Iedereen die mee doet kan zichzelf hier in de OP zetten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:34 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil in de OP! Ben ook af en toe aan het kliederen vóór Fok!, logo schoonhouden en zo. En vanavond ben ik weer van de partij.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Iedereen die mee doet kan zichzelf hier in de OP zetten.
Waar zie jij htmlquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
enge HTML code, dat gaat nooit goed bij mij
![]()
Vooruit, ik heb het even voor je gedaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
enge HTML code, dat gaat nooit goed bij mij
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:46 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Vooruit, ik heb het even voor je gedaan![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:45 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga nu drawball.com lekker open laten staan, sparen voor vanavond!
Wel meer denk ik, mijn IP staat er ook niet bij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:49 schreef RSH11 het volgende:
lol volgens mij hebben drie mensen tegelijkertijd de OP veranderd, of niet?
Vult ie ook aan tot boven de 15% als je nieuw bent?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
eergister 60% inkt gebruikt om wat dingen uit het witte gedeelte weg te halen en de zwarte randen bij te werken
Volgens mij is het zo als je de 15% gebruikt hebt, dan krijg je later (hoe langer je wacht, meer inkt)quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:00 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Vult ie ook aan tot boven de 15% als je nieuw bent?
Als je serieus gaat tekenen, gebruik dan ff de tooltjes uit de RAR! Dan wor het een stuk mooier!quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:54 schreef DennisQ het volgende:
Ga ook eens proberen mee te doen.
Heb ik al binnen, maar ik ga maar es beginnen met zwart en wit, die tooltjes vogel ik nog wel uit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je serieus gaat tekenen, gebruik dan ff de tooltjes uit de RAR! Dan wor het een stuk mooier!
die 15% is je startbudget. Dit vult langzaam steeds verder aan. en als je drawball.com open hebt staan, vult het sneller aan!quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:00 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Vult ie ook aan tot boven de 15% als je nieuw bent?
Zal em eens open laten staan tot vanavond , kijken wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo als je de 15% gebruikt hebt, dan krijg je later (hoe langer je wacht, meer inkt)
Net weer 40% gebruikt om het witte gedeelte van de F te herstellen.
Ze gebruiken een bepaald puntjes patroon. Heel irri eigenlijk.
Ook voor zwart en wit is de automatische-vierkant-tool erg handig!quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:09 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Heb ik al binnen, maar ik ga maar es beginnen met zwart en wit, die tooltjes vogel ik nog wel uit.
Die tool met die tekenknop (fok.exe) is vrij dodelijk als je em niet gefocust hebt kom ik net achterquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ook voor zwart en wit is de automatische-vierkant-tool erg handig!
geen idee, die gebruik ik niet zo!quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:11 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Die tool met die tekenknop (fok.exe) is vrij dodelijk als je em niet gefocust hebt kom ik net achter![]()
Is dit echt zo?? Heb dag en nacht de pc aan staan dus als ik drawball open laat staan komt t met de inkt helemaal goed..quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en als je drawball.com open hebt staan, vult het sneller aan!
Ik heb momenteel op 2 pc's op zowel IE als FF Drawball.com open staan! Geen idee of het helpt, maar het is het proberen waard, he!quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:40 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Is dit echt zo?? Heb dag en nacht de pc aan staan dus als ik drawball open laat staan komt t met de inkt helemaal goed..![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:57 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]Links bovenin de F, wie was dat?
Link?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:54 schreef Maisnon het volgende:
Zit ik op flabber te lezen, had ik pas door dat die groene F met wit eromheen van hun was. Dus ik die reacties checken, gaat het alleen maar over het Fok logo ruineren en de O in een U veranderen. Met andere woorden, flabber is dus de schuldige
Voor zover dit nog niet bekend was natuurlijk
Geen idee, niet van onsquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef DennisQ het volgende:
Gaaf ook die nl vlag die links van Fok opgebouwd wordt. Expansie plannen?
Geen idee! Volgens mij is dat niet van ons?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:00 schreef DennisQ het volgende:
Gaaf ook die nl vlag die links van Fok opgebouwd wordt. Expansie plannen?
Ja had het al gezien ja!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het VIP logo is nu echt leukZie al die mensjes die aan die letters hangen
jawel, probeer te sparen!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:13 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, wachten we niet tot 21:00 vanavond?
Even mijn antwoord op hun site:quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Flabber wil zo te lezen een staakt het vuren en ik zeg: oproken die vredespijp
Ik ben namelijk voor veel Nederlandse logo's en Flabber is Nederlands
quote:Ik ben voor een NL-samenwerking, niet mekaars logo onderkliederen, maar ernaast verder gaan, kijken hoe groot Nederland kan worden.
Kalken ze toch flabber in die nl vlag ernaast?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Flabber wil zo te lezen een staakt het vuren en ik zeg: oproken die vredespijp
Ik ben namelijk voor veel Nederlandse logo's en Flabber is Nederlands
hij wordt niet meteen bijgewerktquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:41 schreef droks het volgende:
Ik repareer ook wel eens wat als ik er toevallig op kom maar als ik dan uitzoom dan zie ik het oorspronkelijke weer? Hoe komt dit?
duurt ff, je hebt dan catch!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:41 schreef droks het volgende:
Ik repareer ook wel eens wat als ik er toevallig op kom maar als ik dan uitzoom dan zie ik het oorspronkelijke weer? Hoe komt dit?
Die had je snel gevonden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:57 schreef mcDavid het volgende:
wie was dat?
Dan kunnen tenminste tien man ongecoördineerd tegelijkertijd hetzelfde stukje herstellen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:13 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, wachten we niet tot 21:00 vanavond?
Niemand?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:08 schreef DennisQ het volgende:
Ben ff aan het experimenteren met die tooltjes, maar waarom wordt mijn browser afgesloten als ik op de D druk?
Ik heb ook al een paar keer gemerkt dat ik dubel werk aan het doen was. ZOnde van je inkt natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:02 schreef Dromer het volgende:
Dan kunnen tenminste tien man ongecoördineerd tegelijkertijd hetzelfde stukje herstellen.![]()
Here's a thought. Drawball is niet exclusief voor het Fok! forum..quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:25 schreef Maisnon het volgende:
Welke kenkerlijer heeft net mijn aap zitten verneuken? Ik bouwde hem expres in het oranje en in oranje kleuren, hele tijd mee bezig geweest.
Dankjewel hoor mongool
Dat snap ik, maar het was iemand met een color picker en een vierkant tool, die behoorlijk precies te werk gingquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:11 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Here's a thought. Drawball is niet exclusief voor het Fok! forum..Iedereen ter wereld kan het gedaan hebben m8..
Is dat met mijn vierkant-tool? Versie 4? Wel apart hoor, heeft verder niemand geloof ik. En is ook niet echt logisch want het programma bestuurd alleen de muis, het doet verder niks met je browser ofzo..quote:
Ik ging net even helpen.quote:Op zondag 10 september 2006 01:21 schreef Mister_Slide het volgende:
De punt van het uitroepteken kan ook wel wat wat verbeterd worden
Gefixtquote:Op zondag 10 september 2006 12:30 schreef dubidub het volgende:
Er ging bij mij iets gigantisch fout met de vierkant tool toen ik een ruit wilde tekenen tussen de F en de O. Ik wilde met een oranje ruit een stuk groen weghalen, maar hij tekende hem op een andere plaats, een stukje door de O. Ik heb geen inkt meer, er zit nog wat oranje in de O, kan iemand dit fixen?
Bedankt voor de tip, ik vroeg me dat al is eerder af, maar ben het vergeten te vragen!quote:Op zondag 10 september 2006 12:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Gefixt![]()
je kunt het tekenen trouwens stoppen door op X te drukken
Al die stipjesquote:Op zondag 10 september 2006 13:16 schreef Bierbroeder het volgende:
Wat een kut tool hebben ze gebruikt in de K
Bereid je maar voor op een Uquote:Op zondag 10 september 2006 13:56 schreef Nuna het volgende:
Wie kleurt de bovenkant van de O nu in? Dat is ja oranje, geen rood
misschien is het ook wel opgevallen dat er hier en daar "tz" stond..quote:Op zondag 10 september 2006 14:11 schreef Repeat het volgende:
leuk al die tweakers die er lol aan beleven het fok logo zo veel mogelijk te verneuken
quote:Op zondag 10 september 2006 14:09 schreef dubidub het volgende:
Omg, in het gerepareerde stuk van de O stond 'GoT logo verneuken is zielig' . Dus gaan ze ons logo maar verneuken. Goed bezig!
wtf is tzquote:Op zondag 10 september 2006 15:09 schreef ThE-FuNkY het volgende:
[..]
misschien is het ook wel opgevallen dat er hier en daar "tz" stond..
Ondertussen is dit tot halt geroepen, en hebben we besloten om een TZ logo naast dat van fok! te maken
Dus jullie krijgen links naast het fok! logo, een TZ.nl logoOp die manier kan er hopelijk een soort van samenwerking ontstaan, wij laten jullie logo met rust, en jullie het tz logo
Het zal wel een hoop inkt schelenquote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Ja, laten we nadat we elkaars logo's hebben lopen bekliederen ineens gaan samenwerken![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ik heb regelmatig het logo van GoT ook bijgewerkt (lees: gerepareerd). Nou, daar geef ik dus ook geen inkt meer aan hè. Stelletje debielen.
Oh, dat was een reactie op mijquote:Op zondag 10 september 2006 14:09 schreef dubidub het volgende:
Omg, in het gerepareerde stuk van de O stond 'GoT logo verneuken is zielig' . Dus gaan ze ons logo maar verneuken. Goed bezig!
Dan nog.. Beter verspillen we geen inkt aan dat logotje van hun. En áls je dat dan toch wilt doen, dan iig om het te vernachelen!quote:Op zondag 10 september 2006 16:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
Oh, dat was een reactie op mij. Ik had in de O (wel met rood hoor
) er neer gezet dat ik het zielig vond dat ze ons logo vernielden.
lekker leesbaar ook ja!quote:Op zondag 10 september 2006 16:23 schreef renwan het volgende:
Die gozers van themepark hebben nou ook hun eigen logo....![]()
http://www.drawball.com/6wuxwLc
Wat verder ingezoomd voor de mensen die het nog niet zien:
http://www.drawball.com/4jbk7dk
dat was mij idd ook al opgevallenquote:Op zondag 10 september 2006 16:32 schreef mcDavid het volgende:
Beter gaan we voortaan geen inkt meer verspillen aan het direct defenden... Het is handiger om ze eerst uit te laten spelen en de boel dan in 1x weer mooi te maken!
quote:Op zondag 10 september 2006 17:55 schreef IedeK. het volgende:
Volgensmij komt er een AWF-logo:
http://www.drawball.com/7bbdkuq
Aha:
http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=20122
Ziet er leuk uit die twee logo's bij elkaar
Het staat tussen de reeksen.quote:Op zondag 10 september 2006 19:52 schreef fiedel het volgende:
waarom is dit topic weggegooit?
Net samen met iemand anders er weer een F van gemaakt en nog een beetje de strepen rechts tussen de K en het uitroepteken weggewerkt.quote:Op zondag 10 september 2006 20:37 schreef Cyaa het volgende:
Er staat nu bijna RUK,
Omdat andere kanslozen ook niets te doen hebben?quote:Op zondag 10 september 2006 22:13 schreef Backhander het volgende:
waarom moet iedereen altijd fok verneuqen?
Ik doe mee!quote:Op zondag 10 september 2006 22:40 schreef zjosken het volgende:
boven in de O zit iemand weer te klotenIk kloot terug
![]()
Ik heb daar heel wat zwart weg zitten halen met de vierkanttool. Jammer dat ik niet meer inkt heb. Hoe mensen op 100% komen is mij een raadsel. Ik kijk 's morgens en 's avonds maar heb nooit meer dan 20 a 30 % inkt.quote:Op zondag 10 september 2006 22:40 schreef zjosken het volgende:
boven in de O zit iemand weer te klotenIk kloot terug
![]()
Hoe vaker je je inkt gevruikt, hoe sneller het bijvult.. Ik heb dagelijks al 70% wat ik kan gebruiken. Nog ff en ik zit ook op de 100% per dag!quote:Op zondag 10 september 2006 22:50 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb daar heel wat zwart weg zitten halen met de vierkanttool. Jammer dat ik niet meer inkt heb. Hoe mensen op 100% komen is mij een raadsel. Ik kijk 's morgens en 's avonds maar heb nooit meer dan 20 a 30 % inkt.
Het in de OP gepropageerde 'inkt sparen' is dus om meer dan één reden onhandig?quote:Op zondag 10 september 2006 23:02 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Hoe vaker je je inkt gevruikt, hoe sneller het bijvult.. Ik heb dagelijks al 70% wat ik kan gebruiken. Nog ff en ik zit ook op de 100% per dag!
Het vult sneller bij als je drawball.com open hebt staan! En als je 1 dagje niets gebruikt, sjeh dan heb je de dag daarop wat meer he!quote:Op zondag 10 september 2006 22:50 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb daar heel wat zwart weg zitten halen met de vierkanttool. Jammer dat ik niet meer inkt heb. Hoe mensen op 100% komen is mij een raadsel. Ik kijk 's morgens en 's avonds maar heb nooit meer dan 20 a 30 % inkt.
Maar het netto resutaat is dan toch hetzelfde? Verder zal ik drawball eens open laten staan, kijken of dat scheeltquote:Op zondag 10 september 2006 23:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het vult sneller bij als je drawball.com open hebt staan! En als je 1 dagje niets gebruikt, sjeh dan heb je de dag daarop wat meer he!
quote:Op maandag 11 september 2006 09:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb een stukje van de zwarte belijning van de K hersteld. Hm, misschien heb ik de balk wat te breed gemaakt...
We zagen het idd!quote:Op maandag 11 september 2006 10:04 schreef maartena het volgende:
Oorlog!!
Ik heb intussen een blauw vlak van de K zitten herstellen, met 25% inkt.
Morgen zit ik weer op een comp waar denk ik zo'n 80% inkt op me staat te wachten.
Ik help meequote:Op maandag 11 september 2006 10:04 schreef maartena het volgende:
Oorlog!!
Ik heb intussen een blauw vlak van de K zitten herstellen, met 25% inkt.
Morgen zit ik weer op een comp waar denk ik zo'n 80% inkt op me staat te wachten.
Als ze met z'n allen inkt hadden gespaard zou dat in de GoT HK staan... is er hier ook een GoTter met HK-toegang?quote:Op maandag 11 september 2006 10:11 schreef Blame het volgende:
De F is nu een soort G en vanmorgen was de K een T...
GOT?
quote:Op maandag 11 september 2006 10:53 schreef Foeske het volgende:
Ik had voor het eerst 100%!Wat kun je daar veel mee doen zeg. Heb alles aan oranje besteed, zodat de F en de K weer beter hun vorm terugkregen... Van veraf ziet het er alweer een stuk beter uit dan een half uur geleden
![]()
Ah dat was jij dusquote:Op maandag 11 september 2006 12:14 schreef DennisQ het volgende:
zooo die lelijke rode M in de F (onderste streepje)ff weg 17%
Zag het te laat, wel gewoon de tool gebruikt?quote:Op maandag 11 september 2006 12:14 schreef jna het volgende:
Sommige mensen krijgen het nog voor elkaar om de verkeerde kleur wit te gebruiken![]()
[..]
Ah dat was jij dus![]()
Wit schuif ik maar handmatig.. dan lukt het tenminste.quote:Op maandag 11 september 2006 12:15 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Zag het te laat, wel gewoon de tool gebruikt?![]()
*meldt!quote:Op maandag 11 september 13:57 schreef Thieske het volgende:
Wie was er net ook in het witte van de K bezig?
Yep.quote:Op maandag 11 september 2006 13:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*meldt!
jij zat ook dat rose KUT weg te halen?
quote:Op maandag 11 september 2006 14:38 schreef mcDavid het volgende:
Haha, wie hielp die spiraal weghalen?
De computers hier die we vanochtend gebruikten, staan nu op ongeveer 3%. Ik hoop dus dat ze morgen op een procent of 20 staan!,
,
!
nogal jah!quote:Op maandag 11 september 2006 15:13 schreef Cyaa het volgende:
Wat een irritant figuur daar in de F met dat roze
Als je verder inzoomt (rechtermuisknop) kun je veel nauwkeuriger werken bij het wegwerken van lijnen, kost je veel minder inkt.quote:Op maandag 11 september 2006 15:21 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb mijn 15% ook besteed aan het wegwerken van de roze lijntjes..
Welke is groter / even groot dan?quote:Op maandag 11 september 2006 15:32 schreef kruimel_20 het volgende:
geweldig![]()
Het Fok! logo is zo ongeveer het grootste logo op drawball... natuurlijk zijn er mensen jaloers
Ik bedoel dus niet de history van de topics, maar gewoon de drawball history. die 2 pijltjes linksboven de bal dusquote:Op maandag 11 september 2006 15:25 schreef DennisQ het volgende:
[..]
ff zegt ie, 14 topics a 300 posts= 4200 posts doorspitten, degene die screenshots gepost hebben weten die zelf wel te vinden, daar doe ik dan ook een beroep op.![]()
De history die er nog in zit is te weinig,er staat eerst niets en dan in een keer staat het logo er. Niet leuk voor een animatie dus. Maar goed, wel iets om rekening mee te houden bij een volgend project misschien.quote:Op maandag 11 september 2006 15:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet de history van de topics, maar gewoon de drawball history. die 2 pijltjes linksboven de bal dus
Ik wilde het net gaan makenquote:Op maandag 11 september 2006 16:01 schreef Sjippe het volgende:
er zit weer iemand de o te verpesten.
Dat is de plek voor de reeksen in GC.quote:Op maandag 11 september 2006 18:11 schreef Catbert het volgende:
Waarom is dit topic naar onder verplaatst?
Ik had nog 70% inkt.... en heb al dat gele weg gewerkt in de F. Tevens heb ik uit de F verwijderd wat leek op een drol ofzo uit het witte deel, en ik heb de "JAAP" uit de "JAAP STAM" (was dat Tong80?) verwijderd, en toen was mijn inkt op.....quote:Op maandag 11 september 2006 18:11 schreef Cyaa het volgende:
Er staat een mooi geel rondje op de F, en ik heb geen inkt meer.
Dat was ik. Nu is m'n inkt op.quote:Op maandag 11 september 2006 18:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Iemand is de O aan het repareren aan de onderkant maar er word direct weer oranje overheen gekladderd
Hij is veel te breed en je moet je ogen eens gaan fixen of de kleurentool gebruiken want die kleur blauw ziet er echt niet uitquote:Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef yosander het volgende:
Ik heb de hele punt van de '!' weer opnieuw gemaakt.
Nou, als je gewoon er 100% op inzoomt dan zie je gewoon blauw, en die kleurtool werkt bij mij niet want dan krijg ik alleen grijs.quote:Op maandag 11 september 2006 20:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hij is veel te breed en je moet je ogen eens gaan fixen of de kleurentool gebruiken want die kleur blauw ziet er echt niet uit
Als jij nu al gaat letten op de kleurenquote:Op maandag 11 september 2006 20:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hij is veel te breed en je moet je ogen eens gaan fixen of de kleurentool gebruiken want die kleur blauw ziet er echt niet uit
Hij is er nu weer behoorlijk goed aan toe in vergelijking met toen straks...quote:Op maandag 11 september 2006 21:38 schreef Backhander het volgende:
hijs op t moment wel heel erg verneuqt
Nadeel 3 van allemaal rond hetzelfde tijdstip prutsen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:12 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb wat inkt aan de K gespendeert, maar meeeen, wat is dat retetraag.
`9 % nog maar opgebouwdquote:Op maandag 11 september 2006 22:23 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nadeel 3 van allemaal rond hetzelfde tijdstip prutsen.
Ah. Jammer. De reden dat ik dit gevonden heb is dat ik 't topic een paar keer bovenaan zag staan en nieuwsgierig geworden ben.quote:Op maandag 11 september 2006 18:16 schreef Godlike02 het volgende:
Dat is de plek voor de reeksen in GC.
Dat is dit topic ook geworden.
Daarom lieten ze 'm wel eerst bovenaan staan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah. Jammer. De reden dat ik dit gevonden heb is dat ik 't topic een paar keer bovenaan zag staan en nieuwsgierig geworden ben.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:49 schreef Adfundum het volgende:
Zo, ik heb die GOT-henk maar eens een echt rond rechteroog gegeven. Dat zag er toch niet uit!
Linkeroog alleen de pupil, toen was de inkt op. Rest gaat weer naar Fok!
Heel klein in de zwarte rand "OOG BY FOK" geschreven.
Misschien wordt er dan over en weer minder vernield.
De boel daar opneuken kost ook inkt. En ik maak zelf wel uit hoe ik het besteedt. Doe vanaf het begin al mee aan het FOK-logo en heb er zat inkt aan gegeven.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]wat denk je nou zelf?
je reinste inktverspilling is dat!
volgens mij is het effectiever de boel op te neuken daar, dan verspillen ze hun inkt ten minste aan eigen logo!
Dat gele ding met stekeltjeshaar wat een smiley moet voorstellen is het logo van GOT.quote:
Laat ze maar lekke ruitrazen zou ik zeggen, het logo is weer aardig verneukt, maar als we vanavond ofm orgen avond met zn alleen tegelijk gaan repareren komt het wel weer goedquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Pff . 50% gebruikt voor het herstellen van de F en dan het witte gedeelte. Het is bijan niet te doen
ok doit bericht wou ik gister al platsen maar op de een of andere manier wou ie de pagina niet laden., en toen deej ik dat net en nu staat ie er dus.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:17 schreef gateway het volgende:
zo weer ff wat gefixt, ga straks wel verder (100% wel veel is om in 1 keer te verkleuren!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |