Ze bouwen dus weer op vanaf niets. Nja, niets, een groepje voetballers.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:07 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Feyenoord is echt niet in opbouw, dat was het vorig jaar, en dit jaar had het zoet moeten komen. Maar in 2 maanden hebben ze alles weer afgebroken naar een historisch slecht elftal. Denk dat een nulletje of 2, 3 er wel inzit voor PSV, hoeveel pijn me dat ook doet.
Alweerquote:Op woensdag 13 september 2006 19:06 schreef PyTh het volgende:
Lucius was gisteren nog bij de Aftrap voor de wedstrijd tegen Liverpool
Kunt beter zeggen nog steedsquote:Op woensdag 13 september 2006 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alweer![]()
Is dat trouwens tegenwoordig na de wedstrijd gesloten?
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:06 schreef PyTh het volgende:
Ow..quote:Op woensdag 13 september 2006 19:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kunt beter zeggen nog steeds
Hij was ook zo weer weg heh
Was gisteren na de wedstrijd gewoon open hoor, heb om 0.06 de laatste bus naar huis gepakt
Maar nu weer on topic.
Zondag PSV - feyenoord, 3-1
Daar is Feyenoord te slecht voor.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:36 schreef devv05 het volgende:
2-2 daar teken ik voor.
Leuk voor hem.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:06 schreef PyTh het volgende:
Morgen is de wedstrijd rond 20.15 op RTL 7. Kan je ervoor zien hoe ajax een pak slaag krijgt.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:08 schreef Ender_Wiggin het volgende:
op welke zender is de wedstrijd zo? met al dat gekloot van al die zenders tegenwoordig weet ik het niet meer
Kan dus een hele mooie avond wordenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Morgen is de wedstrijd rond 20.15 op RTL 7. Kan je ervoor zien hoe ajax een pak slaag krijgt.
Als dat gebeurt eet ik mijn sok op.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Morgen is de wedstrijd rond 20.15 op RTL 7. Kan je ervoor zien hoe ajax een pak slaag krijgt.
Ik zou me er niet teveel op verheugen als ik jou was, kan alleen maar tegenvallen dan.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:12 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Kan dus een hele mooie avond worden![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als dat gebeurt eet ik mijn sok op.
Dat viel wel mee hoorquote:
Ik zou inderdaad bijna vragen waaromquote:Op donderdag 14 september 2006 02:54 schreef Steve_I. het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik vind die charisteas dus echt wat weghebben van mr burns (the simpsons) met een toupet ofzo...
[afbeelding]
En jij kan het wetenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zou me er niet teveel op verheugen als ik jou was, kan alleen maar tegenvallen dan.
Meer hier op :quote:Op donderdag 14 september 2006 02:54 schreef Steve_I. het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik vind die charisteas dus echt wat weghebben van mr burns (the simpsons) met een toupet ofzo...
[afbeelding]
Is wel goed nieuws, zeker van Hofs.quote:Hofs en Tiendalli tegen Lokomotiv inzetbaar
14/9/2006 8 :13
Goed nieuws was er voor Erwin Koeman in de aanloop naar het UEFA Cup-treffen met Lokomotiv Sofia. De Feyenoord-trainer kan een beroep doen op Nick Hofs en Dwight Tiendalli.
Achter Tiendalli en Hofs stond een vraagteken voor het eerste duel tegen Lokomotiv Sofia. Beiden spelers kampten met een onwillige hamstring. Maar de zorgen bleken ongegrond. De laatste training op Bulgaarse bodem werd zonder problemen afgewerkt.
'Ik heb in Rotterdam één keer voluit getraind en nu weer, ik ben fit genoeg. Nu is het hopen dat ik speel', aldus Tiendalli op de website van Feyenoord. Ook Hofs doorstond de laatste test zonder problemen.
Hofs gaat scoren vanavond en zondagquote:Op donderdag 14 september 2006 13:23 schreef DivineJester het volgende:
Hofs en Tiendalli tegen Lokomotiv inzetbaar
14/9/2006 8 :13
Goed nieuws was er voor Erwin Koeman in de aanloop naar het UEFA Cup-treffen met Lokomotiv Sofia. De Feyenoord-trainer kan een beroep doen op Nick Hofs en Dwight Tiendalli.
Achter Tiendalli en Hofs stond een vraagteken voor het eerste duel tegen Lokomotiv Sofia. Beiden spelers kampten met een onwillige hamstring. Maar de zorgen bleken ongegrond. De laatste training op Bulgaarse bodem werd zonder problemen afgewerkt.
'Ik heb in Rotterdam één keer voluit getraind en nu weer, ik ben fit genoeg. Nu is het hopen dat ik speel', aldus Tiendalli op de website van Feyenoord. Ook Hofs doorstond de laatste test zonder problemen.
Is wel goed nieuws, zeker van Hofs.
Vind ik ook. Het lijkt wel of Koeman iets tegen hem heeft ofzo?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:24 schreef Cart_man het volgende:
Is Saïdi eigenlijk mee. Die mag wat mij betreft wel een basisplaats krijgen.
Zondag heeft die de kans gekregenquote:Op donderdag 14 september 2006 13:27 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het lijkt wel of Koeman iets tegen hem heeft ofzo?
Mentaliteit van de Tunesiër schijnt niet zo geweldig te zijn. Hoop echt dat hij een goede kans krijgt en die ook pakt. Met hem hebben we echt een ijzersterke man achterin.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:27 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het lijkt wel of Koeman iets tegen hem heeft ofzo?
Blijkt zo te zittenquote:Op donderdag 14 september 2006 13:43 schreef Cart_man het volgende:
Heb ik het geluk dat ik een uur dichter bij zit en nog redelijk op tijd thuis kan komen.
Ben er op losse kaart.
vanavond is het 20:15quote:Op donderdag 14 september 2006 13:48 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe laat is die wedstrijd nou? In de tvgids staat dat 20:15 de uitzending begint.
Deze dan, die 3-3 toenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Filmpje van vorig seizoen. Om in de stemming te komen
http://www.youtube.com/watch?v=aKWU8ZaK8zU
heeft toch geen zinquote:Op donderdag 14 september 2006 18:52 schreef Erasmusch het volgende:
Hopelijk komen er nog wat spandoeken in beeld vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |