Helemaal niet mijn soort film.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Goeie vraag![]()
Master and Commander, maar dat is twee jaar geleden of zo![]()
Snakes on a Plane heb ik al gezien. Leuke film wel, hoewel ik de 7.6 op de IMDb wel erg hoog vind.quote:Ik wil nog naar United 93, de tweede Pirates en naar Snakes on a planeOh en de nieuwe M. Night Shayamalan, als ik het goed schrijf. Titel even vergeten. Lady of the lake?
Jij?
Oh met Juliette Binochequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik erg geschrokken ben was bij Caché.
Maar dan niet op een horror-manier.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:40 schreef sig000 het volgende:
Zo snel kan ik al die films niet kijken.![]()
Hmmm, hoe kan dat nou... Die draait nog nietquote:
quote:
Dat was exáct wat ik toen dacht! Past goed bij de sfeer van de film, dat-ie zoiets nog moest gaan zeggen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Hmmm, hoe kan dat nou... Die draait nog niet![]()
Heb ergens gelezen dat ze scènes over hebben gedaan omdat Samuel Jackson MOEST roepen: "I'm TIRED of these motherfucking snakes on this motherfucking plane!!!!!"![]()
Dan kun je Short Cuts ook kijken. Daar werd duidelijk de inspiratie voor Magnolia vandaan gehaald.quote:
Al gezienquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan kun je Short Cuts ook kijken. Daar werd duidelijk de inspitatie van Magnolia vandaan gehaald.
Wat een slecht Engels, of is dat de grapquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:50 schreef svann het volgende:
Bedankt voor de tips.
Snakes on a plane een nieuwe flim... aha!
Ik vroeg me al af wat hier leuk aan was.
Nu jullie ook.
Dit is het origineel. Het was een paar jaar geleden cult.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een slecht Engels, of is dat de grap![]()
Kun jij niet gewoon topics gaan openen tong?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:23 schreef tong80 het volgende:
Ja ben ik met je eens. Wat een bagger hè Lamon ?
Neequote:Op zaterdag 9 september 2006 03:17 schreef Lamon het volgende:
Iedereen weg?
Ik ben eerlijk. Youp zuigt, Friends heb ik nog nooit een aflevering van gezien, dus kan ik niet beoordelen, maar het lijkt me niks, en TCC is werelds! Round Here ookquote:Mooi, dan kan ik zonder al teveel nare reacties (want laten we eerlijk zijn, mijn revelaties qua emotionele kunstuitingen zijn ergens tussen Youp en Friends nou niet echt positief ontvangen) zeggen dat "Round Here" van The Counting Crows om te huilen zo mooi is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |