Het is gaan Patrica de Mirlo maar Patricia de Marto en geen Jeff maar Jef met 1 fquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:33 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Info
Goede tijden, slechte tijden (GTST) is de oudste en langstlopende Nederlandse soapserie, die uitgezonden wordt door de commerciële zender RTL4 en geproduceerd wordt door Endemol. Er zijn inmiddels al meer dan 3000 afleveringen uitgezonden.
[afbeelding]
Vaste cast
Jette van der Meij (Laura Selmhorst) (original cast member)
Wilbert Gieske (Robert Alberts) (original cast member)
Bartho Braat (Jef Alberts) (1991-)
Caroline de Bruijn (Janine Elschot) (1992-)
Charlotte Besijn (Barbara Fischer) (1999-)
Lieke van Lexmond (Charlie Fischer) (#2) (2002; 2003-)
Koert-Jan de Bruijn (Dennis Tuinman) (2002-)
Joris Putman (Morris Fischer) (#3) (2004-)
Inge Schrama (Sjors Langeveld) (#2) (2003-)
Christophe Haddad (Nick Sanders) (2003-)
Chris Comvalius (Dorothea Grantsaan) (2004-)
Everon Jackson Hooi (Bing Mauricius) (2005-)
Marly van der Velden (Nina Sanders) (#2) (2005-)
Mark van Eeuwen (Jack van Houten) (#2) (2005-)
Rixt Leddy (Dian Alberts) (#3) (2005-)
Carolien Spoor (Florien Fischer) (2005-)
Jeffrey Hamilton (Fos Fischer) (2005-)
Sabine Koning (Anita Dendermonde) (1992-2003; 2004; 2006-)
Ruud Feltkamp (Noud Mulder) (2006-)
Elly de Graaf (Rosa Gonzalez) (2000-)
[afbeelding]
Voor meer info
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/home/
Wie heeft Ludo vermoord de vermoedelijke daders op een rij
Studt
Nick SandersWas in gesprek met Ludo toen de kogels werden verwisselt
Nina Sanders
Vito
Dennis Tuinman : Lag in Coma
Morris Fischer
Sjors Langeveld
Bing Maurisius
Robert Alberts
Laura Selmhorst
Dian Alberts
Charlie Sanders
Donald Dood
Patrica de Mirlo
Anita dendemonde
Florien ( op vakantie) Was op vakantie
Fos (op vakantie) ---- Was Op vakantie
Jack Van Houten
Jeff Alberts
Dorothea Grantsaan
Barbara
Janine Elschot
Rosa (op vakantie) Was op vakantie
[afbeelding]
die hééft het ook gedaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:29 schreef fresta het volgende:
issabella kan het toch ook hebben gedaan.
Jef wil ik wel veranderenquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:13 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
Het is gaan Patrica de Mirlo maar Patricia de Marto en geen Jeff maar Jef met 1 f![]()
omdat die lijst natuurlijk nergens op slaatquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:11 schreef fresta het volgende:
waarom staat die er dan niet bij? of kijk ik niet goed![]()
Ooh nee we voegen even lekker allemaal oud personages die al lang de serie uit zijn toe.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat die lijst natuurlijk nergens op slaat
hij werkt niet bij mijquote:
Bij mij ook niet.quote:
En met die gasten in die auto.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:12 schreef Canisfire het volgende:
Vaag filmpje Dian die jef neerschiet en Barto die niet zonder gtst kan![]()
Mevrouw wie ? ooh je bedoelt die oma.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:19 schreef Frey het volgende:
En mevrouw de Vries uit 't zonnetje in huis die Jef uiteindelijk overhoop knalt![]()
Hmm, met die schrijvers weet je het maar nooit. Het zou zomaar kunnen en dat dat moordspel een grote afleidingsmanouvre was.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
knip lijst
Lijst een beetje logischer gemaakt.
Ik geef toe dat degene die niet ter plekke waren het eventueel wel gedaan zouden kunnen hebben, maar volgens mij willen de schrijvers daar niet naar toe.
Donald is 1 dag eerder dan Ludo dood gegaan hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Studt![]()
Nick SandersWas in gesprek met Ludo toen de kogels werden verwisselt
Nina Sanders Was niet ter plekke
Vito Zou z'n lichaam niet onopgemerkt kunnen verplaatsen dus ook niet aanwezig
Dennis Tuinman : Lag in Coma
Morris Fischer
Sjors Langeveld
Bing Maurisius
Robert Alberts
Laura Selmhorst Was bij Dennis
Dian Alberts Was bij de stervende Donald
Charlie Sanders Was ook niet ter plekke
Donald Dood
Patrica de Mirlo niet ter plaatse
Anita dendemonde niet ter plaatse
Florien ( op vakantie) Was op vakantie
Fos (op vakantie) ---- Was Op vakantie
Jack Van Houten niet ter plaatse
Jef Alberts niet ter plaatse
Dorothea Grantsaan niet ter plaatse
Barbara
Janine Elschot
Rosa (op vakantie) Was op vakantie
Lijst een beetje logischer gemaakt.
Ik geef toe dat degene die niet ter plekke waren het eventueel wel gedaan zouden kunnen hebben, maar volgens mij willen de schrijvers daar niet naar toe.
Doet het niet?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Heb je zijn filmpje al gezien![]()
http://www.filmfestival.nl/index.php?id=19
Je moet op het plaatje van Jef klikkenquote:
Ik zie het plaatje niet en de film werkt ook nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je moet op het plaatje van Jef klikken
En anders kijken of deze het doet maar volgens mij niet :
http://www.filmfestival.nl/index.php?id=323
Oh nou ja dan was Dian vast te druk met de begrafenis regelen en de erfenis opstrijken, ze leek wel oprecht verbaasd toen hij dood bleek te zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Donald is 1 dag eerder dan Ludo dood gegaan hoor![]()
Waarom die van Patricia niet dan? Ze heet echt Patricia de Marto en niet Patrica de Mirlo. Kijk maar eens bij de inwoners op www.gtst.nlquote:
Hoogstwaarschijnlijk omdat hij een hekel aan dat personage heeft.quote:Op zondag 10 september 2006 10:20 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
Waarom die van Patricia niet dan? Ze heet echt Patricia de Marto en niet Patrica de Mirlo. Kijk maar eens bij de inwoners op www.gtst.nl
Ik hoop 't!!quote:Op zondag 10 september 2006 01:21 schreef lachejonge het volgende:
Fantastisch filmpje! Hilarisch. Jef die doordraait is gewoon cool. Vooral dat stuk in die auto als hij mee gaat schreeuwen is geinig. En neergeknald worden door een bejaarde vrouw nog leuker. Over GTST zelf, Ludo is volgens mij niet dood. Erik de Vogel zei zelfs dat hij niet wegwilde dus dan kan je je conclusies al trekken natuurlijk. Ludo zien we voor 2007 nog terug, ik zeg het je.
quote:Ruzie
Naast Janine en Dian barst er binnenkort weer een nieuwe strijd los. Noud Mulder en Fos Fischer kunnen elkaar namelijk niet luchten of zien. De boel dreigt echter pas echt te gaan escaleren als de twee bijelkaar in de klas komen. Tijdens een pauze gaan Fos en Noud namelijk op de vuist. Aangemoedigd door hun klasgenoten vliegen de twee elkaar in de haren. Hoe zal Florien hierop gaan reageren? Zij krijgt immers verkering met Noud, maar ze heeft ook een erg hechte band met haar broertje Fos. Voor wie zal zij partij gaan kiezen? U ziet het de komende weken in Goede tijden Slechte tijden...
Milan en Morris die op het laatst nick samen gingen tegen werkenquote:Op maandag 11 september 2006 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor nu krijgen Fos en Noud weer eens ruzie, ik weet niet wie het nog weet maar Nina en Florien hadden in het begin een bloedhekel aan elkaar.
Het kan ook zijn dat ze een blijvende hekel aan elkaar krijgen zoals Milan en Morris, maar dat was uiteindelijk ook zwaar irritant.
Ja maar ook dat ging niet van harte, ze gaven beiden om Charlie en die wilden ze voor Nick behoeden.quote:Op maandag 11 september 2006 18:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Milan en Morris die op het laatst nick samen gingen tegen werken![]()
Je weet dat ATWT amerika tegenwoordig word vergeleken met saved by the bell ?quote:Op maandag 11 september 2006 18:53 schreef digispeed het volgende:
volgens is mij zijn de verhaallijnen weer dalende. krijgen we dat kinderachtige gedoe weer van die pubers. van mij mogen ze al die jonge personages er zo weer uitschrijven. GTST zou een beetje zoals ATWT moeten worden maar dan wel wat vlotter.
Wel grappiger in iedergeval Alison en Aron die moeite moeten doen elkaar niet te bespringen omdat hij geen seks mag hebbenquote:Op maandag 11 september 2006 19:26 schreef digispeed het volgende:
waarom ?
ik vind over het algemeen de verhaallijnen daar heel wat volwassener.
hmm ook al aan het verjongen dus.quote:Op maandag 11 september 2006 19:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wel grappiger in iedergeval Alison en Aron die moeite moeten doen elkaar niet te bespringen omdat hij geen seks mag hebben. Maar bij ATW ligt het heel erg aan de personages natuurlijk. Daar heb je een hele boel bij personen zo als een Nancy een Tom een John die soms jaren niet in beeld komen en dan opeens weer opduiken.
Maar wat betreft de hoofdpersonages heb je wel gelijk Barbara Mike Craig Jack Carly Rosanna Paul enz.
Maar goed in Amerika is het nu allemaal Luke Ralph Will en wat nieuwe vrouwlijke tiener personages waar het om draait als ik de verhalen lees.
Ja daar heb ik trouwens overnagedacht he.quote:Op maandag 11 september 2006 19:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als er niet heel snel bad guys van niveau komen dan is deze soap echt ten dode opgeschreven.
En die gozer ookquote:
Volgend jaar is ze een vriendin van Nina en Florienquote:Op maandag 11 september 2006 20:29 schreef babette21 het volgende:
kon dat (al veel te grote) kind niet in NZ blijven??
dat zit er dik in jaquote:Op maandag 11 september 2006 20:33 schreef Terreros85 het volgende:
Volgend jaar is ze een vriendin van Nina en Florien![]()
Wat was het einde dan?quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef Nielsch het volgende:
Aso Sjonnie tegen Sjors: "Jij doet je bek nu heel wijd open, zodat ik er lekker in kan gaan schijten"...
Nou zeg, wat een taalgebruik.
Dat zei hij toch? Al hoorde je dat laatste gedeelte niet heel goed omdat Sjors toen al naar de gang was gelopen en de deur had dichtgedaan.quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef Nielsch het volgende:
Aso Sjonnie tegen Sjors: "Jij doet je bek nu heel wijd open, zodat ik er lekker in kan gaan schijten"...
Nou zeg, wat een taalgebruik.
Ja, vind het ook bijzonder saai. Juist omdat hij verlamd is, komt hij ook niet gevaarlijk meer over, vooral wanneer Sjors (uiteindelijk) vrijgesproken wordt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:32 schreef pberends het volgende:
[..].
GTST probeert weer populair te doen.
Maar het Erik-Patricia verhaallijntje mag nu wel weer verleden tijd zijn hoor, het dendert maar voort die onspannende onzin.
De enige reden dat ik nog kijk is om erachter te komen wie Ludo heeft vermoord, als dat langer dan 1 seizoen duurt en als er in de tussentijd nog geen goede badguys zijn dan haak ik af denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:43 schreef Nielsch het volgende:
Oh GTST, wat is het toch eigenlijk een kutserie.
Ik heb geprobeerd ermee te stoppen, maar ik ben verslaafd. Help.
Isabella komt terug (als moordenaar van Ludo) en Charlie is tegen die tijd belazerd door Nick (met Janine),quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kunnen Florien en Nina niet een lijntje ala Charlie-Isabella krijgen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kunnen ze Dennis aub niet meer in beeld brengen![]()
Daar dacht ik ook aanquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De onverschillige zoon-act van Noud![]()
Misschien was dat Martine wel![]()
Of toch zoals Babbette zei Isabella, die is er eigenlijk wel gestoord genoeg voor...quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De onverschillige zoon-act van Noud![]()
Misschien was dat Martine wel![]()
nee, dan zou nick toch heel anders hebben gereageerd.quote:
Ik denk dat Ludo ook op de vlucht is voor de dader en ergens in oesbekistan zit.quote:
Neuh... dan ga je niet reageren:quote:
Inderdaad, het is volgens mij inderdaad Martine die wilt voorkomen dat Nick het proces van Sjors in gevaar brengt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:35 schreef digispeed het volgende:
[..]
nee, dan zou nick toch heel anders hebben gereageerd.
Das een goeiequote:Op dinsdag 12 september 2006 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, het is volgens mij inderdaad Martine die wilt voorkomen dat Nick het proces van Sjors in gevaar brengt.
Schoot ook even door m'n hoofd, maar zijn rol in dit geheel is er niet echt..quote:
als hij zei: he pa dan was het geen clifhanger meerquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:35 schreef digispeed het volgende:
[..]
nee, dan zou nick toch heel anders hebben gereageerd.
Ja of hij zou op z'n minst zoquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
als hij zei: he pa dan was het geen clifhanger meer
Eerder van: JIJquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
als hij zei: he pa dan was het geen clifhanger meer
die kent Nick niet ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerder van: JIJ.
Maar reageren op je vader: Wat doe jij hier?
Laten we het hopen dat het Marcus Sanders is
nee joh, wie heeft er zo'n slechte geest dat die een zwart doek over de vooruit gooit tijdens het rijden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:41 schreef TornadoDK het volgende:
of het is gewoon jack of janine
ik weet niet waar jullie het nu over hebben (Nick is ontvoerd ofzo?!), maar hoe dan ook: 't is Isabellaquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Of toch zoals Babbette zei Isabella, die is er eigenlijk wel gestoord genoeg voor...
OMG Dat ik daar niet eerder aan heb gedachtquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:41 schreef TornadoDK het volgende:
of het is gewoon jack of janine
Ik zit daar dus echt de hele tijd aan te denkenquote:
Ik denk toch dat je binnenkort weer je Martine avatar tevoorschijn kunt halen Digispeedquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:41 schreef digispeed het volgende:
[..]
die kent Nick niet ?
Eigenlijk zijn er niet zoveel opties. isabella, martine of stefano.
Die heeft toch niks tegen Nick, bovendien was die persoon te lang (qua lengte) voor Rosa en was Rosa bij Charlie..quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zit daar dus echt de hele tijd aan te denken.
Dat sterke drank dat ze ook innam toen ze het had gehoord....
Dat bemoeizuchtigheid opeens....
Dat te vaak in beeld....
oeh dat zal zo cool zijn , maar als het martine is, hoop ik niet dat ze de moord gepleegd heeftquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je binnenkort weer je Martine avatar tevoorschijn kunt halen Digispeed![]()
zij was zo tofquote:
Het zou ook heel goed kunnen dat iemand anders de moord heeft gepleegd, maar dat Martine die Meerdijk vanaf haar hide-out in de gaten hield nu haar kans schoon zag, natuurlijk mag ze zich nog niet openlijk vertonen omdat ze officieel nog steeds gezocht wordt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
oeh dat zal zo cool zijn , maar als het martine is, hoop ik niet dat ze de moord gepleegd heeft
anders kan ze gelijk de bak weer in.
Marcus had ik nog niet aan gedacht, ik hoop echt dat hij het isquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerder van: JIJ.
Maar reageren op je vader: Wat doe jij hier?
Laten we het hopen dat het Marcus Sanders is
Net zo dood als Ludo.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:50 schreef babette21 het volgende:
zij was zo tof[ik heb haar vorig jaar in Italië 2 weken lang nagedaan
]
maar was zij niet dood?!
De laatste 5 minuten? Nick was onderweg naar Charlie toen er ineens een zwart colbert(?) voor zijn autovoorruit werd gegooid, hij remde, stapte uit en keek een beetje om zich heen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
morsdood dus
maar for god sake, voor de derde keer: WAT IS ER NOU GEBEURD VANDAAG????
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
morsdood dus
maar for god sake, voor de derde keer: WAT IS ER NOU GEBEURD VANDAAG????
Nou ja gezegd, ze heeft het niet geloofwaardig ontkendquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:05 schreef Dizer het volgende:Sjors en Nick hebben gepraat. Sjors heeft gezegd dat Bing de kaart had getrokken...
ik doelde op de laatste paar minuten, toen zat ik al op net5quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:05 schreef Dizer het volgende:
waslijst
Helaas niet nee....quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:12 schreef babette21 het volgende:
was het niet te zien of het een man of een vrouw was?!
het heette vroeger bodega de koning en misschien nu nog wel alleen heeft men het nu alleen nog over de koningquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:59 schreef Canisfire het volgende:
Bodega zo heete een kroeg in meerdijk toch vroeger ook gewoon?
Ik kan me nog zo iets herinneren.
Dan had Nick wel anders gereageerd. Ik denk Rosa of Martine.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:44 schreef Mvnl het volgende:
Ik ben overtuigd dat t Ludo was!!!
Op t moment dat dat zwarte figuur in beeld kwam voelde ik gewoon een "ja, hoor, daar is ie weer.. zie je wel, hij is niet dood!"
Ludo gaat Nick inschakelen om de moordenaar te pakken te krijgen.
Ik denk t niet.. ze willen t nog mysterieus houden en nemen t dus niet zo nauw met 'reëel reageren'.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan had Nick wel anders gereageerd. Ik denk Rosa of Martine.
Ok, maar als het dan toch Ludo uiteindelijk is, reageerde Nick niet op een natuurlijke manier. Ik ga er immers maar vanuit dat je van blijdschap uit je dak springt als je ontdekt dat je vader nog leeft.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:13 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik denk t niet.. ze willen t nog mysterieus houden en nemen t dus niet zo nauw met 'reëel reageren'.
Als ie "Dit kan niet! Jij bent dood!" had geroepen, was t geen cliff meer geweest..
(nouja, opzich wel eigenlijk.. maar niet één die veel vragen opriep)
Bedankt voor de mededeling.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:05 schreef TornadoDK het volgende:
ik las trouwens dat je vanaf eind september op ebay kon bieden op een date met jack (die nog singel is).
Als man interesseert mij dat niet, maar ik denk ik vermeld het even voor al die vrouwen die zo op jack kwijlen.
Ja is zeker tof als ze het is!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:55 schreef Otmed het volgende:
Ik hoop echt dat het martine is, zij was echt tof.
Klopt, vroeger noemden ze het 'De Bodega', het heette altijd 'Bodega de Koning'.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:59 schreef Canisfire het volgende:
Bodega zo heete een kroeg in meerdijk toch vroeger ook gewoon?
Ik kan me nog zo iets herinneren.
Volgens mij gaan ze ook niet vanaf die scene verder, in de spoilers wordt alleen gezegd dat Nick ontvoerd is.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:26 schreef digispeed het volgende:
ok dit is dus de bwuste foto.
ik zie hier wel een vrouwenfiguur in, maar wie het echt is, zullen we vanavond echt niet zien denk ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
dat zal ongetwijfelt wel gebeuren, maar goed ik ga me nog niet lekker maken over het feit dat dat martine is.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze ook niet vanaf die scene verder, in de spoilers wordt alleen gezegd dat Nick ontvoerd is.
Tja zoals Ma Flodder ooit zei ' 't blijft toch familie he'quote:Op woensdag 13 september 2006 20:12 schreef Canisfire het volgende:
Dennis en Dian?
En als Jef ook voor haar komt werken is A&A weer echt A en Aquote:Op woensdag 13 september 2006 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat Robert en Morris overstappen naar het bedrijf van Dian?
Lijkt net Animal Farm wel, het o zo erge regime wordt omver geworpen en het wordt alleen maar slechter dan ooit tevorenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:29 schreef pberends het volgende:
Janine als directeur, nog erger dan Ludo!
Je hebt niks gemist, er is Nicks over uitgezondenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:39 schreef Otto215 het volgende:
Wat is er nou met nick gebeurd.. eerste 10 min gemist!
Maar je hoopt toch van wel neem ik aan?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:46 schreef digispeed het volgende:
denk toch van niet
sorry begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar je hebt toch van wel neem ik aan?![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:24 schreef TrenTs het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Janien het net over had?
nog even en het maakt niet meer uit of je overdag kijkt of 's avonds.quote:
Martini Strafkampquote:Op woensdag 13 september 2006 20:45 schreef Siaor het volgende:
Martine Hafkamp!
Okay, blijkbaar kan niemand mij vertellen waar ze het over had.quote:
Ik bedoelde 'hoopt' inderdaad, ik heb het al verandert.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
sorry begrijp niet wat je bedoelt.
ik hoop het uiteraard wel.
Ik snapte het ook al niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'hoopt' inderdaad, ik heb het al verandert.![]()
Zat ie toen al aan het bierquote:Op woensdag 13 september 2006 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snapte het ook al niet.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 14 september 2006 03:24 schreef Frey het volgende:
Nick zien we voorlopig ook al niet meer terug. Hopelijk weten ze het boeiend te houden.serieus? of zit je te geinen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat nick de serie (tijdelijk) uit dan?
En de koninginquote:Op woensdag 13 september 2006 21:05 schreef deffie het volgende:
Het is vast Harmsen.
Hij neemt wraak uit naam van heel Meerdijk![]()
Staat in de vooruitzichten op GTSTclub. Ik kan er niet uithalen dat Nick de komende 2 weken al terug komt.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
serieus? of zit je te geinen?
gaat nick de serie (tijdelijk) uit dan?
Nog ergerquote:Op donderdag 14 september 2006 03:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee maar ik zit nu wel aan de cognac![]()
Kan die lekker op vakantie gaanquote:Op donderdag 14 september 2006 12:14 schreef Scorpie het volgende:
Wel matig als ze nu nick 2 weken niet laten zien![]()
Willen ze alle interessante personages eruit hebben ofzo?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:31 schreef Canisfire het volgende:
Bah Nick er tijdelijk uit ?
Not cool![]()
Mooi.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:53 schreef BlueEyeZ het volgende:
Ja hij is binnen, na een week vertraging is de GTST box van het eerste seizoen binnen.
Ik heb gelijk wat foto's gemaakt:
http://members.home.nl/rdv1980/gtst/
Leukquote:Op donderdag 14 september 2006 13:53 schreef BlueEyeZ het volgende:
Ja hij is binnen, na een week vertraging is de GTST box van het eerste seizoen binnen.
Ik heb gelijk wat foto's gemaakt:
http://members.home.nl/rdv1980/gtst/
Jawel hoor !quote:Op donderdag 14 september 2006 19:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niks gewend zeker![]()
Ze gaat voor de inhoud.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:16 schreef TrenTs het volgende:
Leuke vervanger van Bing voor Florien.
Geef me een mes en ik ga kijken.quote:
Lukt het met de hapjes, "een of andere bejaarde"quote:Op donderdag 14 september 2006 20:20 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Geef me een mes en ik ga kijken.
Ik zou van Laura nog geen vacuum verpakt eten aannemen, laat staan hapjes.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Lukt het met de hapjes, "een of andere bejaarde"
Ja, en Florien valt op dwergen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:23 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik zou van Laura nog geen vacuum verpakt eten aannemen, laat staan hapjes.
Zo'n kabouter is het toch niet?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, en Florien valt op dwergen.
Ongeneselijk ziek worden?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Tis uit, mooi toch, wat moet Jack met die doos en haar kind?
Ik vind het voor Jack maar beter zo zonder die Anita en haar kind !quote:Op donderdag 14 september 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Tis uit, mooi toch, wat moet Jack met die doos en haar kind?
Lust het wel, maar dan prefereer ik een glas whiskyquote:Op donderdag 14 september 2006 19:55 schreef Sander170 het volgende:
Jij lust zeker geen Vodka of Wodka![]()
Dan zou ik ook Whisky nemen, je kan het trouwens ook zo schrijven Whiskey !quote:Op donderdag 14 september 2006 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lust het wel, maar dan prefereer ik een glas whisky![]()
Whisky, er zit wel een verschil tussen hoor, maar daar wijd ik maar niet verder over uitquote:Op donderdag 14 september 2006 21:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook Whisky nemen, je kan het trouwens ook zo schrijven Whiskey !
Maar wat heb je liever dan Vodka of Whisky ?
( Vraag maar aan Dennis )![]()
nee joh, dat blijft er geen knappe gozer meer in op die manierquote:Op donderdag 14 september 2006 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Whisky, er zit wel een verschil tussen hoor, maar daar wijd ik maar niet verder over uit![]()
Ik vind dat Dennis gtst maar uit moet gaan![]()
Het feit dat het DNA van Noud is vergeleken met dat van Laura biedt perspectieven. Als straks blijkt dat er destijds iets fout is gegaan met de DNA test waaruit bleek dat Dennis de zoon van Robert en Laura is, betekent het dat niet Dennis maar Arnie de vader van Noud is. Als Guus Tuinman (eigenaar van een reisbureau) dan ook nog eens aan komt zetten met verloren zoon Arnie heeft Dennis weer alle reden om het op een zuipen te zetten, want in één klap je ouders en je zoon 'kwijtraken' gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef digispeed het volgende:
die naud is walgelijk. kan geen zoon van dennis zijn.
dennis is een lekker ding namelijk en die naud niet bepaald
met koert jan wil ik wel een keer een beschuitje eten.
Dus als ik het volg, blijkt uit die theorie dat Dennis niet de zoon van Robertus Gerardus en Laura is, maar Arnie wel en dat Arnie eveneens de vader van Noud is?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het feit dat het DNA van Noud is vergeleken met dat van Laura biedt perspectieven. Als straks blijkt dat er destijds iets fout is gegaan met de DNA test waaruit bleek dat Dennis de zoon van Robert en Laura is, betekent het dat niet Dennis maar Arnie de vader van Noud is. Als Guus Tuinman (eigenaar van een reisbureau) dan ook nog eens aan komt zetten met verloren zoon Arnie heeft Dennis weer alle reden om het op een zuipen te zetten, want in één klap je ouders en je zoon 'kwijtraken' gaat je niet in de koude kleren zitten.
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dus als ik het volg, blijkt uit die theorie dat Dennis niet de zoon van Robertus Gerardus en Laura is, maar Arnie wel en dat Arnie eveneens de vader van Noud is?
Het zou heel mooi zijn, maar het lijkt me sterk, want dat betekent dat de moeder van Noud ook ooit iets met Arnie gehad moest hebben.
Arnie had slechts een one night stand nodig om Mirella Mulder zwanger te laten worden.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dus als ik het volg, blijkt uit die theorie dat Dennis niet de zoon van Robertus Gerardus en Laura is, maar Arnie wel en dat Arnie eveneens de vader van Noud is?
Het zou heel mooi zijn, maar het lijkt me sterk, want dat betekent dat de moeder van Noud ook ooit iets met Arnie gehad moest hebben.
Als ik daarna ga kijken, schakel ik gewoon alles na seizoen 12 uit in mijn hoofd, dus dan klopt dat weer gewoonquote:Op donderdag 14 september 2006 22:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Arnie had slechts een one night stand nodig om Mirella Mulder zwanger te laten worden.
En dan kunnen we weer met een gerust hart naar het eerste seizoen van GTST op dvd kijken.
Welk deel van dat skelet hadden ze ook al weer genomen voor de DNA test? Was het niet een been? Nou, dan is Arnie's been geamputeerd. De rest van het skelet was van de piloot. Krijgt ie naast z'n houterige acteerprestaties ook nog een houten been.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat er ook nog bij komt is dat Arnie simpelweg niet meer kan leven doordat het gevonden lichaam wel degelijk hetzelfde DNA had als Arnie.
Volgens mij is Reinout Oerlemans, als zou hij het willen, nu ook totaal ongeloofwaardig in de rol van Arnie![]()
Ik ben bang dat de makers zich niet in dergelijke bochten zullen wringen, ik moet bekennen dat ik ook liever had dat ze dat wel dedenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Welk deel van dat skelet hadden ze ook al weer genomen voor de DNA test? Was het niet een been? Nou, dan is Arnie's been geamputeerd. De rest van het skelet was van de piloot. Krijg ie naast z'n houterige acteerprestaties ook nog een houten been.
Dat weet ik wel hoor !quote:Op donderdag 14 september 2006 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Whisky, er zit wel een verschil tussen hoor, maar daar wijd ik maar niet verder over uit![]()
Ik vind dat Dennis gtst maar uit moet gaan![]()
Ik geloof je wel hoorquote:
Ik betwijfel of Dennis als hij echt ver heen is het verschil tussen bier en pis kan onderscheiden dus dat weet ik nou weer niet zo zekerquote:Daarom zei ik ook al, van vraag het maar aan Dennis![]()
Okey, bedankt.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor![]()
[..]
Ik betwijfel of Dennis als hij echt ver heen is het verschil tussen bier en pis kan onderscheiden dus dat weet ik nou weer niet zo zeker![]()
Marcus is de oom van Stefanoquote:Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef lesley het volgende:
wie is die marcus waar jullie het over hebben?
Ok, ja ik snap gewoon die hele Sanders family niet hoor !quote:Op donderdag 14 september 2006 23:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
halfbroer... nog zo'n verknipte familie.![]()
Een van de leukste GTST personages ooit, vooral als hij weer eens het bloed onder de nagels van Ludo vandaan wist te halen. Hij werd gespeeld door Hugo Metsers III.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef lesley het volgende:
wie is die marcus waar jullie het over hebben?
Die kon zichzelf soms ook weleen helemaal klem zuipen zoals Dennis altijd doet !quote:Op donderdag 14 september 2006 23:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een van de leukste GTST personages ooit, vooral als hij weer eens het bloed onder de nagels van Ludo vandaan wist te halen. Hij werd gespeeld door Hugo Metsers III.
Geldt inderdaad voor iedereen, daarom ga ik nooit zover heenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:27 schreef Sander170 het volgende:
Maar ik denk als jij ver heen bent dat jij dat verschil tussen bier en pis
ook niet meer kan onderscheiden, geld ook voor mij hoor !
Precies dat doe ik nou ook, ik zorg wel dat het niet zo ver komt !quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geldt inderdaad voor iedereen, daarom ga ik nooit zover heen![]()
Pas maar op voor Noud, hij komt uit een echte gangsta-getto. Zelfs z'n vriendinnetje is ontmaagd door een neger.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:22 schreef TrenTs het volgende:
En godverdomme, wat heeft dat knulletje een walgelijk, goor, abject en weerzinwekkend "accent". Waar vinden ze dit soort afval?
Of Huib van Groeningenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:14 schreef bloodymary het volgende:
Jaja, Martine of Ray of zo dan. Of gewoon die Luigi of hoe heet die gast?
Huib is naar mijn weten niet dood en Flos was bij zijn vader in Saoudi-Arabiëquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:38 schreef bloodymary het volgende:
Opgestaan uit de dood?
en Fos dan??quote:Op donderdag 14 september 2006 21:44 schreef digispeed het volgende:
[..]
nee joh, dat blijft er geen knappe gozer meer in op die manier
- Nick is nog steeds ontvoerd en de betrokkenen beginnen een beetje af te vragen waar hij is. Robert denkt dat hij misschien wel gevlucht is omdat hij de dader is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:08 schreef Beach het volgende:
Wat is er geisteren gebeurd?
Ik heb het weer eens gemist![]()
ja die vond ik ook wel leuk gevondenquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:46 schreef Beaudien het volgende:
Ok , het is al een paar dagen terug maar ik heb er zo om gelachen, Dennis en Dian in het park op een bankje. Dian "je woont hier leuk..." .
![]()
Wat hij zegt!quote:
Het is een stuk boeiender dan ONM op het momentquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind GTST echt leuk nu! Lekker veel spanningen tussen iedereen!Ludo doodmaken was een toffe zet.
Wie denkt er nog meer dat Nick heeft ontdekt dat Ludo nog leeft en dat hij daarom "verdwenen" is?![]()
Ik zou het niet weten. Heb nog nooit ONM gekekenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is een stuk boeiender dan ONM op het moment.
Ik roep al sinds Ludo dood is dat hij eigenlijk nog leeft. Dus ik denk dat jouw optie best wel eens een goede mogelijkheid zou kunnen zijn!quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind GTST echt leuk nu! Lekker veel spanningen tussen iedereen!Ludo doodmaken was een toffe zet.
Wie denkt er nog meer dat Nick heeft ontdekt dat Ludo nog leeft en dat hij daarom "verdwenen" is?![]()
Zometeen gaan ze de cliffs al verklappen met de previewquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:05 schreef Frey het volgende:
De poll van gtst.nl![]()
Gaat Jef in op het aanbod van Dian?
Ja, het is een erg goed aanbod
Nee, natuurlijk niet.
Misschien, maar voorlopig denkt hij er nog over na.
Dat lieten ze al zien op het eind![]()
Dat hebben ze al eens gedaan. Met Ludo die toen neerviel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Zometeen gaan ze de cliffs al verklappen met de preview.
Ze moeten gewoon stoppen met die previews en weer ouderwets de aftiteling laten zien!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:20 schreef Frey het volgende:
Trouwens, dat doen ze de laatste tijd eigenlijk best vaak. Dan laten ze al stukjes zien uit de laatste scène, waardoor het helemaal geen verrassing meer is![]()
Wat mis ik de instrumentale GTST tune op het eind. En dan die langzame aftiteling, zodat je alles rustig kunt lezen zonder dat je elke keer het beeld stop moeten zetten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon stoppen met die previews en weer ouderwets de aftiteling laten zien!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat mis ik de instrumentale GTST tune op het eind. En dan die langzame aftiteling, zodat je alles rustig kunt lezen zonder dat je elke keer het beeld stop moeten zetten.
Das te mager voor Ludo maar ze hoeven natuurlijk ook niet de echte acteur te gebruiken natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:19 schreef Frey het volgende:
Ow, het lag aan mezelf. Ik drukte steeds op quote in plaats van wijzig
Naja, post toch nog ff gebruiken voor iets dan.
[afbeelding]
Als je het een beetje realistisch wil houden wel, maarja dat woord kennen de schrijvers niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Das te mager voor Ludo maar ze hoeven natuurlijk ook niet de echte acteur te gebruiken natuurlijk.
Hans van Houtenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je het een beetje realistisch wil houden wel, maarja dat woord kennen de schrijvers niet.![]()
Ik vond die previews op gtst.nl wel leuk. Die kwamen gewoon ergens uit het begin of het midden van de volgende aflevering. Laat ze dat dan doen en dan kan de oude aftiteling weer terugkomenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die previews zijn sowieso onzin. Als je een goed einde hebt van een aflevering, kijkt iedereen de volgende keer wel weer. En dan moet je niet alvast de clou gaan weggeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |