quote:Op zondag 10 september 2006 22:48 schreef hicham het volgende:
[..]
En een paar weken revalideren
Pitteh
Lege woestijn en veul schapen zijn raar genoeg niet spannend?quote:Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef worldpimber het volgende:
Damn wat heb ik gemlist met die underground
En ja ik verveel me
Die ene van die motor was echt goed man. En zijn vriendinnetje deed ook nog meequote:Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef worldpimber het volgende:
Damn wat heb ik gemlist met die underground
En ja ik verveel me
quote:Op zondag 10 september 2006 20:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Komt dat door de wheelie-meet ?
Mijn lijstje van onderhoud wordt a.s. donderdag afgestreept ..
O.a. stalen remleiding achter en goudkleurige kettingset ..
pff, heb je er meer danquote:Op zondag 10 september 2006 21:02 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Welke lekt ? , als ie aan de buitenkant zit kan je hem zo vervangen, die dingen kosten ook geen drol.
Ik heb volgens mij een abonnement op die dingen, al 3x een lekke voorvork gehad onder anderesinds ik brommers,motoren rij, kan ook aan de rijstijl liggen natuurlijk
![]()
klinkt goedquote:Op zondag 10 september 2006 21:39 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag met Hicham bij de underground van Motorrijdend Nederland geweest. Ik kwam gelijk aan met een Prostunter.
...
Ik ben toen op mijn gemak naar huis gereden via Z'voort![]()
* Rib-i bedankt Hicham voor de enerverende dag en de drankjes![]()
Het was top Hicham![]()
Die nakende vriendin -vraagteken-quote:Op zondag 10 september 2006 23:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die ene van die motor was echt goed man. En zijn vriendinnetje deed ook nog mee![]()
Een jong grietje, ging achterop bij hem zitten en doet allemaal kunstjes. Net alsof het niets uitmaaktequote:Op zondag 10 september 2006 23:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die nakende vriendin -vraagteken-![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 23:15 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, heb je pattas meegenomen ribbel
quote:Op zondag 10 september 2006 23:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een jong grietje, ging achterop bij hem zitten en doet allemaal kunstjes. Net alsof het niets uitmaakte![]()
Wheelie, stoppie, draaiende Wheelie, draaiende stoppie, combinaties etc... Ik zou het ook kunnen![]()
(Als de keizer van Japan een vrouw was)
Wanneer ben je weer in NL?quote:Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik kom deze week ws naar nijmegen toe, bel ik je wel even en neem ik meteen een knuppel mee [afbeelding]
Jammer dat je het moest zeggenquote:Op zondag 10 september 2006 23:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer in NL?
Beter kom je naar Tilburg ipv Nijmegen![]()
Krijgt bwt een knuppel te zienquote:Op zondag 10 september 2006 23:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jammer dat je het moest zeggenHad zijn reactie wel willen zien nadat ie naar nijmegen was gereden
quote:Op zondag 10 september 2006 23:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
* Rib-i is pitten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga eerst naar Nijmegen voor wat anders, en omdat ik dan in de buurt ben en zulks ... [insert]quote:
Nijmegen - Tilburg --> in de buurtquote:Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga eerst naar Nijmegen voor wat anders, en omdat ik dan in de buurt ben en zulks ... [insert]![]()
Terwijl je toch in de buurt bent, kan je even wat voor me oppikken in groningen?quote:Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga eerst naar Nijmegen voor wat anders, en omdat ik dan in de buurt ben en zulks ... [insert]![]()
Waar zit je nu danquote:Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef worldpimber het volgende:
Oh en ik vertrek morgenochtend en als alles goed gaat rond overmorgen in NL
Nijmegen en Tilbuirg liggen toch beiden richting het zuiden voor mijquote:Op zondag 10 september 2006 23:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Nijmegen - Tilburg --> in de buurt![]()
Kom ook hierlangs dan, je rijdt dan toch hiero in de buurt
Ik begreep dat hij die onderzoeken meestal zelf deed tochquote:Op zondag 10 september 2006 23:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vliegveld, wachtend op zijn rectale onderzoek
quote:Op zondag 10 september 2006 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jees julliezijn ook nix gewend
quote:Op zondag 10 september 2006 23:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij die onderzoeken meestal zelf deed toch
Ik neer, morgne weer werken
Werken, zo gay hequote:Op zondag 10 september 2006 23:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij die onderzoeken meestal zelf deed toch
Ik neer, morgne weer werken
quote:Op maandag 11 september 2006 00:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Werken, zo gay he
Zeg puber bazzie, we zien wel key
mzzl
je hebt hicham toch al eens gezien, zit niet veel verschil tussen hoorquote:Op zondag 10 september 2006 23:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Maarre als je dan toch in de buurt bent wil ik je kop ook wel eens in het echt zienRitje met Rib-I doen?
![]()
Hicham was niet zo stoer volgens pimber, wil hem wel eens zijn bek zien opentrekkenquote:Op maandag 11 september 2006 00:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je hebt hicham toch al eens gezien, zit niet veel verschil tussen hoor
Laat maar weten wanneer ik de politie alle invalswegen moet laten afsluiten om jou buiten te houden......quote:Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik kom deze week ws naar nijmegen toe, bel ik je wel even en neem ik meteen een knuppel mee [afbeelding]
quote:Op maandag 11 september 2006 00:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer ik de politie alle invalswegen moet laten afsluiten om jou buiten te houden......
![]()
* bvvt is
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hicham was niet zo stoer volgens pimber, wil hem wel eens zijn bek zien opentrekken
quote:Op maandag 11 september 2006 00:25 schreef Worldbeater het volgende:
Terrrringggg wat is het alweer laat vroeg.![]()
Welcome back Pimber.![]()
![]()
![]()
Je kan het echt niet laten niet gewoon te gaan slapen wanneer je zegt dat je dat gaat doen hequote:
Moest nog even alle AT op MF checken.quote:Op maandag 11 september 2006 00:35 schreef BazzieK het volgende:
Je kan het echt niet laten niet gewoon te gaan slapen wanneer je zegt dat je dat gaat doen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |