Die kans is groot jaquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die kans is groot jaHoewel ik de laatste keer ergens anders ben geweest
Juistquote:Op zondag 10 september 2006 01:48 schreef geenaam het volgende:
Volgens mij was het naar een minister vernoemd... Maar wie?
Ja alleen kan ik niet meer op die naam komen.quote:
Andy Warhol.quote:Op zondag 10 september 2006 02:00 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dank U!
Een snelle: Wie had de bijnaam Drella?
Ik wist dat je hem kendequote:Op zondag 10 september 2006 02:11 schreef MaJo het volgende:
Chlamidia
Die kunnen dus ook op andere manieren overgebracht worden.quote:Op zondag 10 september 2006 02:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Daarom dat ik schaamluis zei en niet hoofdluis.
Maar dan houden we het maar op herpes.
quote:Op zondag 10 september 2006 02:21 schreef NoSigar het volgende:
Django Reinhardt?
quote:Op zondag 10 september 2006 02:08 schreef MaJo het volgende:
Oké genoeg met dit onderonsje, nu weer een vraag die MaJo weet
quote:Op zondag 10 september 2006 02:08 schreef NoSigar het volgende:
Wat is de meest voorkomende geslachtsziekte in Nederland?
proest!quote:Op zondag 10 september 2006 02:11 schreef MaJo het volgende:
Chlamidia
Ik snap de ironiequote:
Dat ze hun vader geen Jospeh maar Joseph noemden ?quote:Op zondag 10 september 2006 02:24 schreef NoSigar het volgende:
Welke overeenkomst hadden de zes kinderen van Jospeh Goebbels?
gelukkigquote:
niet nodig, je bent nog scherp genoeg om die fout te zienquote:Op zondag 10 september 2006 02:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ze hun vader geen Jospeh maar Joseph noemden ?
Ok ik ging slapen.
ben er, maar niet echt aanwezigquote:Op zondag 10 september 2006 02:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is er nog iemand?
Ja, dat was van 1966 tot 1989 het interieur van het Evoluon. Doodzonde dat de tentoonstelling is gestopt.quote:Op zondag 10 september 2006 02:58 schreef Price het volgende:
Is dat het Evoluon?
Uit je antwoord maak ik op, dat deze vraag reeds vaker is geweest. Moet ik een andere vraag stellen?quote:Op zondag 10 september 2006 03:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niet weer het Pipicacameer hè?
Lijkt me handigquote:Op zondag 10 september 2006 03:10 schreef Price het volgende:
[..]
Uit je antwoord maak ik op, dat deze vraag reeds vaker is geweest. Moet ik een andere vraag stellen?![]()
dank, aan t binnenhengelenquote:Op zondag 10 september 2006 03:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als het iemand interesseert, weet ik nog een film te staan op 't net die toegeschreven wordt aan Bert Haanstra. Hierop is de tentoonstelling goed te zien. Wel heel erg oubollig, want het is uit 1969, maar wel gefilmd met de humor zoals in de film "Alleman".
Al gevonden: Rechtsklik en Save As.
is zoals gezegd dus al gevraagd, niet dat ik me het goede antwoord herinner hoorquote:Op zondag 10 september 2006 03:07 schreef Price het volgende:
Wat is het (grootste, algemeen erkende) hoogst gelegen meer ter wereld?
ik weet dat het ergens in je lichaam zit dus zeg ik in het stuwmeer van de sultan van Bruneiquote:Op zondag 10 september 2006 03:12 schreef Price het volgende:
Waar liggen de Eilandjes van Langerhans?
Realistisch gezien is je antwoord goed, maar niet nu, bij deze quiz. Hier vraag ik een specifieker antwoord.quote:Op zondag 10 september 2006 03:14 schreef MaJo het volgende:
Denemarken?
Zou goed kunnen zijn, mits je een orgaan van de sultan "stuwmeer" noemt.quote:Op zondag 10 september 2006 03:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ik weet dat het ergens in je lichaam zit dus zeg ik in het stuwmeer van de sultan van Brunei![]()
ja, gaat dus gokken wordenquote:Op zondag 10 september 2006 03:21 schreef Price het volgende:
[..]
Zou goed kunnen zijn, mits je een orgaan van de sultan "stuwmeer" noemt.
Ik had hem inmiddels al doorquote:Op zondag 10 september 2006 03:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ja, gaat dus gokken wordenslokdarm
en MaJo, blijf vooral landen gokken hoor![]()
Dan gaat het wel even duren. Na de lever, longen, milt, nieren, prostaat, zwezerik, etc.quote:Op zondag 10 september 2006 03:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ja, gaat dus gokken wordenslokdarm
en MaJo, blijf vooral landen gokken hoor![]()
trusten daf!quote:Op zondag 10 september 2006 03:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ga m'n vlooienbunker opzoeken. Morgen een drukke dag. [afbeelding]
ik pas, maar bedankt voor het aanbod hoorquote:
nee, jij gaat ons hints gevenquote:Op zondag 10 september 2006 03:29 schreef Price het volgende:
Blijft de vraag nu 10 minuten staan?
Juist!quote:Op zondag 10 september 2006 03:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Alvleesklier ofzoiets? is het eerste dat in me opkomt
quote:Op zondag 10 september 2006 03:35 schreef MaJo het volgende:
Oh het was toch wel een hint, dacht dat het een reactie op yuri was
Doe maar een vraag die MaJo weet(dit maal niet over geslachtsziektes graag
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |