13 euro? dat is toch niet zoveel?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb een fraaie glazen digitale van Blokker. Kostte wel 13 euro of zo.
En hij weegt tot 180 kilo
Ja die is aan de zwierquote:Op donderdag 14 september 2006 11:58 schreef m@x het volgende:
Ik kom even zeuren hoor. Weten jullie of Troel op vakantie is ofzo? Ik heb haar maandag een mailtje gestuurd over het lijstje en de aanmelding enzo maar tot nu toe heb ik nog niks gehoord. Een vermelding in dat lijstje is een mooie stok achter de deur van me dus ik wil er heel graag snel in (en er ook snel weer uit)
Die ziet er wel mooi uitquote:Op donderdag 14 september 2006 12:06 schreef Levitation het volgende:
Misschien is dit wat?
Fitness weegschaal & analyse apparaat
Is wel wat prijzig (E 35,-). Vanaf maandag bij de Lidl te krijgen.
Zit zelf nog te twijfelen of ik 'm ga halen. Heb nu een simpele digitale van de Aldi, maar wat meer functies is misschien best aardig.
Ik lees hem dan wel af met mijn marge in gedachtequote:Op donderdag 14 september 2006 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Het is een schatting met een behoorlijke marge, Ymke.
De waardes moet je inderdaad met een (flinke) korrel zout nemen. Staar je er niet op blind.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Het is een schatting met een behoorlijke marge, Ymke.
das nou jammerquote:
En ik had nog wel braaf bij iedere "nieuwe" gemeld dat Troel op vakantie is...quote:
Wanneer kan je komen? Je bent welkom hoor...quote:Op donderdag 14 september 2006 10:55 schreef Isabeau het volgende:
Teigan gefeliciteerd met je verjaardagwanneer kan ik een gebakje komen halen?
Bereidingstijdquote:Op donderdag 14 september 2006 13:52 schreef m@x het volgende:
Ik ga me morgenochtend even wegen met mijn nieuwe weegschaal en dan gil ik mijn huidige gewicht en streefgewicht gewoon even hier in het topic. Dan is het hoge woord er in ieder geval uit
Volgende week hebben we hier een teamlunch. Iedereen moet een gerecht meenemen en over het algemeen zijn die gerechten baggervet. Heeft iemand hier nog suggesties die wel bij mijn nieuwe 'slanke' levensstijl passen?Het gerecht/hapje moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
- mager
- niet te duur
- de avond ervoor te bereiden
- makkelijk mee te nemen in bus en trein
- koud te serveren
- ook geschikt voor moslims
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |