Afbreken en over het hek dumpen dus.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:15 schreef jorienvdherik het volgende:
- PSV heeft het net voor het bezoekersvak m.i.v. dit seizoen 2006-2007 weggehaald ter bevordering van de zichtlijn naar het veld. Tevens zijn er rugsteunen op de stoeltjes geplaatst ter verbetering van het comfort. Het verzoek aan de Feyenoord supporters om hier op een goede en juiste manier mee om te gaan.
Der staat altijd zo'n boeren debiel met een spandoek op zo'n dijkje op de terug weg, de held...quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee joh, gebeurd niks denk in het uitvak.. kijken of er nog wat mensen voor de stations in Eindhoven staan
hijquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:49 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Der staat altijd zo'n boeren debiel met een spandoek op zo'n dijkje op de terug weg, de held...
Eerst donderdag maar goed zien door te komen.
Welk vak zat je op de Kasteeltribune?quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hadden ze maar hetzelfde proberen te doen op de Kasteeltribune, waren ze van een koude kermis thuis gekomen.
Niet juist dus. Er stonden inderdaad 2 Feyenoorders hard te juichen bij de 0-2 waarbij een dame even met flink taalgebruik verhaal ging halen bij deze twee heren. Daarna dreigde het even te escaleren maar door Spartasupporters om deze 2 heen werd het uiteindelijk gesust. Vervolgens hebben ze de wedstrijd op de Kasteeltribune af mogen kijken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:37 schreef M.A.R.S. het volgende:
[..]
Dr is wel een Feijenoorder van de DN tribune afgelagen. En hard ook!
Volgens het kaartje vak 24A. Heb er alleen geen minuut gezeten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:04 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Welk vak zat je op de Kasteeltribune?
Stoer! Vind je dat niet zonde van je geld?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Volgens het kaartje vak 24A. Heb er alleen geen minuut gezeten.
HIj was er toch, wat zeur je nou?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stoer! Vind je dat niet zonde van je geld?
Nee.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stoer! Vind je dat niet zonde van je geld?
Gewoon een vraag.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:28 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
HIj was er toch, wat zeur je nou?
Van Drenthe komt het iig niet. Die speelt gewoon zwaar kut. En waar haal je al die onzin vandaan over Leonard.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:53 schreef Steve_I. het volgende:
Apart dat zoveel mensen trouwens Leonard willen zien spelen. Een ferrari-rijdende arrogante belg met pensioen, die een weekje voor het einde van de transfer-deadline nog geen club van enig niveau heeft kunnen vinden, ondanks dat hij transfer-vrij was... nee, mijn vertrouwen heeft hij nog niet (al zou z'n houding in het veld wel goed zijn, 110% inzet naar het schijnt?). Ik vind hem met z'n sterallures beter in 020 passen ook. Maar we zullen zien, wie weet speelt hij de sterren van de hemel.
Goede invalbeurt hoor zondag gehadquote:Op woensdag 13 september 2006 00:06 schreef Erasmusch het volgende:
Mwa, Pardo komt er niet meer denk ik
Meneer leest de Feyenoordkrant?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:53 schreef Steve_I. het volgende:
Apart dat zoveel mensen trouwens Leonard willen zien spelen. Een ferrari-rijdende arrogante belg met pensioen, die een weekje voor het einde van de transfer-deadline nog geen club van enig niveau heeft kunnen vinden, ondanks dat hij transfer-vrij was... nee, mijn vertrouwen heeft hij nog niet (al zou z'n houding in het veld wel goed zijn, 110% inzet naar het schijnt?). Ik vind hem met z'n sterallures beter in 020 passen ook. Maar we zullen zien, wie weet speelt hij de sterren van de hemel.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:28 schreef Erasmusch het volgende:
Stond er nog wat in de Feyenoord-krant over spandoeken/actie/motie van wantrouwen?
quote:Een heel leven kind van de Kuip
Door PAUL VAN DEN BOSCH
ROTTERDAM - Als Feyenoord Europees speelde, zat DANNY BUIJS op de tribune. Tegen Lokomotiv Sofia staat hij op het veld. Het was een lange weg van vak W.
Danny Buijs: ,,Ik kom uit deze streek, ik weet dat de mensen zich rauwer uitdrukken. Bij Groningen liepen we ook door het publiek naar de training. Dat waren een paar man. Bij Feyenoord een paar honderd.?? FOTO?S MILAN RINCK
Toen Danny Buijs werd gepresenteerd bij FC Groningen, in de mooie zomer van 2004, begon hij meteen over Europees voetbal. Dat wilde hij met zijn nieuwe club bereiken, zei hij.
,,Ik zag de mensen daar denken: Wat is dát voor een gek? Ze mochten al blij zijn als Groningen in de eredivisie bleef, dachten ze.’’
Geheel volgens doelstelling hangt Buijs vandaag in de lucht. Maar niet met FC Groningen naar Belgrado, hij vliegt met Feyenoord naar Sofia. Ook dat is UEFA Cup-voetbal. ,,Maar wel anders. Europees voetbal is voor Groningen een hoofdprijs, voor Feyenoord voelt het vaak als een troostprijs als het geen Champions League-voetbal is. Maar ik vind het prachtig, mijn debuut in Europa.’’
Thuis heeft Danny Buijs de dvd met de geschiedenis van Feyenoord. Dat is de slijpsteen voor zijn geheugen. Hij ziet Jozsef Kiprich weer scoren tegen Tottenham Hotspur, of Regi Blinker tegen Everton. Voor hem zijn het mooie herhalingen, want Buijs zat zulke avonden in de Kuip. Eigenlijk zat hij er altijd.
,,Ik woonde in Alblasserdam, en als jongen ging ik mee met een groep mannen die al jaren naar de thuiswedstrijden reed. Mijn oom zat er ook bij. Zelf voetbalde ik inmiddels bij de jeugd van Feyenoord. Vijf, zes jaar heb ik elke twee weken tussen die mannen gezeten. Ja, dan is het klaar, hè? Dan ben je voor de rest van je leven getekend.
,,Zij zitten er nog steeds, op Vak T, korte zijde, achter het doel. Toen ik een jaar of 15, 16 was, kreeg ik van Feyenoord een kaart voor vak W. Ik reed met de mannen uit Alblasserdam mee en ging dan alleen op ‘W’ zitten. Geen probleem.
,,Ik heb er ontzettend veel wedstrijden gezien. Marseille-thuis in de Champions League, 1999. Na een paar minuten kreeg Van Wonderen rood en toch won Feyenoord met 3-0. In 1992 tegen Tottenham, die sfeer in de oude Kuip. De fakkels toen de spelers het veld op kwamen. Dat maakt zo’n ontzettende indruk op een jochie van elf. Dat is toch al de leeftijd waarop je helemaal gefocust ben op je favoriete club. Dan lees je alles, kijk je alles, onthoud je ook alles. En er liep in die periode ook een echt Feyenoord-elftal rond, vind ik.’’
Die ploeg is indertijd wel vergeleken met een uit de stripverhalen van Appie Happie weggelopen elftal. Het herbergde vele karakteristieke spelers: de anti-helden De Goey en Kiprich, de exotische Blinker en Taument, noeste verdedigers als Heus, Fräser en De Wolf, de toen nog langharige Bosz als tacticus.
,,Op die Feyenoord-dvd kun je mooi zien hoe een elftal in elkaar moet steken,’’ vindt Buijs. ,,In de uitwedstrijd tegen Tottenham Hotspur loopt een tegenstander door op Ed de Goey. Een paar seconden later staat er een groep om die gozer. Van Gobbel, Heus, De Wolf, Witschge, Fräser. Die lieten niet met hun teamgenoot sollen. Dat heb ik altijd zo mooi gevonden. Dat stralen bepaalde elftallen uit.’’
Later zegt hij: ,,Aan zulke reacties kun je het temperament van spelers aflezen. Een rode kaart of een overtreding roepen bepaalde emoties op. Die laten vaak het verschil zien tussen willen winnen en ten koste van alles willen winnen. Iedere voetballer wil winnen, maar het gaat om het tweede. Ik zie wel eens spelers van wie ik denk: Kom eens op zeg. Over mij wordt wel gezegd dat ik vaak vervelend ben in het veld, of agressief, maar dat staat altijd in het teken van winnen.
,,Het publiek ziet dat. Daarom was de Kuip zo wég van dat elftal van De Wolf en Kiprich. Je zou eigenlijk eens een jaar lang elke twee weken op een ander vak moeten zitten. Dan zie je wat Feyenoord met mensen doet. Ze laten tatoeages zetten. Die gaan er nooit meer af. Veel mensen hebben echt niet veel geld. Die werken zich uit de naad om een kaartje te kopen.
,,Dus als het slecht gaat, dan roepen ze dat. En ik kom uit deze streek, ik weet dat de mensen hier zich rauwer uitdrukken. Zo werkt dat. Bij Groningen liepen we ook door het publiek naar de training. Dat waren maar een paar man. Bij Feyenoord staan er een paar honderd. Als speler hoor je dan al snel wat ze vinden. Daar moet je niet al te moeilijk over doen.’’
Hij vertelt over De Dag, 30 augustus, de dag waarop hij weer Feyenoorder werd. Nu een echte, bij de A-selectie.
,,Na de ochtendtraining keek ik op mijn telefoon. Acht oproepen gemist. Mijn zaakwaarnemer, of ik onmiddellijk terug wilde bellen. Dan heeft zich nog een club gemeld, wist ik. Dus ik bellen. Hij maakte eerst een geintje. ‘Het is een buitenlandse club,’ zei hij. ‘Nee serieus, het is Feyenoord.’
,,Dus ik zeg: ‘Hou eens op met die geintjes.’ Was het serieus. Er was nog geen akkoord, ik mocht het tegen niemand zeggen.
,,Maar ik trok altijd op met Gibril Sankoh en Antoine van der Linden, de laatste is ook al een fanatieke Feyenoord-fan. Ik vertelde het hen. Zij konden hun mond wel houden, wist ik.
,,Op de middagtraining was er een oefening passen en trappen. En Van der Linden speelde de bal zo hard in, dat hij soms van mijn voet sprong. ‘Straks is het niveau nog hoger, hoor,’ zei hij dan. En hard lachen natuurlijk, samen met Sankoh. Niemand bij FC Groningen begreep er iets van. Pas toen ik later uit de kleedkamer werd geplukt, werd het iedereen duidelijk. Peter Bosz belde. Dezelfde die ik vanaf de tribune jaren had zien voetballen.’’
We rijden door Alblasserdam, stadje in het polderlandschap tussen Rotterdam en Dordrecht. Een echt Feyenoord-achterland. ,,Ja, hier zijn ze wel fanatiek. Er wonen wel wat Ajax-fans, maar de meeste mensen zijn toch voor Feyenoord.’’
Het huis in Muntendam, zo’n 20 kilometer van Groningen, staat te koop. ,,Dat was super wonen, hoor. Als we een week waren weggeweest, lag de tuin er gemaaid bij. Had de buurman meteen even meegenomen bij het maaien. Als die kleine van ons ’s avonds zijn fietsje had laten staan, kwam een andere buur ’m even terugbrengen. Echt dat dorpse, daar houd ik wel van.’’
Net als Alblasserdam?
,,Nou ja, het Alblasserdam van vroeger dan. Toen had niemand een schutting. Misschien zo’n laag poortje, waar je als jochie overheen sprong om de buurjongen te halen om te voetballen. Er is veel bijgebouwd. Veel hoge schuttingen, coniferen. Er zijn natuurlijk veel mensen van buiten gekomen. Maar ik hoef echt niet te twijfelen waar we nu een nieuw huis kopen.
,,Er is alleen haast bij. Volgende maand moet mijn vrouw bevallen. In Muntendam zouden we net aan de babykamer beginnen. Voorlopig kunnen we bij onze ouders terecht. Maar ze moet toch in alle rust kunnen bevallen. Bij de eerste heb ik al gezien hoe inspannend dat is.’’
Hij moet even langs bij zijn oude club, VV Alblasserdam. Zelfs toen hij al betaald voetbal speelde bij Excelsior, was hij er jeugdtrainer. Honderduit vertelt hij over zijn jeugdelftalletjes. ,,In de vakanties belden ze aan. Of ze konden trainen. Dan regelde ik een pan soep voor tussen de middag en hóp, naar het veld.’’
Hij schetst de onbezorgde jeugd van een voetbalmaf joch onder de rook van de grote stad.
,,Bij Alblasserdam kwam ik al toen ik net kon lopen. Ik was er heel het weekend. Zaterdag om acht uur was je er, en aan het eind van de middag naar huis. Op zondag weer. Naar het eerste elftal kijken en zelf op een vrij veldje schieten. Soms even naar de kantine om bij opa, oma of vader snoep te halen of om wat te drinken. Veel mensen zullen het herkennen.
,,Ik heb altijd iets teruggedaan voor mijn amateurclub. Jeugdelftallen trainen. Toen dat niet meer ging na mijn transfer naar Groningen, ben ik nog met spelers gaan praten die om wat voor reden bij Alblasserdam waren weggegaan. Eigenlijk zou ik best wel weer een team willen trainen. Nu is dat nog niet handig. Bij Feyenoord moet ik mijn draai zien te vinden. Maar als dat eenmaal is gebeurd, zie ik mezelf weer op het veld staan bij Alblasserdam.’’
?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe sluit mooi aan op dat rtl5 programma dan.
Hij is warm genoeg inmiddels zou je zeggenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
KLuivert gaat zondag invallen las ik net![]()
Anders, een totaal andere spits. En we wachten op Het Doelpuntquote:en Harry is een betere spits dan Kuyt![]()
Hoe kan je nu al weten dat ie in gaat vallen? Ligt toch aan het wedstrijdverloop wie je inbrengt lijkt me...quote:Zo sprak Ronald Koeman na afloop van het Champions League duel tegen Liverpool (0-0); "Hij zal niet in de basis starten, maar invallen doet hij zeker". De oefenmeester liet Kluivert bijna de hele tweede helft warm lopen maar tot een invalbeurt kwam het niet.
Goh, een gratis spoorboekje op Fok! Bedankt zeg!quote:Op woensdag 13 september 2006 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
de 1e trein zijn die de Feyenoord supporters kunnen halen die van 22:17, deze komt om 1:13 aan in Rotterdam Centraal. Maar als de mensen deze trein missen ( wat goed mogelijk is met de verlening en de reistijd van Veendam naar Groningen, zal de trein daarna zijn die van 22:38 uur zijn. Deze is echter pas om 4:23 uur in Rotterdam terug.
Vervang het "Veendam" stukje door "FC Den Bosch" en dan is het voor hun ook mooi.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor Veendam wel
Hoeveel werd het ook alweer toen FC Den Bosch en Feyenoord de laatste keer tegen elkaar speelden?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vervang het "Veendam" stukje door "FC Den Bosch" en dan is het voor hun ook mooi.
Ook al tijden arme troef daar in het Brabantse Land.
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:22 schreef GoodNews het volgende:
Feyenoord gaat geslacht worden. Moet haast wel na het debakel van sparta.
Ben benieuwd en ga lachen als Kluivert scooort!!!!!
Ook dat was in het tijdperk "Pascal Bosschaart" ..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoeveel werd het ook alweer toen FC Den Bosch en Feyenoord de laatste keer tegen elkaar speelden?![]()
Lekkere prijs ...quote:Op woensdag 13 september 2006 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoeveel werd het ook alweer toen FC Den Bosch en Feyenoord de laatste keer tegen elkaar speelden?![]()
En wij hebben de eerste prijs alweer binnen![]()
Het doelpunt?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hij is warm genoeg inmiddels zou je zeggen
[..]
Anders, een totaal andere spits. En we wachten op Het Doelpunt![]()
Feyenoord is echt niet in opbouw, dat was het vorig jaar, en dit jaar had het zoet moeten komen. Maar in 2 maanden hebben ze alles weer afgebroken naar een historisch slecht elftal. Denk dat een nulletje of 2, 3 er wel inzit voor PSV, hoeveel pijn me dat ook doet.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:35 schreef Messenga het volgende:
Ik ben benieuwd naar de krachtsverhoudingen zondag. Zowel PSV als Feyenoord zijn in opbouw, waar ik PSV iets verder acht dan Feyenoord.
Tja, niet iedereen denkt hetzelfde over deze aankoop.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:51 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Het doelpunt?![]()
Wat een misplaatste aandacht voor die opgeleukte jood..
Kuyt met die Griek vergelijken slaat inderdaad nergens op, doe je Kuyt te kort mee.
whehe, dat cafe net voor het stadion vanaf station tochquote:Op woensdag 13 september 2006 19:06 schreef PyTh het volgende:
Lucius was gisteren nog bij de Aftrap voor de wedstrijd tegen Liverpool
Die jaquote:Op woensdag 13 september 2006 19:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
whehe, dat cafe net voor het stadion vanaf station toch![]()
Ze bouwen dus weer op vanaf niets. Nja, niets, een groepje voetballers.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:07 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Feyenoord is echt niet in opbouw, dat was het vorig jaar, en dit jaar had het zoet moeten komen. Maar in 2 maanden hebben ze alles weer afgebroken naar een historisch slecht elftal. Denk dat een nulletje of 2, 3 er wel inzit voor PSV, hoeveel pijn me dat ook doet.
Alweerquote:Op woensdag 13 september 2006 19:06 schreef PyTh het volgende:
Kunt beter zeggen nog steedsquote:Op woensdag 13 september 2006 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alweer![]()
Is dat trouwens tegenwoordig na de wedstrijd gesloten?
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:06 schreef PyTh het volgende:
Ow..quote:Op woensdag 13 september 2006 19:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kunt beter zeggen nog steeds
Hij was ook zo weer weg heh
Was gisteren na de wedstrijd gewoon open hoor, heb om 0.06 de laatste bus naar huis gepakt
Maar nu weer on topic.
Zondag PSV - feyenoord, 3-1
Daar is Feyenoord te slecht voor.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:36 schreef devv05 het volgende:
2-2 daar teken ik voor.
Leuk voor hem.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:06 schreef PyTh het volgende:
Morgen is de wedstrijd rond 20.15 op RTL 7. Kan je ervoor zien hoe ajax een pak slaag krijgt.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:08 schreef Ender_Wiggin het volgende:
op welke zender is de wedstrijd zo? met al dat gekloot van al die zenders tegenwoordig weet ik het niet meer
Kan dus een hele mooie avond wordenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Morgen is de wedstrijd rond 20.15 op RTL 7. Kan je ervoor zien hoe ajax een pak slaag krijgt.
Als dat gebeurt eet ik mijn sok op.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Morgen is de wedstrijd rond 20.15 op RTL 7. Kan je ervoor zien hoe ajax een pak slaag krijgt.
Ik zou me er niet teveel op verheugen als ik jou was, kan alleen maar tegenvallen dan.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:12 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Kan dus een hele mooie avond worden![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als dat gebeurt eet ik mijn sok op.
Dat viel wel mee hoorquote:
Ik zou inderdaad bijna vragen waaromquote:Op donderdag 14 september 2006 02:54 schreef Steve_I. het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik vind die charisteas dus echt wat weghebben van mr burns (the simpsons) met een toupet ofzo...
[afbeelding]
En jij kan het wetenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zou me er niet teveel op verheugen als ik jou was, kan alleen maar tegenvallen dan.
Meer hier op :quote:Op donderdag 14 september 2006 02:54 schreef Steve_I. het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik vind die charisteas dus echt wat weghebben van mr burns (the simpsons) met een toupet ofzo...
[afbeelding]
Is wel goed nieuws, zeker van Hofs.quote:Hofs en Tiendalli tegen Lokomotiv inzetbaar
14/9/2006 8 :13
Goed nieuws was er voor Erwin Koeman in de aanloop naar het UEFA Cup-treffen met Lokomotiv Sofia. De Feyenoord-trainer kan een beroep doen op Nick Hofs en Dwight Tiendalli.
Achter Tiendalli en Hofs stond een vraagteken voor het eerste duel tegen Lokomotiv Sofia. Beiden spelers kampten met een onwillige hamstring. Maar de zorgen bleken ongegrond. De laatste training op Bulgaarse bodem werd zonder problemen afgewerkt.
'Ik heb in Rotterdam één keer voluit getraind en nu weer, ik ben fit genoeg. Nu is het hopen dat ik speel', aldus Tiendalli op de website van Feyenoord. Ook Hofs doorstond de laatste test zonder problemen.
Hofs gaat scoren vanavond en zondagquote:Op donderdag 14 september 2006 13:23 schreef DivineJester het volgende:
Hofs en Tiendalli tegen Lokomotiv inzetbaar
14/9/2006 8 :13
Goed nieuws was er voor Erwin Koeman in de aanloop naar het UEFA Cup-treffen met Lokomotiv Sofia. De Feyenoord-trainer kan een beroep doen op Nick Hofs en Dwight Tiendalli.
Achter Tiendalli en Hofs stond een vraagteken voor het eerste duel tegen Lokomotiv Sofia. Beiden spelers kampten met een onwillige hamstring. Maar de zorgen bleken ongegrond. De laatste training op Bulgaarse bodem werd zonder problemen afgewerkt.
'Ik heb in Rotterdam één keer voluit getraind en nu weer, ik ben fit genoeg. Nu is het hopen dat ik speel', aldus Tiendalli op de website van Feyenoord. Ook Hofs doorstond de laatste test zonder problemen.
Is wel goed nieuws, zeker van Hofs.
Vind ik ook. Het lijkt wel of Koeman iets tegen hem heeft ofzo?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:24 schreef Cart_man het volgende:
Is Saïdi eigenlijk mee. Die mag wat mij betreft wel een basisplaats krijgen.
Zondag heeft die de kans gekregenquote:Op donderdag 14 september 2006 13:27 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het lijkt wel of Koeman iets tegen hem heeft ofzo?
Mentaliteit van de Tunesiër schijnt niet zo geweldig te zijn. Hoop echt dat hij een goede kans krijgt en die ook pakt. Met hem hebben we echt een ijzersterke man achterin.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:27 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het lijkt wel of Koeman iets tegen hem heeft ofzo?
Blijkt zo te zittenquote:Op donderdag 14 september 2006 13:43 schreef Cart_man het volgende:
Heb ik het geluk dat ik een uur dichter bij zit en nog redelijk op tijd thuis kan komen.
Ben er op losse kaart.
vanavond is het 20:15quote:Op donderdag 14 september 2006 13:48 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe laat is die wedstrijd nou? In de tvgids staat dat 20:15 de uitzending begint.
Deze dan, die 3-3 toenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Filmpje van vorig seizoen. Om in de stemming te komen
http://www.youtube.com/watch?v=aKWU8ZaK8zU
heeft toch geen zinquote:Op donderdag 14 september 2006 18:52 schreef Erasmusch het volgende:
Hopelijk komen er nog wat spandoeken in beeld vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |