Die 7-2 is wel alweer een jaar of 10 geleden hehquote:Op zondag 10 september 2006 20:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik vond bij die 4-2, twee jaar terug, PSV toch echt een heel stuk beter. Vooral de tweede helft.
en dan heb ik het nog niet eens over die 7-2.
hij flikt het toch maar weerquote:Op zondag 10 september 2006 20:06 schreef devv05 het volgende:
Lekker dat bosschaart het zelfs bij ado verkloot
Nou ik vond het echt waardeloos op de 1ste 10 minuten na. Het is dat sparta de kansen niet heeft benut anders had je er nog verloren ook.quote:Op zondag 10 september 2006 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Viel ook wel mee
quote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef patrickt37 het volgende:
Het was gewoon een strijd om uit de degradatie zone te komen.
Ikquote:Op zondag 10 september 2006 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie gaan er trouwens zondag?
quote:Op zondag 10 september 2006 21:29 schreef TC03 het volgende:
Slecht spelen en toch vier goals, wie mist Kuijt nog.
Hij had wat last van de oostenwindquote:Op zondag 10 september 2006 21:31 schreef Erasmusch het volgende:
Die Drenthe glijdt wel erg vaak uit
Zo vaak is ie er niet langs gekomen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hij had wat last van de oostenwind
Op basis van de eerste helft wel, samen met Sep (onze PSV'er).quote:Op zondag 10 september 2006 21:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zo vaak is ie er niet langs gekomen.
Dan heb jij een andere wedstrijd gezien. Oost speelde erg goed. Al had ik graag Bouaouzan ook nog even tegen Drenthe gezien.quote:Op zondag 10 september 2006 21:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2006 21:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Op basis van de eerste helft wel, samen met Sep (onze PSV'er).
helaas wel hoorquote:Op zondag 10 september 2006 21:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nou de wijken eromheen, waar je vroeger nog wel kon komen kun je nu nog alleen bereiken met een tering eind omrijden, en als je de auto parkeerd in de omgeving van 't ziekenhuis dan sta je in de file.quote:Op zondag 10 september 2006 22:16 schreef zevenkamp het volgende:
Zijn meerdere plekken in de omgeving waar je rustig je auto kwijt kunt zonder bergen geld te betalen
Wat een onzin, fnoord heeft genoeg te verliezen.quote:Op zondag 10 september 2006 22:43 schreef snabbi het volgende:
Feyenoord heeft niets te verliezen (behalve gkl dan)
Het gerucht gaat dat Feyenoord hem volgende zomer naar Rotterdam wilt halen.quote:Op zondag 10 september 2006 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
gio bij barca op de tribune. Hadden we wel kunnen halen
Het is geen gerucht. Gio wil naar Feyenoord om zijn carriere af te sluiten. Hij heeft nog 1 jaar contract bij Barcelona. 1+1 = 2.quote:Op zondag 10 september 2006 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Feyenoord hem volgende zomer naar Rotterdam wilt halen.
Dan is hij transfervrij als het goed is![]()
ach ja...plaats 10 is ook nog steeds hoger dan plaats 12...quote:Op maandag 11 september 2006 00:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Excelsior is op dit moment de club van Rotterdam![]()
Buijsquote:Op maandag 11 september 2006 00:46 schreef Baklap het volgende:
Wat is die Buijs een idioot overigens.
Trouwens me file server is naar de tering... Nu upload ik alles maar naar me MSN Space en vandaar link ik de foto's naar de fotopagina merkt de bezoeker niks van, dus deze week even een archief van 3 jaar online zettenquote:Op maandag 11 september 2006 00:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Excelsior is op dit moment de club van Rotterdam![]()
neem dan lycosquote:Op maandag 11 september 2006 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Trouwens me file server is naar de tering... Nu upload ik alles maar naar me MSN Space en vandaar link ik de foto's naar de fotopagina merkt de bezoeker niks van, dus deze week even een archief van 3 jaar online zetten![]()
maar wij hebben AZ en Ajax dan al gehad , en moeten Heracles en Groningen nog krijgenquote:Op maandag 11 september 2006 00:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ach ja...plaats 10 is ook nog steeds hoger dan plaats 12...![]()
omdat?quote:Op maandag 11 september 2006 00:46 schreef Baklap het volgende:
Wat is die Buijs een idioot overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |