Heb ik gedaan. Loose Change had er geen enkele invloed op....quote:Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
Vanavond op TV: Loose Change - 2nd edition
....
Trek zelf je conclusies over wat er wel is gebeurd.
Dat is eigenlijk veel interessanter, jammer genoeg moet ik werken.quote:Op zondag 10 september 2006 18:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat een waardeloze tijd trouwens...
Ook interessant: Op CNN.com morgen vanaf 2 of 3 uur Nederlandse tijd de complete CCN tv-dag van 11/09/01 herhaald. Uncut
Hihiquote:Op zondag 10 september 2006 19:16 schreef Christiano25 het volgende:
er waren maar 2 vliegtuigen, die andere 2 zijn uit de duimen van Bush en zijn companen gezogen.
Het is op BNN, dus wel begrijpelijk.quote:Op zondag 10 september 2006 19:43 schreef thomzor het volgende:
waarom zenden ze dat uit, echt debiel
Kijk dat is pas tofquote:Op zondag 10 september 2006 18:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ook interessant: Op CNN.com morgen vanaf 2 of 3 uur Nederlandse tijd de complete CNN tv-dag van 11/09/01 herhaald. Uncut
omdat het een van de, zo niet de beste docu is die bewijzen levert over dat dat hele 9/11 gedoe geen bin laden/al quada etc. aanslag was maar een aanslag van Bush en consorten.quote:Op zondag 10 september 2006 19:43 schreef thomzor het volgende:
waarom zenden ze dat uit, echt debiel
Dat elk punt eruit al weerlegd is misschien?quote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
omdat het een van de, zo niet de beste docu is die bewijzen levert over dat dat hele 9/11 gedoe geen bin laden/al quada etc. aanslag was maar een aanslag van Bush en consorten.
ik snap niet wat men er op tegen heeft, trappen jullie gewoon lekker in het bush verhaal joh![]()
Qua comedie best leuk.quote:Op zondag 10 september 2006 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
Iemand die daar in trapt is gewoon te dom om voor zichzelf na te denken. Zoals hiervoor ook al gezegd, deze film wordt zelfs door complottheoristen verafschuwd. Ik snap niet dat iemand zoiets uit kan zenden....
dat mensen geloven dat Bin Laden etc. er achter zit die denken al helemaal niet voor zichzelf, die geloven wat Bush en cornuiten vertellen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Qua comedie best leuk.
Dat mensen het ook nog geloven is te debiel voor woorden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |