quote:
Faithy?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:53 schreef Knuffelslet het volgende:
kutposertje
oh, wacht, jij hebt al een A en een motor, ik niet....![]()
![]()
BazzieK
Bek houden of een burnout op je fallusquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:14 schreef no1uknow het volgende:
Brommerrijders, verenig u, trek ten strijde tegen de motorposer's, ze nemen ons topic over!
Doe maar die laatste, op de meetingquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bek houden of een burnout op je fallus
Supergabber is tovquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Doe maar die laatste, op de meeting![]()
Ik hak je eruit
* no1uknow hakt
sorry ben ff into supergabberhttp://video.google.nl/videoplay?docid=5678207564259520665&q=supergabber
Ja, supergabber is tov. Normale gabbers en mensen die hakken nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:08 schreef no1uknow het volgende:
Maar
Waarom zei je dan kneus tegen me op MSN terwijl je hier zegt dat je het vet vind.
Wat is dat nou weer voor triest gedoe
Bas | Motorrijbewijs is binnen! | zegt:
kneus
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:22 schreef no1uknow het volgende:
OMG http://video.google.nl/videoplay?docid=7343593877651787671&q=hardcore
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8402855949363762638&q=praatjesmakers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga zo maffen, morgen 0630 uur op de markt staan
Ik ga zo eens checken of mijn kit bijna droog is, en dan even weer mijn brommer in elkaar zetten, en dan rijden!quote:
Het is middernacht man, zotquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik ga zo eens checken of mijn kit bijna droog is, en dan even weer mijn brommer in elkaar zetten, en dan rijden!![]()
Gebruiken ze in Zoetermeer ook houdoe?quote:
Neequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gebruiken ze in Zoetermeer ook houdoe?.
Waarom heeft er hier niemand een citta. Mijn citta is teh pimp met z'n 50 km/h
.
Ga nou slapen sletquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee
En rot op, je hebt een citta.
![]()
![]()
![]()
Dat zeg jij, met je foeilelijke puchquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee
En rot op, je hebt een citta.
![]()
![]()
![]()
Beter houd je ff je waffel en ga je je wijvenbrommer verkopenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zeg jij, met je foeilelijke puch.
Vertelquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:23 schreef Geqxon het volgende:
Jullie hebben echt een inkoppertje gemist in het vorige topic...
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter houd je ff je waffel en ga je je wijvenbrommer verkopen![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik zei "NEUKEN" tegen een vrouw, get it?
Nu ben je dus officieel een teringlijer. Kom maar lekker naar de meetingquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:26 schreef Nashje het volgende:
[..]. Ruige man met je kutmotor. Dat je maar snel onder een vrachtwagen verdwijnt
.
Lekker ontvangst trouwens hier van de brommerbende.
Dat zou ik graag willen ja, om jou en je ruige sjonnie vrienden de tering in te slaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nu ben je dus officieel een teringlijer. Kom maar lekker naar de meeting![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou ik graag willen ja, om jou en je ruige sjonnie vrienden de tering in te slaan.
Ga jij met de ambulance naar het ziekenhuis of moeten we je maar meteen cremeren?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom je met de citta of ben je tegen die tijd al overgestapt op VW golf + petje?
schop tegen z'n motor dat vind ie veel ergerquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga jij met de ambulance naar het ziekenhuis of moeten we je maar meteen cremeren?
Feuteuwquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kanker.
Mijn achterlicht is geil.
Weetikveul.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:44 schreef C2C het volgende:
wow hell is loose over hier....
morgen zou er iemand komen kijken naar die zenith, nou me ma bewaard al die papieren in een mapje dus ik zo vragen of ze die ff wou pakken voor morge.
had ik beter niet kunnen doen, ik heb nu alleen dat papiertje dat je thuis moet houden, die papieren die je bij je moet hebben kan ik niet vinden, naja die gast afgebeld etc.
wat moet ik nu doen kan je die dingen opnieuw aanvragen of word het zoeken totdat ik er bij neerval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |