quote:
Faithy?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:53 schreef Knuffelslet het volgende:
kutposertje
oh, wacht, jij hebt al een A en een motor, ik niet....![]()
![]()
BazzieK
Bek houden of een burnout op je fallusquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:14 schreef no1uknow het volgende:
Brommerrijders, verenig u, trek ten strijde tegen de motorposer's, ze nemen ons topic over!
Doe maar die laatste, op de meetingquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bek houden of een burnout op je fallus
Supergabber is tovquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Doe maar die laatste, op de meeting![]()
Ik hak je eruit
* no1uknow hakt
sorry ben ff into supergabberhttp://video.google.nl/videoplay?docid=5678207564259520665&q=supergabber
Ja, supergabber is tov. Normale gabbers en mensen die hakken nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:08 schreef no1uknow het volgende:
Maar
Waarom zei je dan kneus tegen me op MSN terwijl je hier zegt dat je het vet vind.
Wat is dat nou weer voor triest gedoe
Bas | Motorrijbewijs is binnen! | zegt:
kneus
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:22 schreef no1uknow het volgende:
OMG http://video.google.nl/videoplay?docid=7343593877651787671&q=hardcore
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8402855949363762638&q=praatjesmakers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga zo maffen, morgen 0630 uur op de markt staan
Ik ga zo eens checken of mijn kit bijna droog is, en dan even weer mijn brommer in elkaar zetten, en dan rijden!quote:
Het is middernacht man, zotquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik ga zo eens checken of mijn kit bijna droog is, en dan even weer mijn brommer in elkaar zetten, en dan rijden!![]()
Gebruiken ze in Zoetermeer ook houdoe?quote:
Neequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gebruiken ze in Zoetermeer ook houdoe?.
Waarom heeft er hier niemand een citta. Mijn citta is teh pimp met z'n 50 km/h
.
Ga nou slapen sletquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee
En rot op, je hebt een citta.
![]()
![]()
![]()
Dat zeg jij, met je foeilelijke puchquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee
En rot op, je hebt een citta.
![]()
![]()
![]()
Beter houd je ff je waffel en ga je je wijvenbrommer verkopenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zeg jij, met je foeilelijke puch.
Vertelquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:23 schreef Geqxon het volgende:
Jullie hebben echt een inkoppertje gemist in het vorige topic...
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter houd je ff je waffel en ga je je wijvenbrommer verkopen![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik zei "NEUKEN" tegen een vrouw, get it?
Nu ben je dus officieel een teringlijer. Kom maar lekker naar de meetingquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:26 schreef Nashje het volgende:
[..]. Ruige man met je kutmotor. Dat je maar snel onder een vrachtwagen verdwijnt
.
Lekker ontvangst trouwens hier van de brommerbende.
Dat zou ik graag willen ja, om jou en je ruige sjonnie vrienden de tering in te slaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nu ben je dus officieel een teringlijer. Kom maar lekker naar de meeting![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou ik graag willen ja, om jou en je ruige sjonnie vrienden de tering in te slaan.
Ga jij met de ambulance naar het ziekenhuis of moeten we je maar meteen cremeren?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom je met de citta of ben je tegen die tijd al overgestapt op VW golf + petje?
schop tegen z'n motor dat vind ie veel ergerquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga jij met de ambulance naar het ziekenhuis of moeten we je maar meteen cremeren?
Feuteuwquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kanker.
Mijn achterlicht is geil.
Weetikveul.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:44 schreef C2C het volgende:
wow hell is loose over hier....
morgen zou er iemand komen kijken naar die zenith, nou me ma bewaard al die papieren in een mapje dus ik zo vragen of ze die ff wou pakken voor morge.
had ik beter niet kunnen doen, ik heb nu alleen dat papiertje dat je thuis moet houden, die papieren die je bij je moet hebben kan ik niet vinden, naja die gast afgebeld etc.
wat moet ik nu doen kan je die dingen opnieuw aanvragen of word het zoeken totdat ik er bij neerval?
Krijgen jullie morgen..quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar ik ga slapen!
Daag!Tot morgenmiddag ofzo.
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:34 schreef fs180 het volgende:
Hoi
en c2c je kan nieuwe halen .. en dokken
quanta kosta?quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:34 schreef fs180 het volgende:
Hoi
en c2c je kan nieuwe halen .. en dokken
Gast ga ff ergens anders rellenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga jij met de ambulance naar het ziekenhuis of moeten we je maar meteen cremeren?
Stel je niet aan, ik moest om half 4 opquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga zo maffen, morgen 0630 uur op de markt staan
Ja maar ik sliep pas om half 1quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:54 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik moest om half 4 opBen wel lekker vroeg thuis
Ik sliep rond 12 uur, had van half 10 tot half 11 trainen, daarna nog ff in de bar gezetenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja maar ik sliep pas om half 1en kwart voor 6 weer op
komt door het getril van je puch of nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:32 schreef no1uknow het volgende:
Ben zwaar aan de dunne vandaagvanochtend al zwaaaaaar lopen scheiten, en net ook al, en moet nu alweer
Tot over 30 minuten![]()
bananen zadel?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:47 schreef no1uknow het volgende:
Ben ik weer, en eerlijk waar, ik heb al die tijd op de plee gezeten
Het voelt alsof ik in m'n aarsgat ben gepenetreerd door een paardelul
Schijt dan gelijk even je tankje vol!quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:32 schreef no1uknow het volgende:
Ben zwaar aan de dunne vandaagvanochtend al zwaaaaaar lopen scheiten, en net ook al, en moet nu alweer
Tot over 30 minuten![]()
die op een puch is net alsof je een stok in je reet gedouwt krijgt of je moet banaanzadel hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:19 schreef Geqxon het volgende:
Op een scooter kun je gewoon het zadel omhoog klappen, gaan zitten, en je behoefte in dat grote ronde gat doen.
De zithouding van menig scooter is toch al alsof je op een toilet zit.
Pimp.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:58 schreef Cinch het volgende:
Hallo![]()
Ik heb een Mobylette Kaptein (AV-50) uit 1972.
Helemaal origineel behalve het zadel.
Kleur is lichtblauw.
Ik maak wel een keer een foto.
Jij mag hier blijvenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:58 schreef Cinch het volgende:
Hallo![]()
Kleur is lichtblauw.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:58 schreef Cinch het volgende:
Hallo![]()
Kleur is lichtblauw.
stel jij je niet aanquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:54 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik moest om half 4 opBen wel lekker vroeg thuis
Jullie moeten je beide niet aanstellen en gewoon een brommer kopenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:21 schreef mister_dog het volgende:
[..]
stel jij je niet aanik lag er half 12 in en moest 0430 op en ben nu ongeveer 20 minuten thuis
1900 uur
daar was al een dingetje voor met firefox voor hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Toffe shit, nu hoef ik niet meer iedere keer op "reageer" te klikken.![]()
Je bent dronkenquote:Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef no1uknow het volgende:
peopsex.
ik kan sw toetsen iey meer vbinden
quote:Op zondag 10 september 2006 00:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee maar wel ee nbeetje aangeschoten denk ik
Maa rik heb et niet eens laat gemaakt.
Gerard hield zen verjaardag, dus geen 1 dieker int dorpquote:Op zondag 10 september 2006 01:24 schreef C2C het volgende:
[..]
nee
kroeg maar t was geen fuck aan int dorp hiero vanaaf
Wat is adblock toch makkelijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:13 schreef BazzieK het volgende:
Wat sfeerfoto's van de MotoGP MAL![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een beetje dankbaar nuDe image nummers volgen elkaar niet op en heb dus plaatje voor plaatje moeten kopieren
![]()
![]()
![]()
en ook nog een of andere gabrieellequote:Op zondag 10 september 2006 10:55 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Gerard hield zen verjaardag, dus geen 1 dieker int dorp
Neequote:Op zondag 10 september 2006 13:15 schreef C2C het volgende:
is die meet vandaag dan?
trouwens m'n scooter die is donders onbetrouwbaar nu, op top valt ie af en toe weg enzobrandstof pomp is nog steeds niet vervangen
nee ik dacht dat ik dat las in het begin van t topic net ofzo k dacht alquote:Op zondag 10 september 2006 13:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee
Zeg ik dat?
Misterboy zei dat ie niet kwam, dus ik nam/neem aan dat jij ook niet komt?!
quote:Op zondag 10 september 2006 13:34 schreef no1uknow het volgende:
Moet jij niet naar een andere meeting, FS?
Zo groot zijn ze niet lutserquote:Op zondag 10 september 2006 11:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat is adblock toch makkelijkgeen kutlayoutverneukendefoto's
OMGWTFBBQ? neequote:Op zondag 10 september 2006 14:09 schreef C2C het volgende:
nieuwe uitlaatl word hoogst waarschijnlijk morgen op de post gedaan
laser xpro goom
Zoiets, kun je evt ook nog daar leren enzo, en alles doornemen..quote:Op zondag 10 september 2006 20:36 schreef Sloavink het volgende:
Vraagje ! Morgen heb ik brommerexamen alleen ik heb geen idee hoelang ik van te voren aanwezig moet zijn bij het examenbureau.. half uurtje ofzo? de site gaf ook al geen info.
Godverdomme je bek houden scooterhoerquote:Op zondag 10 september 2006 21:46 schreef mister_dog het volgende:
tyf is op met die tering foto's het duurt gvd bijna een halve minuut voordag ik fatsoenlijk kan lezen wat er gepost is
Bedankt!quote:Op zondag 10 september 2006 20:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zoiets, kun je evt ook nog daar leren enzo, en alles doornemen..
Iig veel succes!![]()
't is dat je iets hebt waardoor ik je wel stoer vind anders had ik je nu zoo dood komen makenquote:Op zondag 10 september 2006 21:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Godverdomme je bek houden scooterhoer![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 21:57 schreef mister_dog het volgende:
[..]
't is dat je iets hebt waardoor ik je wel stoer vind anders had ik je nu zoo dood komen maken
Ik heb zo'n idee dat jij een beetje doorslaat in beunen(no offense, beunen is okay)quote:Op zondag 10 september 2006 22:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Net even weesten toeren, en ik heb een geniaal idee voor knipperlichten op mijn moped.![]()
Als knipperlichten:
Dit idee:
[afbeelding]
Maar dan aan beide kanten aparte oranje neon, die dan knippert.. Moet te maken zijn..
En achter, net als mijn LED-achterlicht stijl, oranje knippers ertussen maken, dat stelt helemaal niks voor.. Maar ik ben benieuwd hoe duidelijk het nog is als ik gewoon de lamp aan heb staan en de neon voor laat knipperen.. Vooral overdag zul je er vrij weinig van zien maarja, 's avonds is het wel tof denk ik.![]()
Nee hoor, dat valt wel mee.. Vind het gewoon tof om met electricteit dingen te maken enzo.. Ik weet nog wat ik wil, en dat is dan misschien dat met die knipperlichten, en dan komt waarschijnlijk van de week mijn nieuwe uitlaat nog binnen, waarvoor ik dan nog een apart beugeltje voor mijn kenteken moet frezen, maar dat zie ik dan nog wel..quote:Op zondag 10 september 2006 22:50 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat jij een beetje doorslaat in beunen(no offense, beunen is okay)
Maar straks heb jij zo'n ubernep kutding, dat zou ook niet tof zijn![]()
Denk je dat mijn achterlicht wel mag?quote:Op zondag 10 september 2006 22:48 schreef Geqxon het volgende:
Doe gewoon kleine dingetjes links en rechts man, dit heeft toch geen nut.
Daarnaast zo illegaal als de pest.
quote:Op zondag 10 september 2006 21:57 schreef mister_dog het volgende:
[..]
't is dat je iets hebt waardoor ik je wel stoer vind anders had ik je nu zoo dood komen maken
Ik doe ook niet echt grote dingen eraan.. Ik ga echt niet aan mijn kappen lopen polyesteren ofzo..quote:Op zondag 10 september 2006 22:57 schreef PallominnoXIII het volgende:
Mja je weet het, de kleinste dingen zijn vaak het stijlvolst
Omdat ik het leuk vind om te doen, en het ook wel leuk resultaat is.. Plus dat het bijzonder is, je ziet het nergens, en het lijkt me echt supertof in het donker.quote:Op zondag 10 september 2006 22:57 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar waarom zou je het in godsnaam doen??
quote:Op zondag 10 september 2006 22:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Net even weesten toeren, en ik heb een geniaal idee voor knipperlichten op mijn moped.![]()
Als knipperlichten:
Dit idee:
[afbeelding]
Maar dan aan beide kanten aparte oranje neon, die dan knippert.. Moet te maken zijn..
En achter, net als mijn LED-achterlicht stijl, oranje knippers ertussen maken, dat stelt helemaal niks voor.. Maar ik ben benieuwd hoe duidelijk het nog is als ik gewoon de lamp aan heb staan en de neon voor laat knipperen.. Vooral overdag zul je er vrij weinig van zien maarja, 's avonds is het wel tof denk ik.![]()
Hoef dat niet gekeurd te zijn ofzo?quote:
Het enige wat dat doet is de vario veranderen in een handgeschakelde varioquote:Op zondag 10 september 2006 23:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
Sequence - Schakelsysteem Scooter
Met dit systeem kan je je scooter ombouwen tot een schakel scooter.
Je kan dus met de hand schakelen. (Tip Tronic)
Inclusief: bedrading en benodigheden
Passend op:Minarelli Horizontaal
Hierbij vervalt de vario en startmotor.
Bijbehoorende onderdelen zijn bijgeleverd
Let op, enige kennis van techniek is een vereiste om deze kit te kunnen monteren.
[afbeelding]
![]()
![]()
Het DIEPTEPUNT!![]()
Doe het af en toe als mijn vrienden planten willen roken die ik dan moet halenquote:Op maandag 11 september 2006 00:04 schreef PallominnoXIII het volgende:
Jup, je laat de vario handmatig uitzetten
Maar stiekem zou ik wel eens willen rijden op zo'n scooter![]()
Een variomaat is toch een soort conus, waardoor versnellen traploos gaat? En met dit maak je dat dus wel met trappen? En dan dus zonder koppeling?quote:Op zondag 10 september 2006 23:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
Sequence - Schakelsysteem Scooter
Met dit systeem kan je je scooter ombouwen tot een schakel scooter.
Je kan dus met de hand schakelen. (Tip Tronic)
Inclusief: bedrading en benodigheden
Passend op:Minarelli Horizontaal
Hierbij vervalt de vario en startmotor.
Bijbehoorende onderdelen zijn bijgeleverd
Let op, enige kennis van techniek is een vereiste om deze kit te kunnen monteren.
[afbeelding]
![]()
![]()
Het DIEPTEPUNT!![]()
Ja gewone scooter heb ik wel 's op gereden maar met zo'n schakel dingquote:Op maandag 11 september 2006 00:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe het af en toe als mijn vrienden planten willen roken die ik dan moet halenHier een uitleg:
*Geef gas
*1
*2
*3
*4
*5
*vario gaat ratelen en je begint te bewegen
*je trekt op als een bejaarde met een rollator met klemmende wielen
*je ragt em een bocht in even hard als je met je brommer gewend bent
*de kleine kutwielen met kutbanden begin de glijden en driften als een loopse koe op een veemarkt.
*Je dumpt de scooter in de sloot en besluit dan je nog liever loopt
zeer officeel genomen wel.. maar 100% geeneen die erover zeikt, mits het goed zichtbaar en fel is, maarja das eigen veiligheid dus denk ik dat je daar wel voor zorgtquote:Op zondag 10 september 2006 23:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoef dat niet gekeurd te zijn ofzo?
Der waren wouten gekomenquote:Op zondag 10 september 2006 14:02 schreef Devolution het volgende:
Der is een meeting in Den Bosch vandaag, bij de Oude Bossche Baan. Maar ik denk niet dat ik er heen ga, moet nog naar het ziekenhuis.
quote:Op maandag 11 september 2006 09:55 schreef Devolution het volgende:
[..]
Der waren wouten gekomenGoed dat ik der niet heen gegaan was
Dit ís tof!quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef fs180 het volgende:
ow.. ik had eigenlijk wat toffers verwacht
ik heb godverdomme 6mbit lozerquote:
Ik maak al die foto's met mijn telefoon dusja, veel beter zullen ze niet worden.quote:Op maandag 11 september 2006 16:50 schreef Geqxon het volgende:
Dimi, leer eens foto's maken.
Ik heb het niet over de kwaliteit. Elke foto die jij maakt is schots en scheef, bibberig, onduidelijk en van de verkeerde plek gemaaktquote:Op maandag 11 september 2006 16:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik maak al die foto's met mijn telefoon dusja, veel beter zullen ze niet worden. [afbeelding]
en de filmpjes verkeerd omquote:Op maandag 11 september 2006 17:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de kwaliteit. Elke foto die jij maakt is schots en scheef, bibberig, onduidelijk en van de verkeerde plek gemaakt![]()
9 in totaal, 5 zijn altijd aan, 4 van het remlicht.. Wel genoeg toch lijkt me?quote:Op maandag 11 september 2006 17:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
en de filmpjes verkeerd om![]()
maar dimi.. je hebt maar weinig leds erin gestopt gek![]()
Bavaria?!quote:Op maandag 11 september 2006 16:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Dichtbij
[afbeelding]
Van een afstandje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Remlicht
[afbeelding]
Weer remlicht
[afbeelding]
[afbeelding]
En het nieuwe voorkapje van een vriend van mij.![]()
Waarom denk je dat ie van 12 is, en de HJ van 24?quote:
omdat er 2 staanquote:Op maandag 11 september 2006 18:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie van 12 is, en de HJ van 24?![]()
lol, zag het ook net.quote:
Ben je al 16 eigenlijk, en heb je een brommer?quote:Op maandag 11 september 2006 18:25 schreef Messenga het volgende:
Vespa's zijn inderdaad erg gaaf. Ik zit er over na te denken om er eentje aan te schaffen op den duur. Just for the fun.
Ik ben al 17, en ik heb een brommer in de schuur staan ja.quote:Op maandag 11 september 2006 18:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ben je al 16 eigenlijk, en heb je een brommer?
Ook jij dient je anders voor te stellen in dit topic.![]()
Wat voorn? En post even een foto dan.quote:Op maandag 11 september 2006 18:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben al 17, en ik heb een brommer in de schuur staan ja.
Gail..quote:Op maandag 11 september 2006 18:27 schreef fs180 het volgende:
en tot die tijd weg jij he![]()
meetingplek
[afbeelding]
vlakquote:Op maandag 11 september 2006 18:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Gail..
Als we op die kombaan gaan rijden leg ik wel ff mijn slicks op mijn brommer, das wel tof daar, lekker door de bochten driften.![]()
Zijn die bochten met een helling of gewoon plat?
aww basje tochquote:Op maandag 11 september 2006 18:46 schreef BazzieK het volgende:
ॡ Lauren (L) || I love my boy(A) bas
Bas | Motorrijbewijs is binnen! | Kankermuggen! lauren
ॡ Lauren (L) || I love my boy(A) alles goed?
Bas | Motorrijbewijs is binnen! altijd he, met jou?
ॡ Lauren (L) || I love my boy(A) nee niet egt..
Bas | Motorrijbewijs is binnen! | Kankermuggen! | hoezo dat?
ॡ Lauren (L) || I love my boy(A) ik mis je aanwezigheid:$
Pubermeisjes![]()
![]()
zucht.. Ik zal eens kijken.quote:Op maandag 11 september 2006 18:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wat voorn? En post even een foto dan.![]()
Tenzij het zo'n gaar brik is, dan mag je me de foto besparen.![]()
Dure hobbyquote:Op maandag 11 september 2006 18:25 schreef Messenga het volgende:
Vespa's zijn inderdaad erg gaaf. Ik zit er over na te denken om er eentje aan te schaffen op den duur. Just for the fun.
quote:Op maandag 11 september 2006 18:46 schreef BazzieK het volgende:
? Lauren (L) || I love my boy(A) bas
Bas | Motorrijbewijs is binnen! | Kankermuggen! lauren
? Lauren (L) || I love my boy(A) alles goed?
Bas | Motorrijbewijs is binnen! altijd he, met jou?
? Lauren (L) || I love my boy(A) nee niet egt..
Bas | Motorrijbewijs is binnen! | Kankermuggen! | hoezo dat?
? Lauren (L) || I love my boy(A) ik mis je aanwezigheid:$
Pubermeisjes![]()
![]()
Geen idee, ik kreeg het door via msnquote:Op maandag 11 september 2006 11:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die zijn er altijd in Den Bosch bij scootermeetings
Hebbie een forum linkie van die meeting, kan ik even lachen
12 teveel jongemanquote:Op maandag 11 september 2006 18:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie van 12 is, en de HJ van 24?![]()
Of met ze allen lekker in jouw bedje slapen schatje.quote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef no1uknow het volgende:
BTW, tijdens de meet, vinden mn ouders het geen probleem als jullie in tentjes @ mn tuin gaan maffen
Als jullie dat willen tenminste, je mag ook een motel opzoeken ofzoEn dan ga ik lekker binnen
Wel op z'n grieks héquote:Op maandag 11 september 2006 21:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Of met ze allen lekker in jouw bedje slapen schatje.
quote:Op maandag 11 september 2006 20:58 schreef no1uknow het volgende:
Aangezien jou meetplek foto t niet meer deed FS, ga ik ervan uit dat je deze bedoelt:
[afbeelding]
Zwaar neger.quote:Op maandag 11 september 2006 21:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
owja:
http://img349.imageshack.us/my.php?image=dsc00356gk8.jpg
quote:Op maandag 11 september 2006 18:55 schreef Alvilon het volgende:
Misbruik van maken![]()
Er is geen zwaai smilie![]()
En me motor, waar kan ik die kwijt?quote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef no1uknow het volgende:
BTW, tijdens de meet, vinden mn ouders het geen probleem als jullie in tentjes @ mn tuin gaan maffen
Als jullie dat willen tenminste, je mag ook een motel opzoeken ofzoEn dan ga ik lekker binnen
Op straat, alsof negers kunnen schakelen.quote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En me motor, waar kan ik die kwijt?
Enne ik neem je bank mooi in beslag![]()
Hier staat ie achter 2 met 6 sluitpunten verstevigde dubbele deuren met ijzeren strips en inbreekweerende spikes + op stuurslot, schijfremslot en kettingslot en voor minder doe ik het nietquote:Op maandag 11 september 2006 23:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Op straat, alsof negers kunnen schakelen.![]()
Op school zet ik mijn brommer meestal niet eens op stuurslot dusja.
En daar even je handtekening achterlaten, als bedankje.quote:Op maandag 11 september 2006 23:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hier staat ie achter 2 met 6 sluitpunten verstevigde dubbele deuren met ijzeren strips en inbreekweerende spikes + op stuurslot, schijfremslot en kettingslot en voor minder doe ik het niet![]()
![]()
Maar zonder gein zou em toch wel graag in de tuin ofzo neer willen plempen![]()
![]()
![]()
Nou, wil best even het achtertuintje omspitten hoor, zo vrijgevig ben ik dan wel weerquote:Op maandag 11 september 2006 23:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
En daar even je handtekening achterlaten, als bedankje.![]()
Op het gras dan, met je achterband.![]()
En anders ik wel, anders wordt bij jouw dalijk al je plastic vaal.quote:Op maandag 11 september 2006 23:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nou, wil best even het achtertuintje omspitten hoor, zo vrijgevig ben ik dan wel weer![]()
![]()
flikker hem gewoon in de tuin naast je tent.. als we in tenten gaan slapen danquote:Op maandag 11 september 2006 23:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hier staat ie achter 2 met 6 sluitpunten verstevigde dubbele deuren met ijzeren strips en inbreekweerende spikes + op stuurslot, schijfremslot en kettingslot en voor minder doe ik het niet![]()
![]()
Maar zonder gein zou em toch wel graag in de tuin ofzo neer willen plempen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 23:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
En anders ik wel, anders wordt bij jouw dalijk al je plastic vaal.
Maareuhm, ik ga douchen, en dan naar bed.
Mazzol, tot morgen.![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 23:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
flikker hem gewoon in de tuin naast je tent.. als we in tenten gaan slapen danmisschien trashen we wel een woonkamer ofzo
![]()
Denk dat mijn ma dan gek zou wordenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:00 schreef fs180 het volgende:
wheheh! ik had vorige jaar wel mn brommer opgebouwd in mn kamer![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:22 schreef fs180 het volgende:
ik verover steeds beetje bij beetje enzoeerst staat ie gewoon in de schuur.. en dan ga je hem opknappen.. en is het handig hem in de achtertuin te zetten ivm stroom en met iets anders doen enzo..
daarna.. als de tuin veroverd is.. moet er toevallig iets mee maar boven omdat het lekker werkt met muziek,.. dus kamer komt ook al vol te staan..
en nu heb ik de schuur tuin en mijn kamer en soms zolder om te knutselen![]()
![]()
Ganstah.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:46 schreef MosPos het volgende:
Waarom sta ik niet bij de OP, ik heb ook een sjieke brommer
Kijk ik heb ook een... #2
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:39 schreef Sloavink het volgende:
Ik ben geslaagd voor me brommer examen! partehhh!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:39 schreef Sloavink het volgende:
Ja, proficiat maat!quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:39 schreef Sloavink het volgende:
Congrats, jij zorgt voor het bier?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:39 schreef Sloavink het volgende:
Nee dat kunnen we nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:42 schreef fs180 het volgende:
hey no1uknow... we kunnen binnenkort weer touren
Uhm hier voor op de stoep ofzo, wel ff op slot doen enzoquote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En me motor, waar kan ik die kwijt?
Enne ik neem je bank mooi in beslag![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Uhm hier voor op de stoep ofzo, wel ff op slot doen enzo
Kots maar lekker op met je kutmotorquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die plemp ik dus mooi in je achtertuin
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat jullie elkaar afwisselen met kapotte brommers lijkt het wel
ja je koppakking jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Blijf bij
Hijs lek ofzo, iig heel gaar
Heb jij er niet nog 1 liggen?
Zo duur in onderhoud.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja je koppakking ja!!! kost je 1,50 ofzo om te vervangen
![]()
koppakking is geen onderhoudquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
koppakking is geen onderhoud![]()
en jouw koppaking is duurder, weddenplus je weet vast niet hoe je hem vervangt
![]()
Is je top wel lager, maar trek je harder op.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:58 schreef no1uknow het volgende:
Iemand die ik ken (die gast die me brommer heeft ge-APKed zeg maar) die zij dat als ik meer trekkracht wil, ik het kleine tandwieltje 1 vertanding kleiner moet nemen.
Verstandig?
Als ik m'n achtertandwiel wat groter doe, dat zorgt ervoor dat ik harder trek of snellere top heb?! En waarom is dat wat extremer?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Is je top wel lager, maar trek je harder op.
Je kunt evt ook een groter achtertandwiel doen, is wat extremer dan je voortandwiel vervangen maarja, het helpt wel.![]()
Als je alleen je voortandwiel verandert scheelt dat, 5 kilometer ofzo.. Geen idee hoe dat bij een puchje is.. Met een groter achtertandwiel scheelt dat al wrs dubbel zoveel..quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als ik m'n achtertandwiel wat groter doe, dat zorgt ervoor dat ik harder trek of snellere top heb?! En waarom is dat wat extremer?
Dat denk jijquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kots maar lekker op met je kutmotor
En je gaat ook niet op m'n bank liggen
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Als je alleen je voortandwiel verandert scheelt dat, 5 kilometer ofzo.. Geen idee hoe dat bij een puchje is.. Met een groter achtertandwiel scheelt dat al wrs dubbel zoveel..
En dan heb ik het over lagere top.
Meer trekkracht, lagere top -> kleiner voortandwiel, groter achtertandwiel, en vice versa.
maar ik ben werken!![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:11 schreef no1uknow het volgende:
Een vriend van mij heeft sinds kort een Puch MV50Met een hoog stuur
Dat is zoo een vet ding
!
Of aan mij, ik moet nog een 2takt blokje hebben om doormidden te snijden..quote:
koop mijn andere blokquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Of aan mij, ik moet nog een 2takt blokje hebben om doormidden te snijden..
Ik weet nog wel een 80cc mt blokje? Zal mooi staan op je puchje.![]()
Alsof er hier nergens in de buurt puch blokjes zijn die ik zo voor 5 euro mee kan nemen.quote:
jonge bij mij op school ookquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:11 schreef no1uknow het volgende:
Een vriend van mij heeft sinds kort een Puch MV50Met een hoog stuur
Dat is zoo een vet ding
!
Ik werd toensjus gegroet door een gozer op een R1 o.i.d..quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:09 schreef mister_dog het volgende:
leuke kmstand net11.111,1 reed ik hier net over de dijk hoor ik achterme een heel erg jankend geluid van een heelveel pk hebben beestje dat los wou gaan
kawasaki ninja hele nieuwe kijk nog een keer achterom komt ie beetje schuin naast me rijden Ik al big smile
dik wijs ding schakelt ie 1tje trug vol hoge toeren en gasse
die gast ging eeecht hard...ik reed echt met een adrenaline kick verder
stond ie stukje verderop naar een luchtballon te kijken (
) hoor ik hem weer aan komen rijd ie me voorbij rijden iets van 80 hij paar meter voor me in eens plank gas maakt ie wheeelie
![]()
kei gaafquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik werd toensjus gegroet door een gozer op een R1 o.i.d..
Eerst zet hij zo zo'n grote licht aan, ik denk van wtf, daarna zo kei vrolijk handje onder het stuur uit.
Ik natuurlijk terug groeten.
Tegenwoordig heb ik dat eigenlijk steeds vaker, dat ik wordt gegroet door motorrijders.. Vind het wel tof.
Ja, onder het stuur, doen ze altijd bij mij.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:47 schreef fs180 het volgende:
onder?! ik ben ook wel is gegroetreed op de weg, rijd stukker beter dan fietspad daar, gaat zon motorrijder opeens groeten
Doe ik ook altijd, staat stoerderquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, onder het stuur, doen ze altijd bij mij.![]()
Bikkel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, staat stoerder![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |