Een persoon, die de eerste foto ooit maakte dus...quote:Op zondag 10 september 2006 04:41 schreef MaJo het volgende:
Welk bedrijf of welke persoon?
dan ga ik ook maar eens naar bed Slaapse majo en Feldhoferquote:Op zondag 10 september 2006 04:44 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken![]()
doei
slaap lekker!quote:Op zondag 10 september 2006 04:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ga ik ook maar eens naar bed Slaapse majo en Feldhofer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet eerst kijken en dan het antwoord posten!![]()
Punt ken ik morgen toe aan de eerste die het goed heeft, degene die het antwoord gepost heeft(en het goed heeft na zijn antwoord te hebben gechecked met dat wat tussen mijn spoiler tags staat) kan de volgende vraag stellen.
Weltrusten!Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
quote:Op zondag 10 september 2006 05:04 schreef Feldhofer het volgende:
Ik kruip ook mijn bed in, antwoord is:Jij hebt wel heel veel vertrouwen in ons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet eerst kijken en dan het antwoord posten!![]()
Punt ken ik morgen toe aan de eerste die het goed heeft, degene die het antwoord gepost heeft(en het goed heeft na zijn antwoord te hebben gechecked met dat wat tussen mijn spoiler tags staat) kan de volgende vraag stellen.
Weltrusten!
en wat betekent zwart dan?quote:Op zondag 10 september 2006 12:29 schreef ChrisJX het volgende:
Hoe rooier, hoe katholieker dus.
Volledig geindoctrineerd.quote:Op zondag 10 september 2006 12:31 schreef peaceman het volgende:
en wat betekent zwart dan?
quote:Op zondag 10 september 2006 12:32 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Da's kersenrood, daar gaat de paus graag op vakantie
kan niet, dan zouden brabant en limburg ook zwart moeten zijnquote:Op zondag 10 september 2006 12:29 schreef ChrisJX het volgende:
Hoe rooier, hoe katholieker dus.
Stel dan een vraag.quote:Op zondag 10 september 2006 15:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat een dooie bedoeling alhier.
Onderstaand diagram heb ik van internet geplukt. Wat betekenen de kleuren?quote:Op zondag 10 september 2006 15:49 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Stel dan een vraag.
Of moet ik weer een vraag stellen?
Zeurberus +1quote:Op zondag 10 september 2006 16:04 schreef Zeurberus het volgende:
Gemiddeld aantal inwoners per vierkante meter?
dus hoe paarser , hoe dichtbevolkter?
en de schaapjes blatenquote:Op zondag 10 september 2006 15:46 schreef BwennieBren het volgende:
Iedereen is waarschijnlijk buiten, waar de zon schijnt en vogeltjes fluiten
Arthur C. Clarke?quote:Op zondag 10 september 2006 16:12 schreef Zeurberus het volgende:
Wie regisseerde plan 9 from outerspace en waarom is deze man zo beroemd?
Nopequote:Op zondag 10 september 2006 16:23 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Arthur C. Clarke?
Uitvinder satelliet?
Etcetera +1quote:Op zondag 10 september 2006 17:11 schreef Etcetera het volgende:
dat was Wood, en hij was zo beroemd vanwege z'n waanzinnig slechte films
tong80 +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |