rooster in een droge koekenpan de kokos en de amandelen tot het lichtbruin begint te kleuren. was en rasp de courgette grof. verhit in de koekenpan de olijfolie en bak de courgette ca. 3 minuten op een hoog vuur. schep de courgette door de couscous en laat het afkoelen. voeg de kokos en de amandelen toe aan de coucous en breng op smaak met zout en peper.
Serveertips
Besprenkel de salade met wat citroen of limoensap.

Eerlijk gejat van smulweb
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 september 2006 @ 14:18:18 #175
13151 crew  Rewimo
pi_41800949
Dat klinkt
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 september 2006 @ 20:48:17 #176
13151 crew  Rewimo
pi_41813078
Ah fijn, ik moet nachtgoed meenemen... dat is dus inmiddels 5 maten te groot
pi_41815488
5 maten te groot!! Damn! Dat is dus goed opgeschoten! Goed man! Dan kun je je oude t-shirts inmiddels als nachtjapon gebruiken. Is dat probleem ook weer opgelost
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 september 2006 @ 21:44:07 #178
13151 crew  Rewimo
pi_41815728
De meeste oude shirts zijn allang foetsie Ik neem maar gewoon een t-shirt mee. Ik zal het denk ik niet eens aan hebben, meestal krijg je meteen al zo'n lief jurkje aan
pi_41815794
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:52 schreef m@x het volgende:
- mager
- niet te duur
- koud te serveren
wraps maken bevalt mij erg goed, mijn favoriet:
plakjes kalkoenfilet, tzaziki, reepjes ijsbergsla, verse komkommer en stukjes feta. Inrollen en in de koelkast bewaren. Opdienen gesneden in plakjes.

of eentje met
tonijn gemengd met fritessaus en maiskorrels

of eentje met
plakjes kalkoenfilet, selleriesalade, geraspte wortel en reepjes ijsbergsla

of eentje met plakjes zalm, kruidenkaas (Philadefia met tuinkruiden of zo), kleine garnaaltjes en bieslook.

Echt, degene die wraps heeft uitgevonden zou een standbeeld moeten krijgen. Zoveel lekkere variatie is er mee mogelijk. Succes
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_41815797
Ik wil je alvast succes wensen voor morgen Rewimo..
Moet je nou ook nog een nachtje blijven, of mag je gelijk weer naar huis toe?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 september 2006 @ 21:55:03 #181
13151 crew  Rewimo
pi_41816248
Het is een dagopname, dus ik mag 's middags weer naar huis
pi_41817347
i'm back ik heb nog niks terug kunnen lezen maar ik kwam ff melden dat ik terug ben
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 september 2006 @ 22:58:18 #183
13151 crew  Rewimo
pi_41818805
Hoi Riann
pi_41818958
De baby van mijn zwangere vriendin is geboren, het is een meisje: Naomi. Helaas heeft ze slechts een uur geleefd. Ze had vrijwel geen longweefsel en heeft daardoor niet kunnen ademen, haar hartje was erg slecht (kamers niet even groot, gat in middenschot) maar heeft dus nog erg hard gewerkt. Naomi woog nog geen 2 kilo.

Ik heb m'n vriendin nog niet gesproken, ze heeft een andere vriendin gebeld en zij heeft mij ingelicht. Iedereen is er kapot van. Het is ook allemaal zo snel gegaan... vorige week donderdag kreeg ze te horen dat het mis was en vanmorgen is de kleine geboren en gestorven.

Hartverscheurend is het...
***Levi was here***
pi_41820106
Och Levitation, wat verschrikkelijk Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen, dus geef ik je even een flinke virtuele knuffel!
pi_41820992
Jeetje Levitation, wat verschrikkelijk voor jou, die vriendin (+ man) en omgeving . Ik weet ook niet goed wat te zeggen hierop behalve dat ik je een flinke knuffel geef . Gecondoleerd en veel sterkte...
pi_41821133
Sterkte, Levitation

Hartverscheurend. Precies het juiste woord
pi_41821531
Vergeet ik Rewimo voor morgen succes te wensen. Succes en hopelijk kom je met een mooi geniete slankere buik weer thuis !
pi_41823025
sterkte Levitation

voor wat mij betreft, ik ga ook maar 's een lijstjesaanmelding vtragen.

Knuffelslet dus, op dit moment 80 kilo fanatiek aan het cardio-en en spinnen, goede eetgewoontes, en wil naar de 70 om straks mooi in het leer op mn toekomstige motor kan hupsen...

@Octo: lag net op bed en kon niet meer slapen dan maar weer even achter de pc was gezellig meis! moeten we vaker doen

ik sport dus drie keer per week tegenwoordig, eet lekker gezond brood met magere kazen enzo, vleeschbeleg, en een salade op mn werk tussendoor, avondeten, klaar

En veul thee, koffie en water

Ga maar weer 's pogen om 't hier wat bij te houden
Fragile like a rose on the snow...
pi_41823339
Faithy, ben echt net thuis rijswijkseplein was nl. ook afgesloten, dus ik moest weer de A12 op

naja.

Levitation, wat een nare gebeurtenis zeg Veel sterkte

Rewimo, als je dit nog leest: succes in het ziekenhuis, may the bump be gone

Vandaag nog even gebeld voor een afspraak met dr. Schweitzer. Ze zijn nog aan het onderhandelen met Zilveren Kruis (mijn verzekering) over een contract met de obesitaspoli. En omdat ik gelijk een heel traject van internist, endocrinoloog, psycholoog en dietist inga daar voordat ze een behandelplan gaan maken, moet ik dus eerst zelf mijn verzekering vragen of ik toestemming krijg. En ik wilde eigenlijk alleen maar praten met dr. Schweitzer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 september 2006 @ 07:02:31 #191
13151 crew  Rewimo
pi_41825456
Zo meiden, ik ga zo. Bedankt voor jullie lieve wensen en tot vanavond, als ik het zelf niet kan vraag ik Frank wel een berichtje te plaatsen
pi_41825682
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 07:02 schreef Rewimo het volgende:
Zo meiden, ik ga zo. Bedankt voor jullie lieve wensen en tot vanavond, als ik het zelf niet kan vraag ik Frank wel een berichtje te plaatsen
Succes vandaag!
***Levi was here***
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:38:00 #193
3142 m@x
pi_41826059
Levitation, wat ontzettend verdrietig.

Rewimo, sterkte vandaag.

Bedankt voor de recepten allemaal. Ik neig nu richting wraps.

Nou, ik heb gewogen en het is echt zo ontzettend Ik weeg nu 98,2. Dat is ongeveer net zoveel als toen ik hoogzwanger was en het moet er af Het moet er af Het moet er af bestaat er geen stampvoetsmiley?
pi_41826195
Levitation, erg verdrietig dit, sterkte de komende tijd, steun je vriendin waar het kan..

m@x, dat is vast even schrikken... Gewoon rustig aan weer beginnen met afvallen nu, het is er niet in 1 maand aangekomen, dus het gaat er ook niet in 1 maand weer af..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 15 september 2006 @ 09:33:31 #195
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41826886
Te laat.... Rewimo, succes en sterkte alsnog...

m@x, zoals al gezegd... het gaat er ook af hoor

Levi, wat een moeilijke situatie... Heel veel sterkte meis

[ Bericht 24% gewijzigd door Sjeen op 15-09-2006 09:42:39 ]
pi_41826948
Allemaal bedankt voor de lieve woorden.

Ben er echt een beetje stil en ellendig van de situatie, heb ook geen oog dicht gedaan vannacht. Kan gewoon niet bevatten dat dit gezinnetje zoiets moet doormaken. De baby ligt nu in een rouwcentrum, waar de vader van m'n vriendin (precies) 7 jaar geleden lag. Heel onwerkelijk...

Dinsdag is er trouwens een punctie gedaan om uit te vinden wat er mis is met het kindje. De uitslag van de punctie kregen ze na het overlijden van het kindje... het heeft géén Down syndroom en geen syndroom van Potter. Ze weten niet wat er mis is gegaan, waarom ze geen longen en zo'n slecht hartje had. 't Arme meisie...
***Levi was here***
pi_41827424
Rewimo, ik ben gewoon te laat uit bed, maar ik wens je wel het beste toe vandaag We horen vanzelf wel een berichtje hoe het is gegaan
pi_41829089
Wat een nare berichten Levitation. Hier heb ik geen woorden voor, echt niet.
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:02:14 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_41835103
Even een kort berichtje.

Levitation,

Miss_d en teigan nog gefeliciteerd

Rewimo, kop op, morgen ben je weer een stuk lichter dan ik Gaat allemaal goedkomen!

Hier gaat het voor de rest wel prima, ik hoop volgende week weer thuis te zijn. Nieuwe accounts komen ook dan pas weer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41835303
ook een verlaatte succes voor Rewimo

komt helemaal goed
Fragile like a rose on the snow...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')