abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41797229
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:56 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb een fraaie glazen digitale van Blokker. Kostte wel 13 euro of zo.

En hij weegt tot 180 kilo
13 euro? dat is toch niet zoveel?

Ik had ook een digitale maar dat ding kon er dus niet tegen om onder water gehouden te worden
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  donderdag 14 september 2006 @ 11:58:45 #152
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41797259
Ik kom even zeuren hoor. Weten jullie of Troel op vakantie is ofzo? Ik heb haar maandag een mailtje gestuurd over het lijstje en de aanmelding enzo maar tot nu toe heb ik nog niks gehoord. Een vermelding in dat lijstje is een mooie stok achter de deur van me dus ik wil er heel graag snel in (en er ook snel weer uit )
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_41797290
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:58 schreef m@x het volgende:
Ik kom even zeuren hoor. Weten jullie of Troel op vakantie is ofzo? Ik heb haar maandag een mailtje gestuurd over het lijstje en de aanmelding enzo maar tot nu toe heb ik nog niks gehoord. Een vermelding in dat lijstje is een mooie stok achter de deur van me dus ik wil er heel graag snel in (en er ook snel weer uit )
Ja die is aan de zwier
pi_41797382
Ik heb een digitale met vetmeting en dat soort onzin, voor een paar euro bij Trekpleister. Het is een goede aankoop geweest.
It is your friends who make your world!
pi_41797509
Misschien is dit wat?
Fitness weegschaal & analyse apparaat
Is wel wat prijzig (E 35,-). Vanaf maandag bij de Lidl te krijgen.

Zit zelf nog te twijfelen of ik 'm ga halen. Heb nu een simpele digitale van de Aldi, maar wat meer functies is misschien best aardig.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41797654
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:06 schreef Levitation het volgende:
Misschien is dit wat?
Fitness weegschaal & analyse apparaat
Is wel wat prijzig (E 35,-). Vanaf maandag bij de Lidl te krijgen.

Zit zelf nog te twijfelen of ik 'm ga halen. Heb nu een simpele digitale van de Aldi, maar wat meer functies is misschien best aardig.
Die ziet er wel mooi uit Zal maandag eens langsgaan , al vraag ik me nog steeds af hoe zo'n ding nou kan weten hoeveel vet , vocht enz heb
pi_41797675
Het is een schatting met een behoorlijke marge, Ymke.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41797720
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees hem dan wel af met mijn marge in gedachte
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 september 2006 @ 12:15:00 #159
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41797742
Ik heb een designding van Tefal, erfenis van schoonmoeder. Best mooi hoor en digitaal, dus duidelijk... Alleen weeg ik thuis dus ruim een kilo meer dan bijvoorbeeld bij mijn ouders
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41797745
Och, als de schatting steeds op dezelfde manier gebeurt kan je wel goed zien hoeveel vet je bent kwijtgeraakt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41797808
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:12 schreef Isabeau het volgende:
De waardes moet je inderdaad met een (flinke) korrel zout nemen. Staar je er niet op blind.
Het is wel bruikbaar om als graadmeter te gebruiken. Stijgt het of daalt het? Dat soort dingen.
Maar 't zijn wel leuke gadgets.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41797823
Ik ben benieuwd , als ik hem heb gekocht laat ik het wel weten , zal mn zoon er ook opzetten , die is gewoon vetloos
pi_41798158
hellowww allemaal! gefeliciteerd nog voor de jarigen!

Ik zit in Spanje (Costa Brava, santa susanna) maar wilde even weer een stukje lezen bij jullie.
Dieet-technisch gaat het niet eens zo slecht hier op vakantie, eet ook veel salade.
Alleen de ijsjes kan ik slecht laten staan, maja dat mag van mezelf ook nu in op vakantie ben.

het weer zit hier niet mee, we hebben 2 dagen onwijs lekker weer gehad, gewoon echt strandweer, maar de laatste 3 dagen is het alleen maar regen, onweer en storm... erg jammer, want dat is niet echt het beeld wat je voor ogen hebt als je naar Spanje gaat.

nou ik zal mijn gewicht na de vakantie ook maar weer eens updaten. tot volgende week allemaal!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_41798238
De laatste 3 dagen is de zon naar Nederland gegaan, Beessie-Jen

Nog héél veel plezier hoor! Tot over een week
  donderdag 14 september 2006 @ 12:39:40 #165
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41798364
net mezelf gemeten met een meetlint. Mn taille is 86
pi_41798394
tot snel!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 14 september 2006 @ 12:49:35 #167
3142 m@x
pi_41798632
Ik heb net bij de Marskramer een digitale weegschaal gekocht voor ¤14,99.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:50:36 #168
3142 m@x
pi_41798665
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:59 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ja die is aan de zwier
das nou jammer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 september 2006 @ 13:42:19 #169
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41800070
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:50 schreef m@x het volgende:
das nou jammer
En ik had nog wel braaf bij iedere "nieuwe" gemeld dat Troel op vakantie is...

Ik weet trouwens niet precies wanneer ze terugkomt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 14 september 2006 @ 13:52:15 #170
3142 m@x
pi_41800282
Ik ga me morgenochtend even wegen met mijn nieuwe weegschaal en dan gil ik mijn huidige gewicht en streefgewicht gewoon even hier in het topic. Dan is het hoge woord er in ieder geval uit

Volgende week hebben we hier een teamlunch. Iedereen moet een gerecht meenemen en over het algemeen zijn die gerechten baggervet. Heeft iemand hier nog suggesties die wel bij mijn nieuwe 'slanke' levensstijl passen? Het gerecht/hapje moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
- mager
- niet te duur
- de avond ervoor te bereiden
- makkelijk mee te nemen in bus en trein
- koud te serveren
- ook geschikt voor moslims
pi_41800408
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:55 schreef Isabeau het volgende:
Teigan gefeliciteerd met je verjaardag wanneer kan ik een gebakje komen halen?
Wanneer kan je komen? Je bent welkom hoor...

Ik heb mijn eerste lesweek er nu opzitten.. Ik vind het toch lastig, dat touwtrekken met leerlingen om je gezag. Maar hopelijk wordt dat beter de komende tijd..

Nu zo maar even gaan schoonmaken en boodschappen halen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 september 2006 @ 14:08:25 #172
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41800681
Pfff, mijn nieuwe baan heeft dieettechnisch gezien twee storende factoren... Lunchen bij de chinees (gelukkig niet dagelijks) en de vrijmibo (bierrrrrr)

En nu zit ik vol... heb met vriendje afgesproken dat we vanavond maar gewoon de boterhammen eten die we eigenlijk voor de lunch hadden meegenomen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 september 2006 @ 14:10:45 #173
13151 crew  Rewimo
pi_41800755
M@x, misschien hapjes maken van (runder/kippen)vleeswaren? Rookvlees met partje ei, kipfilet met augurk, dat soort dingen?

Ik heb net het ziekenhuis gebeld, moet er om 8 uur zijn. Lekker vroeg Dan ga ik Christan dus maar bij oma in bed stoppen vanavond, want ik moet om half 8 de bus hebben.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 september 2006 @ 14:15:09 #174
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41800871
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:52 schreef m@x het volgende:
Ik ga me morgenochtend even wegen met mijn nieuwe weegschaal en dan gil ik mijn huidige gewicht en streefgewicht gewoon even hier in het topic. Dan is het hoge woord er in ieder geval uit

Volgende week hebben we hier een teamlunch. Iedereen moet een gerecht meenemen en over het algemeen zijn die gerechten baggervet. Heeft iemand hier nog suggesties die wel bij mijn nieuwe 'slanke' levensstijl passen? Het gerecht/hapje moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
- mager
- niet te duur
- de avond ervoor te bereiden
- makkelijk mee te nemen in bus en trein
- koud te serveren
- ook geschikt voor moslims
Bereidingstijd
10-20 minuten
Ingredienten
6 gewelde abrikozen 125 ml verse sinaasappelsap zout,peper 100 gram couscous 2 eetlepels geraspte kokos 1 zakje garneer amandelen 1/2 courgette 2 eetlepels olijfolie
Bereidingswijze
Snijd de abrikozen in reepjes. breng het sinaasappelsap met de abrikozen,zout en 125 ml water in een pan aan de kook. roer de couscous erdoor en laat de pan met deksel van het vuur af ca. 5 minuten staan. rooster in een droge koekenpan de kokos en de amandelen tot het lichtbruin begint te kleuren. was en rasp de courgette grof. verhit in de koekenpan de olijfolie en bak de courgette ca. 3 minuten op een hoog vuur. schep de courgette door de couscous en laat het afkoelen. voeg de kokos en de amandelen toe aan de coucous en breng op smaak met zout en peper.
Serveertips
Besprenkel de salade met wat citroen of limoensap.

Eerlijk gejat van smulweb
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 september 2006 @ 14:18:18 #175
13151 crew  Rewimo
pi_41800949
Dat klinkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')