Bergsingel is wel mooiquote:Op donderdag 6 april 2006 23:26 schreef drugsgebruiker het volgende:
Binnenkort (6 maanden) in project Bergsingel in Noord
I knowquote:
En je doet notabene VWOquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:32 schreef Crazykill het volgende:
Die dat uitzicht vanuit Queen of South is niet slecht.
Ja, er is hier best veel nieuwbouw (Tarwewijk).quote:Op donderdag 20 april 2006 17:34 schreef busvrouwtje het volgende:
probeer in zuid, vreewijk of tarwewijk ( die wordt nu opgeknapt ) zelf woon ik achter de meent
In de 010 van vorige week stond een heel verhaal over goedkoop eten in Rotterdamquote:Op zondag 10 september 2006 18:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik woon over een paar weken ook in Rotterdam (west, Beukelsdijk). Het lijkt me een leuke stad (kom zelf uit oosterhout, dorpje tussen Arnhem en Nijmegen). Zijn er veel goedkope eetgelegenheden voor studenten? Waar is dit soort info te vinden?
Ze zijn alweer aan het opruimenquote:Op zondag 10 september 2006 18:03 schreef DutchTrain het volgende:
Alleen vanavond nog: De Wereld van de Witte de With
Weet je toevallig de site van dit blad? Ik heb gegoogled maar met opdrachten als "010, magazine rotterdam" kom je er niet echt natuurlijkquote:Op zondag 10 september 2006 18:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In de 010 van vorige week stond een heel verhaal over goedkoop eten in Rotterdam
Volgens mij is het deze : http://www.antennerotterdam.nl/read/item/id/8508quote:Op zondag 10 september 2006 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet je toevallig de site van dit blad? Ik heb gegoogled maar met opdrachten als "010, magazine rotterdam" kom je er niet echt natuurlijk.
www.nl10.nl zegt het blad naast mij.quote:Op zondag 10 september 2006 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weet je toevallig de site van dit blad? Ik heb gegoogled maar met opdrachten als "010, magazine rotterdam" kom je er niet echt natuurlijk.
Ik wacht altijd ff met het opendoen van de gordijnenquote:Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
want jij woont in die studentenwoningen erachter?
zo ja: een tip: wij kunnen zo jullie kamer inkijken, daardoor worden we meerdere keren per dag beloond met naakte mannen/vrouwen
Ja, bij Streetlife kun je inderdaad lekker én goedkoop eten. Hier ook: http://www.dehofnar.nlquote:Op zondag 10 september 2006 18:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het goedkoopste eet je geloof ik bij Streetlife met 3,75 voor het dagmenu en 1,60 voor een biertje. En het is nog echt eetbaar ook
maar voor écht lekker of duur eten kun je ook in Rotterdam terecht natuurlijk
Ik heb bij zijn dochter in de klas gezeten.quote:Op maandag 11 september 2006 22:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, bij Streetlife kun je inderdaad lekker én goedkoop eten. Hier ook: http://www.dehofnar.nl
Bij wiens dochter? Van waar?quote:Op maandag 11 september 2006 23:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb bij zijn dochter in de klas gezeten.
Daar eens met de hele groep gegeten, was heerlijk!!!
Ja, welke tent??quote:Op maandag 11 september 2006 23:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
de "baas" ofzo van die tent in rotterdam
Ja, maar ik had het ook over Streetlife doos! LEZEN DOE JE MET JE....? OGEN!!!quote:Op maandag 11 september 2006 23:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
JIJ LINKT NAAR DE HOFNAR DOOS!
quote:Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het ook over Streetlife doos! LEZEN DOE JE MET JE....? OGEN!!!
quote:Op maandag 11 september 2006 23:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oké, misverstand opgelost. Geeft niet hoor wijffie.
De Hofnar aan de Jonker Fransstraat toch? Klein, maar fijn.quote:
Ik heb er een keer een ontzettende slechte service gehad.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
De Hofnar aan de Jonker Fransstraat toch? Klein, maar fijn.
En waarom Streetlife?
Oh. Dat klinkt inderdaad niet al te best. Ik heb er nooit problemen gehad tot nu toe.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb er een keer een ontzettende slechte service gehad.
Ik had een maaltijd besteld daar met aardappelen. Ik kreeg eerst groenten en vlees.
"Ja, de aardappelen komen later."
Die zijn dus nooit meer gekomen. Ik kon een gratis toetje krijgen. Gatver nee, ik haat toetjes. Ik wil GVD aardappelen bij mijn maaltijd. Maar geld wilden ze niet teruggeven. Kuttent.
Nja, ze zullen vast een slechte dag hebben gehad. Kan gebeuren. Maar ik wil waar voor mij geld en als dat er niet in zit. Dan wil ik mijn geld terug. Ik hoef niet geen culinair hoogstandje voor 20 euro maar alleen groenten en vlees serveren is zo karig.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh. Dat klinkt inderdaad niet al te best. Ik heb er nooit problemen gehad tot nu toe.
Ik geef je groot gelijk hoor. Het is ook maar een simpel eetcafeetje, maar voor af en toe is het best te doen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nja, ze zullen vast een slechte dag hebben gehad. Kan gebeuren. Maar ik wil waar voor mij geld en als dat er niet in zit. Dan wil ik mijn geld terug. Ik hoef niet geen culinair hoogstandje voor 20 euro maar alleen groenten en vlees serveren is zo karig..
Als je echt kwaliteit voor je geld wilt hebben moet je eten bij NV/DeOpslag.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk hoor. Het is ook maar een simpel eetcafeetje, maar voor af en toe is het best te doen.
En waar is dat?quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je echt kwaliteit voor je geld wilt hebben moet je eten bij NV/DeOpslag..
.
Westelijk Handelsterrein bij Veerhaven. Op loopafstand van Leuvehaven en Dijkzigt.quote:
Hm.. eens onthouden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Westelijk Handelsterrein bij Veerhaven. Op loopafstand van Leuvehaven en Dijkzigt.
Moet je zeker doen. Een van beste culinaire ervaringen dit jaar in Rotterdam...quote:
http://www.motelmozaique.nlquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:15 schreef Shivo het volgende:
Is er komend weekend nog iets te doen?
Dat is 24 september: http://www.chevythierry.com/Meeting/505514_SunSet_A2%20p1.pdfquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:44 schreef junkiexp het volgende:
Bij de Euromast schijnt zondag er een meeting te zijn van Amerikaanse auto's alleen ik kan er niks over vinden.
Iemand die een link heeft?
quote:Een fun(d)race van 3,5 kilometer door het centrum van Rotterdam op vrijdag 22 september. Een ludieke hardloopwedstrijd, gekleed in business suit of werkkleding. Dit jaar wordt gelopen voor het Prinses Beatrix Fonds, dat dit jaar haar 50-jarig jubileum viert.
Meer informatie: www.ratrace.nl
Start: Schouwburgplein.
Was mooi om weer eens te horen zondagquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:46 schreef Cart_man het volgende:
Huizen hoog, een grijze mast
Het wakend oog op ons
gericht
Zo schoon, 't beeld van deze stad
Alsof
zij van binnenuit wordt verlicht
Een zwaan die rust,
't wiegen nimmer staakt
Daar de god der zee bij haar
zijn roes uitslaapt
Rotterdam, gestolen schat
Rotterdam, stad zonder hart
Rotterdam, gestolen stad
De bliksem splijt de grauwe lucht
Met weergaloze
kracht
Donder, traag gebulder
Dreunt dreigend door de
nacht
Zij die nog leven, opnieuw bevreesd
Zij die
weten hoe de oorlog is geweest
Rotterdam, gestolen schat
Rotterdam, gestolen stad
Hoge hakken, natte klinkers
Korte rokken, lippen
rood
Verbergen haar verwoest gezicht
Op de markt van
de dood
Hij kruipt, hij krimpt
Zij kreunt, ze lacht
Om de roes die elders op haar wacht
De rivier
doorklieft de oude stad
Net als dromend, rustend goud
Steen, staal, vuur en glans
Het nieuwe hart dat zich
ontvouwt
Elke zeeman, of hij die gaat
Kent een liefde
voor de stad
Die zich niet beschrijven laat
Rotterdam,
gestolen schat
Rotterdam,
gestolen stad
Rotterdam![]()
Wil voor het eind van dit jaar in Rotterdam wonen.![]()
Tof nummer. Gekregen van een vriendin van me die in Amsterdam woont.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef TC03 het volgende:
Er is ook een ander liedje over Rotterdam, wat qua inhoud niet specifiek over Rotterdam gaat, maar wel leuk verder. The Beatiful South -Rotterdam heet het.
Alleen snap ik de tekst niet echtquote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef TC03 het volgende:
Er is ook een ander liedje over Rotterdam, wat qua inhoud niet specifiek over Rotterdam gaat, maar wel leuk verder. The Beatiful South -Rotterdam heet het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |