abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41691613
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:48 schreef hicham het volgende:

[..]

En een paar weken revalideren

Pitteh
pi_41692440
Damn wat heb ik gemlist met die underground
En ja ik verveel me
pi_41692489
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef worldpimber het volgende:
Damn wat heb ik gemlist met die underground
En ja ik verveel me
Lege woestijn en veul schapen zijn raar genoeg niet spannend?
  zondag 10 september 2006 @ 23:11:38 #204
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41692512
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef worldpimber het volgende:
Damn wat heb ik gemlist met die underground
En ja ik verveel me
Die ene van die motor was echt goed man. En zijn vriendinnetje deed ook nog mee
pi_41692557
Neh, ben impotent
pi_41692558
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:24 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Komt dat door de wheelie-meet ?

Mijn lijstje van onderhoud wordt a.s. donderdag afgestreept ..

O.a. stalen remleiding achter en goudkleurige kettingset ..
dat denk ik niet... die dingen zijn aan de buitenkant ook al vet verrot... ik zag het dus al wel aankomen

stalen remleidingen staan ook op mijn lijstje, moet alleen de goede nog binnenkrijgen
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:02 schreef Macchia_Nera het volgende:

[..]

Welke lekt ? , als ie aan de buitenkant zit kan je hem zo vervangen, die dingen kosten ook geen drol.
Ik heb volgens mij een abonnement op die dingen, al 3x een lekke voorvork gehad onder andere sinds ik brommers,motoren rij, kan ook aan de rijstijl liggen natuurlijk
pff, heb je er meer dan
voorvork was nat op het gedeelte dat inveert
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:39 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag met Hicham bij de underground van Motorrijdend Nederland geweest. Ik kwam gelijk aan met een Prostunter.
...
Ik ben toen op mijn gemak naar huis gereden via Z'voort

* Rib-i bedankt Hicham voor de enerverende dag en de drankjes
Het was top Hicham
klinkt goed
pi_41692598
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:12 schreef worldpimber het volgende:
Neh, ben impotent
pi_41692618
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:11 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Die ene van die motor was echt goed man. En zijn vriendinnetje deed ook nog mee
Die nakende vriendin -vraagteken-
pi_41692690
Oh ja, heb je pattas meegenomen ribbel
  zondag 10 september 2006 @ 23:17:20 #210
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41692751
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:14 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Die nakende vriendin -vraagteken-
Een jong grietje, ging achterop bij hem zitten en doet allemaal kunstjes. Net alsof het niets uitmaakte
Wheelie, stoppie, draaiende Wheelie, draaiende stoppie, combinaties etc... Ik zou het ook kunnen
Als de keizer van Japan een vrouw was
  zondag 10 september 2006 @ 23:19:30 #211
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41692834
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:15 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, heb je pattas meegenomen ribbel


pi_41692859
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:17 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Een jong grietje, ging achterop bij hem zitten en doet allemaal kunstjes. Net alsof het niets uitmaakte
Wheelie, stoppie, draaiende Wheelie, draaiende stoppie, combinaties etc... Ik zou het ook kunnen
(Als de keizer van Japan een vrouw was)
pi_41693038
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:



Ik kom deze week ws naar nijmegen toe, bel ik je wel even en neem ik meteen een knuppel mee
  zondag 10 september 2006 @ 23:26:01 #214
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41693088
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:

[..]



Ik kom deze week ws naar nijmegen toe, bel ik je wel even en neem ik meteen een knuppel mee [afbeelding]
Wanneer ben je weer in NL?

Beter kom je naar Tilburg ipv Nijmegen

[ Bericht 11% gewijzigd door Rib-i op 10-09-2006 23:32:04 ]
pi_41693366
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:26 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Wanneer ben je weer in NL?

Beter kom je naar Tilburg ipv Nijmegen
Jammer dat je het moest zeggen Had zijn reactie wel willen zien nadat ie naar nijmegen was gereden
  zondag 10 september 2006 @ 23:35:46 #216
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41693424
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:34 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Jammer dat je het moest zeggen Had zijn reactie wel willen zien nadat ie naar nijmegen was gereden
Krijgt bwt een knuppel te zien
pi_41693472
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:35 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Krijgt bwt een knuppel te zien
*Insert inkoppertje hier

  zondag 10 september 2006 @ 23:38:43 #218
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41693543
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:36 schreef BazzieK het volgende:

[..]

*Insert inkoppertje hier




* Rib-i is pitten

i

pi_41693591
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:38 schreef Rib-i het volgende:

[..]




* Rib-i is pitten

i [afbeelding]

[afbeelding]
pi_41693796
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:26 schreef Rib-i het volgende:
Beter kom je naar Tilburg ipv Nijmegen
Ik ga eerst naar Nijmegen voor wat anders, en omdat ik dan in de buurt ben en zulks ... [insert]
pi_41693840
Oh en ik vertrek morgenochtend en als alles goed gaat rond overmorgen in NL
  zondag 10 september 2006 @ 23:47:40 #222
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41693870
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ik ga eerst naar Nijmegen voor wat anders, en omdat ik dan in de buurt ben en zulks ... [insert]
Nijmegen - Tilburg --> in de buurt

Kom ook hierlangs dan, je rijdt dan toch hiero in de buurt
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41693917
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ik ga eerst naar Nijmegen voor wat anders, en omdat ik dan in de buurt ben en zulks ... [insert]
Terwijl je toch in de buurt bent, kan je even wat voor me oppikken in groningen?
  zondag 10 september 2006 @ 23:50:54 #224
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41693982
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef worldpimber het volgende:
Oh en ik vertrek morgenochtend en als alles goed gaat rond overmorgen in NL
Waar zit je nu dan
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41694010
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:50 schreef Makster het volgende:

[..]

Waar zit je nu dan
Vliegveld, wachtend op zijn rectale onderzoek
pi_41694152
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:47 schreef Makster het volgende:

[..]

Nijmegen - Tilburg --> in de buurt

Kom ook hierlangs dan, je rijdt dan toch hiero in de buurt
Nijmegen en Tilbuirg liggen toch beiden richting het zuiden voor mij
Jees julliezijn ook nix gewend
  zondag 10 september 2006 @ 23:57:42 #227
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41694176
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:52 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Vliegveld, wachtend op zijn rectale onderzoek
Ik begreep dat hij die onderzoeken meestal zelf deed toch



Ik neer, morgne weer werken

i
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41694199
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:56 schreef worldpimber het volgende:

[..]
Jees julliezijn ook nix gewend


Maarre als je dan toch in de buurt bent wil ik je kop ook wel eens in het echt zien Ritje met Rib-I doen?
pi_41694204
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:57 schreef Makster het volgende:

[..]

Ik begreep dat hij die onderzoeken meestal zelf deed toch



Ik neer, morgne weer werken

i
pi_41694210
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:50 schreef Makster het volgende:

[..]

Waar zit je nu dan
In het land dat bekend staat om zijn rifgebergte export
pi_41694265
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:57 schreef Makster het volgende:

[..]

Ik begreep dat hij die onderzoeken meestal zelf deed toch



Ik neer, morgne weer werken

i
Werken, zo gay he
Zeg puber bazzie, we zien wel key

mzzl
pi_41694295
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:00 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Werken, zo gay he
Zeg puber bazzie, we zien wel key

mzzl
Je bent ook al wel een of twee jaar ouder he
pi_41694301
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:58 schreef BazzieK het volgende:

[..]



Maarre als je dan toch in de buurt bent wil ik je kop ook wel eens in het echt zien Ritje met Rib-I doen?
je hebt hicham toch al eens gezien, zit niet veel verschil tussen hoor
pi_41694432
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:01 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

je hebt hicham toch al eens gezien, zit niet veel verschil tussen hoor
Hicham was niet zo stoer volgens pimber, wil hem wel eens zijn bek zien opentrekken
  maandag 11 september 2006 @ 00:07:58 #235
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41694512
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:

[..]



Ik kom deze week ws naar nijmegen toe, bel ik je wel even en neem ik meteen een knuppel mee [afbeelding]
Laat maar weten wanneer ik de politie alle invalswegen moet laten afsluiten om jou buiten te houden......


i * bvvt is
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41694527
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:07 schreef bvvt het volgende:

[..]

Laat maar weten wanneer ik de politie alle invalswegen moet laten afsluiten om jou buiten te houden......


i * bvvt is
pi_41694534
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Hicham was niet zo stoer volgens pimber, wil hem wel eens zijn bek zien opentrekken
pi_41694740
Om ook hier effe onder de aandacht te brengen:

[TK] Prachtige Yamaha YZF 600 R Thundercat te koop



Sorry voor het ongemak
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  maandag 11 september 2006 @ 00:25:26 #239
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41694989
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:25 schreef Worldbeater het volgende:
Terrrringggg wat is het alweer laat vroeg.

Welcome back Pimber.

i
  maandag 11 september 2006 @ 00:30:48 #241
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41695118
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
Je kan het echt niet laten niet gewoon te gaan slapen wanneer je zegt dat je dat gaat doen he
pi_41695242
i

en speciaal voor BazzieK:
pi_41695250
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:42 schreef Roderick2085 het volgende:
i

en speciaal voor BazzieK:
pi_41697610
vroeg
Fragile like a rose on the snow...
pi_41697677
Mogge ..
  maandag 11 september 2006 @ 07:56:57 #247
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41697837
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41698077
  maandag 11 september 2006 @ 08:39:56 #249
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
  maandag 11 september 2006 @ 08:59:33 #250
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41698374
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:35 schreef BazzieK het volgende:
Je kan het echt niet laten niet gewoon te gaan slapen wanneer je zegt dat je dat gaat doen he
Moest nog even alle AT op MF checken.
Shit, ik quote weer.

Goedemorgen. Tunnelafsluiting vanochtend, had net zo goed nog even in bed kunnen blijven liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')