abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41691613
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:48 schreef hicham het volgende:

[..]

En een paar weken revalideren

Pitteh
pi_41692440
Damn wat heb ik gemlist met die underground
En ja ik verveel me
pi_41692489
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef worldpimber het volgende:
Damn wat heb ik gemlist met die underground
En ja ik verveel me
Lege woestijn en veul schapen zijn raar genoeg niet spannend?
  zondag 10 september 2006 @ 23:11:38 #204
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41692512
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef worldpimber het volgende:
Damn wat heb ik gemlist met die underground
En ja ik verveel me
Die ene van die motor was echt goed man. En zijn vriendinnetje deed ook nog mee
pi_41692557
Neh, ben impotent
pi_41692558
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:24 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Komt dat door de wheelie-meet ?

Mijn lijstje van onderhoud wordt a.s. donderdag afgestreept ..

O.a. stalen remleiding achter en goudkleurige kettingset ..
dat denk ik niet... die dingen zijn aan de buitenkant ook al vet verrot... ik zag het dus al wel aankomen

stalen remleidingen staan ook op mijn lijstje, moet alleen de goede nog binnenkrijgen
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:02 schreef Macchia_Nera het volgende:

[..]

Welke lekt ? , als ie aan de buitenkant zit kan je hem zo vervangen, die dingen kosten ook geen drol.
Ik heb volgens mij een abonnement op die dingen, al 3x een lekke voorvork gehad onder andere sinds ik brommers,motoren rij, kan ook aan de rijstijl liggen natuurlijk
pff, heb je er meer dan
voorvork was nat op het gedeelte dat inveert
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:39 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag met Hicham bij de underground van Motorrijdend Nederland geweest. Ik kwam gelijk aan met een Prostunter.
...
Ik ben toen op mijn gemak naar huis gereden via Z'voort

* Rib-i bedankt Hicham voor de enerverende dag en de drankjes
Het was top Hicham
klinkt goed
pi_41692598
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:12 schreef worldpimber het volgende:
Neh, ben impotent
pi_41692618
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:11 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Die ene van die motor was echt goed man. En zijn vriendinnetje deed ook nog mee
Die nakende vriendin -vraagteken-
pi_41692690
Oh ja, heb je pattas meegenomen ribbel
  zondag 10 september 2006 @ 23:17:20 #210
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41692751
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:14 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Die nakende vriendin -vraagteken-
Een jong grietje, ging achterop bij hem zitten en doet allemaal kunstjes. Net alsof het niets uitmaakte
Wheelie, stoppie, draaiende Wheelie, draaiende stoppie, combinaties etc... Ik zou het ook kunnen
Als de keizer van Japan een vrouw was
  zondag 10 september 2006 @ 23:19:30 #211
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41692834
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:15 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, heb je pattas meegenomen ribbel


pi_41692859
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:17 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Een jong grietje, ging achterop bij hem zitten en doet allemaal kunstjes. Net alsof het niets uitmaakte
Wheelie, stoppie, draaiende Wheelie, draaiende stoppie, combinaties etc... Ik zou het ook kunnen
(Als de keizer van Japan een vrouw was)
pi_41693038
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:



Ik kom deze week ws naar nijmegen toe, bel ik je wel even en neem ik meteen een knuppel mee
  zondag 10 september 2006 @ 23:26:01 #214
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41693088
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:

[..]



Ik kom deze week ws naar nijmegen toe, bel ik je wel even en neem ik meteen een knuppel mee [afbeelding]
Wanneer ben je weer in NL?

Beter kom je naar Tilburg ipv Nijmegen

[ Bericht 11% gewijzigd door Rib-i op 10-09-2006 23:32:04 ]
pi_41693366
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:26 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Wanneer ben je weer in NL?

Beter kom je naar Tilburg ipv Nijmegen
Jammer dat je het moest zeggen Had zijn reactie wel willen zien nadat ie naar nijmegen was gereden
  zondag 10 september 2006 @ 23:35:46 #216
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41693424
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:34 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Jammer dat je het moest zeggen Had zijn reactie wel willen zien nadat ie naar nijmegen was gereden
Krijgt bwt een knuppel te zien
pi_41693472
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:35 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Krijgt bwt een knuppel te zien
*Insert inkoppertje hier

  zondag 10 september 2006 @ 23:38:43 #218
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41693543
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:36 schreef BazzieK het volgende:

[..]

*Insert inkoppertje hier




* Rib-i is pitten

i

pi_41693591
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:38 schreef Rib-i het volgende:

[..]




* Rib-i is pitten

i [afbeelding]

[afbeelding]
pi_41693796
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:26 schreef Rib-i het volgende:
Beter kom je naar Tilburg ipv Nijmegen
Ik ga eerst naar Nijmegen voor wat anders, en omdat ik dan in de buurt ben en zulks ... [insert]
pi_41693840
Oh en ik vertrek morgenochtend en als alles goed gaat rond overmorgen in NL
  zondag 10 september 2006 @ 23:47:40 #222
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41693870
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ik ga eerst naar Nijmegen voor wat anders, en omdat ik dan in de buurt ben en zulks ... [insert]
Nijmegen - Tilburg --> in de buurt

Kom ook hierlangs dan, je rijdt dan toch hiero in de buurt
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41693917
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ik ga eerst naar Nijmegen voor wat anders, en omdat ik dan in de buurt ben en zulks ... [insert]
Terwijl je toch in de buurt bent, kan je even wat voor me oppikken in groningen?
  zondag 10 september 2006 @ 23:50:54 #224
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41693982
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef worldpimber het volgende:
Oh en ik vertrek morgenochtend en als alles goed gaat rond overmorgen in NL
Waar zit je nu dan
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41694010
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:50 schreef Makster het volgende:

[..]

Waar zit je nu dan
Vliegveld, wachtend op zijn rectale onderzoek
pi_41694152
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:47 schreef Makster het volgende:

[..]

Nijmegen - Tilburg --> in de buurt

Kom ook hierlangs dan, je rijdt dan toch hiero in de buurt
Nijmegen en Tilbuirg liggen toch beiden richting het zuiden voor mij
Jees julliezijn ook nix gewend
  zondag 10 september 2006 @ 23:57:42 #227
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41694176
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:52 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Vliegveld, wachtend op zijn rectale onderzoek
Ik begreep dat hij die onderzoeken meestal zelf deed toch



Ik neer, morgne weer werken

i
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41694199
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:56 schreef worldpimber het volgende:

[..]
Jees julliezijn ook nix gewend


Maarre als je dan toch in de buurt bent wil ik je kop ook wel eens in het echt zien Ritje met Rib-I doen?
pi_41694204
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:57 schreef Makster het volgende:

[..]

Ik begreep dat hij die onderzoeken meestal zelf deed toch



Ik neer, morgne weer werken

i
pi_41694210
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:50 schreef Makster het volgende:

[..]

Waar zit je nu dan
In het land dat bekend staat om zijn rifgebergte export
pi_41694265
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:57 schreef Makster het volgende:

[..]

Ik begreep dat hij die onderzoeken meestal zelf deed toch



Ik neer, morgne weer werken

i
Werken, zo gay he
Zeg puber bazzie, we zien wel key

mzzl
pi_41694295
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:00 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Werken, zo gay he
Zeg puber bazzie, we zien wel key

mzzl
Je bent ook al wel een of twee jaar ouder he
pi_41694301
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:58 schreef BazzieK het volgende:

[..]



Maarre als je dan toch in de buurt bent wil ik je kop ook wel eens in het echt zien Ritje met Rib-I doen?
je hebt hicham toch al eens gezien, zit niet veel verschil tussen hoor
pi_41694432
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:01 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

je hebt hicham toch al eens gezien, zit niet veel verschil tussen hoor
Hicham was niet zo stoer volgens pimber, wil hem wel eens zijn bek zien opentrekken
  maandag 11 september 2006 @ 00:07:58 #235
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41694512
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:

[..]



Ik kom deze week ws naar nijmegen toe, bel ik je wel even en neem ik meteen een knuppel mee [afbeelding]
Laat maar weten wanneer ik de politie alle invalswegen moet laten afsluiten om jou buiten te houden......


i * bvvt is
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41694527
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:07 schreef bvvt het volgende:

[..]

Laat maar weten wanneer ik de politie alle invalswegen moet laten afsluiten om jou buiten te houden......


i * bvvt is
pi_41694534
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Hicham was niet zo stoer volgens pimber, wil hem wel eens zijn bek zien opentrekken
pi_41694740
Om ook hier effe onder de aandacht te brengen:

[TK] Prachtige Yamaha YZF 600 R Thundercat te koop



Sorry voor het ongemak
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  maandag 11 september 2006 @ 00:25:26 #239
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41694989
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:25 schreef Worldbeater het volgende:
Terrrringggg wat is het alweer laat vroeg.

Welcome back Pimber.

i
  maandag 11 september 2006 @ 00:30:48 #241
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41695118
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
Je kan het echt niet laten niet gewoon te gaan slapen wanneer je zegt dat je dat gaat doen he
pi_41695242
i

en speciaal voor BazzieK:
pi_41695250
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:42 schreef Roderick2085 het volgende:
i

en speciaal voor BazzieK:
pi_41697610
vroeg
Fragile like a rose on the snow...
pi_41697677
Mogge ..
  maandag 11 september 2006 @ 07:56:57 #247
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41697837
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41698077
  maandag 11 september 2006 @ 08:39:56 #249
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
  maandag 11 september 2006 @ 08:59:33 #250
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41698374
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:35 schreef BazzieK het volgende:
Je kan het echt niet laten niet gewoon te gaan slapen wanneer je zegt dat je dat gaat doen he
Moest nog even alle AT op MF checken.
Shit, ik quote weer.

Goedemorgen. Tunnelafsluiting vanochtend, had net zo goed nog even in bed kunnen blijven liggen.
  maandag 11 september 2006 @ 10:17:57 #251
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41699490
Mogguh
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  maandag 11 september 2006 @ 10:22:47 #252
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41699585
Heeeeeeeeeeeeeeeee Mark...............................................
En wat is jouw motto van de dag?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41699982
moggeh
  maandag 11 september 2006 @ 11:06:06 #254
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41700576
Zo, sollicitatieactiviteiten afgerond

Wat is het mooi weer zeg
  maandag 11 september 2006 @ 11:13:19 #255
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41700781
Je zal maar vakantie hebben en niet weten wat je moet doen

Ik zou Rib-i bellen

pi_41701237
Moggah
pi_41701258
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:13 schreef Rib-i het volgende:
Je zal maar vakantie hebben en niet weten wat je moet doen

Ik zou Rib-i bellen



Je bent een Fok!MC Manege meeting aan het organiseren?
pi_41701346
Hoi.

Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.

Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
  maandag 11 september 2006 @ 11:44:29 #259
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41701689
Mogguh
  maandag 11 september 2006 @ 11:45:40 #260
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41701725
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:28 schreef BazzieK het volgende:

[..]



Je bent een Fok!MC Manege meeting aan het organiseren?


eigenlijk ben ik te moe om te rijden De terugrit van gisteren was toch vermoeiender dan ik dacht
Te weinig gegeten en gedronken
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.

Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.

Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
Beterschap man, ik heb al meer mensen gehoord die iets hebben opgelopen met opgezollen klieren enzo. Hopelijk is het zo over.
  maandag 11 september 2006 @ 11:49:15 #261
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41701814
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.

Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.

Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
Humm.... dat is minder

Gooi er anders een stevige klats jägermeister in baat het niet dan schaadt het niet
Mocht het pfeiffer zijn: Niet meer met je tong in vreemde vrouwen gaan roeren !
  maandag 11 september 2006 @ 11:49:43 #262
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41701821
Oja.. Beterschap
  maandag 11 september 2006 @ 11:52:31 #263
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41701900
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.

Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.

Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
Damn, hopelijk gaat het snel weer beter
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  maandag 11 september 2006 @ 11:53:16 #264
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41701926
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Humm.... dat is minder

Gooi er anders een stevige klats jägermeister in baat het niet dan schaadt het niet
Mocht het pfeiffer zijn: Niet meer met je tong in vreemde vrouwen gaan roeren !
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  maandag 11 september 2006 @ 11:54:18 #265
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41701961
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Mocht het pfeiffer zijn: Niet meer met je tong in vreemde vrouwen gaan roeren !


Wanneer Fulcrum last van klieren heeft kan hij aan BazzieK vragen hoe je daarmee om moet gaan
  maandag 11 september 2006 @ 12:09:00 #266
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41702345
Time flies, het is 5 jaar geleden dat bijna iedereen wist waar hij/zij was of wat hij/zij aan het doen was
pi_41702388
Beterschap Fullie
pi_41702396
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.

Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.

Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
beterschap
pi_41702471
Wat is er aan de hand met kratjuh en bwt?



tdp
  maandag 11 september 2006 @ 12:18:08 #270
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_41702561
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.

Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.

Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
Dam'n nasty


Beterschap
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  maandag 11 september 2006 @ 12:28:08 #271
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41702809
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:14 schreef hicham het volgende:
Wat is er aan de hand met kratjuh en bwt?

[afbeelding]

tdp
Wat is er met bwt?
is on-line maar afwezig

Niets mis mee toch?
Of moet ik de PC thuis ff uitzetten anders?

Of je hebt problemen met de bla bla bla / blahdieblahdieblah


o ja, wat is tdp?
(terug denk post?)

[ Bericht 4% gewijzigd door bvvt op 11-09-2006 12:52:03 ]
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  maandag 11 september 2006 @ 13:04:17 #272
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_41703673
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:13 schreef Rib-i het volgende:
Je zal maar vakantie hebben en niet weten wat je moet doen

Ik zou Rib-i bellen

heb je a plannen voor morgen ?
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  maandag 11 september 2006 @ 13:11:31 #273
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41703862
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:04 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

heb je a plannen voor morgen ?
Morgen heb ik een gesprek om 14:00 Ik had gevraagd of ik eerder kon ivm met <insert: smoesje> maar dat kon niet
  maandag 11 september 2006 @ 13:12:34 #274
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41703891
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Mocht het pfeiffer zijn: Niet meer met je tong in vreemde vrouwen gaan roeren !


Tering, na mijn post vanochtend 6 kantjes werk volgeschreven n.a.v. telefoontjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i
  maandag 11 september 2006 @ 14:27:30 #275
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41705930
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:22 schreef Worldbeater het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeee Mark...............................................
En wat is jouw motto van de dag?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn motto

Beter 1 vinger in je reet dan 4 reten op je vinger

Wat jouwe
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  maandag 11 september 2006 @ 14:28:29 #276
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41705954
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.

Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.

Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
Wist niet eens dat je ziek was man.... Mister uiteraard wel je geweldige bijdrages

Beterschap en keep the big cups high!!
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  maandag 11 september 2006 @ 14:29:17 #277
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41705981
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:12 schreef Worldbeater het volgende:

Tering, na mijn post vanochtend 6 kantjes werk volgeschreven n.a.v. telefoontjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i
Ik heb morgen een cursus Effectivitiet, ga anders mee je kan het gebruiken
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41706476
@WB ik heb een hoogslaper over. Is dat wat voor Nick ?
is zoiets als dit alleen het buro blad is van hout.

Ding is een paar maandjes oud

Je mag hem zo komen halen als je wil
  maandag 11 september 2006 @ 14:48:00 #279
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41706643
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:27 schreef Makster het volgende:

[..]

Mijn motto

Beter 1 vinger in je reet dan 4 reten op je vinger

Wat jouwe
Dankje .... je hebt zojuist mijn mentalimage functie overbelast....
pi_41707429
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:28 schreef bvvt het volgende:

[..]

Wat is er met bwt?
is on-line maar afwezig

Niets mis mee toch?
Of moet ik de PC thuis ff uitzetten anders?

Of je hebt problemen met de bla bla bla / blahdieblahdieblah


o ja, wat is tdp?
(terug denk post?)
Tussendoorpost Dat betekent dat ik niet alles heb bijgelezen omdat ik op school zit, maar toch even iets post Op de rest reageer ik niet, ik kan je zinnen niet interpreteren vanwege het smileygebrek
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:43 schreef Gawaine het volgende:
@WB ik heb een hoogslaper over. Is dat wat voor Nick ?
is zoiets als dit alleen het buro blad is van hout.

Ding is een paar maandjes oud

Je mag hem zo komen halen als je wil
Nick heeft al een hoogslaper Maar het kan zijn dat die aan vervanging toe is

<Insert archieffoto>
  maandag 11 september 2006 @ 15:34:11 #281
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41708117
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:27 schreef Makster het volgende:
Mijn motto


Je poste alleen een smiley, dus ik denk, start een gesprek met je.
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:27 schreef Makster het volgende:
Beter 1 vinger in je reet dan 4 reten op je vinger

Wat jouwe
Er is veel werk te doen, maar er is geen tijd.
Alleen voor Fokken èn een appeltje tussendoor moet je tijd vrijmaken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:43 schreef Gawaine het volgende:
@WB ik heb een hoogslaper over. Is dat wat voor Nick ?
is zoiets als dit alleen het buro blad is van hout.

Ding is een paar maandjes oud

Je mag hem zo komen halen als je wil
Dacht even dat je serieus was.

Lekker naast de deur ja.

Nick heeft overigens een hoogslaper, en die moet ik al een half jaar door de midden zagen.
Dan is het geen hoogslaper meer .... hij is her com-pleet op uitgekeken.
  maandag 11 september 2006 @ 15:35:30 #282
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41708157
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:12 schreef hicham het volgende:
Nick heeft al een hoogslaper Maar het kan zijn dat die aan vervanging toe is

<Insert archieffoto>


Was duur ook .. maja ..
  maandag 11 september 2006 @ 15:36:53 #283
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41708206
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:29 schreef Makster het volgende:

[..]

Ik heb morgen een cursus Effectivitiet, ga anders mee je kan het gebruiken
Been there done that, heb time management cursussen, etc gevolgd.
Alle regels bij dit bedrijf niet van toepassing. Wat nou oneigenlijk werk? Tot aan de plee schoonmaken hoor erbij.

En had eerst 4 collega's@kantoor, ben nu de enige.
Doe ook nog werkplaats arbeid, want die medewerker heeft zijn arm uit de kom.
  maandag 11 september 2006 @ 15:41:17 #284
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41708337
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:12 schreef hicham het volgende:

[..]

ik kan je zinnen niet interpreteren vanwege het smileygebrek
[..]
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41708620
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:34 schreef Worldbeater het volgende:

[..]



Je poste alleen een smiley, dus ik denk, start een gesprek met je.
[..]

Er is veel werk te doen, maar er is geen tijd.
Alleen voor Fokken èn een appeltje tussendoor moet je tijd vrijmaken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Dacht even dat je serieus was.

Lekker naast de deur ja.

Nick heeft overigens een hoogslaper, en die moet ik al een half jaar door de midden zagen.
Dan is het geen hoogslaper meer .... hij is her com-pleet op uitgekeken.
ik was serieus


effin daar gaat de hoogslaper


  maandag 11 september 2006 @ 16:57:00 #286
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41710691
itt tot het vorige topic wordt dit het langstlopende?
  maandag 11 september 2006 @ 17:03:19 #287
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41710876
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:36 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Been there done that, heb time management cursussen, etc gevolgd.
Alle regels bij dit bedrijf niet van toepassing. Wat nou oneigenlijk werk? Tot aan de plee schoonmaken hoor erbij.

En had eerst 4 collega's@kantoor, ben nu de enige.
Doe ook nog werkplaats arbeid, want die medewerker heeft zijn arm uit de kom.
Doe je ook P&O dan

Kom met een voorstel, dan versterk ik het team
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41710965
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:03 schreef Makster het volgende:

[..]

Doe je ook P&O dan

Kom met een voorstel, dan versterk ik het team
Misschien dat die collega zijn arm weer in de kom kan doen

Dan ben je al met zijn drieen
pi_41710984
Goeiemiddag

First schoolday was ok
Wat wil je met indructiedag
Sowieso schrijf je zo.
pi_41711035
10 dagen naar Tsechië geweest en welgeteld één brommer op de foto gezet
  maandag 11 september 2006 @ 17:13:07 #291
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41711230
Hey vakantie ganger

schandalig zeg - slechts 1 2 wieler
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  maandag 11 september 2006 @ 17:14:58 #292
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41711308

i naar huis
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41711324
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:13 schreef bvvt het volgende:
Hey vakantie ganger

schandalig zeg - slechts 1 2 wieler
Er zijn amper tweewielers in Tsjechië Bovendien was ik er vooral voor het inheemse grut. Dus wees blij dat ik jullie mooie topicje niet volplemp met Jawa's
  maandag 11 september 2006 @ 17:24:02 #294
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_41711642
i thuis en nuchter
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  maandag 11 september 2006 @ 17:43:09 #295
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_41712208
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:24 schreef ikookhier het volgende:
i thuis en nuchter
Niks gegeten de hele dag?

Negert had een beetje moeite om op gang te komen komt nog alles op mijn bordje terecht.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_41712392
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
10 dagen naar Tsechië geweest en welgeteld één brommer op de foto gezet
Naja zeg wb

Well, show die foto
Sowieso schrijf je zo.
pi_41712691
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:48 schreef -XX- het volgende:

[..]

Naja zeg wb

Well, show die foto
ook nog 699 foto's van andere dingen gemaakt, dus even geduld graag.
  maandag 11 september 2006 @ 18:05:15 #298
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41712885
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ook nog 699 foto's van andere dingen gemaakt, dus even geduld graag.
kom kom, niet zo zeuren posten die foto
pi_41712900
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ook nog 699 foto's van andere dingen gemaakt, dus even geduld graag.
Wow Dat getal ook he!
Sowieso schrijf je zo.
pi_41712921
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:05 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

kom kom, niet zo zeuren posten die foto
Zeer zeker. Maar nu niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')