quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:05 schreef teamlead het volgende:
kap eens met dat gehak op de persoon people![]()
Is dat z'n levenstaak ofzo danquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:17 schreef Pinball het volgende:
Oh, en laat APK dit topic eens gewoon openen, zoals het hoort.
Nee.quote:
Bedenk eens een nieuwe dan!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:45 schreef APK het volgende:
[..]
Nee.
Maar je hebt wel de garantie dat de TT de lading dekt ipv deze 'niet eens play offs' TT.![]()
ahhhhh, toen dan!quote:
Ga er effe serieus op in.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:51 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb het idee dat een aantal users op dit forum zich alleen bezighoudt met commentaar te leveren op vanalles en nog wat. Ik zie deze personen zelden in de COS-topics of in de streamverslagen.
Die mensen klagen al als de TT niet goed is (zie boven). Die mensen hebben hun sporen waarschijnlijk al verdiend op dit forum en mogen best kritiek hebben op nieuwe users zoals ik.
Ik vind het alleen jammer dat er ook users zijn die een beetje moeite proberen te doen om zich op een fatsoenlijke manier proberen nuttig te maken dan worden bekritiseerd omdat de TT niet goed is en iemand anders dit topic had moeten openen.
Welkom op fok!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:51 schreef ThaSandman het volgende:
--- knip ---
Ik moest het ff kwijt en misschien wordt LS wel weer getriggerd door mijn postquote:
Het gaat volgens mij niet om de plagerij beeb, maar meer om de inhoud van de post. Ergens heeft ie ook wel een punt.quote:
Tja, het is elk jaar hetzelfde hè?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Het gaat volgens mij niet om de plagerij beeb, maar meer om de inhoud van de post. Ergens heeft ie ook wel een punt.
We hebben ook veel meer lurkers dan we kunnen vermoeden. Zie het tietentopic maar eensquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:09 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, het is elk jaar hetzelfde hè?
En persoonlijk ben ik erg braaf dit jaar.![]()
Het argument 'komt nauwelijks in COS' vind ik overigens een non-argument. Als je iets minder tijd hebt lees je gewoon de streamverslagen en probeer je een aantal topics te volgen. Als iets opvalt geef je daar commentaar op, of niet.
Nee het gaat zeker niet om de plagerij hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij niet om de plagerij beeb, maar meer om de inhoud van de post. Ergens heeft ie ook wel een punt.
Ik zal proberen er minder vaak op te klikkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We hebben ook veel meer lurkers dan we kunnen vermoeden. Zie het tietentopic maar eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |