abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41718526
Ik vind het een vrij grappig item, het is duidelijk ironisch bedoeld. Jammer dat veel mensen het zo serieus nemen en niet door de ironie heen kunnen/willen zien.
pi_41718552
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:51 schreef SCH het volgende:
Laat de rekening eens zien dan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_41718625
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

pi_41718666
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:51 schreef SCH het volgende:
Laat de rekening eens zien dan.
Die komt ieder jaar in de vorm van een blauwe envelop. Je hebt hem vast wel eens gezien.
pi_41718739
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:56 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Die komt ieder jaar in de vorm van een blauwe envelop. Je hebt hem vast wel eens gezien.
Ja maar daar heb ik nooit een specificatie van de NOS op gezien.
pi_41718803
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:58 schreef SCH het volgende:
Ja maar daar heb ik nooit een specificatie van de NOS op gezien.
Nee daarvoor moet je dan ook zijn bij de specificatie die men ieder jaar rond de 3e dinsdag van september uitbrengt.
pi_41718821
Het was niet echt een item wat je nou direct zou verwachten bij een serieus bedoeld programma als het Journaal. Wellicht probeerde ze het nieuws op een Hart van Nederland manier te benaderen .

Ik kon er overigens wel de ironie van in zien.
pi_41718837
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:00 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Nee daarvoor moet je dan ook zijn bij de specificatie die men ieder jaar rond de 3e dinsdag van september uitbrengt.
Dat bij de NOS wordt uitgezonden? Het is een complot
pi_41719133
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom nou zeg. Het was de tweede keer dat een politicus zoiets riep. Het is journalistiek juist om dat soort verbanden te leggen.
De strekking was volledig anders. Elke vergelijking liep mank. Maar dat is een andere discussie. Zelfs mensen bij het Journaal hebben toegegeven dat dat niet zo'n strakke actie was.

Maar om weer ontopic te gaan. Ik heb het gevoel dat deze verslaggeving onderdeel is van een NOS campagne om Nederland weer in slaap te sussen wat betreft het onderwerp integratie/allochtonen. Blijkbaar komt het ze niet zo goed uit als dit onderwerp de verkiezingen gaan domineren.

Vorige week is het begonnen met een item over de 'integratiemoeheid' van Nederland. Daar werd het moe zijn over de integratiediscussie vertaald naar een desinteresse in het onderwerp. Politieke partijen deden er vooral goed aan de zogenaamd harde toon te laten vallen en de opvatting dat er zelfs een speciale Minister voor Integratie zou moeten zijn was wel erg 2003.

Nogal een vreemde conclusie omdat uit het onderzoek van De Hond blijkt dat mensen van de LPF en Wilders het meest en mensen van SP en D66 het minst eens zijn met de stelling: "Nederland is integratie-moe". Kiezers van Wilders en de LPF lijken mij nou niet de minst geïnteresseerden in het onderwerp integratie. Erg vreemd dus dat de NOS dat soort conclusies trekt.

Dit item waar een moslimextremist als een onschuldige vredelievende opa werd geportretteerd en Wilders als de onredelijke extremist past daar ook prima in.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_41719363
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:08 schreef Tikorev het volgende:

[..]

De strekking was volledig anders. Elke vergelijking liep mank. Maar dat is een andere discussie. Zelfs mensen bij het Journaal hebben toegegeven dat dat niet zo'n strakke actie was.
Vanwege die heftige en overdreven reacties. De vergelijking was volledig juist. Maar dat mag tegenwoordig niet meer gezegd worden, ieder historisch verband wordt door rechts met kracht ontkend.
quote:
Maar om weer ontopic te gaan. Ik heb het gevoel dat deze verslaggeving onderdeel is van een NOS campagne om Nederland weer in slaap te sussen wat betreft het onderwerp integratie/allochtonen. Blijkbaar komt het ze niet zo goed uit als dit onderwerp de verkiezingen gaan domineren.
Ja het is echt een complot.
quote:
Vorige week is het begonnen met een item over de 'integratiemoeheid' van Nederland. Daar werd het moe zijn over de integratiediscussie vertaald naar een desinteresse in het onderwerp. Politieke partijen deden er vooral goed aan de zogenaamd harde toon te laten vallen en de opvatting dat er zelfs een speciale Minister voor Integratie zou moeten zijn was wel erg 2003.
Het is vast een complot.
quote:
Nogal een vreemde conclusie omdat uit het onderzoek van De Hond blijkt dat mensen van de LPF en Wilders het meest en mensen van SP en D66 het minst eens zijn met de stelling: "Nederland is integratie-moe". Kiezers van Wilders en de LPF lijken mij nou niet de minst geïnteresseerden in het onderwerp integratie. Erg vreemd dus dat de NOS dat soort conclusies trekt.
Weet je Tikorev. Het is een complot.
quote:
Dit item waar een moslimextremist als een onschuldige vredelievende opa werd geportretteerd en Wilders als de onredelijke extremist past daar ook prima in.
Waarom lieg je steeds zo? Heb je dat thuis geleerd ofzo? Je beschuldigt de NOS maar fantaseert zelf de boel bij elkaar. Erg kwalijk.
  maandag 11 september 2006 @ 21:16:38 #111
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_41719477
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:57 schreef Tikorev het volgende:
De NOS op de bres voor moslimextremist.
Iedereen weet dat het NOS-Journaal een filiaal is van de PvdA, bedoeld om moslims te paaien en kritische Nederlandse burgers te beschadigen met uit de duim gezogen desinformatie.
pi_41719614
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:16 schreef Ippon het volgende:

[..]

Iedereen weet dat het NOS-Journaal een filiaal is van de PvdA, bedoeld om moslims te paaien en kritische Nederlandse burgers te beschadigen met uit de duim gezogen desinformatie.
Precies, het is een complot
pi_41719727
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:

De man heeft wel een soort vriendelijk sprookjesverhaal-gezicht. Zou de verstandelijk gehandicapte journalist Peer Ulijn hem soms associëren met zijn favoriete voorleesboek?
MMMWAHAHAHAHAHAAAA Wat een hoofd

Mensen die zo iemand als geestelijk leider beschouwen en en tegen zo iemand opkijken zijn duidelijk niet het product van natuurlijke selectie maar welzeker van degeneratie.
pi_41720003
De World Islamic Mission staat overigens bekend als de drijvende kracht achter de vervolging en terreur tegen de Ahmadiyya, met name in Pakistan zelf.

Maar vermoedelijk geen woord hierover bij de NOS. En volgens mij was deze organisatie en deze blaaskaak ook een paar jaar geleden al reden voor een relletje.
pi_41720004
Waar ik behoorlijk schijtziek van word is die eeuwige slachtofferrol waar mensen als tikorev zich constant in proberen te manouvreren. Met alleen maar janken hoe zielig je wel niet bent en hoe onderdrukkend de "linkse kerk" wel niet is, en dat het allemaal 1 "links complot" is win je weinig sympathie. En helemaal niet als je er dan ook nog de helft bij gaat fantaseren en bovendien met dubbele maten meet.
Unox, the worst operating system.
pi_41720297
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:26 schreef Schorpioen het volgende:
Met alleen maar janken hoe zielig je wel niet bent en hoe onderdrukkend de "linkse kerk" wel niet is, en dat het allemaal 1 "links complot" is win je weinig sympathie.
a.) De term "linkse kerk" heb ik niet gebruikt. b.) De term "links complot" heb ik niet gebruikt. c.) En waarom ik sympathie zou willen winnen is mij ook niet duidelijk.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_41720407
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:32 schreef Tikorev het volgende:

[..]

a.) De term "linkse kerk" heb ik niet gebruikt. b.) De term "links complot" heb ik niet gebruikt. c.) En waarom ik sympathie zou willen winnen is mij ook niet duidelijk.
Oh sorry, je wil geen sympathie winnen, je wil alleen jezelf horen blaten.
pi_41720428
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:35 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Oh sorry, je wil geen sympathie winnen, je wil alleen jezelf horen blaten.
Heel volwassen...
pi_41720512
Radicale Noorani mag spreken, zijn critici niet
http://www.volkskrant.nl/(...)n,_zijn_critici_niet

.......Vorig jaar februari besteedde het VPRO-programma Het geluk van Nederland negatieve aandacht aan de Taibah-moskee. Het programma toonde fragmenten van een dvd, waarop is te zien hoe Noorani in Pakistan oproept tot de jihad. Verder kwam de imam van de Taibah-moskee in beeld, die fulmineerde tegen de ahmadiyya’s (een verlichte stroming binnen de islam). De imam schold ze uit voor hypocrieten en ongelovigen, die een groot gevaar vormen voor de islam en die fel moeten worden bestreden.

Destijds werden Kamervragen gesteld. Justitie nam toen genoegen met de verklaring van de Taibah-moskee dat de bewuste dvd’s waren uitverkocht. En dat het bestuur niet verantwoordelijk was voor verspreiding ervan.

Tot grote frustratie van henzelf lukt het critici van binnenuit de WIM en van de Nederlandse ahmadiyya-beweging niet de overheid te alarmeren. Steeds weer komt de WIM weg met het argument dat zij de Noorani’s alleen op geestelijk gebied volgt. En dat zij met de Pakistaanse politiek niets te maken heeft.

Nederlandse rechters hebben critici die eind jaren negentig waarschuwden voor radicalisering zelfs een spreekverbod opgelegd. In een brief aan de Volkskrant schrijft een Zwolse moslim, die anoniem wil blijven: ‘Onze imam heeft een spreekverbod, omdat de Nederlandse rechtsstaat vindt dat hij de geestelijk leider (het betrof destijds vader Noorani, red.) niet mag beschuldigen van het uiten van haatoproepende en beledigende uitspraken. Wij hebben met videobeelden aangetoond dat de bewering van onze imam op waarheid berust. Maar volgens de Nederlandse rechtsstaat is de uitspraak van de geestelijk leider dat niet-islamitische Nederlanders als reuen en teven leven, niet zo erg.’

at de ahmadyya’s betreft: de WIM zal hen in geen enkel moslimoverleg accepteren. ‘Onze boeken en onze geloofsovertuiging verbieden dat.’ Hij wil zelf nog liever naast een ongelovige worden begraven, zei hij, dan op een islamitische begraafplaats naast een ahmadiyya te moeten liggen. ‘Ik ga nog liever dood, dan ze als moslims te moeten beschouwen.’

Wat een leuke en gezellige man. Mischien kan Job een kopje thee met'm gaan drinken
pi_41720592
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:35 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Heel volwassen...
Inderdaad is het heel volwassen om alleen maar te schreeuwen dat het 1 groot landelijk links complot is en dat men het volk in de macht houdt met suggestieve media, terwijl je zelf niks anders doet door de boel uit z'n verband te trekken, en uit te vergroten en er dingen bij te verzinnen en selectief quoten uit media als het je zo uitkomt.
(en die je in een volgend topic weer net zo lief de grond in boort als zijnde deel van het complot).
pi_41720689
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:39 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

terwijl je zelf niks anders doet door de boel uit z'n verband te trekken, en uit te vergroten en er dingen bij te verzinnen en selectief quoten uit media als het je zo uitkomt.
(en die je in een volgend topic weer net zo lief de grond in boort als zijnde deel van het complot).
Misschien moet je even een voorbeeld geven zodat wat duidelijker wordt wat je bedoeld. Waar quote ik bijvoorbeeld selectief uit de media?
pi_41720775
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:39 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Inderdaad is het heel volwassen om alleen maar te schreeuwen dat het 1 groot landelijk links complot is en dat men het volk in de macht houdt met suggestieve media, terwijl je zelf niks anders doet door de boel uit z'n verband te trekken, en uit te vergroten en er dingen bij te verzinnen en selectief quoten uit media als het je zo uitkomt.
Jezus man, zeur niet zo, het zijn die politiek correcte zuurpruimen zelf die de toch al gemankeerde Nederlandse debatcultuur gedurende de jaren 70/80 en 90 de doodsteek gegeven hebben.
pi_41720826
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:41 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Misschien moet je even een voorbeeld geven zodat wat duidelijker wordt wat je bedoeld. Waar quote ik bijvoorbeeld selectief uit de media?
Mwoa ik kan me een heleboel reacties herinneren waar je je zeer laatdunkend uitlaat over de volkskrant, argumenten die uit die bron komen doe je af met een lullige dooddoener maar als ze iets melden dat toevallig wel in je straatje past (zoals in dit topic) dan voer je het opeens zelf op als argument.

Ik ga ervanuit dat je selectieve geheugen daar ook mee in verband staat dus mag je de quotes zelf opzoeken. Hint: http://zoeken.fok.nl/ en dan zoeken op "volkskrant tikorev"
pi_41720900
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:45 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Ik ga ervanuit dat je selectieve geheugen daar ook mee in verband staat dus mag je de quotes zelf opzoeken. Hint: http://zoeken.fok.nl/ en dan zoeken op "volkskrant tikorev"
Dat is natuurlijk een zwaktebod. Als je er een heleboel kunt herinneren kun je er ook vast wel een paar vinden. Eerst een grote bek en nu een beetje terugkrabbelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')