Kwestie van zelfreguleren....quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:06 schreef Pinball het volgende:
Vooral hier reclame gaan maken, dan stroomt het in no time vol met starfuckers.
Dan zou je net als tijdens BB1 en 2 echt heel strak moeten gaan modereren en offtopic reacties direct moeten aanpakken, misschien iets voor volgend jaar /quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We kunnen een poging wagen het hele gebeuren nieuw leven in te blazen... Als er een aantal écht aan beginnen trekken we met een beetje mazzel de rest ook mee.
Ik ben maar begonnen met iets, eens kijken of er op doorgepakt wordt. Wie weet worden we wel aangenaam verrastquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan zou je net als tijdens BB1 en 2 echt heel strak moeten gaan modereren en offtopic reacties direct moeten aanpakken, misschien iets voor volgend jaar /
Ja, en de streamers, de statters, de fakers en de chatters ook.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:35 schreef flugeltje het volgende:
Heb ik al gezien en ik wacht nog even op TL.
Overigens vind ik dat álle cappers dan een schouderklopje verdienen...
Maar het gaat toch niet alleen daarom? Ik heb hem ook al diverse nieuwkomers zien aanmoedigen, en dat zie je hier niet vaak. Van mij mag hij ook een lintjequote:Op zaterdag 2 september 2006 10:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, en de streamers, de statters, de fakers en de chatters ook.
Wat een onzin, ga even iemand een schouderklopje geven omdat ie zo goed op PrintScrn kan drukken.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een onzin, ga even iemand een schouderklopje geven omdat ie zo goed op PrintScrn kan drukken.
Jawel, maar Scanman vind ik er toch wel uitspringen hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb ik al gezien en ik wacht nog even op TL.
Overigens vind ik dat álle cappers dan een schouderklopje verdienen...
Lees m'n post nog eens goed door.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lees m'n post nog eens goed door.
Ik zeg dat ik even met TL wil overleggen maar dat ik 'dan' vind dat alle cappers een schouderklopje verdienen. Ik bedoel ermee dat áls er een schouderklopje komt dat voor alle cappers moet gelden en niet alleen voor Scanman. Ik ben er alleen nog niet uit of het ook daadwerkelijk een schouderklopje verdiend.
Dit soort zaken wel jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
maar serieus, waar is de spontaniteit gebleven, moet er nou overal achter de schermen over worden gesproken?
Niet, ? Ik vind van wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lees m'n post nog eens goed door.
Ik zeg dat ik even met TL wil overleggen maar dat ik 'dan' vind dat alle cappers een schouderklopje verdienen. Ik bedoel ermee dat áls er een schouderklopje komt dat voor alle cappers moet gelden en niet alleen voor Scanman. Ik ben er alleen nog niet uit of het ook daadwerkelijk een schouderklopje verdiend.
Is dit die felixje?quote:Hoi Bluezz.
Dank voor je hulp in BB6
na 5 jaar Fok Forum heb ik mijn eerste ban opgelopen van Flugeltje.
Groetjes.
(PS ik denk niet dat ik terug kom op Fok Forum!) Zolang extreem rechts gewoon mag slow chatten en daar niets aan gebeurt.
je gaat wat tegen extreem rechts in en BAM een Ban.
Verder heb ik eens even de mails van Danny Opperguru bekeken ( De eigenaar van Fok) en dat doet me ook besluiten Fok gewoon Fok te laten.
Ik zoek een ander forum op.
Groetjes
Poha
die mensen zijn natuurlijk van harte welkom hier! dus ze kunnen terugkomen als ze dat willen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:06 schreef ThaSandman het volgende:
V-O-L is Fok!, maar Fok! is niet V-O-L (kun je op 2 manieren interpreteren). Kunnen die mensen niet terug komen die daarheen zijn gevlucht?
Wat mij betreft niet, ik hoop dat ze voor altijd opgeflikkerd blijven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
die mensen zijn natuurlijk van harte welkom hier! dus ze kunnen terugkomen als ze dat willen.
gelukkig is er geen ballotagecommissie nodig voor je hier mag postenquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, ik hoop dat ze voor altijd opgeflikkerd blijven.
En het uitleggen ervan,quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:37 schreef Bluezz het volgende:
Onzinnig om voor caps een schouderklop te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |