In ieder geval vind E10 nu dat die nooit wat zal beginnen met Sabrina want dat word dan vast zijn dood, ze heeft altijd wat zegt ze.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:26 schreef wolferl het volgende:
Sabrina heeft der linkerarm verbrand.
Rik is de beste danserquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:49 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Allemaal! : VoelieFoe Koesjee Avekmoi "
Marcel had het ook over: en dan knoop ik mijn blousje op.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:52 schreef MissJ. het volgende:
Marcel over de voorbereidingen:"Jullie bepalen natuurlijk niet wat ik vanavond allemaal aandoe".
Waarop Hilde roept:"Nou nou nou nou".
Hilde zegt, ik trek mijn badpak aan met een tijgerjas en laarzen.
(ik heb plotseling plannen vanavond....)
Zelfkennis heeft ze welquote:
En dezelfde eigenschappen als C de Ville ook. Ze stuurt Etiennetje om meer wijn en wat chipjesquote:
Daar had ik hem gisterenavond al voor uitgegooid.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef Kinga het volgende:
Oh god dat gezang is vreselijk.
Ik moest gelijk aan dit filmpje denkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:52 schreef MissJ. het volgende:
Marcel over de voorbereidingen:"Jullie bepalen natuurlijk niet wat ik vanavond allemaal aandoe".
Waarop Hilde roept:"Nou nou nou nou".
Hilde zegt, ik trek mijn badpak aan met een tijgerjas en laarzen.
(ik heb plotseling plannen vanavond....)
Daar heb ik 'm 2 dagen geleden al voor uit gegooid en zolang ik hier lees dat ze (alweerrr) zingen, blijven ze uit ook.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar had ik hem gisterenavond al voor uitgegooid.![]()
Ach voordat die daar z'n laatste woord heeft uitgesproken zijn we toch 3 uur verderquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:06 schreef mazaru het volgende:
Egbert naar de dagboekkamer!!
Kan ik mooi even mijn eten in de magnetron zetten, en de tafel dekkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:08 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ach voordat die daar z'n laatste woord heeft uitgesproken zijn we toch 3 uur verder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |