aww basje tochquote:Op maandag 11 september 2006 18:46 schreef BazzieK het volgende:
ॡ Lauren (L) || I love my boy(A) bas
Bas | Motorrijbewijs is binnen! | Kankermuggen! lauren
ॡ Lauren (L) || I love my boy(A) alles goed?
Bas | Motorrijbewijs is binnen! altijd he, met jou?
ॡ Lauren (L) || I love my boy(A) nee niet egt..
Bas | Motorrijbewijs is binnen! | Kankermuggen! | hoezo dat?
ॡ Lauren (L) || I love my boy(A) ik mis je aanwezigheid:$
Pubermeisjes![]()
![]()
zucht.. Ik zal eens kijken.quote:Op maandag 11 september 2006 18:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wat voorn? En post even een foto dan.![]()
Tenzij het zo'n gaar brik is, dan mag je me de foto besparen.![]()
Dure hobbyquote:Op maandag 11 september 2006 18:25 schreef Messenga het volgende:
Vespa's zijn inderdaad erg gaaf. Ik zit er over na te denken om er eentje aan te schaffen op den duur. Just for the fun.
quote:Op maandag 11 september 2006 18:46 schreef BazzieK het volgende:
? Lauren (L) || I love my boy(A) bas
Bas | Motorrijbewijs is binnen! | Kankermuggen! lauren
? Lauren (L) || I love my boy(A) alles goed?
Bas | Motorrijbewijs is binnen! altijd he, met jou?
? Lauren (L) || I love my boy(A) nee niet egt..
Bas | Motorrijbewijs is binnen! | Kankermuggen! | hoezo dat?
? Lauren (L) || I love my boy(A) ik mis je aanwezigheid:$
Pubermeisjes![]()
![]()
Geen idee, ik kreeg het door via msnquote:Op maandag 11 september 2006 11:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die zijn er altijd in Den Bosch bij scootermeetings
Hebbie een forum linkie van die meeting, kan ik even lachen
12 teveel jongemanquote:Op maandag 11 september 2006 18:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie van 12 is, en de HJ van 24?![]()
Of met ze allen lekker in jouw bedje slapen schatje.quote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef no1uknow het volgende:
BTW, tijdens de meet, vinden mn ouders het geen probleem als jullie in tentjes @ mn tuin gaan maffen
Als jullie dat willen tenminste, je mag ook een motel opzoeken ofzoEn dan ga ik lekker binnen
Wel op z'n grieks héquote:Op maandag 11 september 2006 21:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Of met ze allen lekker in jouw bedje slapen schatje.
quote:Op maandag 11 september 2006 20:58 schreef no1uknow het volgende:
Aangezien jou meetplek foto t niet meer deed FS, ga ik ervan uit dat je deze bedoelt:
[afbeelding]
Zwaar neger.quote:Op maandag 11 september 2006 21:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
owja:
http://img349.imageshack.us/my.php?image=dsc00356gk8.jpg
quote:Op maandag 11 september 2006 18:55 schreef Alvilon het volgende:
Misbruik van maken![]()
Er is geen zwaai smilie![]()
En me motor, waar kan ik die kwijt?quote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef no1uknow het volgende:
BTW, tijdens de meet, vinden mn ouders het geen probleem als jullie in tentjes @ mn tuin gaan maffen
Als jullie dat willen tenminste, je mag ook een motel opzoeken ofzoEn dan ga ik lekker binnen
Op straat, alsof negers kunnen schakelen.quote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En me motor, waar kan ik die kwijt?
Enne ik neem je bank mooi in beslag![]()
Hier staat ie achter 2 met 6 sluitpunten verstevigde dubbele deuren met ijzeren strips en inbreekweerende spikes + op stuurslot, schijfremslot en kettingslot en voor minder doe ik het nietquote:Op maandag 11 september 2006 23:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Op straat, alsof negers kunnen schakelen.![]()
Op school zet ik mijn brommer meestal niet eens op stuurslot dusja.
En daar even je handtekening achterlaten, als bedankje.quote:Op maandag 11 september 2006 23:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hier staat ie achter 2 met 6 sluitpunten verstevigde dubbele deuren met ijzeren strips en inbreekweerende spikes + op stuurslot, schijfremslot en kettingslot en voor minder doe ik het niet![]()
![]()
Maar zonder gein zou em toch wel graag in de tuin ofzo neer willen plempen![]()
![]()
![]()
Nou, wil best even het achtertuintje omspitten hoor, zo vrijgevig ben ik dan wel weerquote:Op maandag 11 september 2006 23:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
En daar even je handtekening achterlaten, als bedankje.![]()
Op het gras dan, met je achterband.![]()
En anders ik wel, anders wordt bij jouw dalijk al je plastic vaal.quote:Op maandag 11 september 2006 23:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nou, wil best even het achtertuintje omspitten hoor, zo vrijgevig ben ik dan wel weer![]()
![]()
flikker hem gewoon in de tuin naast je tent.. als we in tenten gaan slapen danquote:Op maandag 11 september 2006 23:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hier staat ie achter 2 met 6 sluitpunten verstevigde dubbele deuren met ijzeren strips en inbreekweerende spikes + op stuurslot, schijfremslot en kettingslot en voor minder doe ik het niet![]()
![]()
Maar zonder gein zou em toch wel graag in de tuin ofzo neer willen plempen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 23:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
En anders ik wel, anders wordt bij jouw dalijk al je plastic vaal.
Maareuhm, ik ga douchen, en dan naar bed.
Mazzol, tot morgen.![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 23:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
flikker hem gewoon in de tuin naast je tent.. als we in tenten gaan slapen danmisschien trashen we wel een woonkamer ofzo
![]()
Denk dat mijn ma dan gek zou wordenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:00 schreef fs180 het volgende:
wheheh! ik had vorige jaar wel mn brommer opgebouwd in mn kamer![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:22 schreef fs180 het volgende:
ik verover steeds beetje bij beetje enzoeerst staat ie gewoon in de schuur.. en dan ga je hem opknappen.. en is het handig hem in de achtertuin te zetten ivm stroom en met iets anders doen enzo..
daarna.. als de tuin veroverd is.. moet er toevallig iets mee maar boven omdat het lekker werkt met muziek,.. dus kamer komt ook al vol te staan..
en nu heb ik de schuur tuin en mijn kamer en soms zolder om te knutselen![]()
![]()
Ganstah.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:46 schreef MosPos het volgende:
Waarom sta ik niet bij de OP, ik heb ook een sjieke brommer
Kijk ik heb ook een... #2
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:39 schreef Sloavink het volgende:
Ik ben geslaagd voor me brommer examen! partehhh!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:39 schreef Sloavink het volgende:
Ja, proficiat maat!quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:39 schreef Sloavink het volgende:
Congrats, jij zorgt voor het bier?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:39 schreef Sloavink het volgende:
Nee dat kunnen we nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:42 schreef fs180 het volgende:
hey no1uknow... we kunnen binnenkort weer touren
Uhm hier voor op de stoep ofzo, wel ff op slot doen enzoquote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En me motor, waar kan ik die kwijt?
Enne ik neem je bank mooi in beslag![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Uhm hier voor op de stoep ofzo, wel ff op slot doen enzo
Kots maar lekker op met je kutmotorquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die plemp ik dus mooi in je achtertuin
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat jullie elkaar afwisselen met kapotte brommers lijkt het wel
ja je koppakking jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Blijf bij
Hijs lek ofzo, iig heel gaar
Heb jij er niet nog 1 liggen?
Zo duur in onderhoud.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja je koppakking ja!!! kost je 1,50 ofzo om te vervangen
![]()
koppakking is geen onderhoudquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
koppakking is geen onderhoud![]()
en jouw koppaking is duurder, weddenplus je weet vast niet hoe je hem vervangt
![]()
Is je top wel lager, maar trek je harder op.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:58 schreef no1uknow het volgende:
Iemand die ik ken (die gast die me brommer heeft ge-APKed zeg maar) die zij dat als ik meer trekkracht wil, ik het kleine tandwieltje 1 vertanding kleiner moet nemen.
Verstandig?
Als ik m'n achtertandwiel wat groter doe, dat zorgt ervoor dat ik harder trek of snellere top heb?! En waarom is dat wat extremer?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Is je top wel lager, maar trek je harder op.
Je kunt evt ook een groter achtertandwiel doen, is wat extremer dan je voortandwiel vervangen maarja, het helpt wel.![]()
Als je alleen je voortandwiel verandert scheelt dat, 5 kilometer ofzo.. Geen idee hoe dat bij een puchje is.. Met een groter achtertandwiel scheelt dat al wrs dubbel zoveel..quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als ik m'n achtertandwiel wat groter doe, dat zorgt ervoor dat ik harder trek of snellere top heb?! En waarom is dat wat extremer?
Dat denk jijquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kots maar lekker op met je kutmotor
En je gaat ook niet op m'n bank liggen
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Als je alleen je voortandwiel verandert scheelt dat, 5 kilometer ofzo.. Geen idee hoe dat bij een puchje is.. Met een groter achtertandwiel scheelt dat al wrs dubbel zoveel..
En dan heb ik het over lagere top.
Meer trekkracht, lagere top -> kleiner voortandwiel, groter achtertandwiel, en vice versa.
maar ik ben werken!![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:11 schreef no1uknow het volgende:
Een vriend van mij heeft sinds kort een Puch MV50Met een hoog stuur
Dat is zoo een vet ding
!
Of aan mij, ik moet nog een 2takt blokje hebben om doormidden te snijden..quote:
koop mijn andere blokquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Of aan mij, ik moet nog een 2takt blokje hebben om doormidden te snijden..
Ik weet nog wel een 80cc mt blokje? Zal mooi staan op je puchje.![]()
Alsof er hier nergens in de buurt puch blokjes zijn die ik zo voor 5 euro mee kan nemen.quote:
jonge bij mij op school ookquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:11 schreef no1uknow het volgende:
Een vriend van mij heeft sinds kort een Puch MV50Met een hoog stuur
Dat is zoo een vet ding
!
Ik werd toensjus gegroet door een gozer op een R1 o.i.d..quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:09 schreef mister_dog het volgende:
leuke kmstand net11.111,1 reed ik hier net over de dijk hoor ik achterme een heel erg jankend geluid van een heelveel pk hebben beestje dat los wou gaan
kawasaki ninja hele nieuwe kijk nog een keer achterom komt ie beetje schuin naast me rijden Ik al big smile
dik wijs ding schakelt ie 1tje trug vol hoge toeren en gasse
die gast ging eeecht hard...ik reed echt met een adrenaline kick verder
stond ie stukje verderop naar een luchtballon te kijken (
) hoor ik hem weer aan komen rijd ie me voorbij rijden iets van 80 hij paar meter voor me in eens plank gas maakt ie wheeelie
![]()
kei gaafquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik werd toensjus gegroet door een gozer op een R1 o.i.d..
Eerst zet hij zo zo'n grote licht aan, ik denk van wtf, daarna zo kei vrolijk handje onder het stuur uit.
Ik natuurlijk terug groeten.
Tegenwoordig heb ik dat eigenlijk steeds vaker, dat ik wordt gegroet door motorrijders.. Vind het wel tof.
Ja, onder het stuur, doen ze altijd bij mij.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:47 schreef fs180 het volgende:
onder?! ik ben ook wel is gegroetreed op de weg, rijd stukker beter dan fietspad daar, gaat zon motorrijder opeens groeten
Doe ik ook altijd, staat stoerderquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, onder het stuur, doen ze altijd bij mij.![]()
Bikkel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, staat stoerder![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |