Trek je broek op, bedek je poepekopquote:
Tong nu jou recente foto.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:13 schreef tong80 het volgende:
Femke ziet er ook mooi uit met kort haar. M'n beste vriendin zette ook de schaar erin. Vond het vreselijk. Maar het viel mee
Met een kale kop ben je maar zo de eigenaar van het grootste forum van Nederland.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Oh ja, wij vrouwen zitten er niet mee hoor, een beetje kaal![]()
Moet ik mezelf nog quoten ook...quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
Ben de titel al weer kwijt ook, maar het was iets met 'descent'
Kijk. Het is gewoon een teken van intelligentie. Of eh...quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met een kale kop ben je maar zo de eigenaar van het grootste forum van Nederland.![]()
Geweldige film.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Moet ik mezelf nog quoten ook...
Whehehe
Soms kan het zó simpel zijn allemaal....
Ik was ervan geschrokken trouwens, die film!
-edit- Verrek, lees net dat Saskia Mulder een van de hoofdrollen speelt.
Zoals ik al zei, ik was er van geschrokken!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geweldige film.
Beste en engste horror van het afgelopen jaar.
Vond ik wel een aardige film. Over de top, maar 't wel wat, al met al.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
Moet ik mezelf nog quoten ook...
Whehehe
Soms kan het zó simpel zijn allemaal....
Ik was ervan geschrokken trouwens, die film!
-edit- Verrek, lees net dat Saskia Mulder een van de hoofdrollen speelt.
Bah, wat viesquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Loads of gore. Als zij die ogen van die 'vent' met haar duimen uitdrukt, dat geluid.....
Deze al gezien, Lamon?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:24 schreef Lamon het volgende:
Geweldige film.
Wat was de laatste film die jij erg goed vond, Wick?quote:
Ja dat moet lekker rondspartelen geweest zijn!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vond ik wel een aardige film. Over de top, maar 't wel wat, al met al.
Vooral die scène tegen het eind in het rood bloed vond ik erg fraai gedaan.
Niks voor mij dus. Ik hou niet van moord en dooslag.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:24 schreef Lamon het volgende:
Geweldige film.
De laatste keer dat ik erg geschrokken ben was bij Caché.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
Ja dat moet lekker rondspartelen geweest zijn!!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sinds ik 'Carrie' voor het eerst zag, niet meer zo geschrokken ben van een moment in een film.
Dan moet je even Weather Man kijken, mocht je die nog niet gezien hebben.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:31 schreef svann het volgende:
[..]
Niks voor mij dus. Ik hou niet van moord en dooslag.
Geef mij maar wat subtielere (echte) emoties of iets weirds.
Liefs een combinatie daarvan.
Huh??quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik erg geschrokken ben was bij Caché.
Maar dan niet op een horror-manier.
Goeie vraagquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat was de laatste film die jij erg goed vond, Wick?
Deze al gezien? Erg subtiele film.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:31 schreef svann het volgende:
Niks voor mij dus. Ik hou niet van moord en dooslag.
Geef mij maar wat subtielere (echte) emoties of iets weirds.
Liefst een combinatie daarvan.
Doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:34 schreef ElizabethR het volgende:
Huh??
Plot Outline: A married couple are terrorized by a series of videotapes planted on their front porch
Ik ga morgen effe naar de videotheek denk ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |