quote:Op zondag 10 september 2006 22:48 schreef hicham het volgende:
[..]
En een paar weken revalideren
Pitteh
Lege woestijn en veul schapen zijn raar genoeg niet spannend?quote:Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef worldpimber het volgende:
Damn wat heb ik gemlist met die underground
En ja ik verveel me
Die ene van die motor was echt goed man. En zijn vriendinnetje deed ook nog meequote:Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef worldpimber het volgende:
Damn wat heb ik gemlist met die underground
En ja ik verveel me
quote:Op zondag 10 september 2006 20:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Komt dat door de wheelie-meet ?
Mijn lijstje van onderhoud wordt a.s. donderdag afgestreept ..
O.a. stalen remleiding achter en goudkleurige kettingset ..
pff, heb je er meer danquote:Op zondag 10 september 2006 21:02 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Welke lekt ? , als ie aan de buitenkant zit kan je hem zo vervangen, die dingen kosten ook geen drol.
Ik heb volgens mij een abonnement op die dingen, al 3x een lekke voorvork gehad onder anderesinds ik brommers,motoren rij, kan ook aan de rijstijl liggen natuurlijk
![]()
klinkt goedquote:Op zondag 10 september 2006 21:39 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag met Hicham bij de underground van Motorrijdend Nederland geweest. Ik kwam gelijk aan met een Prostunter.
...
Ik ben toen op mijn gemak naar huis gereden via Z'voort![]()
* Rib-i bedankt Hicham voor de enerverende dag en de drankjes![]()
Het was top Hicham![]()
Die nakende vriendin -vraagteken-quote:Op zondag 10 september 2006 23:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die ene van die motor was echt goed man. En zijn vriendinnetje deed ook nog mee![]()
Een jong grietje, ging achterop bij hem zitten en doet allemaal kunstjes. Net alsof het niets uitmaaktequote:Op zondag 10 september 2006 23:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die nakende vriendin -vraagteken-![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 23:15 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, heb je pattas meegenomen ribbel
quote:Op zondag 10 september 2006 23:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een jong grietje, ging achterop bij hem zitten en doet allemaal kunstjes. Net alsof het niets uitmaakte![]()
Wheelie, stoppie, draaiende Wheelie, draaiende stoppie, combinaties etc... Ik zou het ook kunnen![]()
(Als de keizer van Japan een vrouw was)
Wanneer ben je weer in NL?quote:Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik kom deze week ws naar nijmegen toe, bel ik je wel even en neem ik meteen een knuppel mee [afbeelding]
Jammer dat je het moest zeggenquote:Op zondag 10 september 2006 23:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer in NL?
Beter kom je naar Tilburg ipv Nijmegen![]()
Krijgt bwt een knuppel te zienquote:Op zondag 10 september 2006 23:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jammer dat je het moest zeggenHad zijn reactie wel willen zien nadat ie naar nijmegen was gereden
quote:Op zondag 10 september 2006 23:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
* Rib-i is pitten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga eerst naar Nijmegen voor wat anders, en omdat ik dan in de buurt ben en zulks ... [insert]quote:
Nijmegen - Tilburg --> in de buurtquote:Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga eerst naar Nijmegen voor wat anders, en omdat ik dan in de buurt ben en zulks ... [insert]![]()
Terwijl je toch in de buurt bent, kan je even wat voor me oppikken in groningen?quote:Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga eerst naar Nijmegen voor wat anders, en omdat ik dan in de buurt ben en zulks ... [insert]![]()
Waar zit je nu danquote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef worldpimber het volgende:
Oh en ik vertrek morgenochtend en als alles goed gaat rond overmorgen in NL
Nijmegen en Tilbuirg liggen toch beiden richting het zuiden voor mijquote:Op zondag 10 september 2006 23:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Nijmegen - Tilburg --> in de buurt![]()
Kom ook hierlangs dan, je rijdt dan toch hiero in de buurt
Ik begreep dat hij die onderzoeken meestal zelf deed tochquote:Op zondag 10 september 2006 23:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vliegveld, wachtend op zijn rectale onderzoek
quote:Op zondag 10 september 2006 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jees julliezijn ook nix gewend
quote:Op zondag 10 september 2006 23:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij die onderzoeken meestal zelf deed toch
Ik neer, morgne weer werken
Werken, zo gay hequote:Op zondag 10 september 2006 23:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij die onderzoeken meestal zelf deed toch
Ik neer, morgne weer werken
quote:Op maandag 11 september 2006 00:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Werken, zo gay he
Zeg puber bazzie, we zien wel key
mzzl
je hebt hicham toch al eens gezien, zit niet veel verschil tussen hoorquote:Op zondag 10 september 2006 23:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Maarre als je dan toch in de buurt bent wil ik je kop ook wel eens in het echt zienRitje met Rib-I doen?
![]()
Hicham was niet zo stoer volgens pimber, wil hem wel eens zijn bek zien opentrekkenquote:Op maandag 11 september 2006 00:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je hebt hicham toch al eens gezien, zit niet veel verschil tussen hoor
Laat maar weten wanneer ik de politie alle invalswegen moet laten afsluiten om jou buiten te houden......quote:Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik kom deze week ws naar nijmegen toe, bel ik je wel even en neem ik meteen een knuppel mee [afbeelding]
quote:Op maandag 11 september 2006 00:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer ik de politie alle invalswegen moet laten afsluiten om jou buiten te houden......
![]()
* bvvt is
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hicham was niet zo stoer volgens pimber, wil hem wel eens zijn bek zien opentrekken
quote:Op maandag 11 september 2006 00:25 schreef Worldbeater het volgende:
Terrrringggg wat is het alweer laat vroeg.![]()
Welcome back Pimber.![]()
![]()
![]()
Je kan het echt niet laten niet gewoon te gaan slapen wanneer je zegt dat je dat gaat doen hequote:
Moest nog even alle AT op MF checken.quote:Op maandag 11 september 2006 00:35 schreef BazzieK het volgende:
Je kan het echt niet laten niet gewoon te gaan slapen wanneer je zegt dat je dat gaat doen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 september 2006 11:13 schreef Rib-i het volgende:
Je zal maar vakantie hebben en niet weten wat je moet doen![]()
Ik zou Rib-i bellen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 11:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Je bent een Fok!MC Manege meeting aan het organiseren?![]()
![]()
Beterschap man, ik heb al meer mensen gehoord die iets hebben opgelopen met opgezollen klieren enzo. Hopelijk is het zo over.quote:Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.
Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd![]()
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.
Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
Humm.... dat is minderquote:Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.
Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd![]()
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.
Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
quote:Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.
Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd![]()
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.
Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
quote:Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Humm.... dat is minder![]()
Gooi er anders een stevige klats jägermeister inbaat het niet dan schaadt het niet
![]()
![]()
Mocht het pfeiffer zijn: Niet meer met je tong in vreemde vrouwen gaan roeren!
quote:Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mocht het pfeiffer zijn: Niet meer met je tong in vreemde vrouwen gaan roeren!
quote:Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.
Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd![]()
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.
Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
Dam'n nastyquote:Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.
Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd![]()
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.
Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
Wat is er met bwt?quote:Op maandag 11 september 2006 12:14 schreef hicham het volgende:
Wat is er aan de hand met kratjuh en bwt?
[afbeelding]
tdp
heb je a plannen voor morgen ?quote:Op maandag 11 september 2006 11:13 schreef Rib-i het volgende:
Je zal maar vakantie hebben en niet weten wat je moet doen![]()
Ik zou Rib-i bellen![]()
![]()
![]()
Morgen heb ik een gesprek om 14:00quote:Op maandag 11 september 2006 13:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je a plannen voor morgen ?![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Mocht het pfeiffer zijn: Niet meer met je tong in vreemde vrouwen gaan roeren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 10:22 schreef Worldbeater het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeee Mark...............................................
En wat is jouw motto van de dag?Mijn mottoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter 1 vinger in je reet dan 4 reten op je vinger
Wat jouwe
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Wist niet eens dat je ziek was man.... Mister uiteraard wel je geweldige bijdragesquote:Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.
Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd![]()
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.
Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
quote:Op maandag 11 september 2006 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
Tering, na mijn post vanochtend 6 kantjes werk volgeschreven n.a.v. telefoontjes.
Ik heb morgen een cursus Effectivitiet, ga anders mee je kan het gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Dankjequote:Op maandag 11 september 2006 14:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn motto
Beter 1 vinger in je reet dan 4 reten op je vinger
Wat jouwe
Tussendoorpostquote:Op maandag 11 september 2006 12:28 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wat is er met bwt?
is on-line maar afwezig
Niets mis mee toch?
Of moet ik de PC thuis ff uitzetten anders?
Of je hebt problemen met de bla bla bla / blahdieblahdieblah
o ja, wat is tdp?
(terug denk post?)
Nick heeft al een hoogslaperquote:Op maandag 11 september 2006 14:43 schreef Gawaine het volgende:
@WB ik heb een hoogslaper over. Is dat wat voor Nick ?
is zoiets als dit alleen het buro blad is van hout.
Ding is een paar maandjes oud![]()
Je mag hem zo komen halen als je wil![]()
quote:
Er is veel werk te doen, maar er is geen tijd.quote:Op maandag 11 september 2006 14:27 schreef Makster het volgende:
Beter 1 vinger in je reet dan 4 reten op je vinger
Wat jouwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht even dat je serieus was.quote:Op maandag 11 september 2006 14:43 schreef Gawaine het volgende:
@WB ik heb een hoogslaper over. Is dat wat voor Nick ?
is zoiets als dit alleen het buro blad is van hout.
Ding is een paar maandjes oud![]()
Je mag hem zo komen halen als je wil![]()
![]()
Lekker naast de deur ja.
![]()
Nick heeft overigens een hoogslaper, en die moet ik al een half jaar door de midden zagen.
Dan is het geen hoogslaper meer .... hij is her com-pleet op uitgekeken.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 15:12 schreef hicham het volgende:
Nick heeft al een hoogslaperMaar het kan zijn dat die aan vervanging toe is
<Insert archieffoto>
Been there done that, heb time management cursussen, etc gevolgd.quote:Op maandag 11 september 2006 14:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik heb morgen een cursus Effectivitiet, ga anders mee je kan het gebruiken![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 15:12 schreef hicham het volgende:
[..]
ik kan je zinnen niet interpreteren vanwege het smileygebrek
[..]
quote:Op maandag 11 september 2006 15:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Je poste alleen een smiley, dus ik denk, start een gesprek met je.![]()
[..]
Er is veel werk te doen, maar er is geen tijd.
Alleen voor Fokken èn een appeltje tussendoor moet je tijd vrijmaken.
ik was serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dacht even dat je serieus was.![]()
Lekker naast de deur ja.
![]()
Nick heeft overigens een hoogslaper, en die moet ik al een half jaar door de midden zagen.
Dan is het geen hoogslaper meer .... hij is her com-pleet op uitgekeken.![]()
![]()
![]()
effin daar gaat de hoogslaper
![]()
Doe je ook P&O danquote:Op maandag 11 september 2006 15:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Been there done that, heb time management cursussen, etc gevolgd.
Alle regels bij dit bedrijf niet van toepassing. Wat nou oneigenlijk werk? Tot aan de plee schoonmaken hoor erbij.![]()
En had eerst 4 collega's@kantoor, ben nu de enige.
Doe ook nog werkplaats arbeid, want die medewerker heeft zijn arm uit de kom.![]()
Misschien dat die collega zijn arm weer in de kom kan doenquote:Op maandag 11 september 2006 17:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Doe je ook P&O dan
Kom met een voorstel, dan versterk ik het team![]()
Er zijn amper tweewielers in Tsjechiëquote:Op maandag 11 september 2006 17:13 schreef bvvt het volgende:
Hey vakantie ganger
schandalig zeg - slechts 1 2 wieler
Niks gegeten de hele dag?quote:
Naja zegquote:Op maandag 11 september 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
10 dagen naar Tsechië geweest en welgeteld één brommer op de foto gezet
kom kom, niet zo zeurenquote:Op maandag 11 september 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook nog 699 foto's van andere dingen gemaakt, dus even geduld graag.
Wowquote:Op maandag 11 september 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook nog 699 foto's van andere dingen gemaakt, dus even geduld graag.
Zeer zeker. Maar nu nietquote:Op maandag 11 september 2006 18:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
kom kom, niet zo zeurenposten die foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |