Je zou zelf natuurlijk ook verslagen kunnen gaan schrijven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:51 schreef luciano het volgende:
Ga zo door mensen ........... er waren al zo weinig streamverslagen hier , en nu is er WEER een nieuw topic bij waar de mensen zitten te ouwehoeren i.p.v. te streamen
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Je zou zelf natuurlijk ook verslagen kunnen gaan schrijven.
En als je ter zake komt, wat wil je dan zeggen ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:51 schreef luciano het volgende:
blalbababblabbabl
Ik heb ze maar weer gejat van v-o-lquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Je zou zelf natuurlijk ook verslagen kunnen gaan schrijven.
Dat lijkt mij wel een schouderklopje waard.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb ze maar weer gejat van v-o-l![]()
![]()
Durref je wel nu iedereen voetbal aan het kijken was....quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:40 schreef flugeltje het volgende:
En nu ontopic allemaal!
Ik zie verdorie door de SC het gezeik niet meer...
De manier waaróp je jezelf uitliet was me een brug te ver...quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:02 schreef Scrupules het volgende:
[COS #155] Weer een envelop
zware nonsens
flugel verklaar je nader
Het was een volkomen onschuldige woordspeling die de selectieve anti-allochtonen houding van Et. duidelijk maakt. Als het woord zwart al taboe is, dan heb jij nog heel wat te editten. Ik ben niet van de racistische aard en mijn postverloop is duidelijk genoeg over mijn instelling wat dit onderwerp betreft. Volgens mij zijn de rollen gedraaid en ging jij een brug te ver met je overhaaste edit, meer kan ik er niet van maken. Adiosquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De manier waaróp je jezelf uitliet was me een brug te ver...
Je vroeg jezelf af waarom "Janine niet op de zwarte lijst staat."
Buiten het feit dat het niet humoristisch is betreft dit een onderwerp waar we het hier in BB al vaker over gehad hebben. Semih aanduiden als 'die turk' werd als zeer negatief en vervelend ervaren. Janine min of meer aanduiden als 'zwarte' vind ik in die optiek ook te ver gaan.
Het gaat me niet om je volledige poststijl, het ging me om deze frase. Als er vaker dit soort dingen gepost worden ben ik niet in de buurt geweest. Dit keer was ik er wél en daarom volgde de edit. Het gaat mij erom dat dit soort dingen als leuke woordspeling gezien worden, maar dat het zomaar eens kan zijn dat het een keertje over the top is. Er is niets mis met af en toe eens ingrijpen in COS of elders op het forum. Zo vaak gebeurd dat niet dus je moet het ook weer niet overdrijven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:10 schreef Scrupules het volgende:
[..]
Het was een volkomen onschuldige woordspeling die de selectieve anti-allochtonen houding van Et. duidelijk maakt. Als het woord zwart al taboe is, dan heb jij nog heel wat te editten. Ik ben niet van de racistische aard en mijn postverloop is duidelijk genoeg over mijn instelling wat dit onderwerp betreft. Volgens mij zijn de rollen gedraaid en ging jij een brug te ver met je overhaaste edit, meer kan ik er niet van maken. Adios
over the top???? puh-lease hé, ik zou bijna om een second opinion vragenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat me niet om je volledige poststijl, het ging me om deze frase. Als er vaker dit soort dingen gepost worden ben ik niet in de buurt geweest. Dit keer was ik er wél en daarom volgde de edit. Het gaat mij erom dat dit soort dingen als leuke woordspeling gezien worden, maar dat het zomaar eens kan zijn dat het een keertje over the top is. Er is niets mis met af en toe eens ingrijpen in COS of elders op het forum. Zo vaak gebeurd dat niet dus je moet het ook weer niet overdrijven.
Zoals het er stond had ík in ieder geval het idee dat het tever ging. Net zoals al eerder aangegeven is dat 'een turk' een stuk vriendelijker overkomt dan bijvoorbeeld "die turk".quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:16 schreef Scrupules het volgende:
[..]
over the top???? puh-lease hé, ik zou bijna om een second opinion vragen![]()
Aan wie dan? ...Fluggss was zo snel met haar edit dat ik betwijfel of iemand die post in zijn oorspronkelijke setting uberhaupt heeft meegekregen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:16 schreef Scrupules het volgende:
[..]
over the top???? puh-lease hé, ik zou bijna om een second opinion vragen![]()
alles kan, je zou bijvoorbeeld ook toe kunnen geven dat je te enthousiast aan het editten was, of dat je me verkeerd begrepen had, of dat je het nodig vond om weer eens wat werk te verrichten? t zijn maar wat ideeetjes, maar hé, ik verwacht niks hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals het er stond had ík in ieder geval het idee dat het tever ging. Net zoals al eerder aangegeven is dat 'een turk' een stuk vriendelijker overkomt dan bijvoorbeeld "die turk".
Ik snap je woordgrap, ik snap dat het over Etiënne ging, maar het was voor mijn gevoel niet helemaal op z'n plek, vandaar de edit. We kunnen er vervolgens nog drie topics over discussiëren, maar we kunnen het ook laten rusten en gewoon weer verder posten in COS.
ik hem meelurkend gezienquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aan wie dan? ...Fluggss was zo snel met haar edit dat ik betwijfel of iemand die post in zijn oorspronkelijke setting uberhaupt heeft meegekregen.![]()
Aangezien de bloedhonden zich nu ieder moment bovenop je kunnen storten stel ik de vraag zelf maar vast...quote:
Om die middelste vraag alvast te beantwoorden...check het streamverslagentopic ff als je wilt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Vertel eens, ging fluugs te ver? Was ze te snel? Is ze weer ongesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |