abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:27:42 #201
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41745331
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:15 schreef jorienvdherik het volgende:
- PSV heeft het net voor het bezoekersvak m.i.v. dit seizoen 2006-2007 weggehaald ter bevordering van de zichtlijn naar het veld. Tevens zijn er rugsteunen op de stoeltjes geplaatst ter verbetering van het comfort. Het verzoek aan de Feyenoord supporters om hier op een goede en juiste manier mee om te gaan.
Afbreken en over het hek dumpen dus.
A.M.A.B
pi_41745872
tja, daar vragen ze wel om ja
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:42:57 #203
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41745995
Nee joh, gebeurd niks denk in het uitvak.. kijken of er nog wat mensen voor de stations in Eindhoven staan
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:49:28 #204
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_41746221
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee joh, gebeurd niks denk in het uitvak.. kijken of er nog wat mensen voor de stations in Eindhoven staan
Der staat altijd zo'n boeren debiel met een spandoek op zo'n dijkje op de terug weg, de held...

Eerst donderdag maar goed zien door te komen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  dinsdag 12 september 2006 @ 20:03:09 #205
139407 jorienvdherik
pi_41746711
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:49 schreef Sender_ het volgende:

[..]

Der staat altijd zo'n boeren debiel met een spandoek op zo'n dijkje op de terug weg, de held...

Eerst donderdag maar goed zien door te komen.
hij

pi_41746776
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 12:46 schreef Cart_man het volgende:

[..]
Hadden ze maar hetzelfde proberen te doen op de Kasteeltribune, waren ze van een koude kermis thuis gekomen.
Welk vak zat je op de Kasteeltribune?
  dinsdag 12 september 2006 @ 20:10:49 #207
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_41747009
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 12:37 schreef M.A.R.S. het volgende:

[..]

Dr is wel een Feijenoorder van de DN tribune afgelagen. En hard ook!
Niet juist dus. Er stonden inderdaad 2 Feyenoorders hard te juichen bij de 0-2 waarbij een dame even met flink taalgebruik verhaal ging halen bij deze twee heren. Daarna dreigde het even te escaleren maar door Spartasupporters om deze 2 heen werd het uiteindelijk gesust. Vervolgens hebben ze de wedstrijd op de Kasteeltribune af mogen kijken.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 12 september 2006 @ 20:22:14 #208
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41747506
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 20:04 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Welk vak zat je op de Kasteeltribune?
Volgens het kaartje vak 24A. Heb er alleen geen minuut gezeten.
A.M.A.B
  dinsdag 12 september 2006 @ 21:25:47 #209
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41749716
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 20:22 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Volgens het kaartje vak 24A. Heb er alleen geen minuut gezeten.
Stoer! Vind je dat niet zonde van je geld?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_41749812
Pff gezeur over Sparta...
Zovaak daar tussen gezeten nooit wat gebeurd. Heb er ooit is een opstootje mee gemaakt tegen VVV hadden we vrij kaarten, kregen we later een brief thuis dat we 2 jaar niet welkom waren..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_41749836
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

HIj was er toch, wat zeur je nou?
  dinsdag 12 september 2006 @ 21:56:33 #212
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41751000
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee.
A.M.A.B
  dinsdag 12 september 2006 @ 21:58:01 #213
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41751062
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:28 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

HIj was er toch, wat zeur je nou?
Gewoon een vraag.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 12 september 2006 @ 22:01:42 #214
139407 jorienvdherik
pi_41751244
Timmer
Greene - Saidi - Bahia - Drenthe ( Leonard)
Lucius
De Guzman - Buijs
Pardo ( Hofs zondag )
Huysegems - Charisteas

zal het worden donderdag en zondag
  dinsdag 12 september 2006 @ 22:38:08 #215
139407 jorienvdherik
pi_41752774
Wij winnen wel zondag...
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:53:13 #216
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_41755885
opzich vind ik het alleen maar een 'zegen' dat Vlaar nu geblesseerd is; tegen een oostblokker is een Saidi denk ik inderdaad nuttiger. Zondag heb ik weinig vertrouwen in, maar och, er zijn toch maar 2 weken die echt tellen, nl de laatste 2.

Overigens zou het me niet verbazen als Feyenoord Gio al in de winter haalt. Zeg niet dat het vast wel zal gebeuren, maar het zal me ook niet verbazen.

Apart dat zoveel mensen trouwens Leonard willen zien spelen. Een ferrari-rijdende arrogante belg met pensioen, die een weekje voor het einde van de transfer-deadline nog geen club van enig niveau heeft kunnen vinden, ondanks dat hij transfer-vrij was... nee, mijn vertrouwen heeft hij nog niet (al zou z'n houding in het veld wel goed zijn, 110% inzet naar het schijnt?). Ik vind hem met z'n sterallures beter in 020 passen ook. Maar we zullen zien, wie weet speelt hij de sterren van de hemel.

jammer dat Dirk niet heeft gescoord
  woensdag 13 september 2006 @ 00:01:03 #217
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41756113
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:53 schreef Steve_I. het volgende:
Apart dat zoveel mensen trouwens Leonard willen zien spelen. Een ferrari-rijdende arrogante belg met pensioen, die een weekje voor het einde van de transfer-deadline nog geen club van enig niveau heeft kunnen vinden, ondanks dat hij transfer-vrij was... nee, mijn vertrouwen heeft hij nog niet (al zou z'n houding in het veld wel goed zijn, 110% inzet naar het schijnt?). Ik vind hem met z'n sterallures beter in 020 passen ook. Maar we zullen zien, wie weet speelt hij de sterren van de hemel.
Van Drenthe komt het iig niet. Die speelt gewoon zwaar kut. En waar haal je al die onzin vandaan over Leonard.
A.M.A.B
  woensdag 13 september 2006 @ 00:02:05 #218
139407 jorienvdherik
pi_41756140
Mijn Feyenoord het hele nummer zingen met een vol uitvak is kippenvel trouwens
pi_41756285
Mwa, Pardo komt er niet meer denk ik
  woensdag 13 september 2006 @ 00:08:49 #220
139407 jorienvdherik
pi_41756331
quote:
Op woensdag 13 september 2006 00:06 schreef Erasmusch het volgende:
Mwa, Pardo komt er niet meer denk ik
Goede invalbeurt hoor zondag gehad
pi_41757742
KLuivert gaat zondag invallen las ik net

en Harry is een betere spits dan Kuyt
  woensdag 13 september 2006 @ 08:55:18 #222
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41761023
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:53 schreef Steve_I. het volgende:
Meneer leest de Feyenoordkrant?
Zou het kunnen dat'ie geen club had omdat de clubs die kwamen hem te min waren of de salariseisen te gortig waren voor die clubs?
Dus jah, het ligt er maar net aan wat jij onder "club van enig niveau" vind vallen.
pi_41764884
Stond er nog wat in de Feyenoord-krant over spandoeken/actie/motie van wantrouwen?
  woensdag 13 september 2006 @ 11:34:12 #224
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41765086
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:28 schreef Erasmusch het volgende:
Stond er nog wat in de Feyenoord-krant over spandoeken/actie/motie van wantrouwen?
Wat denk je zelf?
A.M.A.B
  woensdag 13 september 2006 @ 11:36:13 #225
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41765146
Het is de hand in hand niet
pi_41765192
Hehe sluit mooi aan op dat rtl5 programma dan.
Houd van een lijntje.
pi_41765216
Domme vraag idd
quote:
Een heel leven kind van de Kuip
Door PAUL VAN DEN BOSCH

ROTTERDAM - Als Feyenoord Europees speelde, zat DANNY BUIJS op de tribune. Tegen Lokomotiv Sofia staat hij op het veld. Het was een lange weg van vak W.

Danny Buijs: ,,Ik kom uit deze streek, ik weet dat de mensen zich rauwer uitdrukken. Bij Groningen liepen we ook door het publiek naar de training. Dat waren een paar man. Bij Feyenoord een paar honderd.?? FOTO?S MILAN RINCK
Toen Danny Buijs werd gepresenteerd bij FC Groningen, in de mooie zomer van 2004, begon hij meteen over Europees voetbal. Dat wilde hij met zijn nieuwe club bereiken, zei hij.

,,Ik zag de mensen daar denken: Wat is dát voor een gek? Ze mochten al blij zijn als Groningen in de eredivisie bleef, dachten ze.’’

Geheel volgens doelstelling hangt Buijs vandaag in de lucht. Maar niet met FC Groningen naar Belgrado, hij vliegt met Feyenoord naar Sofia. Ook dat is UEFA Cup-voetbal. ,,Maar wel anders. Europees voetbal is voor Groningen een hoofdprijs, voor Feyenoord voelt het vaak als een troostprijs als het geen Champions League-voetbal is. Maar ik vind het prachtig, mijn debuut in Europa.’’

Thuis heeft Danny Buijs de dvd met de geschiedenis van Feyenoord. Dat is de slijpsteen voor zijn geheugen. Hij ziet Jozsef Kiprich weer scoren tegen Tottenham Hotspur, of Regi Blinker tegen Everton. Voor hem zijn het mooie herhalingen, want Buijs zat zulke avonden in de Kuip. Eigenlijk zat hij er altijd.

,,Ik woonde in Alblasserdam, en als jongen ging ik mee met een groep mannen die al jaren naar de thuiswedstrijden reed. Mijn oom zat er ook bij. Zelf voetbalde ik inmiddels bij de jeugd van Feyenoord. Vijf, zes jaar heb ik elke twee weken tussen die mannen gezeten. Ja, dan is het klaar, hè? Dan ben je voor de rest van je leven getekend.

,,Zij zitten er nog steeds, op Vak T, korte zijde, achter het doel. Toen ik een jaar of 15, 16 was, kreeg ik van Feyenoord een kaart voor vak W. Ik reed met de mannen uit Alblasserdam mee en ging dan alleen op ‘W’ zitten. Geen probleem.

,,Ik heb er ontzettend veel wedstrijden gezien. Marseille-thuis in de Champions League, 1999. Na een paar minuten kreeg Van Wonderen rood en toch won Feyenoord met 3-0. In 1992 tegen Tottenham, die sfeer in de oude Kuip. De fakkels toen de spelers het veld op kwamen. Dat maakt zo’n ontzettende indruk op een jochie van elf. Dat is toch al de leeftijd waarop je helemaal gefocust ben op je favoriete club. Dan lees je alles, kijk je alles, onthoud je ook alles. En er liep in die periode ook een echt Feyenoord-elftal rond, vind ik.’’

Die ploeg is indertijd wel vergeleken met een uit de stripverhalen van Appie Happie weggelopen elftal. Het herbergde vele karakteristieke spelers: de anti-helden De Goey en Kiprich, de exotische Blinker en Taument, noeste verdedigers als Heus, Fräser en De Wolf, de toen nog langharige Bosz als tacticus.

,,Op die Feyenoord-dvd kun je mooi zien hoe een elftal in elkaar moet steken,’’ vindt Buijs. ,,In de uitwedstrijd tegen Tottenham Hotspur loopt een tegenstander door op Ed de Goey. Een paar seconden later staat er een groep om die gozer. Van Gobbel, Heus, De Wolf, Witschge, Fräser. Die lieten niet met hun teamgenoot sollen. Dat heb ik altijd zo mooi gevonden. Dat stralen bepaalde elftallen uit.’’

Later zegt hij: ,,Aan zulke reacties kun je het temperament van spelers aflezen. Een rode kaart of een overtreding roepen bepaalde emoties op. Die laten vaak het verschil zien tussen willen winnen en ten koste van alles willen winnen. Iedere voetballer wil winnen, maar het gaat om het tweede. Ik zie wel eens spelers van wie ik denk: Kom eens op zeg. Over mij wordt wel gezegd dat ik vaak vervelend ben in het veld, of agressief, maar dat staat altijd in het teken van winnen.

,,Het publiek ziet dat. Daarom was de Kuip zo wég van dat elftal van De Wolf en Kiprich. Je zou eigenlijk eens een jaar lang elke twee weken op een ander vak moeten zitten. Dan zie je wat Feyenoord met mensen doet. Ze laten tatoeages zetten. Die gaan er nooit meer af. Veel mensen hebben echt niet veel geld. Die werken zich uit de naad om een kaartje te kopen.

,,Dus als het slecht gaat, dan roepen ze dat. En ik kom uit deze streek, ik weet dat de mensen hier zich rauwer uitdrukken. Zo werkt dat. Bij Groningen liepen we ook door het publiek naar de training. Dat waren maar een paar man. Bij Feyenoord staan er een paar honderd. Als speler hoor je dan al snel wat ze vinden. Daar moet je niet al te moeilijk over doen.’’

Hij vertelt over De Dag, 30 augustus, de dag waarop hij weer Feyenoorder werd. Nu een echte, bij de A-selectie.

,,Na de ochtendtraining keek ik op mijn telefoon. Acht oproepen gemist. Mijn zaakwaarnemer, of ik onmiddellijk terug wilde bellen. Dan heeft zich nog een club gemeld, wist ik. Dus ik bellen. Hij maakte eerst een geintje. ‘Het is een buitenlandse club,’ zei hij. ‘Nee serieus, het is Feyenoord.’

,,Dus ik zeg: ‘Hou eens op met die geintjes.’ Was het serieus. Er was nog geen akkoord, ik mocht het tegen niemand zeggen.

,,Maar ik trok altijd op met Gibril Sankoh en Antoine van der Linden, de laatste is ook al een fanatieke Feyenoord-fan. Ik vertelde het hen. Zij konden hun mond wel houden, wist ik.

,,Op de middagtraining was er een oefening passen en trappen. En Van der Linden speelde de bal zo hard in, dat hij soms van mijn voet sprong. ‘Straks is het niveau nog hoger, hoor,’ zei hij dan. En hard lachen natuurlijk, samen met Sankoh. Niemand bij FC Groningen begreep er iets van. Pas toen ik later uit de kleedkamer werd geplukt, werd het iedereen duidelijk. Peter Bosz belde. Dezelfde die ik vanaf de tribune jaren had zien voetballen.’’

We rijden door Alblasserdam, stadje in het polderlandschap tussen Rotterdam en Dordrecht. Een echt Feyenoord-achterland. ,,Ja, hier zijn ze wel fanatiek. Er wonen wel wat Ajax-fans, maar de meeste mensen zijn toch voor Feyenoord.’’

Het huis in Muntendam, zo’n 20 kilometer van Groningen, staat te koop. ,,Dat was super wonen, hoor. Als we een week waren weggeweest, lag de tuin er gemaaid bij. Had de buurman meteen even meegenomen bij het maaien. Als die kleine van ons ’s avonds zijn fietsje had laten staan, kwam een andere buur ’m even terugbrengen. Echt dat dorpse, daar houd ik wel van.’’

Net als Alblasserdam?

,,Nou ja, het Alblasserdam van vroeger dan. Toen had niemand een schutting. Misschien zo’n laag poortje, waar je als jochie overheen sprong om de buurjongen te halen om te voetballen. Er is veel bijgebouwd. Veel hoge schuttingen, coniferen. Er zijn natuurlijk veel mensen van buiten gekomen. Maar ik hoef echt niet te twijfelen waar we nu een nieuw huis kopen.

,,Er is alleen haast bij. Volgende maand moet mijn vrouw bevallen. In Muntendam zouden we net aan de babykamer beginnen. Voorlopig kunnen we bij onze ouders terecht. Maar ze moet toch in alle rust kunnen bevallen. Bij de eerste heb ik al gezien hoe inspannend dat is.’’

Hij moet even langs bij zijn oude club, VV Alblasserdam. Zelfs toen hij al betaald voetbal speelde bij Excelsior, was hij er jeugdtrainer. Honderduit vertelt hij over zijn jeugdelftalletjes. ,,In de vakanties belden ze aan. Of ze konden trainen. Dan regelde ik een pan soep voor tussen de middag en hóp, naar het veld.’’

Hij schetst de onbezorgde jeugd van een voetbalmaf joch onder de rook van de grote stad.

,,Bij Alblasserdam kwam ik al toen ik net kon lopen. Ik was er heel het weekend. Zaterdag om acht uur was je er, en aan het eind van de middag naar huis. Op zondag weer. Naar het eerste elftal kijken en zelf op een vrij veldje schieten. Soms even naar de kantine om bij opa, oma of vader snoep te halen of om wat te drinken. Veel mensen zullen het herkennen.

,,Ik heb altijd iets teruggedaan voor mijn amateurclub. Jeugdelftallen trainen. Toen dat niet meer ging na mijn transfer naar Groningen, ben ik nog met spelers gaan praten die om wat voor reden bij Alblasserdam waren weggegaan. Eigenlijk zou ik best wel weer een team willen trainen. Nu is dat nog niet handig. Bij Feyenoord moet ik mijn draai zien te vinden. Maar als dat eenmaal is gebeurd, zie ik mezelf weer op het veld staan bij Alblasserdam.’’
  woensdag 13 september 2006 @ 11:39:45 #228
139407 jorienvdherik
pi_41765263
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe sluit mooi aan op dat rtl5 programma dan.
?
pi_41765338
feyenoord tv, ook zo kritisch.
Houd van een lijntje.
  woensdag 13 september 2006 @ 11:44:53 #230
139407 jorienvdherik
pi_41765417
de 1e trein zijn die de Feyenoord supporters kunnen halen die van 22:17, deze komt om 1:13 aan in Rotterdam Centraal. Maar als de mensen deze trein missen ( wat goed mogelijk is met de verlening en de reistijd van Veendam naar Groningen, zal de trein daarna zijn die van 22:38 uur zijn. Deze is echter pas om 4:23 uur in Rotterdam terug.
pi_41765438
Het is nu weer op SBS he
pi_41766477
quote:
Op woensdag 13 september 2006 01:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
KLuivert gaat zondag invallen las ik net
Hij is warm genoeg inmiddels zou je zeggen
quote:
en Harry is een betere spits dan Kuyt
Anders, een totaal andere spits. En we wachten op Het Doelpunt
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41767574
quote:
Zo sprak Ronald Koeman na afloop van het Champions League duel tegen Liverpool (0-0); "Hij zal niet in de basis starten, maar invallen doet hij zeker". De oefenmeester liet Kluivert bijna de hele tweede helft warm lopen maar tot een invalbeurt kwam het niet.
Hoe kan je nu al weten dat ie in gaat vallen? Ligt toch aan het wedstrijdverloop wie je inbrengt lijkt me...

He drinks, he drives...
  woensdag 13 september 2006 @ 13:41:35 #234
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_41768583
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
de 1e trein zijn die de Feyenoord supporters kunnen halen die van 22:17, deze komt om 1:13 aan in Rotterdam Centraal. Maar als de mensen deze trein missen ( wat goed mogelijk is met de verlening en de reistijd van Veendam naar Groningen, zal de trein daarna zijn die van 22:38 uur zijn. Deze is echter pas om 4:23 uur in Rotterdam terug.
Goh, een gratis spoorboekje op Fok! Bedankt zeg!
Nu doe je het weer!
pi_41768729
Voor Veendam wel
Houd van een lijntje.
  woensdag 13 september 2006 @ 14:15:04 #237
139407 jorienvdherik
pi_41769574
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooi zeg.

[afbeelding]

haha
  woensdag 13 september 2006 @ 14:24:17 #238
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41769894
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor Veendam wel
Vervang het "Veendam" stukje door "FC Den Bosch" en dan is het voor hun ook mooi.
Ook al tijden arme troef daar in het Brabantse Land.
pi_41771228
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:24 schreef Keltie het volgende:

[..]

Vervang het "Veendam" stukje door "FC Den Bosch" en dan is het voor hun ook mooi.
Ook al tijden arme troef daar in het Brabantse Land.
Hoeveel werd het ook alweer toen FC Den Bosch en Feyenoord de laatste keer tegen elkaar speelden?

En wij hebben de eerste prijs alweer binnen
pi_41771371
Feyenoord gaat geslacht worden. Moet haast wel na het debakel van sparta.

Ben benieuwd en ga lachen als Kluivert scooort!!!!!
please?
  woensdag 13 september 2006 @ 15:34:21 #241
139407 jorienvdherik
pi_41771716
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:22 schreef GoodNews het volgende:
Feyenoord gaat geslacht worden. Moet haast wel na het debakel van sparta.

Ben benieuwd en ga lachen als Kluivert scooort!!!!!
  woensdag 13 september 2006 @ 15:35:48 #242
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_41771769
Ik ben benieuwd naar de krachtsverhoudingen zondag. Zowel PSV als Feyenoord zijn in opbouw, waar ik PSV iets verder acht dan Feyenoord.
  woensdag 13 september 2006 @ 15:57:43 #243
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41772410
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hoeveel werd het ook alweer toen FC Den Bosch en Feyenoord de laatste keer tegen elkaar speelden?
Ook dat was in het tijdperk "Pascal Bosschaart" ..
pi_41774573
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En wij hebben de eerste prijs alweer binnen
Lekkere prijs ...
op naar het stadhuis !!!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_41777711
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:26 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hij is warm genoeg inmiddels zou je zeggen
[..]

Anders, een totaal andere spits. En we wachten op Het Doelpunt
Het doelpunt?

Wat een misplaatste aandacht voor die opgeleukte jood..

Kuyt met die Griek vergelijken slaat inderdaad nergens op, doe je Kuyt te kort mee.
  woensdag 13 september 2006 @ 19:06:39 #246
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41778270
Lucius was gisteren nog bij de Aftrap voor de wedstrijd tegen Liverpool
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41778283
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:35 schreef Messenga het volgende:
Ik ben benieuwd naar de krachtsverhoudingen zondag. Zowel PSV als Feyenoord zijn in opbouw, waar ik PSV iets verder acht dan Feyenoord.
Feyenoord is echt niet in opbouw, dat was het vorig jaar, en dit jaar had het zoet moeten komen. Maar in 2 maanden hebben ze alles weer afgebroken naar een historisch slecht elftal. Denk dat een nulletje of 2, 3 er wel inzit voor PSV, hoeveel pijn me dat ook doet.
  woensdag 13 september 2006 @ 19:07:21 #248
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41778295
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:51 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Het doelpunt?

Wat een misplaatste aandacht voor die opgeleukte jood..

Kuyt met die Griek vergelijken slaat inderdaad nergens op, doe je Kuyt te kort mee.
Tja, niet iedereen denkt hetzelfde over deze aankoop.
A.M.A.B
  woensdag 13 september 2006 @ 19:15:46 #249
139407 jorienvdherik
pi_41778611
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:06 schreef PyTh het volgende:
whehe, dat cafe net voor het stadion vanaf station toch
  woensdag 13 september 2006 @ 19:17:46 #250
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41778694
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:15 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

whehe, dat cafe net voor het stadion vanaf station toch
Die ja
  woensdag 13 september 2006 @ 19:18:50 #251
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_41778729
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:07 schreef PsychoDominator het volgende:

[..]

Feyenoord is echt niet in opbouw, dat was het vorig jaar, en dit jaar had het zoet moeten komen. Maar in 2 maanden hebben ze alles weer afgebroken naar een historisch slecht elftal. Denk dat een nulletje of 2, 3 er wel inzit voor PSV, hoeveel pijn me dat ook doet.
Ze bouwen dus weer op vanaf niets. Nja, niets, een groepje voetballers.
pi_41778753
quote:
Alweer
Is dat trouwens tegenwoordig na de wedstrijd gesloten?
  woensdag 13 september 2006 @ 19:22:53 #253
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41778867
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Alweer
Is dat trouwens tegenwoordig na de wedstrijd gesloten?
Kunt beter zeggen nog steeds
Hij was ook zo weer weg heh

Was gisteren na de wedstrijd gewoon open hoor, heb om 0.06 de laatste bus naar huis gepakt

Maar nu weer on topic.

Zondag PSV - feyenoord, 3-1
pi_41778980
quote:
.
slettebak [@] gmail.com
pi_41779078
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:22 schreef PyTh het volgende:

[..]

Kunt beter zeggen nog steeds
Hij was ook zo weer weg heh

Was gisteren na de wedstrijd gewoon open hoor, heb om 0.06 de laatste bus naar huis gepakt

Maar nu weer on topic.

Zondag PSV - feyenoord, 3-1
Ow..
Wij hebben gekeken, in een of andere sportsbar naast 't Begijntje maar daar was geen flikker aan (10 man binnen ) toen naar O'sheas gegaan. Na afloop nog even naar de aftrap/het stadion geweest of er nog iets te beleven was. Maar toen was het nog dicht te kort na het einde misschien . Trein van 23.08 om hier in DB nog de juiste aansluiting te hebben.

Maar nu weer on topic.

Zondag PSV - feyenoord, 2-2
pi_41779350
2-2 daar teken ik voor.
pi_41779624
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:36 schreef devv05 het volgende:
2-2 daar teken ik voor.
Daar is Feyenoord te slecht voor.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41779665
Ja, als PSV niet wint zou ik dat erg slecht vinden.
lollig
  woensdag 13 september 2006 @ 19:48:17 #259
139407 jorienvdherik
pi_41779796
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Die ja
weet het nog wel van psv-az
pi_41780506
op welke zender is de wedstrijd do? met al dat gekloot van al die zenders tegenwoordig weet ik het niet meer
  woensdag 13 september 2006 @ 20:09:05 #261
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41780530
quote:
Leuk voor hem.
A.M.A.B
  woensdag 13 september 2006 @ 20:09:52 #262
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41780560
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:08 schreef Ender_Wiggin het volgende:
op welke zender is de wedstrijd zo? met al dat gekloot van al die zenders tegenwoordig weet ik het niet meer
Morgen is de wedstrijd rond 20.15 op RTL 7. Kan je ervoor zien hoe ajax een pak slaag krijgt.
A.M.A.B
pi_41780633
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:09 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Morgen is de wedstrijd rond 20.15 op RTL 7. Kan je ervoor zien hoe ajax een pak slaag krijgt.
Kan dus een hele mooie avond worden
pi_41780727
quote:

[..]

Als dat gebeurt eet ik mijn sok op.
lollig
pi_41780826
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:12 schreef Ender_Wiggin het volgende:

[..]

Kan dus een hele mooie avond worden
Ik zou me er niet teveel op verheugen als ik jou was, kan alleen maar tegenvallen dan.
  woensdag 13 september 2006 @ 20:24:22 #266
139407 jorienvdherik
pi_41781087
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:14 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Als dat gebeurt eet ik mijn sok op.
pi_41781145
Een pak slaag krijgen is natuurlijk een erg relatief begrip
  woensdag 13 september 2006 @ 20:28:16 #268
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41781223
quote:

[..]

Leuk voor hem.
Dat viel wel mee hoor
  donderdag 14 september 2006 @ 02:54:11 #269
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_41790961
Vraag me niet waarom, maar ik vind die charisteas dus echt wat weghebben van mr burns (the simpsons) met een toupet ofzo...
pi_41792193
quote:
Op donderdag 14 september 2006 02:54 schreef Steve_I. het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik vind die charisteas dus echt wat weghebben van mr burns (the simpsons) met een toupet ofzo...
[afbeelding]
Ik zou inderdaad bijna vragen waarom
pi_41795715
Is meer van toepassing op Jan Wouters.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41795822
Hehe inderdaad
Houd van een lijntje.
  donderdag 14 september 2006 @ 11:27:26 #273
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41796268
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik zou me er niet teveel op verheugen als ik jou was, kan alleen maar tegenvallen dan.
En jij kan het weten
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  donderdag 14 september 2006 @ 12:50:58 #274
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41798674
Las trouwens laatst ergens dat Lucius eerst moest overleggen met z'n zaakwaarnemer of hij wel aanvoerder wou worden...gelijk die band afpakken!
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  donderdag 14 september 2006 @ 13:12:38 #275
139407 jorienvdherik
pi_41799251
PSV uit zo goed als uitverkocht
pi_41799315
quote:
Op donderdag 14 september 2006 02:54 schreef Steve_I. het volgende:
[afbeelding]
Meer hier op :

pi_41799555
quote:
Hofs en Tiendalli tegen Lokomotiv inzetbaar

14/9/2006 8 :13

Goed nieuws was er voor Erwin Koeman in de aanloop naar het UEFA Cup-treffen met Lokomotiv Sofia. De Feyenoord-trainer kan een beroep doen op Nick Hofs en Dwight Tiendalli.
Achter Tiendalli en Hofs stond een vraagteken voor het eerste duel tegen Lokomotiv Sofia. Beiden spelers kampten met een onwillige hamstring. Maar de zorgen bleken ongegrond. De laatste training op Bulgaarse bodem werd zonder problemen afgewerkt.

'Ik heb in Rotterdam één keer voluit getraind en nu weer, ik ben fit genoeg. Nu is het hopen dat ik speel', aldus Tiendalli op de website van Feyenoord. Ook Hofs doorstond de laatste test zonder problemen.
Is wel goed nieuws, zeker van Hofs.
  donderdag 14 september 2006 @ 13:24:15 #278
139407 jorienvdherik
pi_41799591
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:23 schreef DivineJester het volgende:
Hofs en Tiendalli tegen Lokomotiv inzetbaar

14/9/2006 8 :13

Goed nieuws was er voor Erwin Koeman in de aanloop naar het UEFA Cup-treffen met Lokomotiv Sofia. De Feyenoord-trainer kan een beroep doen op Nick Hofs en Dwight Tiendalli.
Achter Tiendalli en Hofs stond een vraagteken voor het eerste duel tegen Lokomotiv Sofia. Beiden spelers kampten met een onwillige hamstring. Maar de zorgen bleken ongegrond. De laatste training op Bulgaarse bodem werd zonder problemen afgewerkt.

'Ik heb in Rotterdam één keer voluit getraind en nu weer, ik ben fit genoeg. Nu is het hopen dat ik speel', aldus Tiendalli op de website van Feyenoord. Ook Hofs doorstond de laatste test zonder problemen.

Is wel goed nieuws, zeker van Hofs.
Hofs gaat scoren vanavond en zondag
  donderdag 14 september 2006 @ 13:24:36 #279
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41799602
Is Saïdi eigenlijk mee. Die mag wat mij betreft wel een basisplaats krijgen.
A.M.A.B
  donderdag 14 september 2006 @ 13:26:42 #280
139407 jorienvdherik
pi_41799665
Ja is mee
pi_41799680
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:24 schreef Cart_man het volgende:
Is Saïdi eigenlijk mee. Die mag wat mij betreft wel een basisplaats krijgen.
Vind ik ook. Het lijkt wel of Koeman iets tegen hem heeft ofzo?
  donderdag 14 september 2006 @ 13:27:42 #282
139407 jorienvdherik
pi_41799697
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:27 schreef PsychoDominator het volgende:

[..]

Zondag heeft die de kans gekregen
  donderdag 14 september 2006 @ 13:36:00 #283
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41799900
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:27 schreef PsychoDominator het volgende:

[..]

Mentaliteit van de Tunesiër schijnt niet zo geweldig te zijn. Hoop echt dat hij een goede kans krijgt en die ook pakt. Met hem hebben we echt een ijzersterke man achterin.
A.M.A.B
  donderdag 14 september 2006 @ 13:36:37 #284
139407 jorienvdherik
pi_41799913
Yahoo, dienst kaart voor Veendam-Feyenoord gekregen

22:17 de trein in groningen 1:13 in Rotterdam.

Of anders de trein van 22:38 en dan ben ik pas om 04:23 terug in Rotterdam.
  donderdag 14 september 2006 @ 13:43:29 #285
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41800096
Heb ik het geluk dat ik een uur dichter bij zit en nog redelijk op tijd thuis kan komen.

Ben er op losse kaart.
A.M.A.B
pi_41800201
Hoe laat is die wedstrijd nou? In de tvgids staat dat 20:15 de uitzending begint.
  donderdag 14 september 2006 @ 13:48:54 #287
139407 jorienvdherik
pi_41800202
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:43 schreef Cart_man het volgende:
Heb ik het geluk dat ik een uur dichter bij zit en nog redelijk op tijd thuis kan komen.

Ben er op losse kaart.
Blijkt zo te zitten

Opgelost, ga met de FSV bus

[ Bericht 23% gewijzigd door jorienvdherik op 14-09-2006 14:08:06 ]
  donderdag 14 september 2006 @ 14:08:26 #288
139407 jorienvdherik
pi_41800682
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:48 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe laat is die wedstrijd nou? In de tvgids staat dat 20:15 de uitzending begint.
vanavond is het 20:15
  donderdag 14 september 2006 @ 16:55:40 #289
139407 jorienvdherik
pi_41805476
Filmpje van vorig seizoen. Om in de stemming te komen

http://www.youtube.com/watch?v=aKWU8ZaK8zU
pi_41805604
Op livescore staat idd 20:20. Hebben ze een lange nabeschouwing want het is pas om 23u afgelopen.
pi_41806007
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Filmpje van vorig seizoen. Om in de stemming te komen

http://www.youtube.com/watch?v=aKWU8ZaK8zU
Deze dan, die 3-3 toen Wát een wedstrijd was dat.

http://www.youtube.com/watch?v=CGI2qaj8ARw&mode=related&search=
pi_41806104
Staat die blunder van Hofland in de UEFA cup er niet op
pi_41806775
Of die blunder van Gakhogidse(of hoe je dat ook schrijf)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_41806859
hofs en tiendalli konden spelen hoorde ik net, of is dit geen nieuws meer?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_41808643
Hopelijk komen er nog wat spandoeken in beeld vanavond
pi_41808922
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:52 schreef Erasmusch het volgende:
Hopelijk komen er nog wat spandoeken in beeld vanavond
heeft toch geen zin
pi_41809012
Tussen de swastika en white power vlaggen zal het toch niet opvallen.
Houd van een lijntje.
  donderdag 14 september 2006 @ 19:07:00 #299
139407 jorienvdherik
pi_41809145
hehe
pi_41809227
Vreemd op nos teletekst (817) staat dat het om 21:15 begint. Zijn er daar niet wat mensen die zich vergissen met een uur tijdsverschil ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')