Ach jezus Lois.... kan me voorstellen dat je het hierbij niet drooghoudt.... HEel veel sterkte ermee...
Ik betrap me erop dat ik hier geloof ik alleen maar lees en alleen wat post als het weer mis is met Damien.... NU weer...
Geen keelontsteking... geen oorontsteking.... geen piemeltaferelen.... nee meneer heeft nu iets "serieus" ...
Meneer heeft het voor elkaar gekregen om zijn pols te breken
Hij was afgelopen zondag bij mijn ex en zijn vriendin van een paard gevallen en had last van zijn pols maar kon zijn vingers en arm redelijk goed bewegen zonder al te veel pijn.
Op het moment dat je dus aan zijn arm zat als hij intens tv zat te kijken gaf meneer helemaal geen sjoege dus dat viel allemaal wel mee. Gewoon gekneusd...
Lekker naar school, gymen en aar de bso... tot vanmiddag... hij werd opgehaald door de bso en is door zijn druistigheid languit gegaan maar wel op zijn zere pols... dus dat was huilen en het werd goed dik maar omdat hij verder gewoon "normaal" deed ( nintendo en hij was stil) had ik na het telefoontje zoiets van laat hem nog maar even want ik had een sollicitatie..
Meteen na de sollicitatie hem opgehaald maar zijn linkerarm deed ie nix mee... zijn vingers bewoog ie enigzins maar meer ook niet dus hup naar oom dokter.
Die vertrouwde het niet dus door naar de EHBO en daar na drie uur te hebben vertoefd waren ze derachter dat ie gebroken was en dus gegipsd werd.
Nu heeft ie een week lang een spalk en dan krijgt ie kleurtjes gips... dat moet er zowiezo nog drie weken om... dus totaal 4 weken gips en dan weer het "ontstijven" van de arm...
6 weken uit het judoën en dat terwijl hij zondag een groot toernooi had.... jammer maar helaas tenzij hij zijn tegenstanders KO mag slaan lijkt het me geen goed idee hihihihihihihi