Ben bang dat er geen aktie komt vandaagquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:10 schreef Frank-NL het volgende:
Ik hoop echt dat ze vandaag nog iets inspannends moeten gaan doen. Zo is het net een centerparcs huis.
Neuh, denk het ook niet en meestal is "the day after" (Dus na een feest) altijd saai en sufquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:13 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ben bang dat er geen aktie komt vandaag
Rik?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:15 schreef BBoon het volgende:
wie ligt daar nou in zijn of haar blote kont
[afbeelding]
Zie geen groot gapend gat dus moet iemand anders zijn.quote:
Soort Dido+Roel effectquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:22 schreef Kinga het volgende:
Tijn is echt vastgeplakt aan Monique, vind het triest worden nou...
en samen huilen als je dronken bent, he ploffie en marcel ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:20 schreef BBoon het volgende:
[afbeelding]
Liefde is samen een brood bakken
Nee die was niet getrouwd en had geen kinderen. Begint een beetje weerzinwekkend te worden nu. Hij zou toch de eer aan zichzelf moeten houden.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:24 schreef BBoon het volgende:
Sjaan met al haar vrienden , aan het bijkomen van de nacht
[afbeelding]
Ziet hij dat wel eens dan???quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:26 schreef Frank-NL het volgende:
E10 is eruit, ziet er niet bijzonder fris uit
True, maar hij heeft nu wel hele kleine oogjesquote:
Ben ik ff blij dat ik sliep dan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:27 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
True, maar hij heeft nu wel hele kleine oogjes
Gelukkig ook niet meer zo zingerig, ik denk dat 'ie wel 150 keer H6 heeft gezongen vannacht.
er is toch niks gebeurd???????'quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Je zou maar een kind van Monique zijn en voor school nog even de streams aanzetten.![]()
Het gemiddelde IQ van de wakkere mensen op de streams daalt 30 puntenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:28 schreef Kinga het volgende:
Oh nee he. Hilde is wakker.
Bij hanff ligt 3 er ook uitquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:29 schreef BONG4002 het volgende:
S3 doet het niet meer hier(ik gebruik Garnier)
Op de Talpa site zelf (4 streams) werkt wel allesquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:29 schreef BONG4002 het volgende:
Hier ook niet (ik gebruik bbroy)quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:29 schreef BONG4002 het volgende:
Toch vreemd om mamma met een andere man in bed te zien liggen als je 12 bent, vind je niet?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:29 schreef n1ek het volgende:
[..]
alleen in haar bed in slaap gevallen, maja als dat al wat is, dan mag niks nee
Ze ging zelf eruit en in de kamer liggen, maja drank he, dat is wel moeilijk uitleggenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:31 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Toch vreemd om mamma met een andere man in bed te zien liggen als je 12 bent, vind je niet?
Ik ook niet. Wat stond er ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:31 schreef n1ek het volgende:
ze zien die hele melding op de tv niet
en mocht er wel wat gebeuren betekend dat ook iets over haar huidige relatiequote:Op vrijdag 8 september 2006 12:31 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Toch vreemd om mamma met een andere man in bed te zien liggen als je 12 bent, vind je niet?
Laat ze lekker creperenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:34 schreef Kinga het volgende:
Waarom mogen ze die schuifdeur niet open doen, om een beetje te luchten, en dan gewoon niet naar buiten gaan...
ja, het zal wel best ruiken/stinken in dat huis na dat feestjequote:Op vrijdag 8 september 2006 12:34 schreef Kinga het volgende:
Waarom mogen ze die schuifdeur niet open doen, om een beetje te luchten, en dan gewoon niet naar buiten gaan...
tja ik wilde dat ploffie spijt had van zijn acties, wat stond hij voor schutquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:36 schreef Frank-NL het volgende:
Tijn heeft wel een beetje spijt van zijn dronken acties
Zo hebben ze vanmorgen een hele tijd gelegen idd..quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:36 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit toch wel al heel close hoor...
[afbeelding]
weet jij wat haar man nu doet.. mischien is hij wel de hele straat aan het afwerkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:37 schreef BBoon het volgende:
[..]
Zo hebben ze vanmorgen een hele tijd gelegen idd..
niet lang naar mijn ideequote:Op vrijdag 8 september 2006 12:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe lang houden Tijn en Monique het nog vol zo?
Ik gok een week, misschien 2.
Zou makkelijk kunnen idd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:39 schreef natronic het volgende:
[..]
weet jij wat haar man nu doet.. mischien is hij wel de hele straat aan het afwerken
nu zijn kop nog (Barry)quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:42 schreef Frank-NL het volgende:
E10's stembanden zijn aan gort, hehehe.
heheh als ik E10 was dan had ik me 2dagen verstopt onder de dekens van mijn bed tot nederland het ergst was vergeten...quote:
Ik hoop echt dat Big Brother ze binnenkort een tijdje zonder sigaretten laat zittenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:43 schreef Frank-NL het volgende:
Het gesprek gaat voor de verandering weer over sigaretten.
quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Jezus ik wordt net wakker, moet ik meteen weer naar die rimpelkin kijken
![]()
Kan je nagaan hoe verslaafd ze wel niet isquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:56 schreef Snoet123 het volgende:
Dit is haar 2e sigaret (binnen 10 minuten!)
Valt toch wel mee na 2 tegelijk vannachtquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:56 schreef Snoet123 het volgende:
Dit is haar 2e sigaret (binnen 10 minuten!)
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Moggûh, heb ik nog schokkende dingen gemist, nog geneukt bijvoorbeeld
quote:
dat semih en micheline moment heb ik meegekregen, maar nog andere verrassende penetratiesquote:
Rimpelkinnenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Jezus ik wordt net wakker, moet ik meteen weer naar die rimpelkin kijken
![]()
bedankt voor de correctie, idd maar ik ben net wakker zoals ik al zei, ga ff een bakkie zettenquote:
Nee, dat heeft ze via rik, maar ook via wat opmerkingen van Marcel geconcludeertquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:03 schreef itsme het volgende:
O ja ene vraag. Ik las in de streamverslagen dat Janine nu wist dat E10 een racist was.
Hoe is ze dat te weten gekomen dan?
Kan niet alleen via dat voorgelezen verboden gesprek zijn.
Dat weet je niet... mischien zoek Mo weel een andere manquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:57 schreef Kinga het volgende:
Tijn heeft natuurlijk niks te verliezen, Monique heel veel.
moet nog een screenie van zijn ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:57 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Valt toch wel mee na 2 tegelijk vannacht
Volgens mij is het gewoon een "hoge string" en hoort dat dus zo...quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:09 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Goedemorgen Marlies, haal je broekje uit je naad.![]()
Ook maatje 58 schat ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:52 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat ik nou zo vervelend vind. Hilde heeft gewoon dezelfde top als mij...
Rechtstreeks uit de Wehkamp
Ik heb ook die broekjes, maar toch ziet het er bij mij anders uit.......quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een "hoge string" en hoort dat dus zo...
hoe dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik heb ook die broekjes, maar toch ziet het er bij mij anders uit.......![]()
en een lekker pijpmondjequote:Op vrijdag 8 september 2006 13:11 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Toch heeft ze een strak kontje.
Die "Nederland is vol" discussie is natuurlijk ook een aanwijzing geweest. Janine was erbij, maar ik niet, dus ik weet niet hoe ver dat ging.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:03 schreef itsme het volgende:
O ja ene vraag. Ik las in de streamverslagen dat Janine nu wist dat E10 een racist was.
Hoe is ze dat te weten gekomen dan?
Kan niet alleen via dat voorgelezen verboden gesprek zijn.
Er moet ergens in het archief een hele serie foto's van mijn bezoek aan het BB-huis staan. Ik was gast in HBB.quote:
Strakke opmerking van Janinequote:Op vrijdag 8 september 2006 13:18 schreef Frank-NL het volgende:
Janine: Ik heb de sleutel van de gezelligheid
Iets kleiner...quote:
Er is niks mis met grote maten, er is gewoon veel mis aan Hilde maar over haar gewicht zal ik niks zeggen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Iets kleiner...
Maar wél de grote maten gids inderdaad![]()
Check dat maar, 30 seconden was voor semih zatquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Is er inmiddels al ergens een filmpje van de '30 seconden' van vannacht?
Het lijkt me sterk dat er echt iets is gebeurd in maar 30 seconden, maar wil het toch wel even zien.
ik denk dat ze die peuken ergens hamstert ofzo, maar het kan ook dat die junk echt zoveel rooktquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:31 schreef avonne het volgende:
Hilde "O, Rik, ik heb je laatste sigaretten gepakt"
Ze heeft zeker weten rond 3 uur een pakje van Janine gekregen. Volgens mij is ze doelbewust bezig ruimte te maken om Janine vandaag of morgen volledig af te fikken.
Lief hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:31 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Wakker met een kater in der kop, want normaal springt ze niet in bh en string in het zwembad zegt ze...
De laatste dagen geen badkamerbeelden meer trouwens. Misschien heeft Hummie weer klachten gehad.. of vindt ze het zelf genoeg geweest.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:34 schreef MissJ. het volgende:
Egbert vraagt of die meiden nog aan het douchen zijn, dat word bevestigd waarop Egbert zegt:"Dan wacht ik nog effies want een ouwe lul kan niet als een jonge god tussen die meiden gaan staan, daar komt gelul van".
Vind ik inderdaad slim van hem.
Op vrijdag 8 september 2006 03:46 schreef HiDiHo het volgende:quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Is er inmiddels al ergens een filmpje van de '30 seconden' van vannacht?
Het lijkt me sterk dat er echt iets is gebeurd in maar 30 seconden, maar wil het toch wel even zien.
ah, hamsteren! Dat zou heel goed kunnen. Dat ze pakjes aan het verstoppen is voor latere weken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:33 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk dat ze die peuken ergens hamstert ofzo, maar het kan ook dat die junk echt zoveel rookt
Ik denk eerdere voor latere dagen, met die rookverslaving van haar, of ze wil ze gewoon mee naar huis nemen, Maandag moet ze toch wegquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:45 schreef avonne het volgende:
[..]
ah, hamsteren! Dat zou heel goed kunnen. Dat ze pakjes aan het verstoppen is voor latere weken.
BB, even in de gaten blijven houden, AUB?
kan iemand mij in 2 regels uitleggen hoe je die caps maakt, niet dat ik verder echt veel interesse in een cap van Tijn in string heb ofzo, maar voor het nageslacht wil ik daaarin best mijn bijdrage leverenquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:47 schreef MissJ. het volgende:
Ik ben aan het zoeken geweest naar caps van het zwembad vannacht met die stringacties en zo....maar er is maar 1 cap gemaakt?
waren er zo weinig cappers nog op, zonde gemiste kans.
Simpelste methode is een prt scr te maken. (printscreenknop) en die te plakken in je Paint programma.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kan iemand mij in 2 regels uitleggen hoe je die caps maakt, niet dat ik verder echt veel interesse in een cap van Tijn in string heb ofzo, maar voor het nageslacht wil ik daaarin best mijn bijdrage leveren
mhm ok thx, ik zal zo is een poging wagenquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:51 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Simpelste methode is een prt scr te maken. (printscreenknop) en die te plakken in je Paint programma.
hoe wel rekening met de grootte ik dacht niet groter dan 480 breed.
Daarna uploaden op een fotouploadsite en plaatsen.
Mooi en deze vond ik niet in de COS van vannacht.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:49 schreef Annelies-G het volgende:
Caps Compilatie van de nacht
Heb het filmpje inmiddels gezien. Niets gebeurd, behalve wat 'droogneuken'.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:36 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Op vrijdag 8 september 2006 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
Semith en Micheline bedrijven de liefde (10MB)
link werkt niet maar Maar in de cos Semih is klaar ( volgens mij nr 200 is het filmpje terug te zien
ik ga ook maar eens oefenen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kan iemand mij in 2 regels uitleggen hoe je die caps maakt, niet dat ik verder echt veel interesse in een cap van Tijn in string heb ofzo, maar voor het nageslacht wil ik daaarin best mijn bijdrage leveren
Die hebben echt geen sex gehad, ze deden alsof !! Semih had broekje nog aan en Micheline ook, ze zei nog " niet meer van die bewegingen maken hoor straks denken ze dat we het nog echt doen ook " heb de hele tijd gekeken , als ze sex hebben gehad dan eet ik euh euh euh , tja wat eet ik dan opquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:36 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
link werkt niet maar Maar in de cos Semih is klaar ( volgens mij nr 200 is het filmpje terug te zien
klopt maar dat fillempie is ook net daarna gemaakt, hij had 2 minuten eerder moeten beginnen, daar werd echt wel geneukt geloof mequote:Op vrijdag 8 september 2006 13:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb het filmpje inmiddels gezien. Niets gebeurd, behalve wat 'droogneuken'.
Echt niet ! dat was ook droogneuken !quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
klopt maar dat fillempie is ook net daarna gemaakt, hij had 2 minuten eerder moeten beginnen, daar werd echt wel geneukt geloof me
we zijn het niet eens, maar dat was geen droogneuken, het is zeker niet droog gebleven daarquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Echt niet ! dat was ook droogneuken !
Is niets gebeurd inderdaad. Op het einde hoor je Semih zelfs duidelijk zeggen: "Wanneer gaan we nou seksen dan?", waarop Micheline zegt : "Nu nog niet". Ze zei ook dat ze hem van haar af duwde omdat ze bang was dat ze anders gingen seksen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Echt niet ! dat was ook droogneuken !
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
we zijn het niet eens, maar dat was geen droogneuken, het is zeker niet droog gebleven daar
Dan is het daar nu dus een natte bende in bed, want er is naderhand ook niets schoongemaakt of wat dan ook. Alles ligt dan dus op de lakensquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
we zijn het niet eens, maar dat was geen droogneuken, het is zeker niet droog gebleven daar
geluk niet maar, ik weet zeker dat ik niet de enige in het er is wel geneukt kamp benquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:58 schreef MissJ. het volgende:
[..]
je hebt je vinger erbij gehouden?
![]()
in ze dromenquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:59 schreef arneaux het volgende:
Heeft Etiënne Sabrina vanacht aangeduwd?
Hij stond er wel mooi bij dan daar in de badkamer.quote:
check streamverslagen, daar staat iequote:Op vrijdag 8 september 2006 13:36 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens. Er is niets gebeurd, behalve wat droogneuken. Daar werden ze wel wat geil van, wat te horen was aan het gehijg. En ze hadden de hele tijd ook kleren aan trouwens.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:03 schreef Annelies-G het volgende:
heb er wel een filmpje van gemaakt maar die is zo onduidelijk als wat![]()
Micheline en Semih weten het zeker, wij kunnen alleen maar radenga er geen wellus of nietus van maken , ieder zijn visie op het gebeuren
maar dat fillempie is niet goed, geeft de illusie dat er niks gebeurt is, de actie was twee minuten voor dat het fillempie begintquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
check streamverslagen, daar staat ie
En daarna gaan ze nog 5 minuten door met droogneuken terwijl ze kleren aan hebben en Micheline zegt 'Niet meer doen, straks denken ze nog dat we echt wat gedaan hebben".... en dan de teksten van Semih die ik al eerder postte???quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maar dat fillempie is niet goed, geeft de illusie dat er niks gebeurt is, de actie was twee minuten voor dat het fillempie begint
Met photoshop bv. Of een ander fotoprogramma.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:05 schreef avonne het volgende:
[afbeelding]
so far, so good
maar hoe maak ik hem kleiner?
ik ben het met de iedereen zijn eigen interpretatie eens, maar iedereen die vanacht hier was toen het bezig was posste maar 1 reactie, ER WORD GENEUKT.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daarna gaan ze nog 5 minuten door met droogneuken terwijl ze kleren aan hebben en Micheline zegt 'Niet meer doen, straks denken ze nog dat we echt wat gedaan hebben".... en dan de teksten van Semih die ik al eerder postte???
Nee, niets gebeurd.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens. Er is niets gebeurd, behalve wat droogneuken. Daar werden ze wel wat geil van, wat te horen was aan het gehijg. En ze hadden de hele tijd ook kleren aan trouwens.
Wat boeit het ook eigenlijk![]()
Daar is niets van te volgen. Die van vannacht was veel duidelijker dat er niets is gebeurd..... en dat er daarvoor iets zou zijn gebeurd is nog veel onwaarschijnlijker.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:11 schreef Annelies-G het volgende:
Filmpje is bar slecht , geluid is loeihard maar trek je conclusie's
http://s93.photobucket.com/albums/l47/Annelies-G/?action=view¤t=filmpje.flv
Dit was daarvoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is niets van te volgen. Die van vannacht was veel duidelijker dat er niets is gebeurd..... en dat er daarvoor iets zou zijn gebeurd is nog veel onwaarschijnlijker.
zonde dat de kwaliteit zo slecht is, maar dit was toch geen droogneuken kom op he.quote:
Dat wordt hier al heel snel gepost hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik ben het met de iedereen zijn eigen interpretatie eens, maar iedereen die vanacht hier was toen het bezig was posste maar 1 reactie, ER WORD GENEUKT.
Men "ziet" wat ze " willen " zien, is mens eigenquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt hier al heel snel gepost hoor.... Gewoon omdat ze dat zo graag willen ofzo. Dan roepen ze bij iedere beweging van een deken al 'Já, ze doen het!!'
Ik loop hier al wat langer mee op fok en weet hoe snel iedereen ervan overtuigd is dat er iets gaande is onder de dekens.
ik snap je verhaal, loop hier zelf nog maar heel kort mee, laten we er over ophouden, zo belangrijk is het nu ook weer niet iddquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt hier al heel snel gepost hoor.... Gewoon omdat ze dat zo graag willen ofzo. Dan roepen ze bij iedere beweging van een deken al 'Já, ze doen het!!'
Ik loop hier al wat langer mee op fok en weet hoe snel iedereen ervan overtuigd is dat er iets gaande is onder de dekens.
Inmiddels ook helemaal gezien. De suggestie wordt idd gewekt dat er meer gaande is, maar is volgens mij niet zo. Semih maakt die bewegingen omdat hij wel zin heeft. Micheline wil alleen niet.quote:
Jepquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Men "ziet" wat ze " willen " zien, is mens eigen
Goed planquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
laten we er over ophouden, zo belangrijk is het nu ook weer niet idd
Je bedoelt als Hilde is vertrokken ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:19 schreef schatje het volgende:
En toch denk ik dat Micheline een maandag de klos is.
Niet zo raar praten schatjequote:Op vrijdag 8 september 2006 14:19 schreef schatje het volgende:
En toch denk ik dat Micheline een maandag de klos is.
ze vergeet een aantal facetten van haar geweldige persoonlijkheid, nicotinehoer, nepkwaaltjes verzinner, hoop dat UWV al een uitnodiging verstuurd heeft voor een gesprekkiequote:Op vrijdag 8 september 2006 14:18 schreef lissette72 het volgende:
Hilde: als ik hier uit kom ben ik een een *wijntjesmens*..... Bah! verloederde vieze alcoholiste..
Die nepkwaaltjes he? Als ze dat echt doet was ze toch ook niet geselecteerd in "hart in actie" ? neem aan dat ze eerst alles natrekken alvorens men overgaat tot selecteren van mensen ....quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ze vergeet een aantal facetten van haar geweldige persoonlijkheid, nicotinehoer, nepkwaaltjes verzinner, hoop dat UWV al een uitnodiging verstuurd heeft voor een gesprekkie
Die Eend is een digibeet , ikke nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:22 schreef scanman01 het volgende:
Nog 1 keer dan: Deze van pc eend is iets duidelijker.
http://www.youtube.com/watch?v=eFPEvTdefXU
Zal wel niet, anders was dat gelul over gisteren niet aan de orde geweestquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:28 schreef Day het volgende:
Kunnen we nu ophouden met het wel/niet geneukt?
Vertel liever of het interessant is om de streams aan te zetten.
FOK is best moeilijk te begrijpn, weet zo langzamerhand niet meer waar ik iets wel of niet mag zeggen, ben gewoon bang dingen te plaatsen of op iets te reageren omdat het waarschijnlijk niet "mag" en die afkortingen word ik ook moe van, we zijn niet allemaal 100% Fokkers en bekend met alles afkortingenquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:28 schreef Day het volgende:
En kan iemand even SV-en, a.u.b.? Thanks!
Niet echt interessant nee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:28 schreef Day het volgende:
En kan iemand even SV-en, a.u.b.? Thanks!
Ligt er erg aan wie er op dat moment moderator is, dat is nu duidelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
FOK is best moeilijk te begrijpn, weet zo langzamerhand niet meer waar ik iets wel of niet mag zeggen,
Heb alles gelezen en nog geen 10 minuten geleden had jij het er nog over, Scan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal wel niet, anders was dat gelul over gisteren niet aan de orde geweest
Als je alles had gelezen wist je trouwens dat die discussie ook al ten einde was
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
FOK is best moeilijk te begrijpn, weet zo langzamerhand niet meer waar ik iets wel of niet mag zeggen, ben gewoon bang dingen te plaatsen of op iets te reageren omdat het waarschijnlijk niet "mag" en die afkortingen word ik ook moe van, we zijn niet allemaal 100% Fokkers en bekend met alle afkortingen![]()
Dan had je dit bericht ook gezien: [COS #202] The day after....quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:32 schreef Day het volgende:
[..]
Heb alles gelezen en nog geen 10 minuten geleden had jij het er nog over, Scan.
Vandaar mijn verzoek.
Maar nu hou ik er ook over op.
Ga nou niet over van die triviale dingen je gram proberen te halen Scan. Wat boeit t nou.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan had je dit bericht ook gezien: [COS #202] The day after....
Daarna heb ik alleen nog de link gepost naar het filmpje van pc eend.
Vind dat best meevallen, Annellies.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
FOK is best moeilijk te begrijpn, weet zo langzamerhand niet meer waar ik iets wel of niet mag zeggen, ben gewoon bang dingen te plaatsen of op iets te reageren omdat het waarschijnlijk niet "mag" en die afkortingen word ik ook moe van, we zijn niet allemaal 100% Fokkers en bekend met alles afkortingen![]()
Boeit geen reet nee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ga nou niet over van die triviale dingen je gram proberen te halen Scan. Wat boeit t nou.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Extreme Makeover!!
[afbeelding]
En nu maar hopen dat het helpt...
Nou die heeft ze dan tot nu toe maar weinig aangehad.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:51 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Heet van de plaat, e10 en sab hebben het over Bhs, thuis heeft ze die nooit aan, alleen voor BB heeft ze toch maar een paar bhtjes gekocht
Wat een super mooie foto Scanmannquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB080919.jpg]afbeelding][/URL]
Mag Scanman het huis in?quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wat een super mooie foto Scanmann![]()
![]()
Dat wordt geheid heibel met Hummie, dus geen goed idee.quote:
Graag , dan ga ik ook, hoef ik niet bang te zijn dat mijn hangende bloemkolen worden gecaptquote:
vergeet je PC nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt geheid heibel met Hummie, dus geen goed idee.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Graag , dan ga ik ook, hoef ik niet bang te zijn dat mijn hangende bloemkolen worden gecapt![]()
100 dagen geen computer, ik zou het nie trekken denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |