Ja, ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 10 september 2006 22:58 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is voer voor die complot mafkezen...
Loose Change zit vol met leugens zien we dus nu.quote:Op zondag 10 september 2006 23:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Het zit echt gewoon vol leugens, helaas zijn er mensen die er niet eens bij nadenken.
Precies, simpele zielen die alles maar geloven als het om anti-bush gaatquote:Op zondag 10 september 2006 23:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Het zit echt gewoon vol leugens, helaas zijn er mensen die er niet eens bij nadenken.
Idd! En iedereen maar zeggen dat het onmogelijk is...quote:Op zondag 10 september 2006 23:09 schreef Wombcat het volgende:
Die vluchtsimulatortest is wel leuk
De studenten ook zeker?quote:Op zondag 10 september 2006 23:13 schreef Modus het volgende:
Deze explosievenexpert wordt betaald door de CIA.
Kijk dat is een mooie tip. Ik heb toen wel veel gezien maar een deel van het begin gemist. Kan ik nu mooi meepakken.quote:Op zondag 10 september 2006 18:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat een waardeloze tijd trouwens...
Ook interessant: Op CNN.com morgen vanaf 2 of 3 uur Nederlandse tijd de complete CNN tv-dag van 11/09/01 herhaald. Uncut
Je kunt alles zo duur maken als je wilt natuurlijk, deze film is legaal, gratis te zien.quote:Op zondag 10 september 2006 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Belachelijk dat NL3 met belastinggeld van die dure sciencefiction films aankoopt
Toch blijft er wel wat overeind, zojuist gezien in Zemblaquote:Op zondag 10 september 2006 23:22 schreef Mister1977 het volgende:
Als je Loose Change ziet, weet je een ding zeker: de makers zijn geen beta's. Dan hadden ze wel gesnapt dat er niks van hun groot aantal van hun bewering klopt.
Kenker, dat is gaaf....quote:Op zondag 10 september 2006 18:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat een waardeloze tijd trouwens...
Ook interessant: Op CNN.com morgen vanaf 2 of 3 uur Nederlandse tijd de complete CNN tv-dag van 11/09/01 herhaald. Uncut
Niet veel.quote:Op zondag 10 september 2006 23:34 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Toch blijft er wel wat overeind, zojuist gezien in Zembla
Ja. Maar Amerika wist dat t ging gebeurenquote:Op zondag 10 september 2006 23:35 schreef clowncloon het volgende:
Dus kortom, er was wel degelijk een aanslag.
Hij had alleen geen antwoord op waarom Gebouw 7 is opgeblazenquote:Op zondag 10 september 2006 23:13 schreef Modus het volgende:
Deze explosievenexpert wordt betaald door de CIA.
Kun je iets specifieker zijn, of wist iedereen het?quote:Op zondag 10 september 2006 23:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja. Maar Amerika wist dat t ging gebeuren
De inlichtingsdiensten. Niet de werknemers van McDonaldsquote:Op zondag 10 september 2006 23:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn, of wist iedereen het?
Vind ik nog wat breed, er werken tienduizenden mensen in de inlichtingendiensten. Maar er zullen vast factoren zijn die meer wisten en niet zuiver gehandeld hebben, echter kan een beetje nuance geen kwaad.quote:Op zondag 10 september 2006 23:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De inlichtingsdiensten. Niet de werknemers van McDonalds
Ja heb ik niks over gehoord helaas, dat is op zich ook wel erg opmerkelijk!quote:Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er waar van die eigenaar die 2 weken vantevoren zich extra liet verzekeren dan?
Ja alleen WTC7. En zelfs dat stortte nog in!quote:Op zondag 10 september 2006 23:34 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Toch blijft er wel wat overeind, zojuist gezien in Zembla
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |