Nee dat is gebeurd tijdens het encoden van de AVI naar Divx..geen idee hoe dit kwamquote:Op zondag 10 september 2006 21:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of gaat alles zo snel in Saints Row?
of je hebt ergens een winkeltje gevonden waar ze speed verkopenquote:Op zondag 10 september 2006 22:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat is gebeurd tijdens het encoden van de AVI naar Divx..geen idee hoe dit kwam. Normaal is het gewoon niet zo hoor, stuk minder snel
hoeveel betaal je voor dat pack?quote:Op zondag 10 september 2006 22:13 schreef Enchanter het volgende:
TVP , maar nog steeds geen XBOX360 saints row pack gearriveerd![]()
Zal morgen wel komen![]()
¤439,00quote:Op zondag 10 september 2006 22:13 schreef CittaR het volgende:
[..]
of je hebt ergens een winkeltje gevonden waar ze speed verkopen
[..]
hoeveel betaal je voor dat pack?
vertel eens wat meer...quote:Op zondag 10 september 2006 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
Tja Enchanter had je beter die pack kunnen halen bij de Dixons voor 369 euro
Niet dat ik weet..quote:Op zondag 10 september 2006 22:49 schreef Fliepke het volgende:
Behalve het blurry worden van je scherm hebben drugs en alcohol nog bepaalde handige effecten
Rook eens heel veel wiet en schop dan eens een paar mensenquote:Op zondag 10 september 2006 22:49 schreef Fliepke het volgende:
Behalve het blurry worden van je scherm hebben drugs en alcohol nog bepaalde handige effecten
Drank drinken bedoel je...beer musclesquote:Op zondag 10 september 2006 22:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Rook eens heel veel wiet en schop dan eens een paar mensen
Is dat die auto van Victor? Die ben ik alleen tegengekomen in missies...quote:Op zondag 10 september 2006 23:39 schreef Scriptkiddie het volgende:
Ik ben nu al 3 dagen aan het zoeken naar de auto "La Fureza" ofzo en ik krijg hem maar niet te pakken!
De chop shop zegt dat hij bij het vliegveld moet staan, maar hier zie ik elke wagen uit het spel staan behalve deze.
Heeft er iemand een locatie waar hij vast geparkeerd staat?
Ergens waar hij constant rondrijdt? Zelfs bij GTA was de zeldzaamste wagen niet zo lastig te vinden....
Nee, zijn de auto's waar de carnales mee komen nadat je 3 sterren hebt bij ze.quote:Op zondag 10 september 2006 23:40 schreef Openthegate het volgende:
Is dat die auto van Victor? Die ben ik alleen tegengekomen in missies...
je kiest je slachtoffer en zoekt in de buurt waar ie rond moet lopen.. zorg ervoor dat je het wapen heb waarmee je hem moet omleggen.. dan als je op je hud een soort van schiet icoontje ziet dan is dat de persoon die je moet omleggen.. !quote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef NX het volgende:
Kan iemand bij aub de Activity HITMAN uitleggen, snap er geen ene moer van!
Ok bedankt! Ik zal eens opletten, maar moet je nou echt rond lopen of kun je ook gewoon met de auto cruisen? Want bijvoorbeeld, de Neger die je moet omleggen, die zou ergens in de AIRPORT district moeten zitten, ongeveer 10 minuten zitten cruisen, en kwam hem maar niet tegen...quote:Op zondag 10 september 2006 23:55 schreef Zijpie het volgende:
[..]
je kiest je slachtoffer en zoekt in de buurt waar ie rond moet lopen.. zorg ervoor dat je het wapen heb waarmee je hem moet omleggen.. dan als je op je hud een soort van schiet icoontje ziet dan is dat de persoon die je moet omleggen.. !
als et nog niet duidelijk is hoor ik et wel !
Thanx!quote:Op maandag 11 september 2006 00:38 schreef Openthegate het volgende:
Als je het slachtoffer niet vind moet je gewoon verdergaan met andere dingen...je komt ze vanzelf tegen. (je ziet dan zo'n crosshair in je minimap)
je mag ook gewoon cruisen in je dikgepimpteubergeileblingblingende traktor.. je ziet vanzelf de crosshair op je HUDquote:Op maandag 11 september 2006 01:09 schreef NX het volgende:
[..]
Ok bedankt! Ik zal eens opletten, maar moet je nou echt rond lopen of kun je ook gewoon met de auto cruisen? Want bijvoorbeeld, de Neger die je moet omleggen, die zou ergens in de AIRPORT district moeten zitten, ongeveer 10 minuten zitten cruisen, en kwam hem maar niet tegen...
[..]
Dan zou de activity hitman een makkie moeten zijn...quote:Op maandag 11 september 2006 01:13 schreef Zijpie het volgende:
[..]
je mag ook gewoon cruisen in je dikgepimpteubergeileblingblingende traktor.. je ziet vanzelf de crosshair op je HUD
Hehe, gelukkig ben ik niet de enige die sommige SR characters geil vindtquote:Op maandag 11 september 2006 01:11 schreef Zijpie het volgende:
Lekker wijf in niets meer dan een string met een AK-47 alle Vice Kings buurten op stelten laten zetten..![]()
![]()
Kijk dat zijn de gouden tips! Ik heb hem eindelijk gevonden! Dank!quote:Nee, zijn de auto's waar de carnales mee komen nadat je 3 sterren hebt bij ze.
quote:Op maandag 11 september 2006 01:09 schreef NX het volgende:
[..]
Ok bedankt! Ik zal eens opletten, maar moet je nou echt rond lopen of kun je ook gewoon met de auto cruisen? Want bijvoorbeeld, de Neger die je moet omleggen, die zou ergens in de AIRPORT district moeten zitten, ongeveer 10 minuten zitten cruisen, en kwam hem maar niet tegen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 september 2006 09:58 schreef EvilWasp het volgende:
Yay! Mijn copy van Saint's Row is verzonden vanaf Play-Asia!
Sommige mensen komen alleen op bepaalde tijdstippen langs. Bijvoorbeeld een postbezorger die komt alleen s'ochtends. Hoeren komen vaak s'nachts. Op gamefaqs staat een supergoede guide waarmee ik al heel veel targets heb kunnen killen.quote:Op maandag 11 september 2006 01:09 schreef NX het volgende:
[..]
[..]
Thanx!
BTW: is het jullie opgevallen, dat het s'avonds/s'nachts vele malen rustiger is, weinig tot geen auto's en helemaal geen volk op straat, best irri!! (zelfde gebeurt bij een aantal activities/missies...)
Ik heb nu wat problemen met mijn Saint's Row disc...quote:Op maandag 11 september 2006 13:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sommige mensen komen alleen op bepaalde tijdstippen langs. Bijvoorbeeld een postbezorger die komt alleen s'ochtends. Hoeren komen vaak s'nachts. Op gamefaqs staat een supergoede guide waarmee ik al heel veel targets heb kunnen killen.
Zal aan je disc liggen, ik heb echt geen van de bovenstaande problemen ( ja 1x dat bovenste gehad dat de auto onder je ass verdwijnt ).quote:Op maandag 11 september 2006 14:05 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb nu wat problemen met mijn Saint's Row disc...
De problemen die men hier beschrijft, komen bij mij steeds vaker voor...
Bijvoorbeeld:
- Ben je op een moment een missie aan het doen en moet je naar de andere kant van het eiland/stad, rij je over een brug, zit je ineens vast, dan zie je de auto ook niet meer en kom je soms niet meer los, bij dit hele gebeuren hoor je de DVD niet meer spinnen en lijkt het alsof hij een stukje(s) niet kan lezen....
- Bij een ROLLERZ missie, waar je een aantal auto's moet opblazen, zijn alle auto's behalve de laatste (helemaal links achterin) niet zichtbaar, wel de pijl maar de garage is leeg waardoor je kunt NIETS opblazen en de missie kun je daardoor niet voltooien...
- DVD spint niet meer en blijft re-reading, waardoor de spel stopt en je geen kant op kunt...
Bij al dit kan ik wel terug naar de MAIN MENU of naar de DASHBOARD, geen vastlopers (wel een keer gehad bij een van die korte LOADING scherm, wanneer je die scherm ziet, GEEN KNOPPEN INDRUKKEN!)
In ieder geval thanx, ik zal eens kijken op gamefaqs
// Ik ga mijn system cache maar eens legen, hopen dat dat helpt...
Staat er iets bij menu > information > objectives ?quote:Op maandag 11 september 2006 15:18 schreef Eppie_NL het volgende:
ben nu bezig met "best laid plans" ben nu zeker een uur mee bezig maar wat is de bedoeling ik krijg hem maar niet af.
rij lekker met 2 andere door de stad en knal dan de "gele" gangsters neer maar kom niet echt verder.
Mijne stond 7 septemberquote:Op maandag 11 september 2006 12:22 schreef Cubewoods het volgende:
Yay mijne ook!
Stond eerst 18 september
Feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |