abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 16:46:57 #51
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_41710376
yeah de mijne is ook verstuurd nu moet alleen de GCshop nog over de brug komen met mijn dead rising..
valt zwaar tegen iedereen al die games te zien spelen en zelf nog niet
ach ja wie goedkoop wil gamen moet op de blaren zitten
Life never gets darker then midnight
  maandag 11 september 2006 @ 17:02:27 #52
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_41710845
Volgens m'n vriendin is er vandaag een pakketje binnen gekomen , mij benieuwen wat er in zit
Ik ben inmiddels overleden
pi_41712233
hmm na 2 dagen al mn geld uitgegeven te hebben aan het Pimpen van auto's ga ik nu maar weer eens missie's doen !

blijft een geweldig spel !
GamerTag: Zipa
pi_41713423
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:13 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Zal aan je disc liggen, ik heb echt geen van de bovenstaande problemen ( ja 1x dat bovenste gehad dat de auto onder je ass verdwijnt ).

Vind het erg vreemd allemaal . Ik heb na iets van 60/70 uur gametime geen van die problemen gehad...
nou dan zou ik er dus de schuld van moeten krijgen? heb hem aan nx verkocht
en nx kan verklaren dat de game nog in verpakking zat..

Verder die problemen, doen bij meerdere mensen voor, hier ook..
heb het 2x gehad, en daarna nooit meer, dus ja, of sommige mensen heb geluk of niet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_41713596
Ik denk toch dat ik maar voor de 360 ga, haal ik hem meteen met dit spel als pack. Moet toch me HDtv benutten en nu de ps3 weer eens uitgesteld wordt, wordt de 360 toch wel heel aantrekkelijk
  maandag 11 september 2006 @ 18:31:09 #56
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41713747
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

nou dan zou ik er dus de schuld van moeten krijgen? heb hem aan nx verkocht
en nx kan verklaren dat de game nog in verpakking zat..

Verder die problemen, doen bij meerdere mensen voor, hier ook..
heb het 2x gehad, en daarna nooit meer, dus ja, of sommige mensen heb geluk of niet
Hoho ik geef jou de schuld niet, maar de disc .

Of zijn Xbox natuurlijk..
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:26 schreef nietteveranderen het volgende:
Ik denk toch dat ik maar voor de 360 ga, haal ik hem meteen met dit spel als pack. Moet toch me HDtv benutten en nu de ps3 weer eens uitgesteld wordt, wordt de 360 toch wel heel aantrekkelijk
Slim plan! Goede game, goede console!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_41713864
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:31 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hoho ik geef jou de schuld niet, maar de disc .

Of zijn Xbox natuurlijk..
true true
mja de 360 heeft nog klein beetje kinderziektes
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_41713869
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:32 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Staat er iets bij menu > information > objectives ?
jow bedankt...ik kijk daar dus nooit op
  maandag 11 september 2006 @ 19:11:49 #59
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_41715087
Handigste dingetje wat ik heb ontdekt (pas na een week ofzo) is de mogelijkheid om de kaart te gebruiken als een routeplanner door ergens op te "klikken".
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  maandag 11 september 2006 @ 19:14:37 #60
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_41715184
Kan die hitman faq op gamefaqs niet vinden. Iemand een idee waar en wanneer ik die rolschaatser en die dikke hoer kan vinden (zuiden/rode gedeelte van de stad).
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_41715523
quote:
Op maandag 11 september 2006 19:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Handigste dingetje wat ik heb ontdekt (pas na een week ofzo) is de mogelijkheid om de kaart te gebruiken als een routeplanner door ergens op te "klikken".
lekker snel
Houd van een lijntje.
pi_41716154
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:13 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Zal aan je disc liggen, ik heb echt geen van de bovenstaande problemen ( ja 1x dat bovenste gehad dat de auto onder je ass verdwijnt ).

Vind het erg vreemd allemaal . Ik heb na iets van 60/70 uur gametime geen van die problemen gehad...
Ja, tis fucked up vreemd, zuigt, maar de cache legen en verder spelen lostte alle problemen op!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41720454
wat een kut spel, heel de tijd stopt die er gewoon mee naar een tijdje. Stopt de CD met draaien en kun je vervolgens niets meer. ik speel hem niet tot dat er een patch is wat slecht zeg.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_41720559
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:05 schreef NX het volgende:

[..]

Ik heb nu wat problemen met mijn Saint's Row disc...

De problemen die men hier beschrijft, komen bij mij steeds vaker voor...

Bijvoorbeeld:
- Ben je op een moment een missie aan het doen en moet je naar de andere kant van het eiland/stad, rij je over een brug, zit je ineens vast, dan zie je de auto ook niet meer en kom je soms niet meer los, bij dit hele gebeuren hoor je de DVD niet meer spinnen en lijkt het alsof hij een stukje(s) niet kan lezen....
- Bij een ROLLERZ missie, waar je een aantal auto's moet opblazen, zijn alle auto's behalve de laatste (helemaal links achterin) niet zichtbaar, wel de pijl maar de garage is leeg waardoor je kunt NIETS opblazen en de missie kun je daardoor niet voltooien...
- DVD spint niet meer en blijft re-reading, waardoor de spel stopt en je geen kant op kunt...

Bij al dit kan ik wel terug naar de MAIN MENU of naar de DASHBOARD, geen vastlopers (wel een keer gehad bij een van die korte LOADING scherm, wanneer je die scherm ziet, GEEN KNOPPEN INDRUKKEN!)

In ieder geval thanx, ik zal eens kijken op gamefaqs

// Ik ga mijn system cache maar eens legen, hopen dat dat helpt...
Precies zaad spel is het. Heb nu al 3 keer een versie van saints row gehad, dus zeg niet dat het aan de disc ligt.

WAt is je systeem cashe? En hoe wis je dat? Ben je dan je save games kwijt ofzo? ja ben een noob
pi_41721390
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:38 schreef Ipho het volgende:

[..]

Precies zaad spel is het. Heb nu al 3 keer een versie van saints row gehad, dus zeg niet dat het aan de disc ligt.

WAt is je systeem cashe? En hoe wis je dat? Ben je dan je save games kwijt ofzo? ja ben een noob
Nou nou, rustig jongeman

Daarvoor hebben we de OP, [XBOX 360] Saints Row #8: The 3rd Street Saints Are Here!!

Het helpt echt, succes!
pi_41721722
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef NX het volgende:

[..]

Nou nou, rustig jongeman

Daarvoor hebben we de OP, [XBOX 360] Saints Row #8: The 3rd Street Saints Are Here!!

Het helpt echt, succes!
Heb het gedaan, hoop dat het werkt. Maar was gewoon echt boos, had het helemaal gehad met die 360, en zijn problemen die, die heeft.
Werkt dit, dan geef ik me Xbox een (tong) zoen.
pi_41722063
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:13 schreef Ipho het volgende:

[..]

Heb het gedaan, hoop dat het werkt. Maar was gewoon echt boos, had het helemaal gehad met die 360, en zijn problemen die, die heeft.
Werkt dit, dan geef ik me Xbox een (tong) zoen.
Nadat ik de cache had geleegd, was alles weer opgelost...
- Geen hangers...
- Geen verdwijnende auto (onder je kont...)...
- Geen hangers tijdens loaden...
- Geen DVD read problemen...

Heb de hele dag zonder problemen gespeeld, goddelijk !
pi_41723364
quote:
Op maandag 11 september 2006 19:46 schreef NX het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  maandag 11 september 2006 @ 23:14:34 #69
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41723615
Troy bedoel je, niet Dex.
pi_41725494
Aaarh waarom moet ik dat nu gaan lezen....
  dinsdag 12 september 2006 @ 00:24:24 #71
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41725820
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 00:12 schreef Openthegate het volgende:
Aaarh waarom moet ik dat nu gaan lezen....
Eigen fout, al heb ik ook de neiging om spoilers te lezen..
  dinsdag 12 september 2006 @ 02:58:23 #72
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41727508

Geweldig dat iemand dit heeft gemaakt
pi_41728388
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 02:58 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mooi gedaan idd
  dinsdag 12 september 2006 @ 08:28:51 #74
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_41728504
Zeker mooi gedaan.
  dinsdag 12 september 2006 @ 08:57:02 #75
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41728815
Welk icoon hoort er nou bij de gang waarbij je begint
Ik zit vlgs mij constant voor een andere gang te werken als ik wat ga doen... (Dat paarse kruis zal ik maar zeggen) Ik heb net "Meet mr.[snipernaam]" gedaan.. dat je in de haven vanaf het dak moet schieten.
pi_41729005
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 08:19 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Mooi gedaan idd
Hoe heeft ie dat gedaan?
En dan doel ik op het pak..
twee druppels water.
pi_41729889
Dat zal je ongetwijfeld wel ergens in zo'n winkel kunnen kopen

Gisteren een paar activities uitgespeeld en verder wat auto's opgepimpt en opgeslagen Nu een aantal mooie paarse bakkies in m'n garage staan, waaronder een opgepimpte versie van de Stiletto (de Los Carnales-wagen ) compleet met hydraulics
Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
pi_41730021
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Guerra het volgende:

[..]
SPOILER
Thanx voor de uitleg... snap het nu
pi_41730121
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 02:58 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Waar kan je eigenlijk een stropdas kopen?

Ik heb van mijn online poppetje nu een The Rock Sean Connery gemaakt, maar ik wil naar een James Bond.
Houd van een lijntje.
pi_41731826
Branded volgens mij..
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:45:28 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41732176
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:29 schreef Guerra het volgende:
Branded volgens mij..
On the rag, workshirt. Je mag geen ketting aanhebben wil je de Tie erbij customizen.
pi_41732515
Ok, workshirt thanks.
Houd van een lijntje.
pi_41737011
snatch level 8 van VK is vervelend lastig !

de eerste levering hoeren red ik nog maar om daarna nog een keer hoeren op te halen en af te leveren lijkt onmogelijk
GamerTag: Zipa
pi_41738168
Geweldig spel
pi_41738649
Wat een enorme slechte GTA:SA kloon En dan het artwork jatten ook nog.
pi_41738723
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef -scorpione- het volgende:
Nu ik je argumenten heb gelezen ben ik het met je eens... ik gooi mijn Saints Row gelijk in de bak
pi_41739017
quote:
Laat me raden, gefrustreerd over PS3 uitstel?
pi_41739194
quote:
en je hebt de game zelf ook of wat?
pi_41739261
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:14 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Laat me raden, gefrustreerd over PS3 uitstel?
oh, dat ding zou ik toch niet eerder dan volgend jaar zomer aanschaffen. Geen nood hier dus
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:19 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

en je hebt de game zelf ook of wat?
Nee
pi_41739296
Waarom vind je het kut dan?
Houd van een lijntje.
pi_41739442
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom vind je het kut dan?
Dat hele bende oorlog gedeelte vond ik in GTA al niets. Wat een onzin is dat. Maar goed, deze game gaat hier dus over, geen probleem. Maar ben dan goddomme wat creatiever en kopieer niet alles, tot aan het artwork toe. Het is gewoon triest. En als ik de screens zie ben ik er ook niet van ondersteboven. Ziet er allemaal een beetje puberachtig uit als je het mij vraagt. Nou ja, dat zal de doelgroep ook wel zijn. GTA:SA had veel meer dat ghetto-sfeertje, was meer down to earth om het zo maar te zeggen. Als je een ghetto en gang spel maakt dan moet ie rauw zijn om de sfeer goed te pakken, dit is veels te veel mtv bling bling en heeft niet met het leven in buurten als Compton te maken.

Maar goed, dat is mijn bescheiden mening
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:33:23 #92
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41739614
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:04 schreef koentje.k het volgende:

[..]

Nu ik je argumenten heb gelezen ben ik het met je eens... ik gooi mijn Saints Row gelijk in de bak
Ik ook ..
pi_41739653
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:27 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dat hele bende oorlog gedeelte vond ik in GTA al niets. Wat een onzin is dat. Maar goed, deze game gaat hier dus over, geen probleem. Maar ben dan goddomme wat creatiever en kopieer niet alles, tot aan het artwork toe. Het is gewoon triest. En als ik de screens zie ben ik er ook niet van ondersteboven. Ziet er allemaal een beetje puberachtig uit als je het mij vraagt. Nou ja, dat zal de doelgroep ook wel zijn. GTA:SA had veel meer dat ghetto-sfeertje, was meer down to earth om het zo maar te zeggen. Als je een ghetto en gang spel maakt dan moet ie rauw zijn om de sfeer goed te pakken, dit is veels te veel mtv bling bling en heeft niet met het leven in buurten als Compton te maken.

Maar goed, dat is mijn bescheiden mening
Dat was ongeveer dezelfde mening die ik had totdat ik het spel speelde. Ik zie het meer als mtv bling bling met een knipoog. En je zou het mischien niet verwachten, maar het verhaal zit erg goed in elkaar.

Bovendien vind ik dat het spel zich verbeterd tov GTA op een aantal punten:

- Combat: geen autolock, maar zelf richten. Je krijgt het gevoel alsof je het zelf doet ipv die irri lockon.
- Map: GPS systeem maakt het superhandig om overal heen te rijden. Bij GTA was dit erg slecht aangegeven.
- Geen laadtijd tussen de gebieden
- Veel extra activities
- Grafisch, maar dat is logisch omdat het een next gen titel betreft.

Just my two cents.
Houd van een lijntje.
pi_41739935
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Dat was ongeveer dezelfde mening die ik had totdat ik het spel speelde. Ik zie het meer als mtv bling bling met een knipoog. En je zou het mischien niet verwachten, maar het verhaal zit erg goed in elkaar.

Bovendien vind ik dat het spel zich verbeterd tov GTA op een aantal punten:

- Combat: geen autolock, maar zelf richten. Je krijgt het gevoel alsof je het zelf doet ipv die irri lockon.
- Map: GPS systeem maakt het superhandig om overal heen te rijden. Bij GTA was dit erg slecht aangegeven.
- Geen laadtijd tussen de gebieden
- Veel extra activities
- Grafisch, maar dat is logisch omdat het een next gen titel betreft.

Just my two cents.
Nou, je weg vinden in GTA was niet altijd makkelijk, vooral niet als je in de wildernis moest zijn, maar dat vond ik wel charme hebben. Ik ben dan ook niet van de GPS generatie.

Online gamen boeit me niets, tenzij het een racespel is of eventueel iets als counterstrike. Maar in een spel als GTA wil ik een loner zijn.

En het combat gedeelte was natuurlijk niet waar GTA om draaide. Het was een extraatje, waar ik niet eens zo heel blij mee was. Het aantal gang wars had van mij dramatisch minder gemogen.

Maar goed, dit spel richt zich op iets andere dingen. Jammer vind ik dan nog steeds gewoon dat men zo moet clonen. Is misschien moeilijk iets nieuws te verzinnen, en ik ben dan ook heel benieuwd of GTA IV iets verrassends wordt.
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:46:22 #95
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41740052
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:22 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

oh, dat ding zou ik toch niet eerder dan volgend jaar zomer aanschaffen. Geen nood hier dus
[..]

Nee
Tuurlijk joh, ga lekker ergens anders trollen . De game scoort hoge cijfers in de pers en de mensen die de game hebben GESPEELD vinden het een geweldige game. So what als het een ripoff is, dan is quake zeker ook een ripoff van doom?

kneusje
pi_41740081
quote:
-scorpione-: Wat een enorme slechte GTA:SA kloon En dan het artwork jatten ook nog.
quote:
-scorpione-: Maar goed, dit spel richt zich op iets andere dingen
jammer want je begon zo goed
pi_41740309
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, ga lekker ergens anders trollen . De game scoort hoge cijfers in de pers en de mensen die de game hebben GESPEELD vinden het een geweldige game. So what als het een ripoff is, dan is quake zeker ook een ripoff van doom?

kneusje
Ik zeg toch niet dat het niet goed verkoopt?

Ik mag toch gewoon hopen dat de games industrie was meer in petto heeft dan dit soort prutswerk waar korte termijn pubers als jij warm voor lopen
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:55:51 #98
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41740414
Ik heb het erover dat de game goede cijfers krijgt, ik heb het niet over verkopen gehad? Leer lezen ofzo .

Overigens is deze game geen prutswerk, maar ben jij een gefrustreerde sony fanboy afaik . Maar met jou is geen discussie aan te gaan, aangezien je met non-argumenten komt . En pubers? Ik ken veel mensen die deze game tof vinden die geen pubers meer zijn ( overigens ben ik dat zelf ook niet meer, maargoed dat is je vast ontschoten ).

Als deze game straks op de Ps3 uitkomt zit jij hem ook lekker te spelen
pi_41740543
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:55 schreef MMaRsu het volgende:
Als deze game straks op de Ps3 uitkomt zit jij hem ook lekker te spelen
Nou, dat denk ik toch niet (al zei ik dat ook bij GTA )
pi_41740579
Hehehe, ben de puberteit ook al enige tijd omstegen, maar dat bling-bling met knipoog spreekt mij wel aan. Bovendien is er niks hilarischer dan lekker over de top met je gangstah allerhande volk af te knallen terwijl Vivaldi en Verdi hun muziek eruit knallen op de achtergrond...

* wil naar huis en SR spelen!!!
Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')