quote:Van de FSV, de officiële Feyenoord Supportersvereniging:
In de poll moet dhr. Van den Herik aanblijven of aftreden.
12.732 supporters hebben hier hun mening gegeven.
Hier hadden zij de keuze uit meer mogelijkheden.
Uiteindelijk komt het erop neer dat 31% zegt aanblijven en 66% zegt aftreden.
Aanblijven, dhr. van den Herik is wel medeverantwoordelijk maar heeft destijds Feyenoord gered.
2817 22%
Aanblijven, niet dhr. van den Herik maar andere zijn hiervoor verantwoordelijk.
1203 9%
Aftreden, samen met de gehele directie, we moeten een nieuwe weg inslaan.
5345 43%
Aftreden, alleen dhr. van den Herik is verantwoordelijk voor deze chaos.
2983 23%
Geen mening.
384 3%
Hockey is voor kneuzen, oppleuren dus.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:45 schreef heathcliffs het volgende:
kreeg hockey maar zoveel aandacht als voetbal
AZ, psv en Ajax hebben gewoon een (kwalitatief) veel beter team staan. Ook op papier.quote:Op maandag 11 september 2006 21:17 schreef TC03 het volgende:
Op papier gewoon top 3 waardig.
wat was je inzending?quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:39 schreef ruud_fr het volgende:
ik ben een van de winnaars van de vlaggenactie![]()
Dr is wel een Feijenoorder van de DN tribune afgelagen. En hard ook!quote:Op maandag 11 september 2006 15:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, besloten om het niet te doen.
[..]
Nee, ik stond voor de Kasteeltribune.
Helden hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:37 schreef M.A.R.S. het volgende:
[..]
Dr is wel een Feijenoorder van de DN tribune afgelagen. En hard ook!
*te koop gratis meenemen: voorzitter*quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:49 schreef Maikalo het volgende:
Ik zag ergens op een affiche staan dat er over een poosje een vlooienmarkt wordt gehouden in / bij stadion Feyenoord. Wie haalt het in zn harses om een vlooienmarkt te houden in DE voetbaltempel van Nederland![]()
Nou, ik heb anders niemand van de kasteel-tribune te hulp zien schietenquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Helden hoor.
Hadden ze maar hetzelfde proberen te doen op de Kasteeltribune, waren ze van een koude kermis thuis gekomen.
Koekwausen zijn dat.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:16 schreef R81 het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar Lokomotiv Sofia - Feyenoord?
Er zijn er al mensen vertrokken met de trein![]()
Dat is ook niet zo makkelijk met het videoteam van de politie op je nek.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:35 schreef M.A.R.S. het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders niemand van de kasteel-tribune te hulp zien schieten![]()
Maakt het wat uit want uiteindelijk vallen de beslissingen in de laatste 2 weken, zoals je zelf wel zult weten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
AZ, psv en Ajax hebben gewoon een (kwalitatief) veel beter team staan. Ook op papier.
Hofs kan sowieso niet spelen toch, of is er nog hoop?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:03 schreef R81 het volgende:
Ook de zondag nog geblesseerd uitgevallen spelers Hofs en Tiendalli behoren tot het reisgezelschap.
En dan ook nog terugquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
42 uur in de trein voor een 1-0 verlies.
Je moet het ervoor over hebben.
Die raak je aan de straatstenen niet kwijtquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
*te koop gratis meenemen: voorzitter*
Net als Heerenveen-uit vorig jaar. Weer lekker geregeld zo.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:28 schreef Erasmusch het volgende:
Bosschaart.
Veendam is trouwens onbereikbaar met OV of je moet voor de rust al weggaan
+3 scherpquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ze zijn Boschaart ook kwijtgeraakt.
Nou ja, het kan wel, maar het is vrij verneukt. Bus naar Groningen, laatste trein naar Utrecht en nachtnet naar Rotterdam... Iets na half tien kun je nog de bus naar Assen pakken en de laatste normale trein naar Rotterdam halen, maar ja, dat kost je in ieder geval de laatste minuten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:28 schreef Erasmusch het volgende:
Bosschaart.
Veendam is trouwens onbereikbaar met OV of je moet voor de rust al weggaan
en gezien de resultaten en vertoonde spel zal het wel verlengen wordenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:47 schreef FLR het volgende:
[..]
Nou ja, het kan wel, maar het is vrij verneukt. Bus naar Groningen, laatste trein naar Utrecht en nachtnet naar Rotterdam... Iets na half tien kun je nog de bus naar Assen pakken en de laatste normale trein naar Rotterdam halen, maar ja, dat kost je in ieder geval de laatste minuten.![]()
6.5u onderwegquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:47 schreef FLR het volgende:
[..]
Nou ja, het kan wel, maar het is vrij verneukt. Bus naar Groningen, laatste trein naar Utrecht en nachtnet naar Rotterdam... Iets na half tien kun je nog de bus naar Assen pakken en de laatste normale trein naar Rotterdam halen, maar ja, dat kost je in ieder geval de laatste minuten.![]()
Zal wel zoiets zijn geweestquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand beelden gezien van Danny Buijs ? een interview op tv
Je moet toch toegeven dat je je er aan moet storen, hij zat zo ver in de reet van Feyenoord dat ze hem wel bijna moesten kopen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
hihi
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat je je er aan moet storen, hij zat zo ver in de reet van Feyenoord dat ze hem wel bijna moesten kopen.
Maar met de een na laatste optie 'slechts' 3,5 uurquote:
fijn dat je het met mij eens bent.quote:
Ik ga misschien wel contact opnemen met de NS of ze een aparte trein kan laten rijden...quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:08 schreef FLR het volgende:
[..]
Maar met de een na laatste optie 'slechts' 3,5 uurEn vermoedelijk ook nog een overvolle bus...
Nou ja, ik ben voor de verandering eens een keer blij dat ik in Groningen woon.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga misschien wel contact opnemen met de NS of ze een aparte trein kan laten rijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |