Er is maar één nabestaande? Dan zal het aantal doden ook wel meegevallen zijn, dus?quote:Op zondag 10 september 2006 17:25 schreef _The_General_ het volgende:
Jammer dat dit nog steeds in NWS staat. Het is al erg genoeg dat serieuse Nederlandse media tijd aan deze rotzooi besteden. Een belediging voor de nabestaande!
quote:Op zondag 10 september 2006 17:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Er is maar één nabestaande? Dan zal het aantal doden ook wel meegevallen zijn, dus?
Welke onbeantwoorde vragen zijn er? Volgens mij zijn ze allemaal wel aan bod gekomen..quote:Op zondag 10 september 2006 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
waarom komen sommigen altijd met de link *anti-bush* en het niet geloven van de officiele lezing door nog steeds onbeantwoorde vragen.
Idd.quote:Op zondag 10 september 2006 17:25 schreef _The_General_ het volgende:
Jammer dat dit nog steeds in NWS staat. Het is al erg genoeg dat serieuse Nederlandse media tijd aan deze rotzooi besteden. Een belediging voor de nabestaande!
Je hebt _The_General_ ontmaskert, hij zit ook in het complot en heeft zijn mond voorbij gepraatquote:Op zondag 10 september 2006 17:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Er is maar één nabestaande? Dan zal het aantal doden ook wel meegevallen zijn, dus?
Misschien omdat vaak nogal snel wordt beweerd dat je een voetsoldaat van Bush bent als je de officiële lezing verdedigd?quote:Op zondag 10 september 2006 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
waarom komen sommigen altijd met de link *anti-bush* en het niet geloven van de officiele lezing door nog steeds onbeantwoorde vragen.
de belediging van de nabestaanden zou zijn als er geen vragen gesteld zouden mogen worden.quote:Op zondag 10 september 2006 17:25 schreef _The_General_ het volgende:
Zie hier de argumentatie techniek die ook in Loose Change gehanteerd wordt.quote:Op zondag 10 september 2006 17:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ik vind mensen die de officiele versie hardnekkig jaknikken enkel televisieverslaafd.quote:Op zondag 10 september 2006 17:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien omdat vaak nogal snel wordt beweerd dat je een voetsoldaat van Bush bent als je de officiële lezing verdedigd?
En de meeste conspirancytheorieën hebben meer onbeantwoorde vragen dan de officiële lezing.
En waar baseer je op dat ik veel TV kijk?quote:Op zondag 10 september 2006 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik vind mensen die de officiele versie hardnekkig jaknikken enkel televisieverslaafd.
En ik de nee-knikkers internet verslaafd.quote:Op zondag 10 september 2006 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik vind mensen die de officiele versie hardnekkig jaknikken enkel televisieverslaafd.
Verdorie, ben ik door de mand gevallen. Ochja, ik moet toch weg. Bijeenkomst van onze vrijmetselaars loge. We gaan msnén met keizer Bush om onze nieuwe orders te ontvangenquote:Op zondag 10 september 2006 17:29 schreef Hayek het volgende:
[..]
Je hebt _The_General_ ontmaskert, hij zit ook in het complot en heeft zijn mond voorbij gepraat
[/conspiracy mode]
misschien is er méér tussen de officiele versie en een complot?quote:Op zondag 10 september 2006 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ga mijn CIA-baas melden dat we verloren hebben.quote:Op zondag 10 september 2006 17:29 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Idd.
Valt me op dat er steeds meer media meeliften op de hype. Gelukkig is het bij het meeste wat ik zie dan nog best van twee kanten belicht. Dramatisch dieptepunt is dan weer wel dat BNN loose change vandaag uitzend. Smakeloos.
nee ik zeg het in het algemeen.quote:Op zondag 10 september 2006 17:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En waar baseer je op dat ik veel TV kijk?
ja lol, ik wil ook wel eens weten hoe baajguardian erbij komt dat ik veel tv kijk.quote:Op zondag 10 september 2006 17:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En waar baseer je op dat ik veel TV kijk?
wat moet ik voor mezelf invullen?quote:Op zondag 10 september 2006 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee ik zeg het in het algemeen.
vul het maar voor jezelf in.
Je profiel, da's zo goed als leeg.quote:Op zondag 10 september 2006 17:40 schreef haaahaha het volgende:
[..]
wat moet ik voor mezelf invullen?
doe niet zo achterlijk dat weet je zelf ook wel, of moet je je postcount opkrikken?quote:Op zondag 10 september 2006 17:40 schreef haaahaha het volgende:
[..]
wat moet ik voor mezelf invullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |