En wat moeten de mods daaraan doen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:22 schreef Jappie het volgende:
Marlies ziet er een beetje verzopen uit zo....
Niets...ik had meer het idee zo van....als ik nu alvast begin met wat slap gelul dan kunnen de mods daar gelijk tegen optreden zodat er vanaf het begin van dit topic duidelijk is wie hier de baas zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat moeten de mods daaraan doen?
Tvpquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar het beleid inzake tvp`s.
Tevens verkapte tvp
Whehehe.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:30 schreef APK het volgende:
Ik wil een schouderklopje voor Pinbaal, die neemt elke avond weer de moeite om het nieuwe streamverslagen topic te openen.![]()
En waarom is Bong zijn tag verloren?
Zat hij weer te deleten?![]()
Heb je inmiddels ook contactlenzen ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:41 schreef berney het volgende:
Gert, even ter info voor jou. Ik ben inderdaad afgevallen. Maar.......ik weeg onder de 100 kilo schat..
Dat is het volgende traject.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je inmiddels ook contactlenzen ?![]()
Dat is nog behoorlijk veel als je slechts 1.55m bent.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:41 schreef berney het volgende:
Gert, even ter info voor jou. Ik ben inderdaad afgevallen. Maar.......ik weeg onder de 100 kilo schat..
1.64.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is nog behoorlijk veel als je slechts 1.55m bent.
Oooohh, zet er dan niet svp achterquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:22 schreef teamlead het volgende:
en ook nu weer: nokken met die SC svp
Er staat nog een vraag van mij open over het tvp-beleid.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:22 schreef teamlead het volgende:
Dat helpt toch niet tegen scheelheid.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je inmiddels ook contactlenzen ?![]()
ach.. de eerste keer probeer ik het nog aardig..quote:
Wat ik niet ben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat helpt toch niet tegen scheelheid.![]()
Sorry,quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:22 schreef teamlead het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |