Heb ik gedaan. Loose Change had er geen enkele invloed op....quote:Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
Vanavond op TV: Loose Change - 2nd edition
....
Trek zelf je conclusies over wat er wel is gebeurd.
Dat is eigenlijk veel interessanter, jammer genoeg moet ik werken.quote:Op zondag 10 september 2006 18:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat een waardeloze tijd trouwens...
Ook interessant: Op CNN.com morgen vanaf 2 of 3 uur Nederlandse tijd de complete CCN tv-dag van 11/09/01 herhaald. Uncut
Hihiquote:Op zondag 10 september 2006 19:16 schreef Christiano25 het volgende:
er waren maar 2 vliegtuigen, die andere 2 zijn uit de duimen van Bush en zijn companen gezogen.
Het is op BNN, dus wel begrijpelijk.quote:Op zondag 10 september 2006 19:43 schreef thomzor het volgende:
waarom zenden ze dat uit, echt debiel
Kijk dat is pas tofquote:Op zondag 10 september 2006 18:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ook interessant: Op CNN.com morgen vanaf 2 of 3 uur Nederlandse tijd de complete CNN tv-dag van 11/09/01 herhaald. Uncut
omdat het een van de, zo niet de beste docu is die bewijzen levert over dat dat hele 9/11 gedoe geen bin laden/al quada etc. aanslag was maar een aanslag van Bush en consorten.quote:Op zondag 10 september 2006 19:43 schreef thomzor het volgende:
waarom zenden ze dat uit, echt debiel
Dat elk punt eruit al weerlegd is misschien?quote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
omdat het een van de, zo niet de beste docu is die bewijzen levert over dat dat hele 9/11 gedoe geen bin laden/al quada etc. aanslag was maar een aanslag van Bush en consorten.
ik snap niet wat men er op tegen heeft, trappen jullie gewoon lekker in het bush verhaal joh![]()
Qua comedie best leuk.quote:Op zondag 10 september 2006 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
Iemand die daar in trapt is gewoon te dom om voor zichzelf na te denken. Zoals hiervoor ook al gezegd, deze film wordt zelfs door complottheoristen verafschuwd. Ik snap niet dat iemand zoiets uit kan zenden....
dat mensen geloven dat Bin Laden etc. er achter zit die denken al helemaal niet voor zichzelf, die geloven wat Bush en cornuiten vertellen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Qua comedie best leuk.
Dat mensen het ook nog geloven is te debiel voor woorden.
Bush is ook een vuilak. Maar zijn regering heeft 9/11 niet uitgevoerd. Dat heeft Bin Laden gedaan.quote:Op zondag 10 september 2006 21:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dat mensen geloven dat Bin Laden etc. er achter zit die denken al helemaal niet voor zichzelf, die geloven wat Bush en cornuiten vertellen.
quote:Op zondag 10 september 2006 21:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bush is ook een vuilak. Maar zijn regering heeft 9/11 niet uitgevoerd. Dat heeft Bin Laden gedaan.
Ja, ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 10 september 2006 22:58 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is voer voor die complot mafkezen...
Loose Change zit vol met leugens zien we dus nu.quote:Op zondag 10 september 2006 23:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Het zit echt gewoon vol leugens, helaas zijn er mensen die er niet eens bij nadenken.
Precies, simpele zielen die alles maar geloven als het om anti-bush gaatquote:Op zondag 10 september 2006 23:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Het zit echt gewoon vol leugens, helaas zijn er mensen die er niet eens bij nadenken.
Idd! En iedereen maar zeggen dat het onmogelijk is...quote:Op zondag 10 september 2006 23:09 schreef Wombcat het volgende:
Die vluchtsimulatortest is wel leuk
De studenten ook zeker?quote:Op zondag 10 september 2006 23:13 schreef Modus het volgende:
Deze explosievenexpert wordt betaald door de CIA.
Kijk dat is een mooie tip. Ik heb toen wel veel gezien maar een deel van het begin gemist. Kan ik nu mooi meepakken.quote:Op zondag 10 september 2006 18:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ook interessant: Op CNN.com morgen vanaf 2 of 3 uur Nederlandse tijd de complete CNN tv-dag van 11/09/01 herhaald. Uncut
Je kunt alles zo duur maken als je wilt natuurlijk, deze film is legaal, gratis te zien.quote:Op zondag 10 september 2006 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Belachelijk dat NL3 met belastinggeld van die dure sciencefiction films aankoopt
Toch blijft er wel wat overeind, zojuist gezien in Zemblaquote:Op zondag 10 september 2006 23:22 schreef Mister1977 het volgende:
Als je Loose Change ziet, weet je een ding zeker: de makers zijn geen beta's. Dan hadden ze wel gesnapt dat er niks van hun groot aantal van hun bewering klopt.
Kenker, dat is gaaf....quote:Op zondag 10 september 2006 18:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Niet veel.quote:Op zondag 10 september 2006 23:34 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Toch blijft er wel wat overeind, zojuist gezien in Zembla
Ja. Maar Amerika wist dat t ging gebeurenquote:Op zondag 10 september 2006 23:35 schreef clowncloon het volgende:
Dus kortom, er was wel degelijk een aanslag.
Hij had alleen geen antwoord op waarom Gebouw 7 is opgeblazenquote:Op zondag 10 september 2006 23:13 schreef Modus het volgende:
Deze explosievenexpert wordt betaald door de CIA.
Kun je iets specifieker zijn, of wist iedereen het?quote:Op zondag 10 september 2006 23:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja. Maar Amerika wist dat t ging gebeuren
De inlichtingsdiensten. Niet de werknemers van McDonaldsquote:Op zondag 10 september 2006 23:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn, of wist iedereen het?
Vind ik nog wat breed, er werken tienduizenden mensen in de inlichtingendiensten. Maar er zullen vast factoren zijn die meer wisten en niet zuiver gehandeld hebben, echter kan een beetje nuance geen kwaad.quote:Op zondag 10 september 2006 23:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De inlichtingsdiensten. Niet de werknemers van McDonalds
Ja heb ik niks over gehoord helaas, dat is op zich ook wel erg opmerkelijk!quote:Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er waar van die eigenaar die 2 weken vantevoren zich extra liet verzekeren dan?
Ja alleen WTC7. En zelfs dat stortte nog in!quote:Op zondag 10 september 2006 23:34 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Toch blijft er wel wat overeind, zojuist gezien in Zembla
Gebouw 7 is toch aan de overkant van de straat? Zo dichtbij is dat nietquote:Op zondag 10 september 2006 23:49 schreef Mister1977 het volgende:
Wat betreft gebouw 7: Die zware balken (die van WTC1 en 2) stortten met een noodgang op WTC 7, wat zou dat met de structuur doen? Is dat meegenomen in die discussie?
Kijk maar hoe dicht het erbij stond:
[afbeelding]
Dat moet zeer zware schade hebben opgelopen.
alles, maar dat was een open onderhandeling die al jaren bezig was en iedereen wist ervanquote:Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er waar van die eigenaar die 2 weken vantevoren zich extra liet verzekeren dan?
Nee die werd opgeblazen. Stond een evrzekering op van 3,5 miljard ofzoquote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja alleen WTC7. En zelfs dat stortte nog in!![]()
heb niet je hele post gelezen, maar gelijk het 1e punt klopt al niet. Dat is wel verworpen.quote:Op zondag 10 september 2006 23:57 schreef Lambiekje het volgende:
** ook gepost in die andere topic over 9/11 docus op ned. zenders. **
Beetje erg jammer dat Zembla geen bewijs heeft laten zien dat er voordat de toren instorten 10 explosies er voor waren en dat er eerst rook beneden is voordat het instort.
Ook is niet beeld materiaal laten zien van de helicopter die langs vliegt .. 4 duidelijk flashes laat zien en vervolgens 1 sec later de toren instorten. Dat had die expert moeten zien. Want die beweert dat het eerst beneden moest beginnen.
Volgens my kent de maker van Zembla niet de docu 911 Eyewitness.
Ook is niet laten zien dat er gewoon mensen stonden te zwaaien in het gat. Ook is er aan voorbij gegaan dat de brandweer brandmeester is gegeven maar overruled door de FBI.
Tevens zijn er tapes bekend dat Brandweermannen hebben aangegeven dat er C4 explosieven waren geplaatst in de schachten.
Ook is er geen aandacht besteed aan het feit dat de staalconstructie vrijwel direct is afgevoerd naar China voor dat er uberhaupt een onderzoeks team is.
Wat ik wel frappant vind is dat met de opties op de beurs geen speld is tussen te krijgen. Dat er dus met voorkennis is gehandeld.
Alle straten zouden in zware stofwolken zijn en dan zo mn eventjes explosieven plaatsen voor WTC7.
Nee, wat Zembla meldt over WTC is kolder. Waarom wordt er niet uitgelegd door de studentjes waarom het heelgoed mogelijk is dat ze met de vrijval snelheid instorten ?! Vind helemaal niet overtuigend.
Ook is de expert niet voorgelegd dat maanden voor het instorten er erg vaak en vreemde drills waren.
Tevens is de expert niet voorgelegd dat in de kelders van het WTC 5 weken na instorten nog gesmolten staal is van velen malen hoger dan max temp van Kerozine.
In een andere docu wordt verteld door een bomexpert dat er Thermite is gebruikt. Dat is namelijk gevonden in het puin.
Dat is de expert ook niet voorgelegd.
Ook is er niet voor gelegd dat wel erg veel bedrijfjes de mensen thuis hebben gelaten. Want een gemiddelde dinsdag zou 4 keer drukker zijn dan op de dag van instorten.
Van het Pentagon was ik wat meer overtuigd. Maar dan blijft het feit nog steeds staan dat er totaal geen vliegtuigslachtoffers zijn en geen bagage troep en dergelijke gevonden.
En waarom Pentagon medewerkers met hun stropdassen, puin lopen te ruimen. En waarom er geheimzinnig gedaan wordt met het blauwe plastic.
Nee het Zembla docu is maar halfbakken uitgevoerd.
Bij Implosionworld denken ze er anders over: http://www.implosionworld.com/Article-WTC9-6-06.pdfquote:Op zondag 10 september 2006 23:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee die werd opgeblazen. Stond een evrzekering op van 3,5 miljard ofzo
Je hebt het nu over de officiele theorie, toch?quote:Op zondag 10 september 2006 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Qua comedie best leuk.
Dat mensen het ook nog geloven is te debiel voor woorden.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 10 september 2006 23:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Gebouw 7 is toch aan de overkant van de straat? Zo dichtbij is dat niet
Dat klopt, die vrije val theorie was echt nog de allergrootste nonsens. Zo van: ik zie niks door de rook dus zal het er wel niet meer zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 00:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
heb niet je hele post gelezen, maar gelijk het 1e punt klopt al niet. Dat is wel verworpen.
Ik weet niet of je er wel eens op gestaan hebt, maar de torens zijn nogal groot. Er waren gebouwen beschadigt die nog een stuk verder stonden.quote:Op zondag 10 september 2006 23:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Gebouw 7 is toch aan de overkant van de straat? Zo dichtbij is dat niet
Prima, als je het eerst maar eens leest.quote:Op maandag 11 september 2006 00:11 schreef NorthernStar het volgende:
Kijk al de zogenaamde critici eens druk in de weer om alles als nonsens af te doen.
Hier zou je kritisch over moeten zijn:
[afbeelding]
Ik ben ook zeker kritisch, maar deze docu bezorgt mij alleen maar nog meer vragenquote:Op maandag 11 september 2006 00:11 schreef NorthernStar het volgende:
Kijk al de zogenaamde critici eens druk in de weer om alles als nonsens af te doen.
Hier zou je kritisch over moeten zijn:
[afbeelding]
het was te duur zeker om naar Chicago af te reizenquote:Op maandag 11 september 2006 00:12 schreef Mister1977 het volgende:
Waarom lijkt de Sears Tower in de film op het Empire State Building???
http://internetdetectives.biz/case/loose-change-3#more-explosionsquote:Op maandag 11 september 2006 00:19 schreef SunChaser het volgende:
Apart dat ooggetuigen op het moment zelf spreken van een explosie.
Dat is mooi. Alle wijsheid begint met vragen.quote:Op maandag 11 september 2006 00:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ben ook zeker kritisch, maar deze docu bezorgt mij alleen maar nog meer vragen
Tsja, een docu vol fouten, die nu voor de derde keer herzien moet worden, draagt niet bij tot het achterhalen van de waarheidquote:Op maandag 11 september 2006 00:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat is mooi. Alle wijsheid begint met vragen.
Maar hoe kritisch men over Loose Change is, zo goedgelovig is men over de officiele conspiracytheorie van de Amerikaanse regering.
Als men diezelfde energie nu eens aan het laatste besteedde, dingen nazoeken, feiten checken, linkjes verzamelen, tegenstrijdigheden en fouten eruit halen en onder elkaar zetten etc.
Volgens men hebben de 'critici' hun prioriteiten niet helemaal goed op een rijtje.
Dat is normaal ook niet de taak van de burger.quote:Op maandag 11 september 2006 00:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Tsja, een docu vol fouten, die nu voor de derde keer herzien moet worden, draagt niet bij tot het achterhalen van de waarheid.
Wat?quote:Op maandag 11 september 2006 00:32 schreef rubbereend het volgende:
dit blijf ik nog het meest vaag vinden.
dat gat in de grond waar vlucht 93 neergestort moet zijn.quote:
Man, dit meen je niet. Het is een kutdocu. Ik erger me vooral aan het kutstemgeluid van de verteller.quote:Op maandag 11 september 2006 00:46 schreef SunChaser het volgende:
Geweldige docuAlleen, als de FBI Flight 11 en 93 hebben onderschept en de passagiers later hebben vermoord, waarom dan niet gewoon laten neerstorten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |