Bergsingel is wel mooiquote:Op donderdag 6 april 2006 23:26 schreef drugsgebruiker het volgende:
Binnenkort (6 maanden) in project Bergsingel in Noord
I knowquote:
En je doet notabene VWOquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:32 schreef Crazykill het volgende:
Die dat uitzicht vanuit Queen of South is niet slecht.
Ja, er is hier best veel nieuwbouw (Tarwewijk).quote:Op donderdag 20 april 2006 17:34 schreef busvrouwtje het volgende:
probeer in zuid, vreewijk of tarwewijk ( die wordt nu opgeknapt ) zelf woon ik achter de meent
In de 010 van vorige week stond een heel verhaal over goedkoop eten in Rotterdamquote:Op zondag 10 september 2006 18:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik woon over een paar weken ook in Rotterdam (west, Beukelsdijk). Het lijkt me een leuke stad (kom zelf uit oosterhout, dorpje tussen Arnhem en Nijmegen). Zijn er veel goedkope eetgelegenheden voor studenten? Waar is dit soort info te vinden?
Ze zijn alweer aan het opruimenquote:Op zondag 10 september 2006 18:03 schreef DutchTrain het volgende:
Alleen vanavond nog: De Wereld van de Witte de With
Weet je toevallig de site van dit blad? Ik heb gegoogled maar met opdrachten als "010, magazine rotterdam" kom je er niet echt natuurlijkquote:Op zondag 10 september 2006 18:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In de 010 van vorige week stond een heel verhaal over goedkoop eten in Rotterdam
Volgens mij is het deze : http://www.antennerotterdam.nl/read/item/id/8508quote:Op zondag 10 september 2006 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet je toevallig de site van dit blad? Ik heb gegoogled maar met opdrachten als "010, magazine rotterdam" kom je er niet echt natuurlijk.
www.nl10.nl zegt het blad naast mij.quote:Op zondag 10 september 2006 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weet je toevallig de site van dit blad? Ik heb gegoogled maar met opdrachten als "010, magazine rotterdam" kom je er niet echt natuurlijk.
Ik wacht altijd ff met het opendoen van de gordijnenquote:Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
want jij woont in die studentenwoningen erachter?
zo ja: een tip: wij kunnen zo jullie kamer inkijken, daardoor worden we meerdere keren per dag beloond met naakte mannen/vrouwen
Ja, bij Streetlife kun je inderdaad lekker én goedkoop eten. Hier ook: http://www.dehofnar.nlquote:Op zondag 10 september 2006 18:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het goedkoopste eet je geloof ik bij Streetlife met 3,75 voor het dagmenu en 1,60 voor een biertje. En het is nog echt eetbaar ook
maar voor écht lekker of duur eten kun je ook in Rotterdam terecht natuurlijk
Ik heb bij zijn dochter in de klas gezeten.quote:Op maandag 11 september 2006 22:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, bij Streetlife kun je inderdaad lekker én goedkoop eten. Hier ook: http://www.dehofnar.nl
Bij wiens dochter? Van waar?quote:Op maandag 11 september 2006 23:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb bij zijn dochter in de klas gezeten.
Daar eens met de hele groep gegeten, was heerlijk!!!
Ja, welke tent??quote:Op maandag 11 september 2006 23:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
de "baas" ofzo van die tent in rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |