En wat moeten de mods daaraan doen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:22 schreef Jappie het volgende:
Marlies ziet er een beetje verzopen uit zo....
Niets...ik had meer het idee zo van....als ik nu alvast begin met wat slap gelul dan kunnen de mods daar gelijk tegen optreden zodat er vanaf het begin van dit topic duidelijk is wie hier de baas zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat moeten de mods daaraan doen?
Tvpquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar het beleid inzake tvp`s.
Tevens verkapte tvp
Whehehe.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:30 schreef APK het volgende:
Ik wil een schouderklopje voor Pinbaal, die neemt elke avond weer de moeite om het nieuwe streamverslagen topic te openen.![]()
En waarom is Bong zijn tag verloren?
Zat hij weer te deleten?![]()
Heb je inmiddels ook contactlenzen ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:41 schreef berney het volgende:
Gert, even ter info voor jou. Ik ben inderdaad afgevallen. Maar.......ik weeg onder de 100 kilo schat..
Dat is het volgende traject.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je inmiddels ook contactlenzen ?![]()
Dat is nog behoorlijk veel als je slechts 1.55m bent.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:41 schreef berney het volgende:
Gert, even ter info voor jou. Ik ben inderdaad afgevallen. Maar.......ik weeg onder de 100 kilo schat..
1.64.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is nog behoorlijk veel als je slechts 1.55m bent.
Oooohh, zet er dan niet svp achterquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:22 schreef teamlead het volgende:
en ook nu weer: nokken met die SC svp
Er staat nog een vraag van mij open over het tvp-beleid.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:22 schreef teamlead het volgende:
Dat helpt toch niet tegen scheelheid.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je inmiddels ook contactlenzen ?![]()
ach.. de eerste keer probeer ik het nog aardig..quote:
Wat ik niet ben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat helpt toch niet tegen scheelheid.![]()
Sorry,quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:22 schreef teamlead het volgende:
Je zou zelf natuurlijk ook verslagen kunnen gaan schrijven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:51 schreef luciano het volgende:
Ga zo door mensen ........... er waren al zo weinig streamverslagen hier , en nu is er WEER een nieuw topic bij waar de mensen zitten te ouwehoeren i.p.v. te streamen
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Je zou zelf natuurlijk ook verslagen kunnen gaan schrijven.
En als je ter zake komt, wat wil je dan zeggen ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:51 schreef luciano het volgende:
blalbababblabbabl
Ik heb ze maar weer gejat van v-o-lquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Je zou zelf natuurlijk ook verslagen kunnen gaan schrijven.
Dat lijkt mij wel een schouderklopje waard.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb ze maar weer gejat van v-o-l![]()
![]()
Durref je wel nu iedereen voetbal aan het kijken was....quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:40 schreef flugeltje het volgende:
En nu ontopic allemaal!
Ik zie verdorie door de SC het gezeik niet meer...
De manier waaróp je jezelf uitliet was me een brug te ver...quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:02 schreef Scrupules het volgende:
[COS #155] Weer een envelop
zware nonsens
flugel verklaar je nader
Het was een volkomen onschuldige woordspeling die de selectieve anti-allochtonen houding van Et. duidelijk maakt. Als het woord zwart al taboe is, dan heb jij nog heel wat te editten. Ik ben niet van de racistische aard en mijn postverloop is duidelijk genoeg over mijn instelling wat dit onderwerp betreft. Volgens mij zijn de rollen gedraaid en ging jij een brug te ver met je overhaaste edit, meer kan ik er niet van maken. Adiosquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De manier waaróp je jezelf uitliet was me een brug te ver...
Je vroeg jezelf af waarom "Janine niet op de zwarte lijst staat."
Buiten het feit dat het niet humoristisch is betreft dit een onderwerp waar we het hier in BB al vaker over gehad hebben. Semih aanduiden als 'die turk' werd als zeer negatief en vervelend ervaren. Janine min of meer aanduiden als 'zwarte' vind ik in die optiek ook te ver gaan.
Het gaat me niet om je volledige poststijl, het ging me om deze frase. Als er vaker dit soort dingen gepost worden ben ik niet in de buurt geweest. Dit keer was ik er wél en daarom volgde de edit. Het gaat mij erom dat dit soort dingen als leuke woordspeling gezien worden, maar dat het zomaar eens kan zijn dat het een keertje over the top is. Er is niets mis met af en toe eens ingrijpen in COS of elders op het forum. Zo vaak gebeurd dat niet dus je moet het ook weer niet overdrijven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:10 schreef Scrupules het volgende:
[..]
Het was een volkomen onschuldige woordspeling die de selectieve anti-allochtonen houding van Et. duidelijk maakt. Als het woord zwart al taboe is, dan heb jij nog heel wat te editten. Ik ben niet van de racistische aard en mijn postverloop is duidelijk genoeg over mijn instelling wat dit onderwerp betreft. Volgens mij zijn de rollen gedraaid en ging jij een brug te ver met je overhaaste edit, meer kan ik er niet van maken. Adios
over the top???? puh-lease hé, ik zou bijna om een second opinion vragenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat me niet om je volledige poststijl, het ging me om deze frase. Als er vaker dit soort dingen gepost worden ben ik niet in de buurt geweest. Dit keer was ik er wél en daarom volgde de edit. Het gaat mij erom dat dit soort dingen als leuke woordspeling gezien worden, maar dat het zomaar eens kan zijn dat het een keertje over the top is. Er is niets mis met af en toe eens ingrijpen in COS of elders op het forum. Zo vaak gebeurd dat niet dus je moet het ook weer niet overdrijven.
Zoals het er stond had ík in ieder geval het idee dat het tever ging. Net zoals al eerder aangegeven is dat 'een turk' een stuk vriendelijker overkomt dan bijvoorbeeld "die turk".quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:16 schreef Scrupules het volgende:
[..]
over the top???? puh-lease hé, ik zou bijna om een second opinion vragen![]()
Aan wie dan? ...Fluggss was zo snel met haar edit dat ik betwijfel of iemand die post in zijn oorspronkelijke setting uberhaupt heeft meegekregen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:16 schreef Scrupules het volgende:
[..]
over the top???? puh-lease hé, ik zou bijna om een second opinion vragen![]()
alles kan, je zou bijvoorbeeld ook toe kunnen geven dat je te enthousiast aan het editten was, of dat je me verkeerd begrepen had, of dat je het nodig vond om weer eens wat werk te verrichten? t zijn maar wat ideeetjes, maar hé, ik verwacht niks hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals het er stond had ík in ieder geval het idee dat het tever ging. Net zoals al eerder aangegeven is dat 'een turk' een stuk vriendelijker overkomt dan bijvoorbeeld "die turk".
Ik snap je woordgrap, ik snap dat het over Etiënne ging, maar het was voor mijn gevoel niet helemaal op z'n plek, vandaar de edit. We kunnen er vervolgens nog drie topics over discussiëren, maar we kunnen het ook laten rusten en gewoon weer verder posten in COS.
ik hem meelurkend gezienquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aan wie dan? ...Fluggss was zo snel met haar edit dat ik betwijfel of iemand die post in zijn oorspronkelijke setting uberhaupt heeft meegekregen.![]()
Aangezien de bloedhonden zich nu ieder moment bovenop je kunnen storten stel ik de vraag zelf maar vast...quote:
Om die middelste vraag alvast te beantwoorden...check het streamverslagentopic ff als je wilt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Vertel eens, ging fluugs te ver? Was ze te snel? Is ze weer ongesteld?
Ik haal ze nét weg.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Om die middelste vraag alvast te beantwoorden...check het streamverslagentopic ff als je wilt.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef KlootMajoor het volgende:
De streams aanzetten.....is zonde van je bandbreedte
Das nu net zoiets als je auto volgooien met benzine en doelloos rondrijden
Sorry Peet, ik was streamverslagen aan het tikken. Zo te zien gaat ie nu ontopic mee, dus dat komt wel goed, ik hou het mee in de gatenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Deze meneer post met grote regelmaat soortgelijke reakties in de COS.
Ergerlijk.
[..]
Dat "met grote regelmaat" moest eigenlijk "enigszins regelmatig" zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sorry Peet, ik was streamverslagen aan het tikken. Zo te zien gaat ie nu ontopic mee, dus dat komt wel goed, ik hou het mee in de gaten
of "ik ben het tot nu toe 1 keer tegengekomen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat "met grote regelmaat" moest eigenlijk "enigszins regelmatig" zijn
Of "af en toe"![]()
Ja, min of meer wel idd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
of "ik ben het tot nu toe 1 keer tegengekomen...![]()
![]()
Geeft niets hoorquote:Op zondag 3 september 2006 05:14 schreef ThaSandman het volgende:
Sorry allemaal dat ik geen streamverslag heb getypt vannacht, maar ik was met 3 dingen te gelijk bezig.![]()
Gelukkigquote:
Nee denk niet dat mensen dat willen weten.quote:Op zondag 3 september 2006 05:19 schreef Canisfire het volgende:
Komt voor he.
Egbert snurkt is dat leuk voor in het verslag?
Het is ontopic, dus waarom niet?quote:Op zondag 3 september 2006 05:19 schreef Canisfire het volgende:
Komt voor he.
Egbert snurkt is dat leuk voor in het verslag?
Ik hem hem weer van V-O-L gekopieerd, daar was hij weer perfect.quote:Op zondag 3 september 2006 05:14 schreef ThaSandman het volgende:
Sorry allemaal dat ik geen streamverslag heb getypt vannacht, maar ik was met 3 dingen te gelijk bezig.![]()
Ik heb gisteren één keer iets geplaatst zonder copy past, en er kwam meteen al een opmerking (ook nog eens IN het streamverslagentopic zelf) dat het niet klopte.quote:Op zondag 3 september 2006 05:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aanvulling: Niemand durft meer iets te plaatsen want het moet aan bepaalde eisen voldoen. Wat een onzin......Gewoon plaatsen wat je ziet en hoort op de streams. De 1 is er handiger mee als de ander, maar perfectionisme doet de verslagen geen goed, dat blijkt wel........
Daar ga je wel heel erg kort door de bocht. Zo strikt zijn de eisen nou ook weer niet. Het belangrijkste wat we vragen is om een enigszins objectief verslag te plaatsen. Je mening door laten schemeren is tot op zekere hoogte prima (een emoticon ofzo), maar het is niet de bedoeling dat je er een soort van column van maakt.quote:Op zondag 3 september 2006 05:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is ontopic, dus waarom niet?
Aanvulling: Niemand durft meer iets te plaatsen want het moet aan bepaalde eisen voldoen. Wat een onzin......Gewoon plaatsen wat je ziet en hoort op de streams. De 1 is er handiger mee als de ander, maar perfectionisme doet de verslagen geen goed, dat blijkt wel........
Dat vraag ik me af, vandaar deze Poll: [POLL] Waarom post je niet in de Streamverslagenquote:Op zondag 3 september 2006 12:14 schreef flugeltje het volgende:
De belangrijkste reden dat men niet in de streamverslagen post is net als vorig jaar het feit dat het in COS of SC té gezellig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |