In ieder geval vind E10 nu dat die nooit wat zal beginnen met Sabrina want dat word dan vast zijn dood, ze heeft altijd wat zegt ze.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:26 schreef wolferl het volgende:
Sabrina heeft der linkerarm verbrand.
Rik is de beste danserquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:49 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Allemaal! : VoelieFoe Koesjee Avekmoi "
Marcel had het ook over: en dan knoop ik mijn blousje op.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:52 schreef MissJ. het volgende:
Marcel over de voorbereidingen:"Jullie bepalen natuurlijk niet wat ik vanavond allemaal aandoe".
Waarop Hilde roept:"Nou nou nou nou".
Hilde zegt, ik trek mijn badpak aan met een tijgerjas en laarzen.
(ik heb plotseling plannen vanavond....)
Zelfkennis heeft ze welquote:
En dezelfde eigenschappen als C de Ville ook. Ze stuurt Etiennetje om meer wijn en wat chipjesquote:
Daar had ik hem gisterenavond al voor uitgegooid.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef Kinga het volgende:
Oh god dat gezang is vreselijk.
Ik moest gelijk aan dit filmpje denkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:52 schreef MissJ. het volgende:
Marcel over de voorbereidingen:"Jullie bepalen natuurlijk niet wat ik vanavond allemaal aandoe".
Waarop Hilde roept:"Nou nou nou nou".
Hilde zegt, ik trek mijn badpak aan met een tijgerjas en laarzen.
(ik heb plotseling plannen vanavond....)
Daar heb ik 'm 2 dagen geleden al voor uit gegooid en zolang ik hier lees dat ze (alweerrr) zingen, blijven ze uit ook.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar had ik hem gisterenavond al voor uitgegooid.![]()
Ach voordat die daar z'n laatste woord heeft uitgesproken zijn we toch 3 uur verderquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:06 schreef mazaru het volgende:
Egbert naar de dagboekkamer!!
Kan ik mooi even mijn eten in de magnetron zetten, en de tafel dekkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:08 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ach voordat die daar z'n laatste woord heeft uitgesproken zijn we toch 3 uur verder![]()
Ik hoop echt dat als ze thuiskomt er een enveloppie van het UWV voor dr klaarligt, dat ze ff voor een herkeurinkie mag komenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:12 schreef Marrije het volgende:
Hilde: maandag worden de emoties toch weer allemaal anders. Dan krijg je (als er iemand uitgaat) doet jouw ook helemaal niets he! Krijg je dat weer.
Als zulk soort mensen er uit gaan in BB UK, dan krijgen ze een boe- en fluitconcert waar je haren van overeind gaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:13 schreef Marrije het volgende:
Hilde: Het hoeft niet te betekenen dat ze op me gestemd hebben omdat ze me niet aardig vinden, dat geloof ik nou weer niet.
Oeh, dies gemeenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat als ze thuiskomt er een enveloppie van het UWV voor dr klaarligt, dat ze ff voor een herkeurinkie mag komenuitkering
vergeet National Geographic nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:16 schreef Marrije het volgende:
Hilde: Ik hoor die Jensen al helemaal zeggen, hij heb het toch altijd over Viola, daar hebben we de tweede Viola. Paul zal ook grappen maken, hebben we breedbektelevisie?
Voornamelijk zij vinden het leuk, maar goed het is altijd nog beter dan dat zouteloze gehang op de bank.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:15 schreef Rica het volgende:
Waarom gaan ze eigenlijk "optreden"?
Denken ze dat de kijkers dat leuk vinden?
hij ligt lekker op zn egberts te grijnsenquote:
Zelfs daar zou ik nog over na moeten denken. Ik vind zingen vrij erg eik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voornamelijk zij vinden het leuk, maar goed het is altijd nog beter dan dat zouteloze gehang op de bank.
Vind je? Dat gehang trok ik nog wel, dit niet (en dan vooral m'n oren niet)quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voornamelijk zij vinden het leuk, maar goed het is altijd nog beter dan dat zouteloze gehang op de bank.
Het gehang gaat meestal samen met "geen drank". Zingen en dansen is "met drank". Drank maakt de tongen los en dat levert leukere gesprekken op. Ergo moeten mijn oren het maar even doorstaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Vind je? Dat gehang trok ik nog wel, dit niet (en dan vooral m'n oren niet)
heerlijk. In de Uk is dat traditie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als zulk soort mensen er uit gaan in BB UK, dan krijgen ze een boe- en fluitconcert waar je haren van overeind gaan.
Heerlijk!!![]()
Jammer dat dat hier niet mag van Hummie![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:32 schreef HiDiHo het volgende:
wat is erger, met drank dementie in een verzorgingshuis of een beetje pijn lijden (en dat valt volgens mij wel mee)
Kent iemand, iemand met dementie ?
TL heeft het antwoord al gegevenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:30 schreef Bocaj het volgende:
@Bong
Geeft es antwoord
Waar is het tagje van Bong4002?
Dan weet je hoe erg het is als je niet eens weet wanneer je kinderen langs komen.quote:
Als je ze nog herkent. . .quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan weet je hoe erg het is als je niet eens weet wanneer je kinderen langs komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |