Brabantpark, dat is daar bij de Hero vlakbij toch. Bij de NHTV daarzo.quote:Op zondag 10 september 2006 19:37 schreef veldmuis het volgende:
Boeimeer!.
Brabantpark, waar is dat ook weer ongeveer?
Hmm, ja nu je het zegt! Da's ook het brabantplein daar, dat rijtje vage winkels en de AH!quote:Op maandag 11 september 2006 08:51 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Brabantpark, dat is daar bij de Hero vlakbij toch. Bij de NHTV daarzo.
Euretco..da's daar vlakbij het nacstadion toch? Of is dat de nieuwe toren?quote:Op maandag 11 september 2006 08:58 schreef bassieVL het volgende:
sinds kort woon ik opeens ook vlakbij de NHTV. Ze hebben de oude Euretco toren omgebouwd tot NHTV dependance. Elke morgen/middag vers fruit door de straat.
Ik woon vlak bij de HERO als je voorbij de HERO rijdt kom je bij mij in de straat.quote:Op maandag 11 september 2006 08:51 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Brabantpark, dat is daar bij de Hero vlakbij toch. Bij de NHTV daarzo.
dat is de nieuwe Euretco toren. De "oude" staat achter de FAAM fabriek.quote:Op maandag 11 september 2006 09:11 schreef veldmuis het volgende:
Euretco..da's daar vlakbij het nacstadion toch? Of is dat de nieuwe toren?.
inderdaad Liniekwartier. Met uitzicht op het park, moskee en sinds kort dus de NHTV.quote:Op maandag 11 september 2006 09:50 schreef Ritchie het volgende:
FAAM
Waar woon jij dan bassieVL? Liniekwartier?
Archimedesstraat?quote:Op maandag 11 september 2006 11:21 schreef bassieVL het volgende:
[..]
inderdaad Liniekwartier. Met uitzicht op het park, moskee en sinds kort dus de NHTV.
Altijd lekker om te ruiken als ze weer snoepjes aan het bakken zijn bij de Faam. Het ruikt beter dan de CSM als die de bieten aan het koken zijn.
Van daaruit kan ik niet op de Moskee/NHTV/Park uitkijken.quote:Op maandag 11 september 2006 12:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
speelhuislaan
Lachappellestraat ?quote:Op maandag 11 september 2006 12:08 schreef bassieVL het volgende:
nope, de straat die begint bij de Nieuwe Bredanaar.![]()
inderdaad.quote:
Lachen!quote:Op maandag 11 september 2006 13:47 schreef veldmuis het volgende:
Een verkeersongeval met beknelling op de A16 bij hectometerpaaltje 60,8.
Was jij dat met je koelwagen?quote:
Jullie uitlachen.quote:Op maandag 11 september 2006 13:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat doe jij in het Breda-topic, vuile Tilbo!![]()
Ik ga toch niet werken op zondag man, heiden!quote:
Lekker dubbel verdienen, gekke gristen!quote:Op maandag 11 september 2006 14:06 schreef BrauN het volgende:
Ik ga toch niet werken op zondag man, heiden!
Tets!quote:Op maandag 11 september 2006 09:40 schreef veldmuis het volgende:
Ah, vertel me eens, al weet de rest dat vast ook wel, of de oude loda/grada fabrieken nog overend staan of dat ze al plat zijn?
Ja, ze hebben een kaart met meer detail nu, maar die is ook verouderd.quote:Op maandag 11 september 2006 16:34 schreef Ritchie het volgende:
En toch is Google Earth ge-update.
Ook al staat het gebouw van het waterschap oid aan de Doornboslaan er nog op...
* Programma checkt.quote:
Daar zijn vast betere gelegenheden voor te verzinnenquote:Op maandag 11 september 2006 17:23 schreef veldmuis het volgende:
Sjonge, ik denk van we gaan meeten daar, maar niks hoor!
Nou zeg, ik moest 'm ook steeds terugvinden hoorquote:Op maandag 11 september 2006 18:20 schreef Henk_Telefoon het volgende:
What the Fuck .. jullie gaan gewoon 2 delen verder zonder mij te attenderen hierop ? Stelletje kut Bredanaren ..
Breda, mijn stadje
Kiwiquote:Op maandag 11 september 2006 19:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nou zeg, ik moest 'm ook steeds terugvinden hoorJe moet wat moeite doen voor deze mooie stad
![]()
Ik ben er nu, maar ik verwacht geen stormloop.quote:Op maandag 11 september 2006 21:03 schreef Ritchie het volgende:
Waarom bestaat bestond #Breda nog niet?
Ja dat gaat lekker makkelijk als ik niet weet wie je bentquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:05 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga sowieso! Wie mij wil meeten moet me maar aanspreken als-ie me daar ziet.
checkt fotoboek. Dat moet niet al te moeilijk zijn om je te vinden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:05 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga sowieso! Wie mij wil meeten moet me maar aanspreken als-ie me daar ziet.
is de bus naar antwerpen ook gratis?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:57 schreef veldmuis het volgende:
De interliner breda-r'dam is ook gratis! Weet niet of die in zwijndrecht stopt?
Jaaa die ken ik ook!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:23 schreef veldmuis het volgende:
Wederom bij ons in de buurt: de aardbeienturk.
Ik word zo gestoord van die gast, 20x bellen, paar keer tegen de deur rammen, om vervolgens met een debiele kop "ferse aarbei" uit te spreken als je de deur open doet.
Vertellen dat-ie niet meer langs hoeft te komen helpt niet, hij blijft bellen. Een bord met zijn hoofd en een streep erdoor aan het begin van het tuinpad zetten gaat me wat ver, en ik zoek eik ook niet naar een oplossing, was benieuwd of meer mensen die gast kennen.
O.a. Johan, Gem, Luie Hond, The Apers, Infadels.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:15 schreef hannekethemaster het volgende:
welke bands komen er trouwens bij Breda barst?? en hoe laat begint dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |