SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 september 2006 11:13 schreef Rib-i het volgende:
Je zal maar vakantie hebben en niet weten wat je moet doen![]()
Ik zou Rib-i bellen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 11:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Je bent een Fok!MC Manege meeting aan het organiseren?![]()
![]()
Beterschap man, ik heb al meer mensen gehoord die iets hebben opgelopen met opgezollen klieren enzo. Hopelijk is het zo over.quote:Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.
Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd![]()
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.
Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
Humm.... dat is minderquote:Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.
Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd![]()
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.
Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
quote:Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.
Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd![]()
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.
Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
quote:Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Humm.... dat is minder![]()
Gooi er anders een stevige klats jägermeister inbaat het niet dan schaadt het niet
![]()
![]()
Mocht het pfeiffer zijn: Niet meer met je tong in vreemde vrouwen gaan roeren!
quote:Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mocht het pfeiffer zijn: Niet meer met je tong in vreemde vrouwen gaan roeren!
quote:Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.
Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd![]()
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.
Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
Dam'n nastyquote:Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.
Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd![]()
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.
Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
Wat is er met bwt?quote:Op maandag 11 september 2006 12:14 schreef hicham het volgende:
Wat is er aan de hand met kratjuh en bwt?
[afbeelding]
tdp
heb je a plannen voor morgen ?quote:Op maandag 11 september 2006 11:13 schreef Rib-i het volgende:
Je zal maar vakantie hebben en niet weten wat je moet doen![]()
Ik zou Rib-i bellen![]()
![]()
![]()
Morgen heb ik een gesprek om 14:00quote:Op maandag 11 september 2006 13:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je a plannen voor morgen ?![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Mocht het pfeiffer zijn: Niet meer met je tong in vreemde vrouwen gaan roeren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 10:22 schreef Worldbeater het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeee Mark...............................................
En wat is jouw motto van de dag?Mijn mottoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter 1 vinger in je reet dan 4 reten op je vinger
Wat jouwe
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |