Daar is een 0906-nummer voor, maar ik vrees dat die er ook al uitligt...quote:Op zondag 10 september 2006 00:31 schreef DeSiever het volgende:
Wil iemand nog iets vertellen over de meet of is daar een apart topic voor?
quote:Op zondag 10 september 2006 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar is een 0906-nummer voor, maar ik vrees dat die er ook al uitligt...
Nou um.. waar zijn de foto's? Hoe was iedereen.. ik vind dat zeer interessant..quote:Op zondag 10 september 2006 00:33 schreef MaJo het volgende:
Wat wil je precies weten? Het was erg gezellig, we hebben gequizzed met z'n allen en er zijn flink wat punten verdiend
Sluit ik me volledig bij aanquote:Op zondag 10 september 2006 00:33 schreef MaJo het volgende:
Wat wil je precies weten? Het was erg gezellig, we hebben gequizzed met z'n allen en er zijn flink wat punten verdiend
Wat is eht nummer? Ik kan het allicht proberenquote:Op zondag 10 september 2006 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
tot stand gebracht door Asmo dus die is er gelijk met zijn internetverbinding uitgevlogenquote:Op zondag 10 september 2006 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ph, bedankt voor je openheid dan. ik heb dat niet verdeiend. Sterkte ermee.quote:Op zondag 10 september 2006 00:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
DeSiever; ik kan enkel voor mezelf spreken. Ja, ik ben autistisch. Je kan me zelfs scharen onder de noemer Asperger-lijder. Dat idee heb ik bij Stanley en Asmo niet gehad. Bij de rest ook niet, trouwens.
drugs?quote:Op zondag 10 september 2006 00:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niets over gevloek of bijbels, nee.
Ze moeten een verbod afdwingen op iets waarvan het in Nederland wemelt.
quote:Op zondag 10 september 2006 00:38 schreef MaJo het volgende:
Hoofddoekjes?
De foto's zijn alleen verstuurd naar de mensen die bij de meet waren. Niet iedereen wil zijn foto op internet hebben.quote:Op zondag 10 september 2006 00:34 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Nou um.. waar zijn de foto's? Hoe was iedereen.. ik vind dat zeer interessant..
Waren de top 3. asmodian, stanlie en daffodiel onwijs serieuze nerds of autistische gasten?
Waren er ook leuke meiden?
en alcohol. Zat al in hun programma.quote:
Die vielen goed mee. Ik had met alledrie wel een rol beschuiten willen nuttigen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef MaJo het volgende:
De leuke meiden dat moet iemand anders maar beoordelen, er waren er sowieso maar 3
quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die vielen goed mee. Ik had met alledrie wel een rol beschuiten willen nuttigen.
Een man is geen aardappel © Toon Kortooms
seks met iemand waarmee ze niet getrouwd zijn?quote:Op zondag 10 september 2006 00:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
en alcohol. Zat al in hun programma.
Waar horen moslims een gruwelijke hekel aan te hebben, volgens hun geloof?
Okee. Het zijn eigenlijk twee zaken die je onder 1 noemer kan vangen. Van 1 van die dingen is het verbod vreemd, daar in de tijd van Mohammed (de Profeet dus) die "dingen" heel hoog in aanzien waren. Tegenwoordig loopt de jeugd ermee te pronken.quote:Op zondag 10 september 2006 00:40 schreef MaJo het volgende:
Was ook maar een geintje daf, ik weet het echt niet
Prostitutie? Maar dat lijkt me ook wel logisch...
quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 00:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
De religieuze politie in Saoudi-Arabië heeft sinds kort een nieuwe bezigheid naast het controleren op kledingvoorschriften, de presentielijsten van de moskee bijhouden en zo meer.
Welke bezigheid hebben ze sinds kort bijgekregen?
Je zit in de goede richting te denken.quote:Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
kan verder (afgezien van varkens) weinig bedenken hoor
Dat is de spirit!!quote:Op zondag 10 september 2006 00:43 schreef MaJo het volgende:
Jullie mogen best zeggen dat ik de leukste was hoor, Chris en Tinúviel zijn er toch niet![]()
Ha lulloquote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je zit in de goede richting te denken.
Ook al niet. Kun je daar mee pronken in het openbaar? Ik bedoel dan zonder (waar dan ook) te worden lastiggevallen?quote:Op zondag 10 september 2006 00:47 schreef Berkery het volgende:
Condooms?
en?quote:Op zondag 10 september 2006 00:50 schreef Berkery het volgende:
Honden?
Plaats ik een s wat in onzin. Ga je me uitscheldenquote:Op zondag 10 september 2006 00:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee gij!
Wartaal-uitkramer...![]()
Nee, wat valt onder dezelfde groep als honden en stond in hoog aanzien in het oude midden-oosten? Vooral vroeger in Egypte?quote:Op zondag 10 september 2006 00:52 schreef Berkery het volgende:
Hondenpoep?
Hèhè...quote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef MaJo het volgende:
Katten
MaJo +1quote:De Saudische religieuze politie, die zich gewoonlijk vooral bezighoudt met het toezicht op de naleving van islamitische kledingsvoorschriften en het op tijd naar de moskee gaan door mannen, heeft een decreet uitgevaardigd dat de verkoop van honden en katten aan banden moet leggen.
Volgens de Muttawa is het houden van deze huisdieren een westerse trend en in strijd met de islamitische cultuur. Honden en katten zijn de afgelopen jaren steeds populairder geworden als huisdier in Saudi-Arabië, een doorn in het oog van de conservatieve geestelijkheid. In het geval van honden is dat verklaarbaar uit de islamitische traditie, maar katten stonden in de tijd van de profeet Mohammed juist in hoog aanzien en er zijn verhalen dat hij ook zelf een kattenliefhebber was. Maar de Muttawa stelt dat de verkoop van honden en katten in Jiddah en Mekka per onmiddellijk verboden is. "De jeugd van deze twee steden loopt in toenemende mate te prijken met deze dieren", een praktijk waar de religieuze politie een einde aan wil maken.
De Muttawa is een belangrijke dienst in Saudi-Arabië en staat grotendeels onder gezag van de geestelijkheid. Eerder heeft de Muttawa onder meer de verkoop van Barbiepoppen verboden. Saudiërs hebben in de openbare ruimte vaak te maken met de dienst, die er toezicht op houdt dat mannen en vrouwen die niet met elkaar getrouwd zijn of familie van elkaar, geen contact maken met elkaar.
Welkom terugquote:Op zondag 10 september 2006 00:55 schreef lienelien het volgende:
Haloooo!Ik ben weer terug van ontgroening
Ik leef nog!
Honden met Nike schoenen aan en varkens met strings aan die seks met elkaar hebben waarbij een condoom gebruikt wordt terwijl beide dieren daarvoor aan de sterke drank hebben gezeten. Vooraf moeten moeten beide dieren naar gevloek luisteren dat uit een mp3-speler komt. En achteraf krijgen ze allebei hoofddoekjes vastgepierced.quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 00:55 schreef lienelien het volgende:
Haloooo!Ik ben weer terug van ontgroening
Ik leef nog!
Proestquote:Op zondag 10 september 2006 00:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Honden met Nike schoenen aan en varkens met strings aan die seks met elkaar hebben waarbij een condoom gebruikt wordt terwijl beide dieren daarvoor aan de sterke drank hebben gezeten. Vooraf moeten moeten beide dieren naar gevloek luisteren dat uit een mp3-speler komt. En achteraf krijgen ze allebei hoofddoekjes vastgepierced.
?
[..]
![]()
Nee. Maar als je die honden in je stukje nu met katten had laten copuleren en bovendien dat verhaal wat eerder had ingediend, had je gewonnen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Honden met Nike schoenen aan en varkens met strings aan die seks met elkaar hebben waarbij een condoom gebruikt wordt terwijl beide dieren daarvoor aan de sterke drank hebben gezeten. Vooraf moeten moeten beide dieren naar gevloek luisteren dat uit een mp3-speler komt. En achteraf krijgen ze allebei hoofddoekjes vastgepierced.
?
[..]
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 00:58 schreef Berkery het volgende:
Moody Blues
Zeg dit dan ook nietquote:Op zondag 10 september 2006 00:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nu kan ik heel onaardige dingen gaan zeggen over het nut van ontgroening maar ik houd wijselijk m'n mond.
quote:Op zondag 10 september 2006 00:58 schreef Berkery het volgende:
Moody Blues
Nee, daar heb ik me verre van gehouden. Van elke ontgroening en elke vereniging. Ik ben naar school gegaan om te leren, niet om in een clubje te zitten.quote:Op zondag 10 september 2006 00:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zeg dit dan ook niet![]()
Zelf ooit een Corpsontgroening gehad? Nee? Dan moet je al helemaal niets zeggen![]()
quote:
trusten dart!quote:Op zondag 10 september 2006 01:02 schreef dartfanaat het volgende:
Mensen, ik ga slapen. Welterusten en tot morgen
@ MaJo, heb je eerder vanavond even een mailtje gestuurd
Slaap lekker dartquote:Op zondag 10 september 2006 01:02 schreef dartfanaat het volgende:
Mensen, ik ga slapen. Welterusten en tot morgen
@ MaJo, heb je eerder vanavond even een mailtje gestuurd
quote:Op zondag 10 september 2006 01:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nembrionic!
quote:Die grijze slechtziende clown met lange grijze haardos in die Pearl reclame, dat is. Clown voor het leven en oprichter van het internationaal fameuze Festival of Fools, een jaarlijkse bijeenkomst van clowns over de hele wereld en een waar spektakel.
is een uniek man. Als zelfverklaard voorganger in de Church of Grins trekt hij al jaren over de hele wereld om zijn hilarische shows te verzorgen. In clownspak of niet, zijn muziek zal zelfs bij de meest verzuurde zeurpiet een lach tevoorschijn toveren, of hij nu wil of niet!
quote:Op zondag 10 september 2006 01:20 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
dicht
Ja dan weet ik zeker wie het is.quote:
Neequote:
quote:
Kinki kapper in Amersfoort hè?quote:Op zondag 10 september 2006 01:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeHeb daar op het moment geen tijd voor
Maar als ik weer tijd heb is het het eerste wat ik doe
Zal peaceman blij mee zijn
Die kans is groot jaquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die kans is groot jaHoewel ik de laatste keer ergens anders ben geweest
Juistquote:Op zondag 10 september 2006 01:48 schreef geenaam het volgende:
Volgens mij was het naar een minister vernoemd... Maar wie?
Ja alleen kan ik niet meer op die naam komen.quote:
Andy Warhol.quote:Op zondag 10 september 2006 02:00 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dank U!
Een snelle: Wie had de bijnaam Drella?
Ik wist dat je hem kendequote:Op zondag 10 september 2006 02:11 schreef MaJo het volgende:
Chlamidia
Die kunnen dus ook op andere manieren overgebracht worden.quote:Op zondag 10 september 2006 02:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Daarom dat ik schaamluis zei en niet hoofdluis.
Maar dan houden we het maar op herpes.
quote:Op zondag 10 september 2006 02:21 schreef NoSigar het volgende:
Django Reinhardt?
quote:Op zondag 10 september 2006 02:08 schreef MaJo het volgende:
Oké genoeg met dit onderonsje, nu weer een vraag die MaJo weet
quote:Op zondag 10 september 2006 02:08 schreef NoSigar het volgende:
Wat is de meest voorkomende geslachtsziekte in Nederland?
proest!quote:Op zondag 10 september 2006 02:11 schreef MaJo het volgende:
Chlamidia
Ik snap de ironiequote:
Dat ze hun vader geen Jospeh maar Joseph noemden ?quote:Op zondag 10 september 2006 02:24 schreef NoSigar het volgende:
Welke overeenkomst hadden de zes kinderen van Jospeh Goebbels?
gelukkigquote:
niet nodig, je bent nog scherp genoeg om die fout te zienquote:Op zondag 10 september 2006 02:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ze hun vader geen Jospeh maar Joseph noemden ?
Ok ik ging slapen.
ben er, maar niet echt aanwezigquote:Op zondag 10 september 2006 02:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is er nog iemand?
Ja, dat was van 1966 tot 1989 het interieur van het Evoluon. Doodzonde dat de tentoonstelling is gestopt.quote:Op zondag 10 september 2006 02:58 schreef Price het volgende:
Is dat het Evoluon?
Uit je antwoord maak ik op, dat deze vraag reeds vaker is geweest. Moet ik een andere vraag stellen?quote:Op zondag 10 september 2006 03:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niet weer het Pipicacameer hè?
Lijkt me handigquote:Op zondag 10 september 2006 03:10 schreef Price het volgende:
[..]
Uit je antwoord maak ik op, dat deze vraag reeds vaker is geweest. Moet ik een andere vraag stellen?![]()
dank, aan t binnenhengelenquote:Op zondag 10 september 2006 03:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als het iemand interesseert, weet ik nog een film te staan op 't net die toegeschreven wordt aan Bert Haanstra. Hierop is de tentoonstelling goed te zien. Wel heel erg oubollig, want het is uit 1969, maar wel gefilmd met de humor zoals in de film "Alleman".
Al gevonden: Rechtsklik en Save As.
is zoals gezegd dus al gevraagd, niet dat ik me het goede antwoord herinner hoorquote:Op zondag 10 september 2006 03:07 schreef Price het volgende:
Wat is het (grootste, algemeen erkende) hoogst gelegen meer ter wereld?
ik weet dat het ergens in je lichaam zit dus zeg ik in het stuwmeer van de sultan van Bruneiquote:Op zondag 10 september 2006 03:12 schreef Price het volgende:
Waar liggen de Eilandjes van Langerhans?
Realistisch gezien is je antwoord goed, maar niet nu, bij deze quiz. Hier vraag ik een specifieker antwoord.quote:Op zondag 10 september 2006 03:14 schreef MaJo het volgende:
Denemarken?
Zou goed kunnen zijn, mits je een orgaan van de sultan "stuwmeer" noemt.quote:Op zondag 10 september 2006 03:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ik weet dat het ergens in je lichaam zit dus zeg ik in het stuwmeer van de sultan van Brunei![]()
ja, gaat dus gokken wordenquote:Op zondag 10 september 2006 03:21 schreef Price het volgende:
[..]
Zou goed kunnen zijn, mits je een orgaan van de sultan "stuwmeer" noemt.
Ik had hem inmiddels al doorquote:Op zondag 10 september 2006 03:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ja, gaat dus gokken wordenslokdarm
en MaJo, blijf vooral landen gokken hoor![]()
Dan gaat het wel even duren. Na de lever, longen, milt, nieren, prostaat, zwezerik, etc.quote:Op zondag 10 september 2006 03:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ja, gaat dus gokken wordenslokdarm
en MaJo, blijf vooral landen gokken hoor![]()
trusten daf!quote:Op zondag 10 september 2006 03:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ga m'n vlooienbunker opzoeken. Morgen een drukke dag. [afbeelding]
ik pas, maar bedankt voor het aanbod hoorquote:
nee, jij gaat ons hints gevenquote:Op zondag 10 september 2006 03:29 schreef Price het volgende:
Blijft de vraag nu 10 minuten staan?
Juist!quote:Op zondag 10 september 2006 03:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Alvleesklier ofzoiets? is het eerste dat in me opkomt
quote:Op zondag 10 september 2006 03:35 schreef MaJo het volgende:
Oh het was toch wel een hint, dacht dat het een reactie op yuri was
Doe maar een vraag die MaJo weet(dit maal niet over geslachtsziektes graag
)
Hoezo? wat zijn de uiterlijke kenmerken van een gonorroe?quote:Op zondag 10 september 2006 03:35 schreef MaJo het volgende:
...
Doe maar een vraag die MaJo weet(dit maal niet over geslachtsziektes graag
)
1666quote:Op zondag 10 september 2006 03:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jeejkomt die 8 op biologie toch noch van pas
![]()
Welk jaartal staat bekend als het Rampjaar
rol ze BB! (en trusten natuurlijkquote:Op zondag 10 september 2006 03:41 schreef BwennieBren het volgende:
Shiiiiiiiiiiiiiit heb ik de eilandjes van Lange Hans gemist
Hoi luitjes, de bruiloft was enig, de hoge zwarte schoenen weer wat minder maar ach... wie mooi wil zijn...... die zit de polonaise uit op een stoel. Kom jullie alleen even daggies zeggen en rol meteen mijn bedje in dus, hoi en dag en een heerlijk welterusten![]()
Oei! 1666 was een echt rampjaar. De grote brand van Londen.quote:
en volgens de maya's en de inca's (en een hoopje complot-theoristen (is dat een woord?)) gaat 21 december 2012 erg gezellig wordenquote:Op zondag 10 september 2006 03:44 schreef Price het volgende:
[..]
Oei! 1666 was een echt rampjaar. De grote brand van Londen.
De datum van 2012 staat in mijn geheugen gegrift.quote:Op zondag 10 september 2006 03:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
en volgens de maya's en de inca's (en een hoopje complot-theoristen (is dat een woord?)) gaat 21 december 2012 erg gezellig worden![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 03:53 schreef Yurithemaster het volgende:
London
quote:Op zondag 10 september 2006 03:48 schreef Price het volgende:
[..]
De datum van 2012 staat in mijn geheugen gegrift.
Leuke bedoeling hier trouwens. Ik kom vaker terug.
gewoon lekker verhuizen als het kan johquote:
Zit serieus te overwegen om er weer te gaan wonenquote:Op zondag 10 september 2006 03:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
gewoon lekker verhuizen als het kan joh![]()
vorige keer zat je er voor je studie toch?quote:Op zondag 10 september 2006 03:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit serieus te overwegen om er weer te gaan wonenIn ieder geval een paar maanden, misschien langer
Yepquote:Op zondag 10 september 2006 03:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
vorige keer zat je er voor je studie toch?
quote:Op zondag 10 september 2006 04:04 schreef MaJo het volgende:
Luton, Heathrow, City en Stansted
sorry, yo no séquote:Op zondag 10 september 2006 04:30 schreef MaJo het volgende:
Het is één van de bekendste spaanstalige schrijvers.
nog niet, maar ze zijn al wel onderweg denk ikquote:
Slaapsequote:Op zondag 10 september 2006 04:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
sorry, yo no sé
[..]
nog niet, maar ze zijn al wel onderweg denk ik
sorry MaJo, maar welterusten!![]()
en Yuri ook natuurlijk
quote:Op zondag 10 september 2006 04:36 schreef Feldhofer het volgende:
gabriel marquez?
doh! tuurlijk domquote:Op zondag 10 september 2006 04:36 schreef Feldhofer het volgende:
gabriel marquez?
Een persoon, die de eerste foto ooit maakte dus...quote:Op zondag 10 september 2006 04:41 schreef MaJo het volgende:
Welk bedrijf of welke persoon?
dan ga ik ook maar eens naar bed Slaapse majo en Feldhoferquote:Op zondag 10 september 2006 04:44 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken![]()
doei
slaap lekker!quote:Op zondag 10 september 2006 04:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ga ik ook maar eens naar bed Slaapse majo en Feldhofer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet eerst kijken en dan het antwoord posten!![]()
Punt ken ik morgen toe aan de eerste die het goed heeft, degene die het antwoord gepost heeft(en het goed heeft na zijn antwoord te hebben gechecked met dat wat tussen mijn spoiler tags staat) kan de volgende vraag stellen.
Weltrusten!Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
quote:Op zondag 10 september 2006 05:04 schreef Feldhofer het volgende:
Ik kruip ook mijn bed in, antwoord is:Jij hebt wel heel veel vertrouwen in ons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet eerst kijken en dan het antwoord posten!![]()
Punt ken ik morgen toe aan de eerste die het goed heeft, degene die het antwoord gepost heeft(en het goed heeft na zijn antwoord te hebben gechecked met dat wat tussen mijn spoiler tags staat) kan de volgende vraag stellen.
Weltrusten!
en wat betekent zwart dan?quote:Op zondag 10 september 2006 12:29 schreef ChrisJX het volgende:
Hoe rooier, hoe katholieker dus.
Volledig geindoctrineerd.quote:Op zondag 10 september 2006 12:31 schreef peaceman het volgende:
en wat betekent zwart dan?
quote:Op zondag 10 september 2006 12:32 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Da's kersenrood, daar gaat de paus graag op vakantie
kan niet, dan zouden brabant en limburg ook zwart moeten zijnquote:Op zondag 10 september 2006 12:29 schreef ChrisJX het volgende:
Hoe rooier, hoe katholieker dus.
Stel dan een vraag.quote:Op zondag 10 september 2006 15:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat een dooie bedoeling alhier.
Onderstaand diagram heb ik van internet geplukt. Wat betekenen de kleuren?quote:Op zondag 10 september 2006 15:49 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Stel dan een vraag.
Of moet ik weer een vraag stellen?
Zeurberus +1quote:Op zondag 10 september 2006 16:04 schreef Zeurberus het volgende:
Gemiddeld aantal inwoners per vierkante meter?
dus hoe paarser , hoe dichtbevolkter?
en de schaapjes blatenquote:Op zondag 10 september 2006 15:46 schreef BwennieBren het volgende:
Iedereen is waarschijnlijk buiten, waar de zon schijnt en vogeltjes fluiten
Arthur C. Clarke?quote:Op zondag 10 september 2006 16:12 schreef Zeurberus het volgende:
Wie regisseerde plan 9 from outerspace en waarom is deze man zo beroemd?
Nopequote:Op zondag 10 september 2006 16:23 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Arthur C. Clarke?
Uitvinder satelliet?
Etcetera +1quote:Op zondag 10 september 2006 17:11 schreef Etcetera het volgende:
dat was Wood, en hij was zo beroemd vanwege z'n waanzinnig slechte films
tong80 +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |