ik heb godverdomme 6mbit lozerquote:
Ik maak al die foto's met mijn telefoon dusja, veel beter zullen ze niet worden.quote:Op maandag 11 september 2006 16:50 schreef Geqxon het volgende:
Dimi, leer eens foto's maken.
Ik heb het niet over de kwaliteit. Elke foto die jij maakt is schots en scheef, bibberig, onduidelijk en van de verkeerde plek gemaaktquote:Op maandag 11 september 2006 16:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik maak al die foto's met mijn telefoon dusja, veel beter zullen ze niet worden. [afbeelding]
en de filmpjes verkeerd omquote:Op maandag 11 september 2006 17:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de kwaliteit. Elke foto die jij maakt is schots en scheef, bibberig, onduidelijk en van de verkeerde plek gemaakt![]()
9 in totaal, 5 zijn altijd aan, 4 van het remlicht.. Wel genoeg toch lijkt me?quote:Op maandag 11 september 2006 17:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
en de filmpjes verkeerd om![]()
maar dimi.. je hebt maar weinig leds erin gestopt gek![]()
Bavaria?!quote:Op maandag 11 september 2006 16:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Dichtbij
[afbeelding]
Van een afstandje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Remlicht
[afbeelding]
Weer remlicht
[afbeelding]
[afbeelding]
En het nieuwe voorkapje van een vriend van mij.![]()
Waarom denk je dat ie van 12 is, en de HJ van 24?quote:
omdat er 2 staanquote:Op maandag 11 september 2006 18:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie van 12 is, en de HJ van 24?![]()
lol, zag het ook net.quote:
Ben je al 16 eigenlijk, en heb je een brommer?quote:Op maandag 11 september 2006 18:25 schreef Messenga het volgende:
Vespa's zijn inderdaad erg gaaf. Ik zit er over na te denken om er eentje aan te schaffen op den duur. Just for the fun.
Ik ben al 17, en ik heb een brommer in de schuur staan ja.quote:Op maandag 11 september 2006 18:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ben je al 16 eigenlijk, en heb je een brommer?
Ook jij dient je anders voor te stellen in dit topic.![]()
Wat voorn? En post even een foto dan.quote:Op maandag 11 september 2006 18:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben al 17, en ik heb een brommer in de schuur staan ja.
Gail..quote:Op maandag 11 september 2006 18:27 schreef fs180 het volgende:
en tot die tijd weg jij he![]()
meetingplek
[afbeelding]
vlakquote:Op maandag 11 september 2006 18:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Gail..
Als we op die kombaan gaan rijden leg ik wel ff mijn slicks op mijn brommer, das wel tof daar, lekker door de bochten driften.![]()
Zijn die bochten met een helling of gewoon plat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |