Nee dat is gebeurd tijdens het encoden van de AVI naar Divx..geen idee hoe dit kwamquote:Op zondag 10 september 2006 21:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of gaat alles zo snel in Saints Row?
of je hebt ergens een winkeltje gevonden waar ze speed verkopenquote:Op zondag 10 september 2006 22:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat is gebeurd tijdens het encoden van de AVI naar Divx..geen idee hoe dit kwam. Normaal is het gewoon niet zo hoor, stuk minder snel
hoeveel betaal je voor dat pack?quote:Op zondag 10 september 2006 22:13 schreef Enchanter het volgende:
TVP , maar nog steeds geen XBOX360 saints row pack gearriveerd![]()
Zal morgen wel komen![]()
¤439,00quote:Op zondag 10 september 2006 22:13 schreef CittaR het volgende:
[..]
of je hebt ergens een winkeltje gevonden waar ze speed verkopen
[..]
hoeveel betaal je voor dat pack?
vertel eens wat meer...quote:Op zondag 10 september 2006 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
Tja Enchanter had je beter die pack kunnen halen bij de Dixons voor 369 euro
Niet dat ik weet..quote:Op zondag 10 september 2006 22:49 schreef Fliepke het volgende:
Behalve het blurry worden van je scherm hebben drugs en alcohol nog bepaalde handige effecten
Rook eens heel veel wiet en schop dan eens een paar mensenquote:Op zondag 10 september 2006 22:49 schreef Fliepke het volgende:
Behalve het blurry worden van je scherm hebben drugs en alcohol nog bepaalde handige effecten
Drank drinken bedoel je...beer musclesquote:Op zondag 10 september 2006 22:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Rook eens heel veel wiet en schop dan eens een paar mensen
Is dat die auto van Victor? Die ben ik alleen tegengekomen in missies...quote:Op zondag 10 september 2006 23:39 schreef Scriptkiddie het volgende:
Ik ben nu al 3 dagen aan het zoeken naar de auto "La Fureza" ofzo en ik krijg hem maar niet te pakken!
De chop shop zegt dat hij bij het vliegveld moet staan, maar hier zie ik elke wagen uit het spel staan behalve deze.
Heeft er iemand een locatie waar hij vast geparkeerd staat?
Ergens waar hij constant rondrijdt? Zelfs bij GTA was de zeldzaamste wagen niet zo lastig te vinden....
Nee, zijn de auto's waar de carnales mee komen nadat je 3 sterren hebt bij ze.quote:Op zondag 10 september 2006 23:40 schreef Openthegate het volgende:
Is dat die auto van Victor? Die ben ik alleen tegengekomen in missies...
je kiest je slachtoffer en zoekt in de buurt waar ie rond moet lopen.. zorg ervoor dat je het wapen heb waarmee je hem moet omleggen.. dan als je op je hud een soort van schiet icoontje ziet dan is dat de persoon die je moet omleggen.. !quote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef NX het volgende:
Kan iemand bij aub de Activity HITMAN uitleggen, snap er geen ene moer van!
Ok bedankt! Ik zal eens opletten, maar moet je nou echt rond lopen of kun je ook gewoon met de auto cruisen? Want bijvoorbeeld, de Neger die je moet omleggen, die zou ergens in de AIRPORT district moeten zitten, ongeveer 10 minuten zitten cruisen, en kwam hem maar niet tegen...quote:Op zondag 10 september 2006 23:55 schreef Zijpie het volgende:
[..]
je kiest je slachtoffer en zoekt in de buurt waar ie rond moet lopen.. zorg ervoor dat je het wapen heb waarmee je hem moet omleggen.. dan als je op je hud een soort van schiet icoontje ziet dan is dat de persoon die je moet omleggen.. !
als et nog niet duidelijk is hoor ik et wel !
Thanx!quote:Op maandag 11 september 2006 00:38 schreef Openthegate het volgende:
Als je het slachtoffer niet vind moet je gewoon verdergaan met andere dingen...je komt ze vanzelf tegen. (je ziet dan zo'n crosshair in je minimap)
je mag ook gewoon cruisen in je dikgepimpteubergeileblingblingende traktor.. je ziet vanzelf de crosshair op je HUDquote:Op maandag 11 september 2006 01:09 schreef NX het volgende:
[..]
Ok bedankt! Ik zal eens opletten, maar moet je nou echt rond lopen of kun je ook gewoon met de auto cruisen? Want bijvoorbeeld, de Neger die je moet omleggen, die zou ergens in de AIRPORT district moeten zitten, ongeveer 10 minuten zitten cruisen, en kwam hem maar niet tegen...
[..]
Dan zou de activity hitman een makkie moeten zijn...quote:Op maandag 11 september 2006 01:13 schreef Zijpie het volgende:
[..]
je mag ook gewoon cruisen in je dikgepimpteubergeileblingblingende traktor.. je ziet vanzelf de crosshair op je HUD
Hehe, gelukkig ben ik niet de enige die sommige SR characters geil vindtquote:Op maandag 11 september 2006 01:11 schreef Zijpie het volgende:
Lekker wijf in niets meer dan een string met een AK-47 alle Vice Kings buurten op stelten laten zetten..![]()
![]()
Kijk dat zijn de gouden tips! Ik heb hem eindelijk gevonden! Dank!quote:Nee, zijn de auto's waar de carnales mee komen nadat je 3 sterren hebt bij ze.
quote:Op maandag 11 september 2006 01:09 schreef NX het volgende:
[..]
Ok bedankt! Ik zal eens opletten, maar moet je nou echt rond lopen of kun je ook gewoon met de auto cruisen? Want bijvoorbeeld, de Neger die je moet omleggen, die zou ergens in de AIRPORT district moeten zitten, ongeveer 10 minuten zitten cruisen, en kwam hem maar niet tegen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 september 2006 09:58 schreef EvilWasp het volgende:
Yay! Mijn copy van Saint's Row is verzonden vanaf Play-Asia!
Sommige mensen komen alleen op bepaalde tijdstippen langs. Bijvoorbeeld een postbezorger die komt alleen s'ochtends. Hoeren komen vaak s'nachts. Op gamefaqs staat een supergoede guide waarmee ik al heel veel targets heb kunnen killen.quote:Op maandag 11 september 2006 01:09 schreef NX het volgende:
[..]
[..]
Thanx!
BTW: is het jullie opgevallen, dat het s'avonds/s'nachts vele malen rustiger is, weinig tot geen auto's en helemaal geen volk op straat, best irri!! (zelfde gebeurt bij een aantal activities/missies...)
Ik heb nu wat problemen met mijn Saint's Row disc...quote:Op maandag 11 september 2006 13:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sommige mensen komen alleen op bepaalde tijdstippen langs. Bijvoorbeeld een postbezorger die komt alleen s'ochtends. Hoeren komen vaak s'nachts. Op gamefaqs staat een supergoede guide waarmee ik al heel veel targets heb kunnen killen.
Zal aan je disc liggen, ik heb echt geen van de bovenstaande problemen ( ja 1x dat bovenste gehad dat de auto onder je ass verdwijnt ).quote:Op maandag 11 september 2006 14:05 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb nu wat problemen met mijn Saint's Row disc...
De problemen die men hier beschrijft, komen bij mij steeds vaker voor...
Bijvoorbeeld:
- Ben je op een moment een missie aan het doen en moet je naar de andere kant van het eiland/stad, rij je over een brug, zit je ineens vast, dan zie je de auto ook niet meer en kom je soms niet meer los, bij dit hele gebeuren hoor je de DVD niet meer spinnen en lijkt het alsof hij een stukje(s) niet kan lezen....
- Bij een ROLLERZ missie, waar je een aantal auto's moet opblazen, zijn alle auto's behalve de laatste (helemaal links achterin) niet zichtbaar, wel de pijl maar de garage is leeg waardoor je kunt NIETS opblazen en de missie kun je daardoor niet voltooien...
- DVD spint niet meer en blijft re-reading, waardoor de spel stopt en je geen kant op kunt...
Bij al dit kan ik wel terug naar de MAIN MENU of naar de DASHBOARD, geen vastlopers (wel een keer gehad bij een van die korte LOADING scherm, wanneer je die scherm ziet, GEEN KNOPPEN INDRUKKEN!)
In ieder geval thanx, ik zal eens kijken op gamefaqs
// Ik ga mijn system cache maar eens legen, hopen dat dat helpt...
Staat er iets bij menu > information > objectives ?quote:Op maandag 11 september 2006 15:18 schreef Eppie_NL het volgende:
ben nu bezig met "best laid plans" ben nu zeker een uur mee bezig maar wat is de bedoeling ik krijg hem maar niet af.
rij lekker met 2 andere door de stad en knal dan de "gele" gangsters neer maar kom niet echt verder.
Mijne stond 7 septemberquote:Op maandag 11 september 2006 12:22 schreef Cubewoods het volgende:
Yay mijne ook!
Stond eerst 18 september
Feest.
nou dan zou ik er dus de schuld van moeten krijgen? heb hem aan nx verkochtquote:Op maandag 11 september 2006 14:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zal aan je disc liggen, ik heb echt geen van de bovenstaande problemen ( ja 1x dat bovenste gehad dat de auto onder je ass verdwijnt ).
Vind het erg vreemd allemaal. Ik heb na iets van 60/70 uur gametime geen van die problemen gehad...
Hoho ik geef jou de schuld niet, maar de discquote:Op maandag 11 september 2006 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nou dan zou ik er dus de schuld van moeten krijgen? heb hem aan nx verkocht
en nx kan verklaren dat de game nog in verpakking zat..
Verder die problemen, doen bij meerdere mensen voor, hier ook..
heb het 2x gehad, en daarna nooit meer, dus ja, of sommige mensen heb geluk of niet
Slim plan! Goede game, goede console!quote:Op maandag 11 september 2006 18:26 schreef nietteveranderen het volgende:
Ik denk toch dat ik maar voor de 360 ga, haal ik hem meteen met dit spel als pack. Moet toch me HDtv benutten en nu de ps3 weer eens uitgesteld wordt, wordt de 360 toch wel heel aantrekkelijk
true truequote:Op maandag 11 september 2006 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoho ik geef jou de schuld niet, maar de disc.
Of zijn Xbox natuurlijk..
jow bedankt...ik kijk daar dus nooit opquote:Op maandag 11 september 2006 15:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Staat er iets bij menu > information > objectives ?
lekker snelquote:Op maandag 11 september 2006 19:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Handigste dingetje wat ik heb ontdekt (pas na een week ofzo) is de mogelijkheid om de kaart te gebruiken als een routeplanner door ergens op te "klikken".
Ja, tis fucked up vreemd, zuigt, maar de cache legen en verder spelen lostte alle problemen op!quote:Op maandag 11 september 2006 14:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zal aan je disc liggen, ik heb echt geen van de bovenstaande problemen ( ja 1x dat bovenste gehad dat de auto onder je ass verdwijnt ).
Vind het erg vreemd allemaal. Ik heb na iets van 60/70 uur gametime geen van die problemen gehad...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies zaad spel is het. Heb nu al 3 keer een versie van saints row gehad, dus zeg niet dat het aan de disc ligt.quote:Op maandag 11 september 2006 14:05 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb nu wat problemen met mijn Saint's Row disc...
De problemen die men hier beschrijft, komen bij mij steeds vaker voor...
Bijvoorbeeld:
- Ben je op een moment een missie aan het doen en moet je naar de andere kant van het eiland/stad, rij je over een brug, zit je ineens vast, dan zie je de auto ook niet meer en kom je soms niet meer los, bij dit hele gebeuren hoor je de DVD niet meer spinnen en lijkt het alsof hij een stukje(s) niet kan lezen....
- Bij een ROLLERZ missie, waar je een aantal auto's moet opblazen, zijn alle auto's behalve de laatste (helemaal links achterin) niet zichtbaar, wel de pijl maar de garage is leeg waardoor je kunt NIETS opblazen en de missie kun je daardoor niet voltooien...
- DVD spint niet meer en blijft re-reading, waardoor de spel stopt en je geen kant op kunt...
Bij al dit kan ik wel terug naar de MAIN MENU of naar de DASHBOARD, geen vastlopers (wel een keer gehad bij een van die korte LOADING scherm, wanneer je die scherm ziet, GEEN KNOPPEN INDRUKKEN!)
In ieder geval thanx, ik zal eens kijken op gamefaqs
// Ik ga mijn system cache maar eens legen, hopen dat dat helpt...
Nou nou, rustig jongemanquote:Op maandag 11 september 2006 21:38 schreef Ipho het volgende:
[..]
Precies zaad spel is het. Heb nu al 3 keer een versie van saints row gehad, dus zeg niet dat het aan de disc ligt.
WAt is je systeem cashe? En hoe wis je dat? Ben je dan je save games kwijt ofzo?ja ben een noob
Heb het gedaan, hoop dat het werkt. Maar was gewoon echt boos, had het helemaal gehad met die 360, en zijn problemen die, die heeft.quote:Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef NX het volgende:
[..]
Nou nou, rustig jongeman
Daarvoor hebben we de OP, [XBOX 360] Saints Row #8: The 3rd Street Saints Are Here!!
Het helpt echt, succes!
Nadat ik de cache had geleegd, was alles weer opgelost...quote:Op maandag 11 september 2006 22:13 schreef Ipho het volgende:
[..]
Heb het gedaan, hoop dat het werkt. Maar was gewoon echt boos, had het helemaal gehad met die 360, en zijn problemen die, die heeft.
Werkt dit, dan geef ik me Xbox een (tong) zoen.
quote:Op maandag 11 september 2006 19:46 schreef NX het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen fout, al heb ik ook de neiging om spoilers te lezen..quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:12 schreef Openthegate het volgende:
Aaarh waarom moet ik dat nu gaan lezen....
Mooi gedaan iddquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:58 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldig dat iemand dit heeft gemaakt
quote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Guerra het volgende:
[..]Thanx voor de uitleg... snap het nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar kan je eigenlijk een stropdas kopen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:58 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
On the rag, workshirt. Je mag geen ketting aanhebben wil je de Tie erbij customizen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:29 schreef Guerra het volgende:
Branded volgens mij..
Nu ik je argumenten heb gelezen ben ik het met je eens... ik gooi mijn Saints Row gelijk in de bakquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef -scorpione- het volgende:
Wat een enorme slechte GTA:SA kloonEn dan het artwork jatten ook nog.
![]()
Laat me raden, gefrustreerd over PS3 uitstel?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef -scorpione- het volgende:
![]()
en je hebt de game zelf ook of wat?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef -scorpione- het volgende:
![]()
oh, dat ding zou ik toch niet eerder dan volgend jaar zomer aanschaffen. Geen nood hier dusquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:14 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Laat me raden, gefrustreerd over PS3 uitstel?
Neequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en je hebt de game zelf ook of wat?
Dat hele bende oorlog gedeelte vond ik in GTA al niets. Wat een onzin is dat. Maar goed, deze game gaat hier dus over, geen probleem. Maar ben dan goddomme wat creatiever en kopieer niet alles, tot aan het artwork toe. Het is gewoon triest. En als ik de screens zie ben ik er ook niet van ondersteboven. Ziet er allemaal een beetje puberachtig uit als je het mij vraagt. Nou ja, dat zal de doelgroep ook wel zijn. GTA:SA had veel meer dat ghetto-sfeertje, was meer down to earth om het zo maar te zeggen. Als je een ghetto en gang spel maakt dan moet ie rauw zijn om de sfeer goed te pakken, dit is veels te veel mtv bling bling en heeft niet met het leven in buurten als Compton te maken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom vind je het kut dan?
Ik ook ..quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:04 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Nu ik je argumenten heb gelezen ben ik het met je eens... ik gooi mijn Saints Row gelijk in de bak![]()
Dat was ongeveer dezelfde mening die ik had totdat ik het spel speelde. Ik zie het meer als mtv bling bling met een knipoog. En je zou het mischien niet verwachten, maar het verhaal zit erg goed in elkaar.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:27 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat hele bende oorlog gedeelte vond ik in GTA al niets. Wat een onzin is dat. Maar goed, deze game gaat hier dus over, geen probleem. Maar ben dan goddomme wat creatiever en kopieer niet alles, tot aan het artwork toe. Het is gewoon triest. En als ik de screens zie ben ik er ook niet van ondersteboven. Ziet er allemaal een beetje puberachtig uit als je het mij vraagt. Nou ja, dat zal de doelgroep ook wel zijn. GTA:SA had veel meer dat ghetto-sfeertje, was meer down to earth om het zo maar te zeggen. Als je een ghetto en gang spel maakt dan moet ie rauw zijn om de sfeer goed te pakken, dit is veels te veel mtv bling bling en heeft niet met het leven in buurten als Compton te maken.
Maar goed, dat is mijn bescheiden mening![]()
Nou, je weg vinden in GTA was niet altijd makkelijk, vooral niet als je in de wildernis moest zijn, maar dat vond ik wel charme hebben. Ik ben dan ook niet van de GPS generatie.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat was ongeveer dezelfde mening die ik had totdat ik het spel speelde. Ik zie het meer als mtv bling bling met een knipoog. En je zou het mischien niet verwachten, maar het verhaal zit erg goed in elkaar.
Bovendien vind ik dat het spel zich verbeterd tov GTA op een aantal punten:
- Combat: geen autolock, maar zelf richten. Je krijgt het gevoel alsof je het zelf doet ipv die irri lockon.
- Map: GPS systeem maakt het superhandig om overal heen te rijden. Bij GTA was dit erg slecht aangegeven.
- Geen laadtijd tussen de gebieden
- Veel extra activities
- Grafisch, maar dat is logisch omdat het een next gen titel betreft.
Just my two cents.
Tuurlijk joh, ga lekker ergens anders trollenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:22 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
oh, dat ding zou ik toch niet eerder dan volgend jaar zomer aanschaffen. Geen nood hier dus![]()
[..]
Nee![]()
quote:-scorpione-: Wat een enorme slechte GTA:SA kloon En dan het artwork jatten ook nog.
quote:-scorpione-: Maar goed, dit spel richt zich op iets andere dingen
Ik zeg toch niet dat het niet goed verkoopt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, ga lekker ergens anders trollen. De game scoort hoge cijfers in de pers en de mensen die de game hebben GESPEELD vinden het een geweldige game. So what als het een ripoff is, dan is quake zeker ook een ripoff van doom?
kneusje![]()
Nou, dat denk ik toch nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:55 schreef MMaRsu het volgende:
Als deze game straks op de Ps3 uitkomt zit jij hem ook lekker te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GamerTag: Zipa
De laatste missie van de Carnales is dik anus! Zooo vaak geprobeerdquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:23 schreef Yankee_One het volgende:
missies zijn, tot nu toe, heel eenvoudig.
sommige activities zijn vanaf level 7 behoorlijk pittig, maar wel te doen
Vond die het makkelijkst van alle eindmissies.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De laatste missie van de Carnales is dik anus! Zooo vaak geprobeerdIk haat rocketlaunchers.....
dank uquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:53 schreef cryotek het volgende:
Zijpie: Je moet in je crib kijken
MP is ook gewoon kut tot de update... SP FTW!quote:Op woensdag 13 september 2006 11:52 schreef -Dries- het volgende:
Ik doe eigenlijk amper MP, SP is gewoon te leuk
zeker weten.. vooral bij het terugnemen van buurten zijn je homies erg handig..quote:Op woensdag 13 september 2006 11:54 schreef Yankee_One het volgende:
begin nu te snappen dat activities en missies een stuk makkelijker zijn met een paar homies in je auto
Dan wil ik niet weten wat voor werk je doetquote:Op woensdag 13 september 2006 13:23 schreef Jheronimus het volgende:
Ik mis mijn homies zelfs op weg naar mijn werk, hahaha
hahaha, daarom is dit spel bij jullie zo populair. GTA was te moeilijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:21 schreef Guerra het volgende:
Ik vond hem ook heel erg goed te doen, de verhaallijn dan. GTA 3 bv. vond ik te frustrerend en ook nooit uitgespeeld. Vice City en San Andreas hadden echt kutmissies zoals kleine vliegtuigjes etc. Die heb ik dan wel weer uitgespeeld, maar Saints Row heeft echt leuke missies die ook goed te doen zijn. In vergelijking met GTA vond ik hem best makkelijk.
Sommige activities zijn dan wel weer erg lastig.
Ja, door die stomme autoaim... Hier kun je zo een groep van 3 gangstahs neer maaienquote:Op woensdag 13 september 2006 13:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
hahaha, daarom is dit spel bij jullie zo populair. GTA was te moeilijk![]()
![]()
Laten we het erop houden dat Saints Row toegankelijker is. Er zitten zeker pittige stukken in.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Ey rot nou es op johquote:Op woensdag 13 september 2006 13:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Hou dan stil !quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:22 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
oh, dat ding zou ik toch niet eerder dan volgend jaar zomer aanschaffen. Geen nood hier dus![]()
[..]
Nee![]()
sorry, had je geen geld gekregen met je verjaardag om een leuk cadeau te kopen?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Niks moeilijk, gewoon fucking frustrerend. Met die klote besturing van radiobestuurbare autootjes en vliegtuigjes etc. Gelukkig heb je die hier niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
ik heb gelezen dat ie regelmatig bij het vliegveld te vinden zou moeten zijn. ik ben hem ook nog aan het zoekenquote:Op woensdag 13 september 2006 16:00 schreef Guerra het volgende:
Vandaag ff alle Chop Shop missies gedaan, moet alleen nog de Compton en La Fuerza. De Compton schijnt overal een beetje voor te komen maar ik ben hem nog niet tegengekomen, en waar vind je La Fuerza? Ik weet dat het een Los Carnales auto is, maar die heb ik al uitgeroeid en als ik bv. Snatch met Los Carnales doe, krijg ik geen La Fuerza maar die andere auto's van hun. Iemand tips?
bij mij reed hij gewoon rond.. niet eens een los carnales mannetje erin.. dus je kan hem ook gewoon tegenkomen..quote:Op woensdag 13 september 2006 16:00 schreef Guerra het volgende:
Vandaag ff alle Chop Shop missies gedaan, moet alleen nog de Compton en La Fuerza. De Compton schijnt overal een beetje voor te komen maar ik ben hem nog niet tegengekomen, en waar vind je La Fuerza? Ik weet dat het een Los Carnales auto is, maar die heb ik al uitgeroeid en als ik bv. Snatch met Los Carnales doe, krijg ik geen La Fuerza maar die andere auto's van hun. Iemand tips?
als het goed is heb je alle carnales auto's in je garage gekregen na het uitschakelen ervan.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:00 schreef Guerra het volgende:
Bijna alle Saints rijden erin, dus gewoon gegapt van een gangmember. Ik heb de verhaallijn wel uitgespeeld, dus volgens mij rijden ze er dan pas in.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef Zijpie het volgende:
[..]
bij mij reed hij gewoon rond.. niet eens een los carnales mannetje erin.. dus je kan hem ook gewoon tegenkomen..
waar heb jij de Bulldog gevonden?
grappig, ik kwam de bulldog bij toeval tegen. hierna kwam ik ze inderdaad overal plotseling tegen met mijn gangmaatjes erin.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:14 schreef Guerra het volgende:
[..]
Bijna alle Saints rijden erin, dus gewoon gegapt van een gangmember. Ik heb de verhaallijn wel uitgespeeld, dus volgens mij rijden ze er dan pas in.
En de La Fuerza staat niet in m'n garage...
Probeer te onthouden waar ze staan. Het zijn er maar 4 en je hoef alleen de oranje tonnen ernaast te raken. De eerste keer zie je er 1 beneden op de grond en 1 er naast op de dak staan. Deze 2 moet je meteen uitschakelen zodra je ze ziet. De gang auto die achter je zit kan je gewoon negeren. Bij de eerste ramp staat er ook 1. In de verte kan je hem al zien en ook meteen uitschakelen door op de tonnen te schieten. Dan blijft er nog 1 laatste over (weet niet meer waar) en die kan je ook uitschaken door te onthouden waar hij staat en zo snel mogelijk op de tonnen te richten.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:07 schreef Mystikvm het volgende:
Die laatste missie van Los Carnales is echt verneukt...Ik zie die lui met die launchers niet eens staan...Ik heb geteld hoe vaak ik hem reeds heb gedaan omdat ik weet dat het lang zou gaan duren (en omdat ik weet dat ik absoluut superslecht ben in videogames) en de teller staat op 32....En nog kom ik maar net dat vliegveld op voordat ik opgeblazen word....
Precies wat hij zegt!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Probeer te onthouden waar ze staan. Het zijn er maar 4 en je hoef alleen de oranje tonnen ernaast te raken. De eerste keer zie je er 1 beneden op de grond en 1 er naast op de dak staan. Deze 2 moet je meteen uitschakelen zodra je ze ziet. De gang auto die achter je zit kan je gewoon negeren. Bij de eerste ramp staat er ook 1. In de verte kan je hem al zien en ook meteen uitschakelen door op de tonnen te schieten. Dan blijft er nog 1 laatste over (weet niet meer waar) en die kan je ook uitschaken door te onthouden waar hij staat en zo snel mogelijk op de tonnen te richten.
Zei het al in een eerdere post, bij de laatste stuk wanneer het vliegtuig opstijgt kan je beter raketten gebruiken (wel goed mikken en alleen schieten als je zeker ben dat het raak zal zijn) .
Dat kan niet, want in het eerste instantie rij jij met DEX vanuit de CHURCH naar de MISSIE plaats, dan ruil je zogenaamd van plaats en wordt jij de passagier...quote:Op woensdag 13 september 2006 17:59 schreef Erwtensoep het volgende:
ik heb die missie nog niet gespeeld, maar is het niet handiger om met een sniper te werken?
Ik heb het ook eerst 20x gedaanquote:Op woensdag 13 september 2006 18:11 schreef Guerra het volgende:
De laatste staat overigens op de grote loods helemaal aan de rechterkant, ook naast een paar tonnen. Zodra je weet waar ze staan is het niet meer zo moeilijk. Auto's kun je eigenlijk gewoon negeren, en daarna met een RPG het vliegtuig opblazen. Mij lukte het na vier keer geloof ik.
Heb je tips voor de eindmissie met die vrachtwagen (wheelers ofzo)? Dat vind ik pas een kut missie.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:13 schreef MMaRsu het volgende:
Echt zo grappig dat iedereen moeite heeft met die missie, ik heb hem in 1x gehaald zonder ooit op die gastjes te schieten. Ik heb me gewoon geconcentreerd op dat vliegtuig, heb niet eens gelet op die mannetjes
Ja, ik vergeet steeds die namen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
De eindmissie van de Rollerz?
Yup. Steeds die auto's op die vrachtwagenaanhanger opblazen, terwijl je achterna wordt gezeten door gangauto's en steeds net als je die vrachtwagen bijna kapot heb knal ik tegen een uit de raam gegooide bom.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:13 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe. Nee geen idee, moest je die vrachtwagen kapot maken ofzo? Gewoon knallen en beuken
.
We weten het..met nederlanders en dan met 3/4 mensen is het niet erg, ook met co-op niet...Maar ze zijn gelukkig bezig met een patchquote:
Ja,.... maar ik heb er al een nieuwe anus bijquote:
Zover ben ik ook.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:27 schreef Atuniel het volgende:
Ik kan er maar weinig tijd voor vrij maken .. zit op 20% ofzo
pas gedaan met 8 nederlanders, heintje was er ook bij, en was tegen allemaal mensen van EK clan ofzo..quote:Op woensdag 13 september 2006 21:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
We weten het..met nederlanders en dan met 3/4 mensen is het niet erg, ook met co-op niet...Maar ze zijn gelukkig bezig met een patch
Voordat je de missie begint een paar homies oppikken. Die houden zich wel bezig met de auto's die achter je aan komen. Verder moet je een beetje geluk hebben dat je auto niet kapot gaat voordat je die truck kapot hebt.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Yup. Steeds die auto's op die vrachtwagenaanhanger opblazen, terwijl je achterna wordt gezeten door gangauto's en steeds net als je die vrachtwagen bijna kapot heb knal ik tegen een uit de raam gegooide bom.Zwaar kut.
Het nadeel daarvan was alleen dat het een playermatch was en je dus geen geld kon verdienen om nieuwe schoenen te kopen.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
pas gedaan met 8 nederlanders, heintje was er ook bij, en was tegen allemaal mensen van EK clan ofzo..
geen lag, alleen toen de host regen had aangezet, ging het beetje fout..
maar meneer de leader, wanneer weer met ze allen?
Gewoon in een snelle en sterke auto zitten zoals de MAG of een Bulldog. En dan maar blijven knallen. Wel slim om een paar homies mee te nemen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Heb je tips voor de eindmissie met die vrachtwagen (wheelers ofzo)? Dat vind ik pas een kut missie.
Speel het echt elke avond... zit op 53% nu..... fantastisch spelquote:Op donderdag 14 september 2006 08:27 schreef Atuniel het volgende:
Ik kan er maar weinig tijd voor vrij maken .. zit op 20% ofzo
de lieutenants (aangegeven met rode blokjes) moet je neerschieten.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:34 schreef Scarface_ het volgende:
Wat moet je precies doen bij de missie dat je word gebeld dat je je omgeving moet beschermen tegen de Vice Kings. Ik probeer ze te vermoorden alleen er komen alleen maar meer en meer!
Je moet de rode vlakjes op je radar vermoorden, te herkennen aan een grote rode pijl boven hun hoofd. Die andere kan je negeren (tenzij je echt in het nauw zit).quote:Op donderdag 14 september 2006 13:34 schreef Scarface_ het volgende:
Wat moet je precies doen bij de missie dat je word gebeld dat je je omgeving moet beschermen tegen de Vice Kings. Ik probeer ze te vermoorden alleen er komen alleen maar meer en meer!
als je naar heb gebied gaat waar ze het over de telefoon over heeft zie je rode blokjes/vlakjes op je mapquote:Op donderdag 14 september 2006 13:41 schreef Scarface_ het volgende:
Rode vlakjes?
Op je radar ja..quote:Op donderdag 14 september 2006 13:41 schreef Scarface_ het volgende:
Rode vlakjes?
Voor mij pas als de patch er is, kan er weinig lol aan beleven op dit momentquote:Op donderdag 14 september 2006 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
pas gedaan met 8 nederlanders, heintje was er ook bij, en was tegen allemaal mensen van EK clan ofzo..
geen lag, alleen toen de host regen had aangezet, ging het beetje fout..
maar meneer de leader, wanneer weer met ze allen?
Ik kan ze echt nergens vindenquote:Op donderdag 14 september 2006 13:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Op je radar ja..
Je kijkt eerst nadat de telefoon is gegaan bij je op de map.. dan ga je naar de omgeving toe wat rood knippert.
Eenmaal daaraangekomen kijk je weer op de kaart en kijk je waar de rode blokjes zijn.. dat zijn luitenanten die je moet neerknallen om zo je gebied terug te krijgen.
Je moet in het knipperende gebied blijven rondrijden dan kom je ze vanzelf wel tegen.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:01 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Ik kan ze echt nergens vindenJe hebt 2 gebieden die knipper van paars naar geel en 2 die van rood naar paars knipperen, maar zie nergens blokjes..zag ze net heel even maar toen verdwenen ze weer.
Dat geld ligt klaar in je crib..quote:Op donderdag 14 september 2006 14:03 schreef bluebit het volgende:
waarom zou je het willen opnemen. zover ik het begrijp is dit gewoon het gemiddelde bedrag wat je verdient per dag door al je gerel.
Maar helaas heeft je crib een maximum, dus je krijgt niet alles...quote:Op donderdag 14 september 2006 14:10 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Dat geld ligt klaar in je crib..
max 2000 per keer alleenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:10 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Dat geld ligt klaar in je crib..
Niet als je de verhaallijnen uitspeeld. Ik haal elke keer 16.000 op.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:58 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goeie keuze. Maar dat was DR ook geweest. Lastig dat er twee super spellen zo kort op elkaar uitkomen. (en dan komen er nog veel meer de komende tijd. )quote:Op donderdag 14 september 2006 23:03 schreef The_Martian het volgende:
Ik heb net na lang twijfelen tussen SR en DR toch maar SR gekocht... die graphics![]()
Maar dat geeft niks..want het blijft leuk, toch?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:46 schreef Jheronimus het volgende:
Gevorderd tot 37% inmiddels, ook voornamelijk aan het kloten geweest. Gisteren een escortactivity tig keer moeten proberen, nog steeds geen succes :'-)
er gaat hier 1 en ander door elkaarquote:Op donderdag 14 september 2006 23:09 schreef The_Martian het volgende:
Klopt. DR was ook echt wat voor mij geweest... moeilijk kiezen. Uiteindelijk op basis van kleine minpuntjes zoals het savesysteem bij DR toch voor SR gekozen. Ik weet nu al dat het toch een kwestie van tijd is voordat ik SR ook in m'n bezit heb. Eerst lekker concentreren op DR.... man, wat ziet die game eruit zeg @ HD![]()
Briljant he.... ik ontdekte echt tot aan het einde nog nieuwe dingen.... zo cool. Maar nu,..... kan wel wat activities gaan spelen, maar wil liever online. Even wachten op de patch.... wil nog wel coop-en hoor Gijs..... achievement voor hardquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:58 schreef Atuniel het volgende:
Gister moest ik proesten trouwens, was bezig met een territorium terug te krijgen.. en sjees door de haven heen, allemaal auto's achter me aan.. wild schieten mn homy's uit de ramen en ik sjees overal doorheen...
Steekt er op een bepaald moment een kerel over in een hotdog suit... ik zo WTF*POK* zo over de motorkap
![]()
Euh ja ik heb uiteindelijk wel overleefd allemaal
Ik doe echt van alles wat eigenlijk.. tis maar waar ik in de buurt ben zeg maarquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Briljant he.... ik ontdekte echt tot aan het einde nog nieuwe dingen.... zo cool. Maar nu,..... kan wel wat activities gaan spelen, maar wil liever online. Even wachten op de patch.... wil nog wel coop-en hoor Gijs..... achievement voor hard
stuur maar een keer een invite wanneer ik online ben, kom ik wel online gamenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Briljant he.... ik ontdekte echt tot aan het einde nog nieuwe dingen.... zo cool. Maar nu,..... kan wel wat activities gaan spelen, maar wil liever online. Even wachten op de patch.... wil nog wel coop-en hoor Gijs..... achievement voor hard
Ze zeggen op het airport.. maar daar kon ik hem niet vinden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:18 schreef Retuobak het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik de lijkwagen kan scoren?
Dan heb je alle missies nog niet uitgespeeldquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:53 schreef Chocobo het volgende:
Saints Row story main mission mode uitgespeeldMaar bij mij gaat het spel gewoon door hoor
Ik hoef niet te saven ervoor ofzo.
Zit zelf op 70%quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:45 schreef LordVan het volgende:
Gister mijn 20uur achievement gehaald, en ik zit nog maar op 31%. I Love the game
Ist wat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:48 schreef NX het volgende:
Zit nu te kijken naar DJ Zany (op Sensation Black 2006!)
Ben zelf niet naar Sensation Black geweest, ben meer voor Whitequote:
Pardonquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:15 schreef Jheronimus het volgende:
On topic
Loop trouwens spaak bij die Rollerz missie waar je die derde truck moet defenden, maar dat zij je voor zijn :S, heb altijd maar 2 seconden om wat te doen totdat de truck boem! zegt
ben ik nu ook mee bezig.. heb de platinum TRK SMG al, moet alleen voor de Dessert eagle nog iemand omleggen die ik gewoon niet kan vinden in de buurt waar ze hoort te zijn ! De dame in de witte jurk die je moet omleggen met de NR4, niet te vinden gewoon, je moet in de appartments district zoeken heb daar gewoon 2 in-game dagen rond gelopen/gereden maar nee hoor !quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:25 schreef Retuobak het volgende:
Kwam toevallig de lijkwagen tegen
Locatie 1 van chopshop voltooid
En alle hitman locaties ook af
Gold plated GDHC .50, platinum AS-12 shotgun, platinumTRK submachinegun, platinum RPG launcher
Ben die een keer tegengekomen en had de verkeerde pistool. Dus ik bleef in de buurt, lokte politie (vanwege de juiste pistool), draaide me om en weg was ze.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:21 schreef Zijpie het volgende:
[..]
ben ik nu ook mee bezig.. heb de platinum TRK SMG al, moet alleen voor de Dessert eagle nog iemand omleggen die ik gewoon niet kan vinden in de buurt waar ze hoort te zijn ! De dame in de witte jurk die je moet omleggen met de NR4, niet te vinden gewoon, je moet in de appartments district zoeken heb daar gewoon 2 in-game dagen rond gelopen/gereden maar nee hoor !![]()
verhaal komt me bekend voor.. moest iemand neer knuppelen met die nightstick van de politie ! dus ik loop achter die gene aan zie ik een politie auto.. ik trek die agent eruit draai me om en weg is mn targetquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ben die een keer tegengekomen en had de verkeerde pistool. Dus ik bleef in de buurt, lokte politie (vanwege de juiste pistool), draaide me om en weg was ze.Helemaal frustrerend dat ik in de verkeerde buurt haar 3x achter elkaar tegenkwam.
![]()
Jawel.... Ruler of Stillwaterquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan heb je alle missies nog niet uitgespeeld![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jawel.... Ruler of Stillwater
Kan nu rustig verder gaan met het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Als je hem niet haald en je doet hem dan nog een keer dan is de kans groot dat je niet hoeft te gaan vliegen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe krijg ik 2 secs airtime bij de escortmisssies?
ik kan de bulldog maar nergens vinden. ik heb hem ook nog nooit in het "wild" zien rijden. echt genaaid want voor de rest heb ik ze dus allemaal al....quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je hem niet haald en je doet hem dan nog een keer dan is de kans groot dat je niet hoeft te gaan vliegen.
Net ff alle chop shops afgewerkt. Alleen de laatste auto was niet erg winstgevent. Die had ik maar gekocht voor 35000 en vervolgens kreeg ik er 3000 voor terug. Maar ja, maakt niet uit, ik heb ze nou allemaal.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]Kreeg een eindfilmpje te zien...... en toen de credits,.... daarna terug in StilwaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF moet ik los van de aktiviteit nog doen aan main missions dan?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kreeg een eindfilmpje te zien...... en toen de credits,.... daarna terug in StilwaterWTF moet ik los van de aktiviteit nog doen aan main missions dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes en veel plezier... !
// ZIT op 73%, sommige activities zijn soms erg irri...
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:10 schreef NX het volgende:
[..]Serieus joh,.. wat vaag,... ok dat was me niet duidelijk.... vanavond eens checken! Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes en veel plezier... !
// ZIT op 73%, sommige activities zijn soms erg irri...A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
offtopic:quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:04 schreef NX het volgende:
[..]
Ben zelf niet naar Sensation Black geweest, ben meer voor Whitemaar Dj Zany, klinkt goed, gooit er wel wat lekkere nummers tegen aan, en tjah, de dames zien er ook niet slecht uit (sommige heel erg slecht
)
Eindelijk 1tje gehaaldquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:06 schreef Jasza het volgende:
Ik begin gek te worden2 strongholds van the Carnales zijn echt kut met die rocket launchers van hun, heb ze nu al 30x gedaan ofzo
![]()
Praat, vind die chick ook wel lekkerquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:27 schreef CittaR het volgende:
erg slechte foto maar zo ziet mijn mannetje er dus uit...
[afbeelding]
Ik wist niet eens dat je de rocket launcher met unlimited ammo hadquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:51 schreef Atuniel het volgende:
Godver die missie op het vliegveld
Ik snap nu wat jullie bedoelen.. maar godverdomme, schiet maar es zo snel op die tonnen naast de ventjes
Gaat me wel beter af met een rocketlauncher.. maar toch damm
quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je de rocket launcher met unlimited ammo had
Heb hem helemaal gedaan met AK47
Kon nog neeeeeet dat vliegtuig pakken
De VGA kabel. Zou ik zelfs aanraden omdat je dan (als die beamer het aankan) een hogere resolutie kan spelen. Maar ik denk dat daarvoor het zelfde geld. Tot maandag wachten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:35 schreef CittaR het volgende:
vriend van me heeft net een beamer gekocht. maar nu heeft ie alleen nog maar de advance scart-kabel omdat de originele kapot was gegaan... en die past dan weer niet achter in de beamer. dat wordt dan maar tot maandag wachten of heeft iemand hier een oplossing?
En vaak betere zichtbaar, en geen gedoe met weinig licht enzo. Hangt natuurlijk ook erg af van de beamer etc.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
De VGA kabel. Zou ik zelfs aanraden omdat je dan (als die beamer het aankan) een hogere resolutie kan spelen. Maar ik denk dat daarvoor het zelfde geld. Tot maandag wachten.
Ik heb hier ook een beamer aan mijn xbox gehad. Het was wel leuk maar ben toch weer snel terug gegaan naar mijn HD TV. Veel scherper beeld.
Gewoon even naar de MM gaan, waarschijnlijk krijg je gewoon een nieuwequote:Op zaterdag 16 september 2006 21:07 schreef DynamicMaster het volgende:
mijn saint's row is dood..... Hij blijft in het loading scherm in het begin hangen (net ff op de dvd gekeken zitten er 2 krasjes op :S terwijl het spel er nooit is uitgeweest) Iemand een id of me MM hem nog zou ruilen aangezien er 2 weken garantie op zit?
of gewoone een donkere kamerquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:48 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
En vaak betere zichtbaar, en geen gedoe met weinig licht enzo. Hangt natuurlijk ook erg af van de beamer etc.
Uiteindelijk vanmorgen een keer gestart.. me niet bekommerd om die rocketlaunchers.. die schoten mis of 1 van hun eigen op.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:59 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]inderdaad..
Ik heb het ook gehaald met de AK47 (Al scheelde het inderdaad niet veel)
Had jij dat niet al eerder gevraagdquote:Op zondag 17 september 2006 13:08 schreef CittaR het volgende:
hoe doe je dat?
Dat hielp heel goed inderdaad.quote:Op zondag 17 september 2006 12:58 schreef MMaRsu het volgende:
Voor de mensen die problemen hebben met Saints Row probeer eens de cache te legen
ja kloptquote:Op zondag 17 september 2006 13:31 schreef NX het volgende:
[..]
Had jij dat niet al eerder gevraagd
Kijk eens in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WWhhhelp
[ Bericht 1% gewijzigd door koentje.k op 17-09-2006 14:42:02 ]
Doorspelen met je hoofd.quote:Op zondag 17 september 2006 14:34 schreef Hellrazor het volgende:
hoe krijg ik een andere crib ?
quote:Op zondag 17 september 2006 14:06 schreef koentje.k het volgende:
Ik zit een beetje vast, ben op 48% ofzo en er zijn geen missies meer... Ik heb mn respect bar gevuld tot 7x dus daar kan het niet aan liggen??!Iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WWhhhelp
Ik zit een beetje vast, ben op 48% ofzo en er zijn geen missies meer... Ik heb mn respect bar gevuld tot 7x dus daar kan het niet aan liggen??!druk op start, 1x op je rechtertrigger. ga naar statistics en kijk even hoeveel missie je hebt gedaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WWhhhelp
mijn respectbar is gevuld tot 65x ik moet echt maar eens aan de vice kings missie's beginnen....
30 uit 36, maar ik heb dus ook geen missie plaatjes meer... geen vice kings geen rolerz geen carnalies..quote:Op zondag 17 september 2006 15:40 schreef CittaR het volgende:
[..]
druk op start, 1x op je rechtertrigger. ga naar statistics en kijk even hoeveel missie je hebt gedaan...
mijn respectbar is gevuld tot 65x ik moet echt maar eens aan de vice kings missie's beginnen....
Geen uitgespeelt.quote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef CittaR het volgende:
moet je alle 3 de groepen nog afmaken of heb je er al 1 of 2 uitgespeeld?
Je moet geloof ik dan, meer respect verdienen eerst.quote:
Ik zit een beetje vast, ben op 48% ofzo en er zijn geen missies meer... Ik heb mn respect bar gevuld tot 7x dus daar kan het niet aan liggen??!ik denk dat dat niet het probleem isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WWhhhelp![]()
Nope, geen gevolgen...quote:Op zondag 17 september 2006 13:38 schreef CittaR het volgende:
en dit heeft geen gevolgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |