en dat hebben we gewoon nodig nu. Geen gezeik, aanpakken die handel. Fair playquote:Op maandag 11 september 2006 09:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mooie overtreding in het begin
Nouja, eerst met belachelijke spandoeken lopen.quote:
Nee maar beide doen ze alsof ze vreselijk gemotiveerd zijn, terwijl ze er beide niks van bakken.quote:Op maandag 11 september 2006 10:03 schreef ruud_fr het volgende:
oh ja, de slechte prestaties van Bosschaart zijn aan z'n mentaliteit te danken
we zullen zien...quote:Op maandag 11 september 2006 10:06 schreef Baklap het volgende:
[..]
Nee maar beide doen ze alsof ze vreselijk gemotiveerd zijn, terwijl ze er beide niks van bakken.
Deed hij bij FC Groningen ook, zit eenmaal in zijn mentaliteit.quote:Op maandag 11 september 2006 09:58 schreef Baklap het volgende:
meteen met elke beslissing van de scheids en elk opstootje bemoeien om te laten zien dat hij een echte Feyenoorder is.
Nou ik heb gister genoeg gezien, een geflatteerde uitslag.quote:
Dan heeft hij een verkeerde mentaliteit. Gedreven zijn is goed, maar niet op die manier.quote:Op maandag 11 september 2006 10:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Deed hij bij FC Groningen ook, zit eenmaal in zijn mentaliteit.
Hij heeft (vooral voor thuiswedstrijden) een goede mentaliteit, we hebben hem dan gister ook gemist imo.quote:Op maandag 11 september 2006 10:21 schreef Baklap het volgende:
[..]
Dan heeft hij een verkeerde mentaliteit. Gedreven zijn is goed, maar niet op die manier.
ik link al een poosje vanaf lycos, geen last vanquote:Op maandag 11 september 2006 11:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lycos is ook tegen linken, verwijderd die je account.
msn werkt wel
Jaquote:Op maandag 11 september 2006 11:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik link al een poosje vanaf lycos, geen last van
maar goed, on-topic weer...
Spandoek is al snel verwijderd door stewardsquote:Op maandag 11 september 2006 11:35 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]
Die had ik niet eens gezien, net als dat lange doek vlak na rust.
Typisch...quote:Op maandag 11 september 2006 11:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Spandoek is al snel verwijderd door stewards
Het is iig duidelijk dat het geen 'idiote minderheid met stadionverboden' is.quote:Op maandag 11 september 2006 11:57 schreef devv05 het volgende:
Wat een keiharde actie, dat zal ze leren
Jorien ziet de wereld zoals hij het wil zien.quote:Op maandag 11 september 2006 11:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het is iig duidelijk dat het geen 'idiote minderheid met stadionverboden' is.
Maar hij kan dat verhaal iig niet meer gebruiken als verdedigingquote:Op maandag 11 september 2006 12:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jorien ziet de wereld zoals hij het wil zien.
hij verdedigt zich niet, hij gaat gewoon weer 2 maanden op z'n boot zittenquote:Op maandag 11 september 2006 12:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar hij kan dat verhaal iig niet meer gebruiken als verdediging
Bij Studio Voetbal eerst welquote:Op maandag 11 september 2006 12:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij verdedigt zich niet, hij gaat gewoon weer 2 maanden op z'n boot zitten
misterpopcorn, maar niet herkenbaar als je niet weet dat ie daar staat. Ik ben er net afgekniptquote:wie is die fok!ker?
Kom je Zondag (ofzoquote:Op maandag 11 september 2006 13:55 schreef Cart_man het volgende:
Het was gezellig gisteren.
jij zat toch op DN?quote:Op maandag 11 september 2006 13:55 schreef Cart_man het volgende:
Het was gezellig gisteren.
Nee, besloten om het niet te doen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kom je Zondag (ofzo) ook of is dat te vroeg?
Nee, ik stond voor de Kasteeltribune.quote:Op maandag 11 september 2006 15:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jij zat toch op DN?
nog ruzie gehad toevallig?
Timmer was zo goed gisterquote:Op maandag 11 september 2006 16:58 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind het trouwens tijd voor de doorbraak van Elkramy.
Precies!quote:Op maandag 11 september 2006 11:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het is iig duidelijk dat het geen 'idiote minderheid met stadionverboden' is.
Bosschaart zijn mentaliteit was heel anders.quote:Op maandag 11 september 2006 10:03 schreef ruud_fr het volgende:
oh ja, de slechte prestaties van Bosschaart zijn aan z'n mentaliteit te danken
Oost is geen Feyenoord niveau. Hij heeft zo zijn momenten bij Sparta, maar het is allemaal veel te grillig. Maar als iemand als Vincken een kans krijgt dan had Oost dat zeker ook moeten krijgen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar die Jason Oost is nóg zo'n speler die Feyenoord heeft laten gaan na de Feyenoord-jeugd. Die hadden we er beter bij kunnen hebben dan bijv. De Ceulaar.
Maar die puntjes zijn in de pocketquote:Op maandag 11 september 2006 13:48 schreef M.A.R.S. het volgende:
Wat een wanvertoning was het zondag zeg!
Het was dat Sparta kans op kans verprutste anders ga je gewoon met 7 of 8 - 4 onderuit.
We mogen gelukkig zijn als we dit jaar europees voetbal halen.
Kampioenschap kan je zwz wel vergeten. Het was echt puur slecht!
Vincken >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Oostquote:Op maandag 11 september 2006 19:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Oost is geen Feyenoord niveau. Hij heeft zo zijn momenten bij Sparta, maar het is allemaal veel te grillig. Maar als iemand als Vincken een kans krijgt dan had Oost dat zeker ook moeten krijgen.
als je ff een paar topics terug leest kom je 35 opstellingen tegenquote:Op maandag 11 september 2006 20:41 schreef Steve_I. het volgende:
ff benieuwd: wat zou voor jullie hier de 'ideale' opstelling zijn? (met de spelers die beschikbaar zijn, geen Kuyt of Ronaldinho, er even van uitgaand dat de hele selectie fit is)
als vlaar, tiendalli en Leonard er bij zijn, wie valt er dan achterin af? en greene misschien doorschuiven naar het middenveld? ten koste van?
ik had r ook al om moeten lachen!quote:
Drenthe en Vlaar vallen af.quote:Op maandag 11 september 2006 20:41 schreef Steve_I. het volgende:
als vlaar, tiendalli en Leonard er bij zijn, wie valt er dan achterin af? en greene misschien doorschuiven naar het middenveld? ten koste van?
Dat had denk ik gebeurd als die Griek niet was gekomen. Had geeneens zo'n slechte oplossing geweest.quote:Op maandag 11 september 2006 21:18 schreef Staanplaats het volgende:
Pleur Hofs wel in de spits en dan lopen Castelen en Huysengems er wel om heen...
quote:Van de FSV, de officiële Feyenoord Supportersvereniging:
In de poll moet dhr. Van den Herik aanblijven of aftreden.
12.732 supporters hebben hier hun mening gegeven.
Hier hadden zij de keuze uit meer mogelijkheden.
Uiteindelijk komt het erop neer dat 31% zegt aanblijven en 66% zegt aftreden.
Aanblijven, dhr. van den Herik is wel medeverantwoordelijk maar heeft destijds Feyenoord gered.
2817 22%
Aanblijven, niet dhr. van den Herik maar andere zijn hiervoor verantwoordelijk.
1203 9%
Aftreden, samen met de gehele directie, we moeten een nieuwe weg inslaan.
5345 43%
Aftreden, alleen dhr. van den Herik is verantwoordelijk voor deze chaos.
2983 23%
Geen mening.
384 3%
Hockey is voor kneuzen, oppleuren dus.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:45 schreef heathcliffs het volgende:
kreeg hockey maar zoveel aandacht als voetbal
AZ, psv en Ajax hebben gewoon een (kwalitatief) veel beter team staan. Ook op papier.quote:Op maandag 11 september 2006 21:17 schreef TC03 het volgende:
Op papier gewoon top 3 waardig.
wat was je inzending?quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:39 schreef ruud_fr het volgende:
ik ben een van de winnaars van de vlaggenactie![]()
Dr is wel een Feijenoorder van de DN tribune afgelagen. En hard ook!quote:Op maandag 11 september 2006 15:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, besloten om het niet te doen.
[..]
Nee, ik stond voor de Kasteeltribune.
Helden hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:37 schreef M.A.R.S. het volgende:
[..]
Dr is wel een Feijenoorder van de DN tribune afgelagen. En hard ook!
*te koop gratis meenemen: voorzitter*quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:49 schreef Maikalo het volgende:
Ik zag ergens op een affiche staan dat er over een poosje een vlooienmarkt wordt gehouden in / bij stadion Feyenoord. Wie haalt het in zn harses om een vlooienmarkt te houden in DE voetbaltempel van Nederland![]()
Nou, ik heb anders niemand van de kasteel-tribune te hulp zien schietenquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Helden hoor.
Hadden ze maar hetzelfde proberen te doen op de Kasteeltribune, waren ze van een koude kermis thuis gekomen.
Koekwausen zijn dat.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:16 schreef R81 het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar Lokomotiv Sofia - Feyenoord?
Er zijn er al mensen vertrokken met de trein![]()
Dat is ook niet zo makkelijk met het videoteam van de politie op je nek.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:35 schreef M.A.R.S. het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders niemand van de kasteel-tribune te hulp zien schieten![]()
Maakt het wat uit want uiteindelijk vallen de beslissingen in de laatste 2 weken, zoals je zelf wel zult weten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
AZ, psv en Ajax hebben gewoon een (kwalitatief) veel beter team staan. Ook op papier.
Hofs kan sowieso niet spelen toch, of is er nog hoop?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:03 schreef R81 het volgende:
Ook de zondag nog geblesseerd uitgevallen spelers Hofs en Tiendalli behoren tot het reisgezelschap.
En dan ook nog terugquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
42 uur in de trein voor een 1-0 verlies.
Je moet het ervoor over hebben.
Die raak je aan de straatstenen niet kwijtquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
*te koop gratis meenemen: voorzitter*
Net als Heerenveen-uit vorig jaar. Weer lekker geregeld zo.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:28 schreef Erasmusch het volgende:
Bosschaart.
Veendam is trouwens onbereikbaar met OV of je moet voor de rust al weggaan
+3 scherpquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ze zijn Boschaart ook kwijtgeraakt.
Nou ja, het kan wel, maar het is vrij verneukt. Bus naar Groningen, laatste trein naar Utrecht en nachtnet naar Rotterdam... Iets na half tien kun je nog de bus naar Assen pakken en de laatste normale trein naar Rotterdam halen, maar ja, dat kost je in ieder geval de laatste minuten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:28 schreef Erasmusch het volgende:
Bosschaart.
Veendam is trouwens onbereikbaar met OV of je moet voor de rust al weggaan
en gezien de resultaten en vertoonde spel zal het wel verlengen wordenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:47 schreef FLR het volgende:
[..]
Nou ja, het kan wel, maar het is vrij verneukt. Bus naar Groningen, laatste trein naar Utrecht en nachtnet naar Rotterdam... Iets na half tien kun je nog de bus naar Assen pakken en de laatste normale trein naar Rotterdam halen, maar ja, dat kost je in ieder geval de laatste minuten.![]()
6.5u onderwegquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:47 schreef FLR het volgende:
[..]
Nou ja, het kan wel, maar het is vrij verneukt. Bus naar Groningen, laatste trein naar Utrecht en nachtnet naar Rotterdam... Iets na half tien kun je nog de bus naar Assen pakken en de laatste normale trein naar Rotterdam halen, maar ja, dat kost je in ieder geval de laatste minuten.![]()
Zal wel zoiets zijn geweestquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand beelden gezien van Danny Buijs ? een interview op tv
Je moet toch toegeven dat je je er aan moet storen, hij zat zo ver in de reet van Feyenoord dat ze hem wel bijna moesten kopen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
hihi
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat je je er aan moet storen, hij zat zo ver in de reet van Feyenoord dat ze hem wel bijna moesten kopen.
Maar met de een na laatste optie 'slechts' 3,5 uurquote:
fijn dat je het met mij eens bent.quote:
Ik ga misschien wel contact opnemen met de NS of ze een aparte trein kan laten rijden...quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:08 schreef FLR het volgende:
[..]
Maar met de een na laatste optie 'slechts' 3,5 uurEn vermoedelijk ook nog een overvolle bus...
Nou ja, ik ben voor de verandering eens een keer blij dat ik in Groningen woon.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga misschien wel contact opnemen met de NS of ze een aparte trein kan laten rijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |