In ieder geval vind E10 nu dat die nooit wat zal beginnen met Sabrina want dat word dan vast zijn dood, ze heeft altijd wat zegt ze.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:26 schreef wolferl het volgende:
Sabrina heeft der linkerarm verbrand.
Rik is de beste danserquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:49 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Allemaal! : VoelieFoe Koesjee Avekmoi "
Marcel had het ook over: en dan knoop ik mijn blousje op.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:52 schreef MissJ. het volgende:
Marcel over de voorbereidingen:"Jullie bepalen natuurlijk niet wat ik vanavond allemaal aandoe".
Waarop Hilde roept:"Nou nou nou nou".
Hilde zegt, ik trek mijn badpak aan met een tijgerjas en laarzen.
(ik heb plotseling plannen vanavond....)
Zelfkennis heeft ze welquote:
En dezelfde eigenschappen als C de Ville ook. Ze stuurt Etiennetje om meer wijn en wat chipjesquote:
Daar had ik hem gisterenavond al voor uitgegooid.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef Kinga het volgende:
Oh god dat gezang is vreselijk.
Ik moest gelijk aan dit filmpje denkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:52 schreef MissJ. het volgende:
Marcel over de voorbereidingen:"Jullie bepalen natuurlijk niet wat ik vanavond allemaal aandoe".
Waarop Hilde roept:"Nou nou nou nou".
Hilde zegt, ik trek mijn badpak aan met een tijgerjas en laarzen.
(ik heb plotseling plannen vanavond....)
Daar heb ik 'm 2 dagen geleden al voor uit gegooid en zolang ik hier lees dat ze (alweerrr) zingen, blijven ze uit ook.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar had ik hem gisterenavond al voor uitgegooid.![]()
Ach voordat die daar z'n laatste woord heeft uitgesproken zijn we toch 3 uur verderquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:06 schreef mazaru het volgende:
Egbert naar de dagboekkamer!!
Kan ik mooi even mijn eten in de magnetron zetten, en de tafel dekkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:08 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ach voordat die daar z'n laatste woord heeft uitgesproken zijn we toch 3 uur verder![]()
Ik hoop echt dat als ze thuiskomt er een enveloppie van het UWV voor dr klaarligt, dat ze ff voor een herkeurinkie mag komenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:12 schreef Marrije het volgende:
Hilde: maandag worden de emoties toch weer allemaal anders. Dan krijg je (als er iemand uitgaat) doet jouw ook helemaal niets he! Krijg je dat weer.
Als zulk soort mensen er uit gaan in BB UK, dan krijgen ze een boe- en fluitconcert waar je haren van overeind gaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:13 schreef Marrije het volgende:
Hilde: Het hoeft niet te betekenen dat ze op me gestemd hebben omdat ze me niet aardig vinden, dat geloof ik nou weer niet.
Oeh, dies gemeenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat als ze thuiskomt er een enveloppie van het UWV voor dr klaarligt, dat ze ff voor een herkeurinkie mag komenuitkering
vergeet National Geographic nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:16 schreef Marrije het volgende:
Hilde: Ik hoor die Jensen al helemaal zeggen, hij heb het toch altijd over Viola, daar hebben we de tweede Viola. Paul zal ook grappen maken, hebben we breedbektelevisie?
Voornamelijk zij vinden het leuk, maar goed het is altijd nog beter dan dat zouteloze gehang op de bank.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:15 schreef Rica het volgende:
Waarom gaan ze eigenlijk "optreden"?
Denken ze dat de kijkers dat leuk vinden?
hij ligt lekker op zn egberts te grijnsenquote:
Zelfs daar zou ik nog over na moeten denken. Ik vind zingen vrij erg eik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voornamelijk zij vinden het leuk, maar goed het is altijd nog beter dan dat zouteloze gehang op de bank.
Vind je? Dat gehang trok ik nog wel, dit niet (en dan vooral m'n oren niet)quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voornamelijk zij vinden het leuk, maar goed het is altijd nog beter dan dat zouteloze gehang op de bank.
Het gehang gaat meestal samen met "geen drank". Zingen en dansen is "met drank". Drank maakt de tongen los en dat levert leukere gesprekken op. Ergo moeten mijn oren het maar even doorstaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Vind je? Dat gehang trok ik nog wel, dit niet (en dan vooral m'n oren niet)
heerlijk. In de Uk is dat traditie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als zulk soort mensen er uit gaan in BB UK, dan krijgen ze een boe- en fluitconcert waar je haren van overeind gaan.
Heerlijk!!![]()
Jammer dat dat hier niet mag van Hummie![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:32 schreef HiDiHo het volgende:
wat is erger, met drank dementie in een verzorgingshuis of een beetje pijn lijden (en dat valt volgens mij wel mee)
Kent iemand, iemand met dementie ?
TL heeft het antwoord al gegevenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:30 schreef Bocaj het volgende:
@Bong
Geeft es antwoord
Waar is het tagje van Bong4002?
Dan weet je hoe erg het is als je niet eens weet wanneer je kinderen langs komen.quote:
Als je ze nog herkent. . .quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan weet je hoe erg het is als je niet eens weet wanneer je kinderen langs komen.
Precies, fijn om als kind behandeld te worden als je over de 50 bent.quote:
ik vind dr op zich wel ok, maar als ze dan zegt "dat weet ik niet, weet je wel" dan begin ik ook te twijfelenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:44 schreef Kinga het volgende:
zucht....die manier van praten van Monique is zo geestdodend.
Nogal jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:44 schreef Kinga het volgende:
zucht....die manier van praten van Monique is zo geestdodend.
Ze geeft hem bijna gelijk dat hij naar een jonger iemand gaat zoekenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:45 schreef Kinga het volgende:
Mo over de relatie van haar en Rob....dat het zou kunnen dat hij iemand anders leuk zou vinden
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:46 schreef Bocaj het volgende:
Ze geeft hem bijna gelijk dat hij naar een jonger iemand gaat zoeken![]()
Hoeft helemaal niet... ben zelf 38 en vind haar een lekker ding... maarja 2 kinderen (heb ik geen zin in...quote:
Volgens mij zegt ze dat alleen omdat ze zich dan minder schuldig voelt over haar gevoel naar Tijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze geeft hem bijna gelijk dat hij naar een jonger iemand gaat zoeken![]()
ja ik heb hier ook geen tv al ander half uurquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
massale storing in zwolle net trouwens. Vanaf half zes lag alles plat. Geen televisie en geen internet.
+1quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze dat alleen omdat ze zich dan minder schuldig voelt over haar gevoel naar Tijn.
en dan straks FOK! ook nog plat, overleef je dat wel?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
massale storing in zwolle net trouwens. Vanaf half zes lag alles plat. Geen televisie en geen internet.
Dvd's zat in de kast.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:58 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
en dan straks FOK! ook nog plat, overleef je dat wel?
Tijdje terug hadden ze het erover dat ze elkaar voorlopig maar moesten ontlopen omdat er gevoelens los kwamen. Toen zei Tijn: zal ik dan voortaan gewoon in de woonkamer gaan zitten als we samen in de keuken zijn ofzo? Toen kreeg ie geen antwoord. Toen zei Tijn nou?????? Toen zei Monique, nou als jij dat wilt. . . Nee! riep Tijn, dat wil ík niet, maar jij!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:58 schreef Bocaj het volgende:
Zou Monique iets willen met Tijn?
daar houdt hij zig ook aan zekerquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tijdje terug hadden ze het erover dat ze elkaar voorlopig maar moesten ontlopen omdat er gevoelens los kwamen. Toen zei Tijn: zal ik dan voortaan gewoon in de woonkamer gaan zitten als we samen in de keuken zijn ofzo? Toen kreeg ie geen antwoord. Toen zei Tijn nou?????? Toen zei Monique, nou als jij dat wilt. . . Nee! riep Tijn, dat wil ík niet, maar jij!!
Nee, een hotel (mbt eten).quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:04 schreef Sonique het volgende:
Hilde, hou toch alsjebieft gewoon je klep eens dicht...
Je komt echt niets te kort hoor, en BB is geen vakantiekamp als je dat mocht denken.
Ook jij heb recht op ontberingen....
Domme hippo!
