ja, het zal wel best ruiken/stinken in dat huis na dat feestjequote:Op vrijdag 8 september 2006 12:34 schreef Kinga het volgende:
Waarom mogen ze die schuifdeur niet open doen, om een beetje te luchten, en dan gewoon niet naar buiten gaan...
tja ik wilde dat ploffie spijt had van zijn acties, wat stond hij voor schutquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:36 schreef Frank-NL het volgende:
Tijn heeft wel een beetje spijt van zijn dronken acties
Zo hebben ze vanmorgen een hele tijd gelegen idd..quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:36 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit toch wel al heel close hoor...
[afbeelding]
weet jij wat haar man nu doet.. mischien is hij wel de hele straat aan het afwerkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:37 schreef BBoon het volgende:
[..]
Zo hebben ze vanmorgen een hele tijd gelegen idd..
niet lang naar mijn ideequote:Op vrijdag 8 september 2006 12:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe lang houden Tijn en Monique het nog vol zo?
Ik gok een week, misschien 2.
Zou makkelijk kunnen idd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:39 schreef natronic het volgende:
[..]
weet jij wat haar man nu doet.. mischien is hij wel de hele straat aan het afwerken
nu zijn kop nog (Barry)quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:42 schreef Frank-NL het volgende:
E10's stembanden zijn aan gort, hehehe.
heheh als ik E10 was dan had ik me 2dagen verstopt onder de dekens van mijn bed tot nederland het ergst was vergeten...quote:
Ik hoop echt dat Big Brother ze binnenkort een tijdje zonder sigaretten laat zittenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:43 schreef Frank-NL het volgende:
Het gesprek gaat voor de verandering weer over sigaretten.
quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Jezus ik wordt net wakker, moet ik meteen weer naar die rimpelkin kijken
![]()
Kan je nagaan hoe verslaafd ze wel niet isquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:56 schreef Snoet123 het volgende:
Dit is haar 2e sigaret (binnen 10 minuten!)
Valt toch wel mee na 2 tegelijk vannachtquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:56 schreef Snoet123 het volgende:
Dit is haar 2e sigaret (binnen 10 minuten!)
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Moggûh, heb ik nog schokkende dingen gemist, nog geneukt bijvoorbeeld
quote:
dat semih en micheline moment heb ik meegekregen, maar nog andere verrassende penetratiesquote:
Rimpelkinnenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Jezus ik wordt net wakker, moet ik meteen weer naar die rimpelkin kijken
![]()
bedankt voor de correctie, idd maar ik ben net wakker zoals ik al zei, ga ff een bakkie zettenquote:
Nee, dat heeft ze via rik, maar ook via wat opmerkingen van Marcel geconcludeertquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:03 schreef itsme het volgende:
O ja ene vraag. Ik las in de streamverslagen dat Janine nu wist dat E10 een racist was.
Hoe is ze dat te weten gekomen dan?
Kan niet alleen via dat voorgelezen verboden gesprek zijn.
Dat weet je niet... mischien zoek Mo weel een andere manquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:57 schreef Kinga het volgende:
Tijn heeft natuurlijk niks te verliezen, Monique heel veel.
moet nog een screenie van zijn ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:57 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Valt toch wel mee na 2 tegelijk vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |