1. Waar is je voormalige sig?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
GMTA, ik ben er ook net.
Zeg het eens, Wick.
Scherp.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
1. Waar is je voormalige sig?Die was zo lief.
Omdat ik nauwelijks post momenteel. Zou een beetje raar zijn om dan wél elke dag klokslag 0:00 uur de stats proberen te posten.quote:2. Waarom post je geen stats meer?
Overbehaard is ook niet alles.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef Lamon het volgende:
Ehm, ik heb hier al eerder een foto geplaatst hoor. En ik heb een jaar lang een fotoboek gehad, dus laten we daar nou niet ineens gek over gaan doen.
Het ging om de degressie in hoofdhaar.
Maar niemand weet dus van de vorige foto blijkbaar, dus dat wordt niets..
Ik had al wel eerder een foto van Lamon gezien hier.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef tong80 het volgende:
Nooit gezien maar toch gebeurd.
Lamon lieve Lamon
heeft z'n foto
op Fok! gepleurt.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef tong80 het volgende:
Nooit gezien maar toch gebeurd.
Lamon lieve Lamon
heeft z'n foto
op Fok! gepleurt.
Elies.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
En nee, Arcee lijkt niét op Lamon
Ook niet op Tong trouwens.
Ok, dankquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Scherp.
Och, heb deze er even in gezet. Een mooie zin uit het prachtige nummer The Poetry Man van Stevie Ann.
Maar is tijdelijk, die andere hoort bijna net zo bij me als m'n sneeuwkat.
[..]
Omdat ik nauwelijks post momenteel. Zou een beetje raar zijn om dan wél elke dag klokslag 0:00 uur de stats proberen te posten.
Mwah...quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:13 schreef tong80 het volgende:
Femke ziet er ook mooi uit met kort haar.
Mooi meisje! Is zij degene die bij Solomon zong?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
Goeienacht Lamon, ik vind het nogal meevallen hoor, je kapsel. Weet ook niet waar jij die sluiper vandaan haalt, want ik zie hem niet. Wel leuk nou eens een portret van iemand te zien waar ik me een heeeeeeeeeeeeeeel andere voorstelling van had gemaakt.
Mijn dochter is ook naar de kapper geweest en heeft haar prachtige lange haar totaal laten kortwieken. Ik weet dat ik daar niet over mag zeuren, maar toch....
Dit....
[afbeelding]
is weg nou![]()
En nee, Arcee lijkt niét op Lamon
Ook niet op Tong trouwens.
Verder heb ik vanavond een vage film gezien over 6 vrouwen die gingen speleologen. Ik dacht dat dat al spannend genoeg was, werd het ineens een horrorfilm en zaten er allemaal vleesetende enge mannen in die grotten. Ben de titel al weer kwijt ook, maar het was iets met 'descent'
Alstublieft.quote:
Die heb ik ook gemist.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef Lamon het volgende:
Ehm, ik heb hier al eerder een foto geplaatst hoor. En ik heb een jaar lang een fotoboek gehad, dus laten we daar nou niet ineens gek over gaan doen.
Het ging om de degressie in hoofdhaar.
Maar niemand weet dus van de vorige foto blijkbaar, dus dat wordt niets..
Kun je dit nog in de OP plakken, Tong?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:08 schreef Arcee het volgende:
Een baken in onzekere tijden, een rots in de branding, het koren van het kaf.
Voor de geneugdelijke gedachtekronkels die men in het hoofd krijgt nadat de klok 01.00 uur heeft geslagen.
In het weekend moeten die gedachtes nog even wachten tot 02.00 uur.
© Lamon.
Bij shmoopy is de helft er van afquote:
Hmm...quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef Arcee het volgende:
Oh, over dat haar: Geneesmiddelen tegen haaruitval (en KUT10-Pro tegen rimpels
Yepquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi meisje! Is zij degene die bij Solomon zong?
Vrouwen.quote:
Als haaruitval je grootste probleem is, heb je niks te klagen, is mijn stelling.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Hmm...
Je relativerende openingspost geeft aan dat je minder problemen met versterven hebt dan ik heb.
Trek je broek op, bedek je poepekopquote:
Tong nu jou recente foto.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:13 schreef tong80 het volgende:
Femke ziet er ook mooi uit met kort haar. M'n beste vriendin zette ook de schaar erin. Vond het vreselijk. Maar het viel mee
Met een kale kop ben je maar zo de eigenaar van het grootste forum van Nederland.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Oh ja, wij vrouwen zitten er niet mee hoor, een beetje kaal![]()
Moet ik mezelf nog quoten ook...quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
Ben de titel al weer kwijt ook, maar het was iets met 'descent'
Kijk. Het is gewoon een teken van intelligentie. Of eh...quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met een kale kop ben je maar zo de eigenaar van het grootste forum van Nederland.![]()
Geweldige film.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Moet ik mezelf nog quoten ook...
Whehehe
Soms kan het zó simpel zijn allemaal....
Ik was ervan geschrokken trouwens, die film!
-edit- Verrek, lees net dat Saskia Mulder een van de hoofdrollen speelt.
Zoals ik al zei, ik was er van geschrokken!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geweldige film.
Beste en engste horror van het afgelopen jaar.
Vond ik wel een aardige film. Over de top, maar 't wel wat, al met al.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
Moet ik mezelf nog quoten ook...
Whehehe
Soms kan het zó simpel zijn allemaal....
Ik was ervan geschrokken trouwens, die film!
-edit- Verrek, lees net dat Saskia Mulder een van de hoofdrollen speelt.
Bah, wat viesquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Loads of gore. Als zij die ogen van die 'vent' met haar duimen uitdrukt, dat geluid.....
Deze al gezien, Lamon?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:24 schreef Lamon het volgende:
Geweldige film.
Wat was de laatste film die jij erg goed vond, Wick?quote:
Ja dat moet lekker rondspartelen geweest zijn!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vond ik wel een aardige film. Over de top, maar 't wel wat, al met al.
Vooral die scène tegen het eind in het rood bloed vond ik erg fraai gedaan.
Niks voor mij dus. Ik hou niet van moord en dooslag.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:24 schreef Lamon het volgende:
Geweldige film.
De laatste keer dat ik erg geschrokken ben was bij Caché.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
Ja dat moet lekker rondspartelen geweest zijn!!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sinds ik 'Carrie' voor het eerst zag, niet meer zo geschrokken ben van een moment in een film.
Dan moet je even Weather Man kijken, mocht je die nog niet gezien hebben.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:31 schreef svann het volgende:
[..]
Niks voor mij dus. Ik hou niet van moord en dooslag.
Geef mij maar wat subtielere (echte) emoties of iets weirds.
Liefs een combinatie daarvan.
Huh??quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik erg geschrokken ben was bij Caché.
Maar dan niet op een horror-manier.
Goeie vraagquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat was de laatste film die jij erg goed vond, Wick?
Deze al gezien? Erg subtiele film.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:31 schreef svann het volgende:
Niks voor mij dus. Ik hou niet van moord en dooslag.
Geef mij maar wat subtielere (echte) emoties of iets weirds.
Liefst een combinatie daarvan.
Doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:34 schreef ElizabethR het volgende:
Huh??
Plot Outline: A married couple are terrorized by a series of videotapes planted on their front porch
Ik ga morgen effe naar de videotheek denk ik!
Helemaal niet mijn soort film.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Goeie vraag![]()
Master and Commander, maar dat is twee jaar geleden of zo![]()
Snakes on a Plane heb ik al gezien. Leuke film wel, hoewel ik de 7.6 op de IMDb wel erg hoog vind.quote:Ik wil nog naar United 93, de tweede Pirates en naar Snakes on a planeOh en de nieuwe M. Night Shayamalan, als ik het goed schrijf. Titel even vergeten. Lady of the lake?
Jij?
Oh met Juliette Binochequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik erg geschrokken ben was bij Caché.
Maar dan niet op een horror-manier.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:40 schreef sig000 het volgende:
Zo snel kan ik al die films niet kijken.![]()
Hmmm, hoe kan dat nou... Die draait nog nietquote:
quote:
Dat was exáct wat ik toen dacht! Past goed bij de sfeer van de film, dat-ie zoiets nog moest gaan zeggen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Hmmm, hoe kan dat nou... Die draait nog niet![]()
Heb ergens gelezen dat ze scènes over hebben gedaan omdat Samuel Jackson MOEST roepen: "I'm TIRED of these motherfucking snakes on this motherfucking plane!!!!!"![]()
Dan kun je Short Cuts ook kijken. Daar werd duidelijk de inspiratie voor Magnolia vandaan gehaald.quote:
Al gezienquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan kun je Short Cuts ook kijken. Daar werd duidelijk de inspitatie van Magnolia vandaan gehaald.
Wat een slecht Engels, of is dat de grapquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:50 schreef svann het volgende:
Bedankt voor de tips.
Snakes on a plane een nieuwe flim... aha!
Ik vroeg me al af wat hier leuk aan was.
Nu jullie ook.
Dit is het origineel. Het was een paar jaar geleden cult.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een slecht Engels, of is dat de grap![]()
Kun jij niet gewoon topics gaan openen tong?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:23 schreef tong80 het volgende:
Ja ben ik met je eens. Wat een bagger hè Lamon ?
Neequote:Op zaterdag 9 september 2006 03:17 schreef Lamon het volgende:
Iedereen weg?
Ik ben eerlijk. Youp zuigt, Friends heb ik nog nooit een aflevering van gezien, dus kan ik niet beoordelen, maar het lijkt me niks, en TCC is werelds! Round Here ookquote:Mooi, dan kan ik zonder al teveel nare reacties (want laten we eerlijk zijn, mijn revelaties qua emotionele kunstuitingen zijn ergens tussen Youp en Friends nou niet echt positief ontvangen) zeggen dat "Round Here" van The Counting Crows om te huilen zo mooi is.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon topics gaan openen tong?![]()
Silver Leather Irish Cross Celtic Bracelet Wristbandquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:14 schreef svann het volgende:
En wat heb je gekocht gewonnen, ER?
Gewonnen klinkt beter. Net of je iets krijgt.
Daar moest een engelse dictionaire aan te pas komen, sig.quote:
Dat introduceert me nix als de konsequentie maar goed is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:25 schreef svann het volgende:
[..]
Daar moest een engelse dictionaire aan te pas komen, sig.
abrasive
Fraai woord maakte je ervan.
Die had ik al ver voordat ik begon te drinken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:53 schreef sig000 het volgende:
De neus verraadt een redelijk alcohol verbruik.![]()
De haarlijn is nog dik in orde overigens.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die had ik al ver voordat ik begon te drinken.
Hij draait al?!quote:Op maandag 11 september 2006 01:08 schreef Tijn het volgende:
Ha, ik heb vanmiddag Snakes On A Plane in de bioscoop gezien en het is een briljante film. Ik kan niet wachten tot 'ie op DVD is.
Valt nog mee.quote:Op maandag 11 september 2006 01:12 schreef broer het volgende:
Ik heb zonet uitgerekend dat mijn haargrens sinds de start van deze reeks zeer waarschijnlijk ongeveer 9-11 millimeter naar achteren is verschoven.
Jezus broer, hoe lang heb je hierop zitten broeden?quote:Op maandag 11 september 2006 01:12 schreef broer het volgende:
Ik heb zonet uitgerekend dat mijn haargrens sinds de start van deze reeks zeer waarschijnlijk ongeveer 9-11 millimeter naar achteren is verschoven.
Dat zeg je ook alleen maar omdat je Lamons foto hebt gezien.quote:Op maandag 11 september 2006 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Valt nog mee.
Aha. Ik dacht al, filmpremières ontgaan me hier nooit. Nog even geduld dan.quote:
Of je rijdt even op en neer naar België, zoals ikquote:
Ik wilde heel veronwaardigd gaan roepen, waar maak je je druk om, die haargrens is prima.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar IR, hoe staat het dan nu met jouw haargrens?
Nou, kijk maar, deze is zojuist (10 min geleden) met mijn telefoon (ja, ik ben hip) gemaakt:
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 september 2006 01:17 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je Lamons foto hebt gezien.
Ik hoop dat je dat niet alleen maar aan mij vraagt, want ik ben slecht op de hoogte. Hier werkt alles.quote:Op maandag 11 september 2006 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
Verder nog veel veranderd?
Het ligt er natuurlijk ook aan van waaruit je vertrekt.quote:Op maandag 11 september 2006 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
Oh en de top-500 is fantastisch![]()
Voor een film rijd ik niet helemaal naar België, Tijn.
Wat is jouw conclusie, Wick?quote:Op maandag 11 september 2006 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, ik ben wel even uit-genine/elevend![]()
Ik welquote:Op maandag 11 september 2006 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
Voor een film rijd ik niet helemaal naar België, Tijn.
Ik vroeg 't eigenlijk in het algemeen. Hier werkt ook allesquote:Op maandag 11 september 2006 01:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat niet alleen maar aan mij vraagt, want ik ben slecht op de hoogte. Hier werkt alles.
In het algemeen geloof ik helemaal niet in complotten. En na alles dat ik vanavond heb gezien, ben ik nog steeds sceptisch. Hoewel wat die explosievenexpert over WTC7 zei, natuurlijk wel heel frappant was.quote:
Tel de benzine, trein of helikopter erbij op en in feite ben je net zo duur uit. Maar je hebt natuurlijk wel een film gezien die hier nog moet komenquote:Op maandag 11 september 2006 01:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik welMetropolis in Antwerpen is echt een geniale bioscoop. En vandaag was het helemaal geweldig, want ze hadden een actie waarbij een kaartje slechts drie euro kost. En zo ver is het eigenlijk helemaal niet.
Dat was het al. Maar om het nou echt in de topictitel te verwerken zou te confronterend zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 01:27 schreef broer het volgende:
Het wordt tijd dat dit topic wordt omgedoopt in I.R.Baboons semi-haartijd.
Al die half-kale mensen hier...
quote:Op maandag 11 september 2006 01:27 schreef broer het volgende:
Het wordt tijd dat dit topic wordt omgedoopt in I.R.Baboons semi-haartijd.
Al die half-kale mensen hier...
quote:Op maandag 11 september 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
In het algemeen geloof ik helemaal niet in complotten. En na alles dat ik vanavond heb gezien, ben ik nog steeds sceptisch. Hoewel wat die explosievenexpert over WTC7 zei, natuurlijk wel heel frappant was.
Wat denk jij?
Vooral die eerste zin dus.quote:Op zondag 10 september 2006 23:37 schreef Arcee het volgende:
De conclusie van Zembla sluit goed aan bij mijn eigen gevoel: de regering heeft weinig gedaan om 9/11 te voorkomen.
Ik geloof zelf niet zo in die technische argumenten, met explosieven enzo.
't Gaat mij veel meer om het doofpotgevoel.
En handelen met voorkennis op de beurs. Die harde schijf... ai, vlak voor de aanslag een illegale transactie doen omdat je toch weet dat die schijf verpletterd gaat worden. Oeps.
Bovendien willen we geen one issue topic zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 01:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat was het al. Maar om het nou echt in de topictitel te verwerken zou te confronterend zijn.
Daar staan we inderdaad compleet boven.quote:Op maandag 11 september 2006 01:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bovendien willen we geen one issue topic zijn.
Oh, er is een apart topic voor. Jammer danquote:
Whehehe. Ik zag dat je ook had gepost in dat topic van dat meisje van begin twintig dat al over kraaienpootjes klaagdequote:Op maandag 11 september 2006 01:32 schreef Arcee het volgende:
Mensen, nogmaals: Geneesmiddelen tegen haaruitval (en KUT10-Pro tegen rimpels
Oh, hij is dus twéé keer overledenquote:Op maandag 11 september 2006 01:32 schreef broer het volgende:
Ik hoorde dat Paul McCartney in het WTC was tijdens de aanslagen en dat hij het niet heeft overleefd. Gelukkig hebben ze heel snel een andere man van een jaar of vijftig, zestig geleerd om te musiceren, componeren en zingen.
Op de hoes van de volgende plaat van The Beatles komen allemaal vage aanwijzingen te staan. Zodat iedereen weet wat er werkelijk is gebeurd.
Welnee. Die eerste keer geloofde je toch niet, hè?quote:Op maandag 11 september 2006 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, hij is dus twéé keer overleden![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 01:43 schreef broer het volgende:
[..]
Welnee. Die eerste keer geloofde je toch niet, hè?
quote:Op maandag 11 september 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In het algemeen geloof ik helemaal niet in complotten.
Toch vind ik dat wat kort door de bocht.quote:Op maandag 11 september 2006 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe. Ik zag dat je ook had gepost in dat topic van dat meisje van begin twintig dat al over kraaienpootjes klaagdeZe wilde naar niemand luisteren, ze wilde crèmepjes, botox, etc.
![]()
Tuurlijk. Maar niet als je begin twintig bent en het verval zich nog niet heeft ingezet. Dat komt heel pathetisch over.quote:Op maandag 11 september 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Toch vind ik dat wat kort door de bocht.
Okee, borstvergrotingen en botox da's uit doelloze nietszeggendheid geboren, ja.
Maar dat mensen last hebben van de confrontatie met hun stervelijkheid, die zich uiterlijk manifesteert, dat is echt zo gek niet.
Het verschil zit hem uiteraard in de nuances.
Ik geloof het wel.quote:Op maandag 11 september 2006 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar niet als je begin twintig bent en het verval zich nog niet heeft ingezet. Dat komt heel pathetisch over.
Wil je een linkje of geloof je 't wel?![]()
Ik klikte erop, macht der gewoonte, en toen bedacht ik me opeens dat ik geen geluid heb op mijn pcquote:Op maandag 11 september 2006 01:56 schreef broer het volgende:
Ik weet niet of er wel eens mensen op mp3-linkjes van mij klikken, en dat maakt me ook niet zo heel veel uit. Ik post gewoon Various met Hater. Zie maar wat je ermee doet.
R'n'B meets Elektropop?quote:Op maandag 11 september 2006 01:56 schreef broer het volgende:
Ik weet niet of er wel eens mensen op mp3-linkjes van mij klikken, en dat maakt me ook niet zo heel veel uit. Ik post gewoon Various met Hater. Zie maar wat je ermee doet.
Ik ga in de loop van deze week de hele cd hier posten. Be afraid!quote:Op maandag 11 september 2006 02:00 schreef Lamon het volgende:
R'n'B meets Elektropop?
Ik klik vaak op je links, maar dit is wel de minst aangename tot nu toe.
Mischien is de rest anders, maar in dit nummer is het wel heeeeeel erg aanwezig hoor.quote:Op maandag 11 september 2006 02:03 schreef broer het volgende:
Maar arrenbie?
Dan zal het komen omdat ik de rest eromheen hoor. Ik vind dat namelijk niet. Hoogstens een beetje in de beat. Maar daar houdt het wat mij betreft ook wel op. Ik zal binnenkort eens op zoek gaan naar andere muziek om te posten.quote:Op maandag 11 september 2006 02:08 schreef Lamon het volgende:
Mischien is de rest anders, maar in dit nummer is het wel heeeeeel erg aanwezig hoor.
Absoluut!quote:Op maandag 11 september 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Overigens was ik blij met je Counting Crows-opmerking van een paar nachten terug. Ik heb daardoor veel CC op Pinkpop gezien. (YouTube is God.) Die zanger is echt de meester van de briljante timing.
Ik vroeg me ook af van wie dat nou een kloon was.quote:Op maandag 11 september 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
Is dat een shoutout naar dit topic, of gewoon toeval, vraag ik me dan af.
En Have You seen me lately en Anna Begins eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 11 september 2006 02:23 schreef broer het volgende:
Colorblind en I wish I was a girl ken ik niet. Ik zou er nog graag Goodnight Elisabeth en A Long December aan toevoegen. Dan is het lijstje wel aardig compleet.
Dat komt omdat ze echt heel veel kutnummers gemaakt hebben denk ik.quote:Op maandag 11 september 2006 02:33 schreef broer het volgende:
Ik kan CC maar eens in de zoveel tijd horen. Een paar nummers lang, en dan gaat het me storen. Weet niet waarom. Dus ik ga geen cd's downloaden. Ik hou het bij af en toe heel blij zijn met YouTube-opnames.
Waarom zou je dat willen posten? Ik ben echt benieuwd.quote:Op maandag 11 september 2006 02:48 schreef Otmed het volgende:
Zo. Vis?
Ruim.quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:55 schreef Q. het volgende:
Als je ziek bent, ben je dan ook een semi-bikkel?
mits teelbal kankerquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:55 schreef Q. het volgende:
Als je ziek bent, ben je dan ook een semi-bikkel?
Heb je daar ervaring mee?quote:Op dinsdag 12 september 2006 04:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
gelukkig niet, mijn zaadfabriekjes werken nog perfect![]()
Ah.... je gaat regelmatig naar de spermabank.quote:Op dinsdag 12 september 2006 04:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
Bij de laatste test zijn geen onvolkomenheden gevonden
al is het een ietwat beledigende term, zo zou je het kunnen noemen jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 04:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah.... je gaat regelmatig naar de spermabank.![]()
Nieuwe Policy en nu ga ik pitten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 04:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
al is het een ietwat beledigende term, zo zou je het kunnen noemen ja
goeie policyquote:Op dinsdag 12 september 2006 04:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nieuwe Policy en nu ga ik pitten.![]()
ik ook, kan ik nu tenminste in alle rust men bedje opzoekenquote:Op dinsdag 12 september 2006 04:34 schreef Lamon het volgende:
Wat is het weer laat.
Ik ben in ieder geval blij dat die vogels niet meer zo vroeg beginnen met fluiten.
Ik waardeer iedere post die je hier plaatst, I.R.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wow. Ik heb S-B doordeweeks gehaald. Dat wordt vast zeldzaam het komende semester, daar ik op di en wo om 9 uur op college moet zijn en op do en vr om half 9 moet werken. Maar goed, dan waarderen jullie het vast veel meer..
Een weddenschapje anders?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ach, hoewel ik waarschijnlijk gezonder leef dan jij zou het met niet verbazen als ik binnen een paar jaar opeens dood neerval, dus dan kan je nu maar beter alvast oefenen met de topiclijn uitzetten.
Ik heb niet zo veel met schilderijen.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:16 schreef broer het volgende:
Waren we hier eigenlijk al blij geweest dat de Madonna van Munch een paar weken terug veilig is wedergekeerd?
[afbeelding]
Beatrix of Amalia?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:22 schreef Lamon het volgende:
maar de koningin moet wel aanwezig zijn
Het achtergrondverhaal is dat ik het een mooi schilderij vind het een mooi schilderij is. Het is in augustus 2004 gestolen op klaarlichte dag, en een week of twee geleden is het (volgens mij ongehavend) teruggevonden.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:24 schreef Lamon het volgende:
Ik heb niet zo veel met schilderijen.
Je moet het achtergrondverhaal er even bij zetten, vrees ik.
Wie had het gestolen, en wat wilden die perverselingen ermee doen dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:27 schreef broer het volgende:
[..]
Het achtergrondverhaal is dat ik het een mooi schilderij vind het een mooi schilderij is. Het is in augustus 2004 gestolen op klaarlichte dag, en een week of twee geleden is het (volgens mij ongehavend) teruggevonden.
Reden voor een driewerf hoera, toch?
Aan de muur hangen?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wie had het gestolen, en wat wilden die perverselingen ermee doen dan?
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:30 schreef Lamon het volgende:
Wie had het gestolen, en wat wilden die perverselingen ermee doen dan?
Het was in ieder geval origineel.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:34 schreef broer het volgende:
[..]
Daar moest ik anders erg om lachen.
Wreedheid met katten is toch FOK!'s nieuwe insteek, had ik een maandje terug begrepen?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:42 schreef broer het volgende:
Nu ga ik dus googlen en dan kom ik waarschijnlijk bij een experiment dat bijzonder zielig is voor katten. Dat kan nooit de bedoeling zijn van semi-bikkeltijd.
Vind ik.
Ja, maar als je normaal gesproken de rest van Fok! uit alle macht hier weert, waarom zou je dat nu dan niet doen?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:44 schreef Lamon het volgende:
Wreedheid met katten is toch FOK!'s nieuwe insteek, had ik een maandje terug begrepen?
Ho ho, ik ben nog steeds voor meer aanwas, we doen hier veel te decadent.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef broer het volgende:
Ja, maar als je normaal gesproken de rest van Fok! uit alle macht hier weert, waarom zou je dat nu dan niet doen?
Ik heb net mijn Charlene topic weer een schop gegeven.quote:Op woensdag 13 september 2006 05:13 schreef tong80 het volgende:
*Burp*
Het topic gaat er echt op vooruit.
Mais tongue-quatre-vingt!! Je suis vivant!!quote:
Welnee, tong. Mensen vergeten hoe de reeks in elkaar zat. Vroeger (jaja) deden we ongeveer een maand over een topic. Soms werd er een week niet gepost, en soms waren er dagen met hooguit 2 of 3 posts per dag. Dat er in de eerste helft van dit jaar zo schandalig veel werd gepost hier is een feit, maar daar hoeven we absoluut niet uit te concluderen dat het ook zo hoort. Dus welnee, S-B loopt helemaal niet dood, het pakt alleen de oude draad weer op.quote:
*Neuriet de tune van 'Wie van de Drie'quote:
Dit topic krijgt een mooie wending.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:43 schreef svann het volgende:
Wat zie ik? Drempelvrees, tong?
To boldly go where nobody has ever gone before enzo.
Of overweeg je een reincarnatie a la Q.?
Ja, en ja/nee.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:38 schreef broer het volgende:
Is tong al over de 200.000 trouwens?
En interesseert dat iemand?
Heel goed.quote:
Eigenlijk interesseert me dat niks.quote:En ja, Tong is er alweer ruimschoots overheen: Mijn 200.000ste post........
Jullie zijn inderdaad allebei echte oldbies. Jeetje, wat voel ik me dan nieuw, zeg.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:41 schreef Lamon het volgende:
Ja, en ja/nee.
Ik vind het wel leuk voor Tong, maar als het een andere user was geweest had het me geen reet geinteresseerd.
Tong en ik zijn trouwens ongeveer uit dezelfde tijd. Wat hou ik me dan in, blijkbaar.
Ik check je profiel even...quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:43 schreef broer het volgende:
Jullie zijn inderdaad allebei echte oldbies. Jeetje, wat voel ik me dan nieuw, zeg.
Dat doe ik pas sinds ik mag slowchatten in semi-bikkeltijd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:45 schreef Lamon het volgende:
Jij post trouwens ook meer dan ik doe.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Dat doe ik pas sinds ik mag slowchatten in semi-bikkeltijd.
Maar ik heb dan geloof ik weer de meeste semi-bikkel posts op mijn naam volgens een statistiekje van Arcee van een paar maanden terug. Het is allemaal heel paradoxaal.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:46 schreef broer het volgende:
Dat doe ik pas sinds ik mag slowchatten in semi-bikkeltijd.
Edit: sinds ik vind dat ik mag slowchatten in semi-bikkeltijd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Check de OP van Lamon nog even. Oh nee, dat was een andere.
Ik vind het ook wel leuk van Tong. Hele prestatie ook, red ik nooit van mijn leven!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, en ja/nee.
Ik vind het wel leuk voor Tong, maar als het een andere user was geweest had het me geen reet geinteresseerd.![]()
Ik ben nog van net iets eerder, en ik heb de 15000 nog maar net gehaald, sta niet eens in de top500quote:Tong en ik zijn trouwens ongeveer uit dezelfde tijd. Wat hou ik me dan in, blijkbaar.
Het draait allemaal om inhoud, Lamon.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:48 schreef Lamon het volgende:
Maar ik heb dan geloof ik weer de meeste semi-bikkel posts op mijn naam volgens een statistiekje van Arcee van een paar maanden terug. Het is allemaal heel paradoxaal.
En ik zeg helemaal niksquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk van Tong. Hele prestatie ook, red ik nooit van mijn leven!!
[..]
Ik ben nog van net iets eerder, en ik heb de 15000 nog maar net gehaald, sta niet eens in de top500
Bier. Tof.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:50 schreef broer het volgende:
[..]
Het draait allemaal om inhoud, Lamon.
En op dit moment heb ik meer dan voldoende inhoud, kan ik je melden.
Ik ben er ook bijna uit. Ik geef het nog een maand.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:50 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben nog van net iets eerder, en ik heb de 15000 nog maar net gehaald, sta niet eens in de top500
Die je bij eBay hebt gewonnen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:51 schreef ElizabethR het volgende:
Goeienavond trouwens Lamon, broer en WA!!!
Ik heb heel de middag met mijn nieuwe camera gespeeld
Hij was eindelijk aangekomen!!!!
Zonder smileys én zonder PI geloof ik je niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Bier. Tof.
Hoe ben je er ooit ingekomen Lamon?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben er ook bijna uit. Ik geef het nog een maand.
Dan moet je in [COS] zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet van de slowchat. Ik ben van de fastchat.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Nou ja, gewonnen... Je moet er toch altijd nog voor betalen hé!quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die je bij eBay hebt gewonnen?![]()
Yello!quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:51 schreef ElizabethR het volgende:
Goeienavond trouwens, broer
Bier! Tof!quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Zonder smileys én zonder PI geloof ik je niet.
Natuurlijk gaat het om inhoud. In beide gevallen (de letterlijke banale maar oh, zo belangrijke versie en de meer schrijfstijl georienteerde versie), als 1 van de twee hier niet aanwezig zou zijn, kan ik je verzekeren dat ik dit forum nooit meer op zou zoeken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:50 schreef broer het volgende:
En op dit moment heb ik meer dan voldoende inhoud, kan ik je melden.
Daar ben ik dus al. Niet in mijn postgeschiedenis kijken, hèquote:
Sorry, dan had ik je post laatst niet goed gelezenquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Nou ja, gewonnen... Je moet er toch altijd nog voor betalen hé!
O, pardon. Ik wist niet dat dat niet mocht.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Daar ben ik dus al. Niet in mijn postgeschiedenis kijken, hè![]()
800 ennogwat posts maar? Ik zie er genoeg nieuwe users er voor aan om dat aantal in een week tijd eruit te kotsen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
Lamon, dat gaat je vast niet lukken hoor, als ik zo zie wat de laagste postscore is in die top 500. Of je moet NU een maand op vakantie gaan
Met bier gevulde filosofische of kunstzinnige bijdragen. Dat moet het dus zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:58 schreef Lamon het volgende:
Natuurlijk gaat het om inhoud. In beide gevallen (de letterlijke banale maar oh, zo belangrijke versie en de meer schrijfstijl georienteerde versie), als 1 van de twee hier niet aanwezig zou zijn, kan ik je verzekeren dat ik dit forum nooit meer op zou zoeken.
Je doet maarquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:00 schreef broer het volgende:
[..]
O, pardon. Ik wist niet dat dat niet mocht.
Het "Raad hier wie de volgende post post" spelletje, heeft me denk ik de das om gedaan in mijn prille begin.quote:
Dan neem ik aan dat het nu eens niet bij 1 post blijft.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Alweer een post in S-B. Maar morgen kan ik wél lekker uitslapen.
Juist wel!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:05 schreef Lamon het volgende:
Dan neem ik aan dat het nu eens niet bij 1 post blijft.
Nou, ik twijfel nog. Ik heb de hele week niet genoeg geslapen en word dus al moeier. Maar goed, ik geef wel om jullie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat het nu eens niet bij 1 post blijft.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry, dan had ik je post laatst niet goed gelezenMaar de camera bevalt?
Je houdt van ons. Zeg het gerust.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, ik twijfel nog. Ik heb de hele week niet genoeg geslapen en word dus al moeier. Maar goed, ik geef wel om jullie.
Och, het valt me allang mee dat je als toegegeven belever van de volledige studentijdervaring uberhaupt nog de moeite doet. Dat tekent al behoorlijk voor je.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, ik twijfel nog. Ik heb de hele week niet genoeg geslapen en word dus al moeier. Maar goed, ik geef wel om jullie.
Ik moet zeggen dat het niet helemaal oprecht klinktquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat valt niet onder stalken. Dat zou 't pas zijn als je in elk topic opduikt waar ik post. Maar laat ik je niet op ideeën brengenquote:
Dat ziet er mooi uit, zeg!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik moet nog veel leren, en veel oefenen, maar de resolutie is om te beginnen al helemaal geweldig. Heb vandaag wat standaardplaatjes geschoten, en ben helemaal door het dolle van het resultaat!!
hondje
blommeke
Lekker duidelijk lang niet langs geweest; wat voor camera heb je binnengehaald?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik moet nog veel leren, en veel oefenen, maar de resolutie is om te beginnen al helemaal geweldig. Heb vandaag wat standaardplaatjes geschoten, en ben helemaal door het dolle van het resultaat!!
hondje
blommeke
Had ik trouwens al verteld dat mijn man deze week is begonnen aan zijn studie op de Uni van Galway?? Nee? Nou, dat is ie dus. Hij gaat de volle vier jaar studeren. Science, en dan met name earth & ocean sciences en Experimental Physics. En Martin Sheen zit bij hem in de klasquote:
Ja. Ik geef het toe. Dat jullie na bijna 5 jaar nog steeds posten in een naar mij (nou ja, in een naar mijn alter-ego) genoemde reeks vervult me met mededogen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:09 schreef broer het volgende:
[..]
Je houdt van ons. Zeg het gerust.
Ja, ik heb vanavond weer genoeg Moeilijke Gesprekken gehad, maar hier kan ik heerlijk alles van me af laten vallen. En ik hoop dat ik morgen geen kater heb.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Och, het valt me allang mee dat je als toegegeven belever van de volledige studentijdervaring uberhaupt nog de moeite doet. Dat tekent al behoorlijk voor je.
Martin Sheenquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Had ik trouwens al verteld dat mijn man deze week is begonnen aan zijn studie op de Uni van Galway?? Nee? Nou, dat is ie dus. Hij gaat de volle vier jaar studeren. Science, en dan met name earth & ocean sciences en Experimental Physics. En Martin Sheen zit bij hem in de klas
Heeeeeey Troma!! Hallo!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:12 schreef troma78 het volgende:
[..]
Lekker duidelijk lang niet langs geweest; wat voor camera heb je binnengehaald?
Je zette het in hoofdletters, maar je bedoelde natuurlijk aanhalingstekens, toch?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Moeilijke Gesprekken
Pffffffffffffffffffffffff!!!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
accesoires. ...........assecoires
Had ook gekund. Dat soort gesprekken zijn voor anderen altijd moeilijker dan voor mij. Maar goed, ik had het ook Moeilijk, want ik moest vanavond met potentiële nieuwe leden gaan praten die kwamen kijken. En daar heb ik normaal gesproken echt een hekel aan, maar deze waren wel leuk. Maar goed, het waren twee meisjes die klassieke talen deden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je zette het in hoofdletters, maar je bedoelde natuurlijk aanhalingstekens, toch?
Probeersels, toch. Straks komt 't echte werkquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ik vind ze zelf ook niet heel erg slecht, hoewel erg cliché
En dan die rommel over BB lezen? Ik kijk wel uit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
Dat valt niet onder stalken. Dat zou 't pas zijn als je in elk topic opduikt waar ik post. Maar laat ik je niet op ideeën brengen![]()
Bwoew! Wat ben je romantisch vandaag!!quote:
Baan; Werk voor een bedrijf dat onder andere Canon op eBay verkooptquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoe is het met je baan en kind en vrouw??
Heel verstandigquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
En dan die rommel over BB lezen? Ik kijk wel uit.
Heb ik toch al eens gedaanquote:Jij stalkt mij maar.
Weltrusten, schater niet te hard, anders val je in het ravijn naast je bed!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik val trouwens bijna in slaap, dus ik ga echt heerlijk in bed ligggen nu.
Welterusen, lieve mensen.
Dat is iets waar ik moeite mee zou hebben. Je wil gewoon je studie goed afronden, en iedere dag plukken met pure gezelligheid, en dan willen ze ineens dat je je sociaal correct gedraagt, zelfs bij hopeloze gevallen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Had ook gekund. Dat soort gesprekken zijn voor anderen altijd moeilijker dan voor mij. Maar goed, ik had het ook Moeilijk, want ik moest vanavond met potentiële nieuwe leden gaan praten die kwamen kijken. En daar heb ik normaal gesproken echt een hekel aan, maar deze waren wel leuk. Maar goed, het waren twee meisjes die klassieke talen deden.
Ja, het is niet altijd feest, maar vandaag ben ik in een bijzondere stalk-mij-maar-bui.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:22 schreef ElizabethR het volgende:
Bwoew! Wat ben je romantisch vandaag!!
De tering! Toch wel een Iers bedrijf?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:23 schreef troma78 het volgende:
[..]
Baan; Werk voor een bedrijf dat onder andere Canon op eBay verkoopt.
Pools?quote:Kind heeft geen paspoort (waarschijnlijk binnenkort een pools paspoort)
HOE!!!!quote:en vrouw heb eindelijk ten huwelijk gevraagt;
Dat kan, over een uurtje of zoquote:en nu wil ze dat ik naar bed ga![]()
Koop een camera van je bedrijf! Nikonquote:Foto's zal ik morgen goed bekijken; en vergelijken met mijn nieuwe cameraatje (zo'n klik-klak camera; Nikon L101).
Heb je helemaal gelijk inquote:Hopelijk heb ik de komende tijd wat vaker tijd om te bikkelen, aangezien ik Fok! overdag niet zo gezellig vind.
Wij zijn net terug, huis verkocht, tiet geld meegenomen naar Ierland, en nu lekker aan het uitgevenquote:Overigens ga ik de 23ste weer eens naar NL![]()
Jij ook? Of bedoel je net Als ElisabethR?quote:
Echt waar? Dat weet ik dan niet meer.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
Heb ik toch al eens gedaan![]()
Toen je helemaal in je allenige zielige uppie in een SC zat opgesloten![]()
Net als Elizabethquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:29 schreef troma78 het volgende:
[..]
Jij ook? Of bedoel je net Als ElisabethR?
Ach, ik vind je altijd wel lief hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ga erop vooruit, vind je niet?
Het klinkt heel assertief. En assertiviteit wordt vaak als progressie erkend, voor mensen die het eerder misten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:28 schreef broer het volgende:
Ja, het is niet altijd feest, maar vandaag ben ik in een bijzondere stalk-mij-maar-bui.
Ik ga erop vooruit, vind je niet?
Bier. Niet zo tofquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:29 schreef broer het volgende:
[..]
Echt waar? Dat weet ik dan niet meer.
Durf niet. Het zit daar vol met intellectuelenquote:Doe nog eens!
quote:
Amerikaans bedrijf uiteraard, maar met een vestiging in Shannon.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:28 schreef ElizabethR het volgende:
knip
Wij zijn net terug, huis verkocht, tiet geld meegenomen naar Ierland, en nu lekker aan het uitgeven
Nee, hoor. Dat valt behoorlijk tegen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:32 schreef Lamon het volgende:
Maar assertief, dat was je toch al
Ik maak er nog een open.quote:
Ja, klopt. Daarom mag ik er ook meeposten...quote:Durf niet. Het zit daar vol met intellectuelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |