quote:Op zondag 10 september 2006 21:57 schreef mister_dog het volgende:
[..]
't is dat je iets hebt waardoor ik je wel stoer vind anders had ik je nu zoo dood komen maken
Ik doe ook niet echt grote dingen eraan.. Ik ga echt niet aan mijn kappen lopen polyesteren ofzo..quote:Op zondag 10 september 2006 22:57 schreef PallominnoXIII het volgende:
Mja je weet het, de kleinste dingen zijn vaak het stijlvolst
Omdat ik het leuk vind om te doen, en het ook wel leuk resultaat is.. Plus dat het bijzonder is, je ziet het nergens, en het lijkt me echt supertof in het donker.quote:Op zondag 10 september 2006 22:57 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar waarom zou je het in godsnaam doen??
quote:Op zondag 10 september 2006 22:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Net even weesten toeren, en ik heb een geniaal idee voor knipperlichten op mijn moped.![]()
Als knipperlichten:
Dit idee:
[afbeelding]
Maar dan aan beide kanten aparte oranje neon, die dan knippert.. Moet te maken zijn..
En achter, net als mijn LED-achterlicht stijl, oranje knippers ertussen maken, dat stelt helemaal niks voor.. Maar ik ben benieuwd hoe duidelijk het nog is als ik gewoon de lamp aan heb staan en de neon voor laat knipperen.. Vooral overdag zul je er vrij weinig van zien maarja, 's avonds is het wel tof denk ik.![]()
Hoef dat niet gekeurd te zijn ofzo?quote:
Het enige wat dat doet is de vario veranderen in een handgeschakelde varioquote:Op zondag 10 september 2006 23:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
Sequence - Schakelsysteem Scooter
Met dit systeem kan je je scooter ombouwen tot een schakel scooter.
Je kan dus met de hand schakelen. (Tip Tronic)
Inclusief: bedrading en benodigheden
Passend op:Minarelli Horizontaal
Hierbij vervalt de vario en startmotor.
Bijbehoorende onderdelen zijn bijgeleverd
Let op, enige kennis van techniek is een vereiste om deze kit te kunnen monteren.
[afbeelding]
![]()
![]()
Het DIEPTEPUNT!![]()
Doe het af en toe als mijn vrienden planten willen roken die ik dan moet halenquote:Op maandag 11 september 2006 00:04 schreef PallominnoXIII het volgende:
Jup, je laat de vario handmatig uitzetten
Maar stiekem zou ik wel eens willen rijden op zo'n scooter![]()
Een variomaat is toch een soort conus, waardoor versnellen traploos gaat? En met dit maak je dat dus wel met trappen? En dan dus zonder koppeling?quote:Op zondag 10 september 2006 23:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
Sequence - Schakelsysteem Scooter
Met dit systeem kan je je scooter ombouwen tot een schakel scooter.
Je kan dus met de hand schakelen. (Tip Tronic)
Inclusief: bedrading en benodigheden
Passend op:Minarelli Horizontaal
Hierbij vervalt de vario en startmotor.
Bijbehoorende onderdelen zijn bijgeleverd
Let op, enige kennis van techniek is een vereiste om deze kit te kunnen monteren.
[afbeelding]
![]()
![]()
Het DIEPTEPUNT!![]()
Ja gewone scooter heb ik wel 's op gereden maar met zo'n schakel dingquote:Op maandag 11 september 2006 00:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe het af en toe als mijn vrienden planten willen roken die ik dan moet halenHier een uitleg:
*Geef gas
*1
*2
*3
*4
*5
*vario gaat ratelen en je begint te bewegen
*je trekt op als een bejaarde met een rollator met klemmende wielen
*je ragt em een bocht in even hard als je met je brommer gewend bent
*de kleine kutwielen met kutbanden begin de glijden en driften als een loopse koe op een veemarkt.
*Je dumpt de scooter in de sloot en besluit dan je nog liever loopt
zeer officeel genomen wel.. maar 100% geeneen die erover zeikt, mits het goed zichtbaar en fel is, maarja das eigen veiligheid dus denk ik dat je daar wel voor zorgtquote:Op zondag 10 september 2006 23:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoef dat niet gekeurd te zijn ofzo?
Der waren wouten gekomenquote:Op zondag 10 september 2006 14:02 schreef Devolution het volgende:
Der is een meeting in Den Bosch vandaag, bij de Oude Bossche Baan. Maar ik denk niet dat ik er heen ga, moet nog naar het ziekenhuis.
quote:Op maandag 11 september 2006 09:55 schreef Devolution het volgende:
[..]
Der waren wouten gekomenGoed dat ik der niet heen gegaan was
Dit ís tof!quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef fs180 het volgende:
ow.. ik had eigenlijk wat toffers verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |