abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 10:17:57 #251
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41699490
Mogguh
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  maandag 11 september 2006 @ 10:22:47 #252
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41699585
Heeeeeeeeeeeeeeeee Mark...............................................
En wat is jouw motto van de dag?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41699982
moggeh
  maandag 11 september 2006 @ 11:06:06 #254
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41700576
Zo, sollicitatieactiviteiten afgerond

Wat is het mooi weer zeg
  maandag 11 september 2006 @ 11:13:19 #255
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41700781
Je zal maar vakantie hebben en niet weten wat je moet doen

Ik zou Rib-i bellen

pi_41701237
Moggah
pi_41701258
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:13 schreef Rib-i het volgende:
Je zal maar vakantie hebben en niet weten wat je moet doen

Ik zou Rib-i bellen



Je bent een Fok!MC Manege meeting aan het organiseren?
pi_41701346
Hoi.

Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.

Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
  maandag 11 september 2006 @ 11:44:29 #259
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41701689
Mogguh
  maandag 11 september 2006 @ 11:45:40 #260
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41701725
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:28 schreef BazzieK het volgende:

[..]



Je bent een Fok!MC Manege meeting aan het organiseren?


eigenlijk ben ik te moe om te rijden De terugrit van gisteren was toch vermoeiender dan ik dacht
Te weinig gegeten en gedronken
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.

Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.

Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
Beterschap man, ik heb al meer mensen gehoord die iets hebben opgelopen met opgezollen klieren enzo. Hopelijk is het zo over.
  maandag 11 september 2006 @ 11:49:15 #261
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41701814
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.

Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.

Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
Humm.... dat is minder

Gooi er anders een stevige klats jägermeister in baat het niet dan schaadt het niet
Mocht het pfeiffer zijn: Niet meer met je tong in vreemde vrouwen gaan roeren !
  maandag 11 september 2006 @ 11:49:43 #262
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41701821
Oja.. Beterschap
  maandag 11 september 2006 @ 11:52:31 #263
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41701900
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.

Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.

Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
Damn, hopelijk gaat het snel weer beter
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Ąsdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  maandag 11 september 2006 @ 11:53:16 #264
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41701926
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Humm.... dat is minder

Gooi er anders een stevige klats jägermeister in baat het niet dan schaadt het niet
Mocht het pfeiffer zijn: Niet meer met je tong in vreemde vrouwen gaan roeren !
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Ąsdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  maandag 11 september 2006 @ 11:54:18 #265
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41701961
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Mocht het pfeiffer zijn: Niet meer met je tong in vreemde vrouwen gaan roeren !


Wanneer Fulcrum last van klieren heeft kan hij aan BazzieK vragen hoe je daarmee om moet gaan
  maandag 11 september 2006 @ 12:09:00 #266
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41702345
Time flies, het is 5 jaar geleden dat bijna iedereen wist waar hij/zij was of wat hij/zij aan het doen was
pi_41702388
Beterschap Fullie
pi_41702396
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.

Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.

Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
beterschap
pi_41702471
Wat is er aan de hand met kratjuh en bwt?



tdp
  maandag 11 september 2006 @ 12:18:08 #270
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_41702561
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi.

Even een berichtje van mij. Ben nog steeds ziek, is inmiddels verslechterd
Was afgelopen vrijdag bij de dokter maar die gaf me pilletjes mee tegen een virusinfectie. Die dingen slaan totaal niet aan, is er alleen maar minder op geworden.. Kan nauwelijks praten op het ogenblik ivm mijn keel. Volgens mij heb ik wel pfeiffer aangezien mijn klieren opgezwollen zijn.
Voelde me zaterdag ietsje beter, dus meteen op de motor gestapt. Daar was echter ook niet veel aan in deze lichamelijke toestand. De oordoppen waren juist geen goed idee, daarna had ik nog meer last.

Naja ikwil me ook niet aanstellen, 't is even dat jullie weten hoe het met mij gaat deze dagen. Ga vanmiddag weer naar de dokter. Fullie out.
Dam'n nasty


Beterschap
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  maandag 11 september 2006 @ 12:28:08 #271
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41702809
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:14 schreef hicham het volgende:
Wat is er aan de hand met kratjuh en bwt?

[afbeelding]

tdp
Wat is er met bwt?
is on-line maar afwezig

Niets mis mee toch?
Of moet ik de PC thuis ff uitzetten anders?

Of je hebt problemen met de bla bla bla / blahdieblahdieblah


o ja, wat is tdp?
(terug denk post?)

[ Bericht 4% gewijzigd door bvvt op 11-09-2006 12:52:03 ]
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Ąsdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  maandag 11 september 2006 @ 13:04:17 #272
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_41703673
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:13 schreef Rib-i het volgende:
Je zal maar vakantie hebben en niet weten wat je moet doen

Ik zou Rib-i bellen

heb je a plannen voor morgen ?
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  maandag 11 september 2006 @ 13:11:31 #273
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41703862
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:04 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

heb je a plannen voor morgen ?
Morgen heb ik een gesprek om 14:00 Ik had gevraagd of ik eerder kon ivm met <insert: smoesje> maar dat kon niet
  maandag 11 september 2006 @ 13:12:34 #274
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41703891
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Mocht het pfeiffer zijn: Niet meer met je tong in vreemde vrouwen gaan roeren !


Tering, na mijn post vanochtend 6 kantjes werk volgeschreven n.a.v. telefoontjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i
  maandag 11 september 2006 @ 14:27:30 #275
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41705930
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:22 schreef Worldbeater het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeee Mark...............................................
En wat is jouw motto van de dag?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn motto

Beter 1 vinger in je reet dan 4 reten op je vinger

Wat jouwe
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')