(dat moest ik even kwijt)
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:07 schreef flugeltje het volgende:
-snel: ontopic praten, fluugs is terug-
gebeurt toch ook, alles goedquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:07 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Dat is helemaal niets eigenlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:10 schreef Morwen het volgende:
BB maakt zich druk over het drankgebruik? 1 krat bier en 2 flessen drank is toch niet zoveel voor 15 mensen op een feestje.........![]()
Ja en die rookdoos en snoepdoos mag blijkbaar ook niet zomaar uit gesnaait wordenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:10 schreef Morwen het volgende:
BB maakt zich druk over het drankgebruik? 1 krat bier en 2 flessen drank is toch niet zoveel voor 15 mensen op een feestje.........![]()
En ze zitten niet eens op rantsoen...quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niets eigenlijk
Idd, ik denk ook niet dat het een feestje ala afgelopen donderdag wordt met de hoeveelheid drank die ze nu hebben, ze blijven dan praktisch nuchterquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En ze zitten niet eens op rantsoen...
nee een kappers schaar is scherper van een keuken schaar gaat je haar splijtenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:17 schreef Bocaj het volgende:
Wat is er nou mis met een keukenschaar? Een schaar is een schaar hoor!
...rik lijkt op gerwen...ook mondje open...hihiquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
gebeurt toch ook, alles goed
btw van gerwen staat voor![]()
Dat is elk jaar hetzelfdequote:Op zaterdag 9 september 2006 19:10 schreef Morwen het volgende:
BB maakt zich druk over het drankgebruik?
Samengevoegd met een andere, dit mag je overigens ook in het FB topic vragenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Monique is het roken zat, de zusjes worden er benauwd van,uh oh
![]()
OT:flugel waar is me topic gebleven?![]()
Mijn tv deed het ook niet ( darts erg boeiend ) maar internet gelukkig wel, niet alles heb ik dus van Essent die qua internet wel vaker mankementen heeft als ik om me heen hoor.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
FB???? ik ben nieuw hierquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Samengevoegd met een andere, dit mag je overigens ook in het FB topic vragen
Dat is wel waanzinnig veel, ja. Misschien legt ze de grens wat hoger, zodat ze haar pakje kan blijven roken...... Je zit wel in het huis natuurlijk, je bent wat zenuwachtiger...quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:21 schreef Kinga het volgende:
40-50 sigaretten per dag?!
*valt van stoel*
BB [FB] #8 - Hand in hand kameradenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
FB???? ik ben nieuw hier
Zoals Roel ook vertelde: dat is een allergie van BB. ze kan niet tegen dronken mensen...quote:
in dat topic post ik niet, het is graag of nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BB [FB] #8 - Hand in hand kameraden
Maar ze hadden toch afgesproken dat er maar op bepaalde plekken gerook mag worden? Of roken de rokers nu gewoon overal?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:27 schreef Kinga het volgende:
Nu geef ik Mo gelijk. Ik moet er niet aandenken tussen zoveel rokers te zitten. ZIj hebben zelf niet door hoe erg dat stinkt die zooi. Die zeik heb ik ook na een avondje stappen, de rookgeur blijft nog paar dagen hangen in me haar....
Ja ze doen het nu ook in die serre..quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch afgesproken dat er maar op bepaalde plekken gerook mag worden? Of roken de rokers nu gewoon overal?
Het zijn ook altijd 'de rokers' die hun eigen glazen in gooien en dan roepen dat men maar niet zo moet zeiken...
Eerst mocht het alleen in de lounge jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch afgesproken dat er maar op bepaalde plekken gerook mag worden? Of roken de rokers nu gewoon overal?
Precies daarom moet ze dus gewoon nog even blijvenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:30 schreef Kinga het volgende:
Hilde is echt de grootste roddelaarster/roker/drinker/zeikerd daar.....opgehoepeld!
euh wassen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:27 schreef Kinga het volgende:
Nu geef ik Mo gelijk. Ik moet er niet aandenken tussen zoveel rokers te zitten. ZIj hebben zelf niet door hoe erg dat stinkt die zooi. Die zeik heb ik ook na een avondje stappen, de rookgeur blijft nog paar dagen hangen in me haar....
Pa en surrogaatzoonquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:32 schreef schizolientje het volgende:
En de zelfde mannen van het ontbijt kijken weer toe en houden hun plekkie bezet
Hier ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde heeft ff geen pijn meer, door het sigaretje en het wijntje
eigenlijk elke uitspraak die ze doet irriteert me
en terecht, tijd voor een wijntje om de rookstress weg te nemen denk ikquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:33 schreef BONG4002 het volgende:
Er stond net op de plasma dat er rekening moet worden gehouden met de bewoners die NIET roken
Dit gaat uitlopen op een rookvrije BB... let maar op!quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja doh, erna nog steeds. Jij rookt zeker
nou ik ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:34 schreef MissJ. het volgende:
BB zegt dat alle bewoners rekening moeten houden met de niet-rokers. Monique vind het zo lief van BB dat ze er bijna van moet huilen.
Wat? dan men maar overal in huis mocht roken?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:37 schreef schizolientje het volgende:
Maar ik vind ook dat ze het in de groep had moeten gooien
washok was openquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:36 schreef Sonique het volgende:
waar zijn ze allemaal naartoe dan?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat? dan men maar overal in huis mocht roken?
Nee, dat ze last had van het roken
Keihard?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
LOL niet rokers mogen een uurtje naar buiten
![]()
BB is keihard
Wat ik zeg, de rokers hadden ook niet aangkondigd dat ze in het gehele huis zouden gaan roken, terwijl ze met z'n allen hadden afgesproken dat ze alleen in de Lounge zouden roken.quote:
dat was cynisch bedoeld, maar ik zit op de discussie van hilde te wachtenquote:
ik zet de streams ook maar even aanquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:44 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat was cynisch bedoeld, maar ik zit op de discussie van hilde te wachten
Ja en tegen Millica zegt ze hou hou je het vol met zo'n moeder ( beetje dubbel vindt ik )quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:48 schreef itsme het volgende:
ha ruzie weer tussen Hilduh en dochter.
janine hoe houd je het vol
Ik rook zelf ook maar kan me heel goed voorstellen dat het oervervelend is om tussen rokers te zitten als niet roker. Wij roken hier trouwens buiten.... dit ivm onze kinderenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:49 schreef Sonique het volgende:
En weer zijn het de rokers zelf die het verzieken...
Voor hunzelf welteverstaan...
Leuk he, zo'n verslaving lol
Dat zeiden de bewoners ook maar Marlies voelt zich niet aangesproken!quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:48 schreef Kinga het volgende:
Dan moet Marlies ook eigenlijk naar binnen....met haar menthol sigaretten die ze gister heeft gepaft..
en van de week gilde Sjaan nog "...als dat mijn moeder zou zijn dan zou ik me kapot schamen.."quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde en Sjaan, twee handen op 1 pens
Jij bent een roker?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind het gewoon pure discriminatie, dat de rokers niet naar buiten mogen.
Lijkt me ook veel frisser dat de rokers naar buiten gaan, maar ja ??
Hoe raad je het?quote:
Idd, en dat is zo oneerlijk van Sjaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:51 schreef kukeleku het volgende:
[..]
en van de week gilde Sjaan nog "...als dat mijn moeder zou zijn dan zou ik me kapot schamen.."![]()
Monique was aan het klagen over het feit dat ze bijna geen frisse lucht meer inademt. Die momenten dat ze samen buiten zitten, adem je ook weer die rook in van de anderen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind het gewoon pure discriminatie, dat de rokers niet naar buiten mogen.
Lijkt me ook veel frisser dat de rokers naar buiten gaan, maar ja ??
ik hoorde alleen nog milica tegen Hilde zeggen: "....en dat geldt ook voor jou ja.." op een zeer bitche toonquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:52 schreef Kinga het volgende:
Wat heeft Milica gezegd, hangt geen gezellg sfeertje bij Hillie...
Helpt dat echt?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:54 schreef Inca het volgende:
Zet der een rookpaal neer
Hilde houdt maar van 1 iemand: Hilde.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:54 schreef Marrije het volgende:
Hilde: tis me kind ik hou van d'r, maaaar. . .
ik was ff weg zei ze dat echt, ik hoop dat milica die beelden te zien krijgt ooitquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:54 schreef Marrije het volgende:
Hilde: tis me kind ik hou van d'r, maaaar. . .
je kent haar?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:54 schreef MissJ. het volgende:
Ach Hilde schei toch uit, ik heb meegemaakt hoe je tegen destijds 6 jarige Millicia deed. Je was vreselijk. Ik kan het niet hebben hoor loeder.
Vrijwillige euthanasie heb je nodig, dat is het beste medicijn.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:56 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik was ff weg zei ze dat echt, ik hoop dat milica die beelden te zien krijgt ooit
wat een naar mens is het toch![]()
![]()
![]()
jammer dat ze dat niet zelf durfde te zeggen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Monique was aan het klagen over het feit dat ze bijna geen frisse lucht meer inademt. Die momenten dat ze samen buiten zitten, adem je ook weer die rook in van de anderen.
Dat zei Monique he. Maar ik ben het er wel mee eens, als je ernaast zit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:54 schreef HiDiHo het volgende:
Die momenten dat ze samen buiten zitten, adem je ook weer die rook in van de anderen.??
Hallo spoor je wel ?
Nou, ik begrijp haar tot op zekere hoogte, 1. ze zit de boel te manipuleren, ze wil zowel Hilde als Milica aan haar kant hebben 2. die toon die Milica tegen haar moeder aanslaat, nog ff los van de inhoud, verbaasd mij ook, zeker zo publiekelijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:59 schreef schizolientje het volgende:
Millica zei niets verkeerd en ik snap nu even niets meer van Janine
Ik heb haar ooit heel kort meegemaakt, en ik zorgde ervoor dat ik nooit meer haar hoefdde te zien. Het was toen al geen leuke vrouw, ze stond (dacht ze) ver boven andere mensen.quote:
Het andere zusje zat Hilde ook behoorlijk af te branden tijdens de live uitzending. Het was vast gezellig in huis vroegerquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, ik begrijp haar tot op zekere hoogte, 1. ze zit de boel te manipuleren, ze wil zowel Hilde als Milica aan haar kant hebben 2. die toon die Milica tegen haar moeder aanslaat, nog ff los van de inhoud, verbaasd mij ook, zeker zo publiekelijk.
Ik heb begrepen dat Janine en Rik ook de opdracht hebben om gemene steken te geven tegen de andere mensen. En als iedereen daar dan van in de war is geven ze dat galafeest Zondagavond. Janine zei tegen Rik na bezoek DGK dat ze ook vals moesten doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:59 schreef schizolientje het volgende:
Millica zei niets verkeerd en ik snap nu even niets meer van Janine
verbaasd mij helemaal niks, ze zit al 3 weken op haar moeders lip, waar al 3 weken dezelfde bagger bij uit de mond komt, de emmer is vol denk ik...quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, ik begrijp haar tot op zekere hoogte, 1. ze zit de boel te manipuleren, ze wil zowel Hilde als Milica aan haar kant hebben 2. die toon die Milica tegen haar moeder aanslaat, nog ff los van de inhoud, verbaasd mij ook, zeker zo publiekelijk.
er is dus weinig veranderd...triest eigenlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:01 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit heel kort meegemaakt, en ik zorgde ervoor dat ik nooit meer haar hoefdde te zien. Het was toen al geen leuke vrouw, ze stond (dacht ze) ver boven andere mensen.
Mochten ze er beiden tot het einde in blijven dan staat ons nog wat te wachtenquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:03 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
verbaasd mij helemaal niks, ze zit al 3 weken op haar moeders lip, waar al 3 weken dezelfde bagger bij uit de mond komt, de emmer is vol denk ik...
Zo ver ik begreep moeten ze tijdens hun toespraak morgenavond over elke genomineerde iets gemeens zeggen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:03 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Janine en Rik ook de opdracht hebben om gemene steken te geven tegen de andere mensen. En als iedereen daar dan van in de war is geven ze dat galafeest Zondagavond. Janine zei tegen Rik na bezoek DGK dat ze ook vals moesten doen.
Zeker, maar ik zou het toch qua amusementswaarde beter vinden om haar er nog ff in te houdenquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:06 schreef Bocaj het volgende:
Hilde staat nu toch niet meer zozeer boven de mensen? Ze is toch behoorlijk gevallen hoor!
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:06 schreef schizolientje het volgende:
Dat klopt wel maar er is hier al geen sprake van een normale Moeder/dochter relatie. Je kunt geen kroegnenstappend maatje zijn met je dochter en deze belasten met een andere vader ( na 20 jaar) en alle scheidingsperikelen bespreken waar Millica ook bij zat
Millicia was 6 jaar, een leuk blond grietje, ze moest afgedroogd want ze had gezwommen zegt Hilde:"Goed je poes afdrogen schat, kan je later veel geld mee verdienen".quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
er is dus weinig veranderd...triest eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |