LOL!quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:41 schreef Shivo het volgende:
Als je de Stayokay uitloopt val je zo'n beetje in het gat van de metro, kan niet missen. En als je de straat oversteekt nog een keer.
=> Pecha Kucha - 20slides@20secondsquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:17 schreef Shivo het volgende:
Voor de geinteresseerden: morgenavond is er een designerdingetje in Off_corso:http://www.pechakucha.nl/.
Ik dacht eerst ook dat het speciaal over Rotterdam ging en ik vond de sfeer van het liedje wel passen.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen idee waar het over gaat.Het gaat volgens mij over mensen die een doelloos bestaan leiden in de stad. "This could be anywhere, Liverpool, Rotterdam or Rome." Het maakt dus niet uit waar de persoon is, het leven is toch hetzelfde. Zoiets haal ik eruit.
Zag em inderdaad ook vliegen toen ik op de universiteit zat, hij vloog lekker laag.. was er niet een of andere show dan daar ergens?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:52 schreef DutchTrain het volgende:
Er kwam zojuist bijna zo'n ding m'n kantoor binnen gevlogen.
[afbeelding]
Een beetje laag vliegen door de stad af en toe is wel OK, maar dit was denk ik niet helemaal zoals gepland![]()
Helaas geen foto kunnen nemen
Er vlogen ook wat marine helicopters de afgelopen dagen in formatie rondjes over de stad... niets kunnen vinden over het hoe en waarom. Het taptoe was vorige week al.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:04 schreef thomasss het volgende:
Zag em inderdaad ook vliegen toen ik op de universiteit zat, hij vloog lekker laag.. was er niet een of andere show dan daar ergens?
Met 30+'ers gewoon naar het biercafé Cambrinus. Alle soorten bier proberen en je weet zeker dat je er niets meer van herinnert de volgende dag. Voor Jazz moet je aan de andere kant van de stad zijn in Dizzy op de 's Gravendijkwal (www.dizzy.nl)quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:42 schreef Gusev het volgende:
Volgende week zaterdag willen we met een club van zo'n 5 man (30+, zelf ben ik nog maar 23) gaan drinken in de Oude Haven. Het zijn beetje ouwe lullendus hippe lounge café's zijn niet zo hard nodig, iets bruin-café-achtigs met jazz invloeden ofzo gaat wel werken denk ik. Irish pub doet het ook altijd goed.
Ik ken Rotterdam helaas nog niet goed genoeg, dus hopelijk weten jullie meer! Waar moeten we heen?![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:11 schreef Gusev het volgende:
Thanx. Is dat biercafé Cambrinus ook aan de Oude Haven?
Daar schrijft/schreef me zus ook voor.quote:Op zondag 10 september 2006 21:09 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze : http://www.antennerotterdam.nl/read/item/id/8508
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:20 schreef TC03 het volgende:
Nog een drie jaar en Delftse Poort mag de kroon na bijna 20 jaar doorgeven.
[afbeelding]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef parselmouth het volgende:
Dat KPN-gebouw vind ik trouwens ook supervet
[CENTRAAL] woonruimte gezocht en aangeboden IVquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:48 schreef Public_NME het volgende:
Ik ga hier ff posten, ben op zoek naar een kamer in R'dam per 1 januari. (woon nu nog op Meent, 150m van Coolsingel)
Dat is inderdaad waar.. gecombineerd met moderne meubelen en wat oudheid..heb je een prachtige huis!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:30 schreef richardos het volgende:
Ik zweer bij Rotterdam Blijdorp, zit hier heerlijk. Fijne omgeving met leuke huizen als je van jaren 30 houd.
Hier met de Schielandtoren. Mooi ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:32 schreef parselmouth het volgende:
Oh en het Schielandhuis tegenover het Fortisgebouw vind ik ook echt een heel tof contrast
Is Zevenkamp eigenlijk leuk? Wonen daar veel starters of niet? Serveerster van onze locale bar op Meent werkt er ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Een Rotterdam - Zevenkamp bewoner meldt zich !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
Ik vind van wel ! Alles binnen handbereik: winkels, metro, bus en prima uitvalswegen naar de snelweg richting DenHaag en Utrecht!quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:28 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Is Zevenkamp eigenlijk leuk? Wonen daar veel starters of niet?
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:47 schreef editor2 het volgende:
Ik heb begrepen dat wonen in Rotterdam goedkoper is dan in Amsterdam of omstreken.
Tegenover..zie foto van mede fokker die deze al gepost heb..quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:55 schreef Erasmusch het volgende:
Komt die toren van Deloitte daar nou?
hmmm, kon dat niet afleiden uit de artikel dat ik erover las, bedankt iig voor de info!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:20 schreef TC03 het volgende:
Is wél hoger dan de Montevideo, en een flink stuk ook. De Montevideo is 140 meter, de Maastoren 165 meter.
[afbeelding]
(bron)
De tweede van rechts is de Maastoren.
Ik vraag me al een poosje af of die witte brandtrap/railing/aanlegsteiger aan de linkerkant nog nut heeft?quote:
Cruiseschepen leggen daar aan, via de CruiseTerminal kunnen ze zo de schip binnen..quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:44 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik vraag me al een poosje af of die witte brandtrap/railing/aanlegsteiger aan de linkerkant nog nut heeft?
Nee, ik bedoel die langs de tramlijn. Op mijn plaatjequote:Op zondag 15 oktober 2006 22:48 schreef KcA het volgende:
[..]
Cruiseschepen leggen daar aan, via de CruiseTerminal kunnen ze zo de schip binnen..Soort schiphol vliegtuig loopgang...
Haha owh dat.. weet je waarom dat daar is?? sowieso als loopbrug..quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die langs de tramlijn. Op mijn plaatje
Baltimore.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:39 schreef KcA het volgende:
[..]
Naast de KPN is "de Rotterdam" en naast de WPC weet ik ff niet meer
Ik weet niet of dit eerder gemeld is, zowel shoot me. Het nummer is geschreven in Rotterdam terwijl zij op tournee waren. Vandaar Rotterdam, het heeft voor de rest niks te maken met deze mooie stad.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen idee waar het over gaat.Het gaat volgens mij over mensen die een doelloos bestaan leiden in de stad. "This could be anywhere, Liverpool, Rotterdam or Rome." Het maakt dus niet uit waar de persoon is, het leven is toch hetzelfde. Zoiets haal ik eruit.
En ik heb er nu ook werk!quote:
Ik zit er op school, heb er werk maar ik woon er niet. Zit soms 7 dagen per week in Rotterdamquote:
Waar woon je dan wel?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:39 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik zit er op school, heb er werk maar ik woon er niet. Zit soms 7 dagen per week in Rotterdam
Maar ik wil er wel wonen, jammer dat huren momenteel niet te betalen is voor mij.
Voor 300 euro exclusief heb je een ruim appartement op Zuidquote:Op woensdag 8 november 2006 11:39 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik zit er op school, heb er werk maar ik woon er niet. Zit soms 7 dagen per week in Rotterdam
Maar ik wil er wel wonen, jammer dat huren momenteel niet te betalen is voor mij.
Hellevoetsluisquote:
Die foto's zijn echt superleuk, ziet er echt heel gezellig uitquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:40 schreef DutchTrain het volgende:
Speciaal voor de Zuiderlingen:
http://www.gekoprotterdamzuid.nl/
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=pW1_K4gbP9A&search=Jumpen
Rotterdam![]()
Dat is echt géén jumpstyle.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:02 schreef Carotte het volgende:
[..]
.
Maar WTF heeft Rotterdam met jump te maken? Is eerder iets Belgisch...
Welkomquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:55 schreef Fc_k het volgende:
Ik ben net komen wonen in Rotterdam.![]()
Vorig jaar zat ik hier wel op kamers in blijdorp maar was ik niet veel hier te vinden.
Nu heb ik een huisje in charlois, zuid..
Ik kom zelf uit Helmond een eindje weg dus, waar kan ik leuk op stap? tips?
een sociaal levenzou ik wel op willen bouwen hier
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:38 schreef DutchTrain het volgende:
En zelfs voor mensen zonder smaak is er genoeg te doen (probeer in dat geval eens het Stadhuisplein op zaterdagavond... )
dankjewelquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Welkom![]()
Het mooie van Rotterdam is, is dat er voor iedereen met elke smaak wel wat te doen is. En zelfs voor mensen zonder smaak is er genoeg te doen (probeer in dat geval eens het Stadhuisplein op zaterdagavond... )
Kijk eens op www.rotterdamsuitburo.nl om te zien wat er 's avonds te doen is. Of kijk naar de cursussen op http://www.skvr.nl/ en verder geven http://www.rotterdam.nl/ en http://www.rotterdam.info/ ook wel eens leuke info over evenementen in de stad.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Welkom![]()
En zelfs voor mensen zonder smaak is er genoeg te doen (probeer in dat geval eens het Stadhuisplein op zaterdagavond... )
Van 10.00 tot 16.00 en metro's rijden wel.quote:Op maandag 13 november 2006 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Woensdag ligt het OV weer eens plat...
Haha.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=pW1_K4gbP9A&search=Jumpen
Rotterdam![]()
Kloptquote:Op maandag 13 november 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Van 10.00 tot 16.00 en metro's rijden wel.
Voor zover ik begrepen heb.
Hey leuk, charlois!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:55 schreef Fc_k het volgende:
Ik ben net komen wonen in Rotterdam.![]()
Vorig jaar zat ik hier wel op kamers in blijdorp maar was ik niet veel hier te vinden.
Nu heb ik een huisje in charlois, zuid..
Ik kom zelf uit Helmond een eindje weg dus, waar kan ik leuk op stap? tips?
een sociaal levenzou ik wel op willen bouwen hier
![]()
Metro eerder.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:28 schreef jorienvdherik het volgende:
tram van rotterdam naar den haag
Metro's rijden de hele dag gewoon.quote:Op maandag 13 november 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Van 10.00 tot 16.00 en metro's rijden wel.
Voor zover ik begrepen heb.
Doos tis uitgebreid aangekonigdquote:Op woensdag 15 november 2006 16:58 schreef Erasmusch het volgende:
En dan sta je gewoon met je slaapdronken kop een kwartier op de tram te wachten...![]()
Ik ben inmiddels al meer dan een jaar uit London vertrokkenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:10 schreef Breuls het volgende:
De Londoner komt naar Rotjeknor?
Directwonen is alleen als je geld teveel hebt en Stadswonen is interessant als je eerstejaars student bent...quote:Op woensdag 15 november 2006 18:07 schreef Public_NME het volgende:
Nog ff een vraag voor mijn mede-Rotterdammers; als er iemand een (studenten)kamer weet die per 1 januari beschikbaar is, laat dan ff een berichtje achter!
Ik ben inmiddels al bezig via Stadswonen en Directwonen, maar zoveel keuze is er in principe (nog) niet..!
Bij de Stoep op de oostzeedijk kan je ook lekker en goedkoop eten. Of de DIjk!!quote:Op zondag 10 september 2006 18:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In de 010 van vorige week stond een heel verhaal over goedkoop eten in Rotterdam
Vreemdgenoeg stond mijn favoriet voor goedkoop eten Cambrinus er niet bij (4 euro voor het dagmenu en vele speciale soorten bier).
Het goedkoopste eet je geloof ik bij Streetlife met 3,75 voor het dagmenu en 1,60 voor een biertje. En het is nog echt eetbaar ook
maar voor écht lekker of duur eten kun je ook in Rotterdam terecht natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |