Volgens mij is het gewoon een "hoge string" en hoort dat dus zo...quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:09 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Goedemorgen Marlies, haal je broekje uit je naad.![]()
Ook maatje 58 schat ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:52 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat ik nou zo vervelend vind. Hilde heeft gewoon dezelfde top als mij...
Rechtstreeks uit de Wehkamp
Ik heb ook die broekjes, maar toch ziet het er bij mij anders uit.......quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een "hoge string" en hoort dat dus zo...
hoe dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik heb ook die broekjes, maar toch ziet het er bij mij anders uit.......![]()
en een lekker pijpmondjequote:Op vrijdag 8 september 2006 13:11 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Toch heeft ze een strak kontje.
Die "Nederland is vol" discussie is natuurlijk ook een aanwijzing geweest. Janine was erbij, maar ik niet, dus ik weet niet hoe ver dat ging.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:03 schreef itsme het volgende:
O ja ene vraag. Ik las in de streamverslagen dat Janine nu wist dat E10 een racist was.
Hoe is ze dat te weten gekomen dan?
Kan niet alleen via dat voorgelezen verboden gesprek zijn.
Er moet ergens in het archief een hele serie foto's van mijn bezoek aan het BB-huis staan. Ik was gast in HBB.quote:
Strakke opmerking van Janinequote:Op vrijdag 8 september 2006 13:18 schreef Frank-NL het volgende:
Janine: Ik heb de sleutel van de gezelligheid
Iets kleiner...quote:
Er is niks mis met grote maten, er is gewoon veel mis aan Hilde maar over haar gewicht zal ik niks zeggen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Iets kleiner...
Maar wél de grote maten gids inderdaad![]()
Check dat maar, 30 seconden was voor semih zatquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Is er inmiddels al ergens een filmpje van de '30 seconden' van vannacht?
Het lijkt me sterk dat er echt iets is gebeurd in maar 30 seconden, maar wil het toch wel even zien.
ik denk dat ze die peuken ergens hamstert ofzo, maar het kan ook dat die junk echt zoveel rooktquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:31 schreef avonne het volgende:
Hilde "O, Rik, ik heb je laatste sigaretten gepakt"
Ze heeft zeker weten rond 3 uur een pakje van Janine gekregen. Volgens mij is ze doelbewust bezig ruimte te maken om Janine vandaag of morgen volledig af te fikken.
Lief hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:31 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Wakker met een kater in der kop, want normaal springt ze niet in bh en string in het zwembad zegt ze...
De laatste dagen geen badkamerbeelden meer trouwens. Misschien heeft Hummie weer klachten gehad.. of vindt ze het zelf genoeg geweest.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:34 schreef MissJ. het volgende:
Egbert vraagt of die meiden nog aan het douchen zijn, dat word bevestigd waarop Egbert zegt:"Dan wacht ik nog effies want een ouwe lul kan niet als een jonge god tussen die meiden gaan staan, daar komt gelul van".
Vind ik inderdaad slim van hem.
Op vrijdag 8 september 2006 03:46 schreef HiDiHo het volgende:quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Is er inmiddels al ergens een filmpje van de '30 seconden' van vannacht?
Het lijkt me sterk dat er echt iets is gebeurd in maar 30 seconden, maar wil het toch wel even zien.
ah, hamsteren! Dat zou heel goed kunnen. Dat ze pakjes aan het verstoppen is voor latere weken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:33 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk dat ze die peuken ergens hamstert ofzo, maar het kan ook dat die junk echt zoveel rookt
Ik denk eerdere voor latere dagen, met die rookverslaving van haar, of ze wil ze gewoon mee naar huis nemen, Maandag moet ze toch wegquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:45 schreef avonne het volgende:
[..]
ah, hamsteren! Dat zou heel goed kunnen. Dat ze pakjes aan het verstoppen is voor latere weken.
BB, even in de gaten blijven houden, AUB?
kan iemand mij in 2 regels uitleggen hoe je die caps maakt, niet dat ik verder echt veel interesse in een cap van Tijn in string heb ofzo, maar voor het nageslacht wil ik daaarin best mijn bijdrage leverenquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:47 schreef MissJ. het volgende:
Ik ben aan het zoeken geweest naar caps van het zwembad vannacht met die stringacties en zo....maar er is maar 1 cap gemaakt?
waren er zo weinig cappers nog op, zonde gemiste kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |