Uhm ja, da's bij ons dus ookquote:Op woensdag 20 september 2006 10:47 schreef lady-wrb het volgende:
zou het ook kunnen als beide ouders rechtshandig zijn dat het kind linkshandig is?
niet dat dat hier zo is, maar ik vroeg het me gewoon af.
ik vind het flutboekjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:20 schreef Rewimo het volgende:
Zijn er mensen hier de Leesleeuw kennen? Ik krijg hier een folder om via school 10 boekjes te bestellen (elke maand 1) voor 29,95. Op zich niet zo duur, maar is het wat en heeft een derdegroeper er echt wat aan?
Nou, echt te kijkj zetten is nou ook niet het geval met zo'n opmerking. Er wordt gewoon een leuke, in mijn ogen best lollige, opmerking gemaakt om de aandacht te trekken van een kind.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:45 schreef jessie het volgende:
Ik hou er gewoon niet zo van om kinderen te kijk te zetten. Of dat nou in de boze buitenwereld gebeurt of niet. Ik vind niet dat je dat dan maar leuk moet vinden (bedoelend op jou smiley) Verder geef ik mijn kinderen dat soort dingen ook niet mee en verwacht van een voorbeeldfunctie (in dit geval sportleraar) dan ook zo'n voorbeeld niet te krijgen.
Boekjes van Wolters Noordhofquote:
en in het kinderpraatjestopic worden kinderen zeker niet te kijk gezet? of in het fok-aliën topic of zelfs in het gewone fototopic?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:45 schreef jessie het volgende:
Ik hou er gewoon niet zo van om kinderen te kijk te zetten. Of dat nou in de boze buitenwereld gebeurt of niet. Ik vind niet dat je dat dan maar leuk moet vinden (bedoelend op jou smiley) Verder geef ik mijn kinderen dat soort dingen ook niet mee en verwacht van een voorbeeldfunctie (in dit geval sportleraar) dan ook zo'n voorbeeld niet te krijgen.
eigen mening en zo, ik vind het ook not done, het kan allemaal erg grappig klinken, maar het kan ook krenken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:48 schreef jessie het volgende:
Nou zegWat hebben andere topics ermee te maken dat ik een opmerking van de sportleraar van Luca een rotopmerking vind? En waarom een "ik zal het niet meer doen" (wat trouwens?) en in lurkstand als iemand (in dit geval ik) de opmerking van de sportleraar van Luca een rotopmerking vind.
Jij verteld het (naar mijn inziens grappig door de smiley) ik reageer erop dat ik het een rotopmerking vind van die man. Forum enzo...
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:54 schreef Lois het volgende:
Duidelijk is geworden dat ze emotioneel en sociaal enorm achterblijft, de testleeftijd zit daar nog onder 1 jaar.
Mentale ontwikkeling zit op ongeveer 2 jaar en motorisch op ongeveer 3 jaar.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:24 schreef Lois het volgende:
Ze kan onwijs goed praten, ze kan ongelooflijk lekker lachen en ze is beter in gebarentaal dan wijZe doet het heel erg goed op school, ze kwam vorige week thuis met koekjes, die hadden ze zelf gemaakt tijdens de kookles. Ze wilde ze zelf niet eten "echt niet lekker hoor mama, hier proef maar"
maar ze was er wel trots op.
Hij heeft dus geen pijn.... of iig hij zegt dat ie geen pijn heeftquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:07 schreef livelink het volgende:
KNIP
Damien, dat lijkt me heel pijnlijk, je pols breken, maar straks als de ergste pijn voorbij is moet je gewoon een hele stoere kleur gips uitzoeken. En laat je nu maar even lekker vertroetelen door Mama.
En dat kan ik me heel goed voorstellen, want het is maar wat knap dat hij het ondanks zijn angst wel geprobeerd heeft!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:06 schreef lady-wrb het volgende:
(nou moet ik eerlijk zeggen dat ik hem na die paniekerige eerste keer beloond heb met een surprise ei, daarna niet meer. wat ik wel beloofd heb is dat als hij eenmaal goed kan fietsen, wij samen naar de bioscoop gaan op de fiets)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |