Als dat het niveau van de grappen wordt, dan wordt het een lange avond.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:50 schreef Patch het volgende:
"There's two things I've always wanted to do in my life - one is to host the Oscars. The second is to get a call from Laura Ziskin. You can imagine that day's diary entry."
Inderdaad vreemd.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:24 schreef Sokolsky het volgende:
Dus geen Riding alone for Thousands of Miles, geen C.R.A.Z.Y.... ik begrijp nooit iets van die buitenlandse genomineerden.
Solveig Hoogesteijn en Rolf de Heer klinken ook wel Nederlands.
Oh, dat eerste wist ik niet. Wat de tweede betreft:quote:Op donderdag 30 november 2006 01:00 schreef California het volgende:
C.R.A.Z.Y. is vorig jaar ingezonden. Misschien dat Riding Alone for Thousands of Miles ook vorig jaar al in aanmerking kwam, dat weet ik niet, maar je protesteert dus dat de verkeerde Zhang ingezonden is?
Ja, dat klopt. Ik bedoelde alleen dat hij misschien een jaar geleden al in Los Angeles had gedraaid, wat zou betekenen dat hij nu niet in aanmerking kwam als inzending. Maar ik heb even gekeken en dat is niet zo, dus ik denk dat ze inderdaad de luxe hadden van twee Zhangs dit jaar.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:37 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens meen ik dat China vorig jaar Wu ji inzond.
Die kans lijkt me enorm klein, als het zelfs De Zaak Alzheimer met agressieve reclamecampagne niet lukte, dan gaat het "Een ander zijn geluk", die zelfs in België nauwelijks bekend is helemaal niet lukken.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:08 schreef JelleS het volgende:
An Inconvenient Truth zal wel winnen bij de docu's, de keuze is elk jaar weer erg vreemd.
Hoop dat de Belgische inzending, Someone Else’s Happiness, genomineerd wordt. Geweldige film. Winnen zal het niet, meer een nominatie zou meer terecht zijn dan voor bijvoorbeeld Zwartboek.
Ik zie hem ook niet meteen winnen, maar dit is natuurlijk geen Basic Instinct. Turks Fruit was ook genomineerd en Zwartboek is ook nog eens een WOII-film.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zwartboek heeft het veel makkelijker, iedereen kent Verhoeven al, dus de kans op een nominatie is reëel. Al vermoed ik dat hij om dezelfde redenen kansloos is voor winst, ze kennen Verhoeven en zijn "stijl", hij maakt niet meteen het type films waar de Academy op zit te wachten.
De precursor awards gaan ook weer beginnen, daar krijg je ook een leuk overzicht door.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed topic; handige shortlist voor welke films ik nog wil/moet/kan kijken.
And the Oscar goes to... Pan's Labyrinth...quote:Op woensdag 29 november 2006 23:41 schreef California het volgende:
En dit zijn de inzendingen (61, een recordaantal) voor de Oscar voor buitenlandse film:
Met dat verschil dat de 'independent' stem de laatste dikke tien jaar sterker is geworden in de stemming.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Al vermoed ik dat hij om dezelfde redenen kansloos is voor winst, ze kennen Verhoeven en zijn "stijl", hij maakt niet meteen het type films waar de Academy op zit te wachten.
Ik denk dat Verhoeven te ordinair/gewaagd is voor de klassieke leden en te commercieel/oppervlakkig voor de independents. Arthousers gaan niet voor Mr. "10 paar tieten per frame" stemmen.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Met dat verschil dat de 'independent' stem de laatste dikke tien jaar sterker is geworden in de stemming.
V.
Kan, maar ze kunnen wel wat meer hebben dan de standaard Prodent-smiles. Daarnaast valt het tietengehalte en de film zelf erg mee. Vooral ook door Carice van Houten, overigens, die de sterren van de hemel speelde. Niet dat de film verder diep is, overigens, en ik zie sowieso Pan's Labyrinth winnen. Maar een nominatietje... och... waarom niet?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Verhoeven te ordinair/gewaagd is voor de klassieke leden en te commercieel/oppervlakkig voor de independents. Arthousers gaan niet voor Mr. "10 paar tieten per frame" stemmen.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:21 schreef Verbal het volgende:
Ik kan het nergens terugvinden op de officiële sites, maar is er iemand die weet wanneer de nominaties bekend zullen worden gemaakt?
V.
bron: oscar.comquote:The 79th Annual Academy Awards will be held on Sunday, February 25, 2007.
The following schedule may change and you should check it periodically or check the press releases section of this Web site to be sure you have the most recent information about the 79th Awards.
Friday, December 1, 2006: Official Screen Credits Forms Due.
Tuesday, December 26, 2006: Nominations ballots mailed.
Saturday, January 13, 2007: Nominations polls close 5 p.m. PST.
Tuesday, January 23, 2007: Nominations announced 5:30 a.m. PST, Samuel Goldwyn Theater
Wednesday, January 31, 2007: Final ballots mailed.
Monday, February 5, 2007: Nominees Luncheon
Saturday, February 10, 2007: Scientific and Technical Awards Dinner
Tuesday, February 20, 2007: Final polls close 5 p.m. PST.
Sunday, February 25, 2007: 79th Annual Academy Awards Presentation
Ik vond het juist allemaal wel mee vallen. En kan bij elke grote prijs de winnaar voorspellen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb zo snel alleen Best Picture maar gezien.. Vrij shocking. Iemand een overzichtje met de rest?
Babel maakt ook nog wel een kansje. (De rest in die categorie lijkt mij kansloos en dient meer als opvulling. )Maar het blijft de oscars, dus denk dat die toch naar de Amerikaanse, veiligere, minder arthouse, Departed gaat. Denk dat Scorsesse nu ook eindelijk eens die Director in ontvangst mag nemen. Denk dat Babel er alleen met wat troostprijsje als screenplay etc. vanaf komt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:06 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denk niet dat Wahlberg gaat winnen. Vond die rol ook tegenvallen trouwens, te schreeuwerig. Ik gok op Haley, maar zou met Hounsou ook tevreden zijn.
Dat Pan's Labyrinth wint staat nu wel vast. Van The Departed als Best Picture ben ik niet zo zeker.
Ben ik het helemaal mee eens. Ook die opmerking over Dreamgirls.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:12 schreef Sokolsky het volgende:
Over Mirren en Whitaker hoeven we het niet eens meer te hebben.
Hudson... tja, het zal wel, ik heb 't niet gezien en vind 't vast ook niks. Daar zou een prijsje voor Babel ook wel leuk zijn.
Een eindredacteur?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:15 schreef Mainport het volgende:
Mist er nog iets?
Aan de nominaties te zien niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:24 schreef MikeyMo het volgende:
ik vraag me nou af hea, als je nou zo'n oscarpiepel, zit je dan echte en film te kijken en te luisteren en denk je op een gegeven moment, oh dat is wel mooi afgewerkt qua geluid ofzo?
Dankjewel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:26 schreef California het volgende:
[..]
Een eindredacteur?.
The Queen beslaat de korte periode na Diana's dood, niet Elizabeths hele leven. United 93 heeft niet twee nominaties voor Regie, zoals je lijkt te beweren. Je kunt even melden dat Zwartboek ernaast gegrepen heeft, maar verrassender is dat ook Volver niet genomineerd is.
Borat voor Screenplay valt vast ook goed op de FP.
Ook bedankt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef JelleS het volgende:
[..]
Aan de nominaties te zien niet.
Mainport, ik heb nog even Zwartboek erbij gezet. Je kan ook even het anp bericht bekijken, daar staat een reactie van de producent.
Dat is zeker weten de Click van Adam Sandlerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:18 schreef dapluiz het volgende:
Click ? Toch niet adam sandlers click toch ?
Ja.quote:
Vorig jaar werd er deels ook voor Crash gekozen om "de homofilm" niet te laten winnen. Nu is er weinig controverse om te vermijden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij beste film denk ik niet dat ze vorig jaar nog eens willen herhalen, met een dark horse mozaiekfilm als winnaar. Toen was er toch wel wat gemor, dat willen ze nu vermijden.
Denk ik.
Dat is precies wat er vorig jaar is gebeurd, en die won uitendelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
terwijl Whitaker toch meer die bijrolacteur is die toevallig op een goede rol is gebotst.
Ik weet niet of je Whitaker en PSH wel kunt vergelijken qua standing en reputatie. Bij PSH stond half Hollywood "Eindelijk!" te roepen. Ik denk niet dat er veel mensen echt wakker liggen van Whitaker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:27 schreef California het volgende:
Dat is precies wat er vorig jaar is gebeurd, en die won uitendelijk.
Terwijl Whitaker toch al veel langer redelijk bekend (en ik denk gewaardeerd) is dan Hoffman. Die "Eindelijk!" ging over hooguit 10 jaar (weliswaar erg productieve jaren), maar de helft van Whitakers carrière.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet niet of je Whitaker en PSH wel kunt vergelijken qua standing en reputatie. Bij PSH stond half Hollywood "Eindelijk!" te roepen. Ik denk niet dat er veel mensen echt wakker liggen van Whitaker.
Bafta`s moeten nog worden uitgereiktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:38 schreef Ang3l het volgende:The Queen voor de Oscar
maar dan wel beste actrice (Tante helen), want beste film gun in Babel. Aangezien Helen ook de golden globe heeft gewonnen en ik meen ook de BAFTA... dikke kans.
O, dan had ze daar een nominatie danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bafta`s moeten nog worden uitgereikt
Wat ik nog vergeten was, wat ik ook onbegrijpelijk vind is dat United 93 niet is genomineerd voor beste filmquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:33 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Tja,geen Nicholson en Volver.Onbegrijpelijk eigenlijk.Zie nou pas dat The Fountain niet genomineerd is voor Best Original Score.Jammer...
Heb je wel gewone digitale tv? het schijnt nl. zo te zijn dat de uitzending van Film1 voor iedereen gratis te zien is die digitale tv heeft. Je hoeft er geen abonnement op film1 voor te hebbenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:52 schreef Satchmo het volgende:
mooie nominaties!
maar wat ik me afvroeg..
is de uitreiking zelf nergens via live streaming te bekijken?
Heb hier geen film 1 en wil echt weer s net als 'vruuuger' snachts the academy awards gaan kijken..
iemand tips?
Oh ja? Verklaar eens...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb je wel gewone digitale tv? het schijnt nl. zo te zijn dat de uitzending van Film1 voor iedereen gratis te zien is die digitale tv heeft. Je hoeft er geen abonnement op film1 voor te hebben![]()
kijk hier, dit stond op dvd.nlquote:
lees `t hele bericht maarquote:Uitreiking Oscars live bij Film1
Tv uitzending voor ruim 1 miljoen digitale kabelkijkers gratis toegankelijk
Amsterdam, 16 januari 2007– Digitale filmzender Film1 zendt in de nacht van 25 op 26 februari de 79e uitreiking van de Academy Awards® (de Oscars®) live en exclusief uit. Het jaarlijkse hoogtepunt van de internationale filmindustrie is hiermee terug op de Nederlandse tv en vanaf 02.00 uur ’s nachts te zien in een speciale uitzending van Film1.
De uitreiking van de Oscars wordt voor ruim 1 miljoen digitale kabelkijkers gratis toegankelijk gemaakt. Digitale kabelabonnees hoeven zich hiervoor niet apart aan te melden.
Geweldig.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kijk hier, dit stond op dvd.nl
Een persbericht, afkomstig van Film1
http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2523
Een deel uit `t bericht:
[..]
lees `t hele bericht maar
whehequote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:49 schreef Mike het volgende:
Ik ga volgende week meteen digitale tv aanschaffen.![]()
Eensquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:12 schreef Professional het volgende:
Leo als beste hoofdrol in Blood Diamond vind ik totaal ongeloofwaardig. Heb de film woensdag gezien, en ik vond hem in Departed beter.
Eindelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ennio Morricone krijgt dit jaar een Lifetime Achievement award.
Iedereen die Digitale tv neemt idd. Je hoeft niet eens toegang te hebben tot Film1, want die zenden de Oscars ongecodeerd uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:07 schreef Patch het volgende:
iedereen kan het toch kijken?
Je kan bij UPC iig 2 maanden gratis film1 kijken, en daar worden de Oscars uitgezonden...
Maar ik vraag me nog steeds af hoe dat precies in z`n werk gaat. Is die zender die nacht er "opeens"? Zouden we `m niet moeten zoeken ofzo?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Iedereen die Digitale tv neemt idd. Je hoeft niet eens toegang te hebben tot Film1, want die zenden de Oscars ongecodeerd uit.
Ik iig niet, want ik heb vanaf vandaag 2 maanden Film1.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar ik vraag me nog steeds af hoe dat precies in z`n werk gaat. Is die zender die nacht er "opeens"? Zouden we `m niet moeten zoeken ofzo?
Daar wilden m`n ouders al niet aan beginnenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik iig niet, want ik heb vanaf vandaag 2 maanden Film1.
ben benieuwd...quote:Maar volgens mij is 'ie er straks inderdaad 'opeens'.
maar het kost ze toch niks?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:04 schreef Timo20 het volgende:
Daar wilden m`n ouders al niet aan beginnen
Nou, dan kost het 22,95 per maand extra hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:33 schreef Patch het volgende:
[..]
maar het kost ze toch niks?
en na 2 maanden is het weer weg...
tenzij ze de zenders wel leuk vinden, dan moeten ze 2 euro ofzo extra per maand betalen...
nou goed, maar het blijft 2 maanden gratis...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Nou, dan kost het 22,95 per maand extra hoor.
Ja dat moet je ze een proberen aan `t verstand te brengenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:33 schreef Patch het volgende:
[..]
maar het kost ze toch niks?
en na 2 maanden is het weer weg...
tenzij ze de zenders wel leuk vinden, dan moeten ze 2 euro ofzo extra per maand betalen...
ze hebben niks te verliezen volgens mij...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja dat moet je ze een proberen aan `t verstand te brengen
weet ik, maar dat willen ze maar moeilijk geloven...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:53 schreef Patch het volgende:
[..]
ze hebben niks te verliezen volgens mij...
10 dagen lang gratis Film1. Dit is fantastisch.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:40 schreef Love_My_Baby het volgende:
Iedereen die wel een digikastje heeft maar GEEN uitbreidingspakket met Film1 (waar het op uitgezonden wordt) heeft dit jaar geluk:
Film1 - De beste films het eerst op TV
Film1 viert deze maand feest! Om het eenjarig bestaan van Film1 te vieren pakken we in februari extra uit en staan we geheel in het teken van de Oscars®. En alle digitale abonnees kunnen deze maand maar liefst 10 dagen (16 t/m 26 februari) meegenieten! Naast de live en exclusieve uitzending van de uitreiking van de 'Oscars' in de nacht van 25 op 26 februari laten we een groot aantal winnaars en genomineerde films van het afgelopen jaar zien: Crash, King Kong, Walk the Line, Tsotsi en nog vele anderen. Vier met ons mee en geniet ook deze maand van de allerbeste films!
Dus als het goed is zou je vanaf de 16e ineens ook Film1 moeten kunnen kijken. Ik ben heel benieuwd!
Dat is wel heel tofquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:40 schreef Love_My_Baby het volgende:
Iedereen die wel een digikastje heeft maar GEEN uitbreidingspakket met Film1 (waar het op uitgezonden wordt) heeft dit jaar geluk:
Film1 viert deze maand feest! Om het eenjarig bestaan van Film1 te vieren pakken we in februari extra uit en staan we geheel in het teken van de Oscars®. En alle digitale abonnees kunnen deze maand maar liefst 10 dagen (16 t/m 26 februari) meegenieten! Naast de live en exclusieve uitzending van de uitreiking van de 'Oscars' in de nacht van 25 op 26 februari laten we een groot aantal winnaars en genomineerde films van het afgelopen jaar zien: Crash, King Kong, Walk the Line, Tsotsi en nog vele anderen. Vier met ons mee en geniet ook deze maand van de allerbeste films!
Dus als het goed is zou je vanaf de 16e ineens ook Film1 moeten kunnen kijken. Ik ben heel benieuwd!
Bij Digitale TV van @Home is het zo dat via EPG gewoon alle zenders (ook de zenders die je niet kunt ontvangen als je de basispakket hebt gekozen) voorgeprogrammeerd staan. Als ik nu bijvoorbeeld naar Film1 ga, kom ik een zwart scherm tegen met het bericht 'Preview Verlopen'. Maar dat geldt ook voor Sport1 en andere betaalzenders. Op het moment dat Film1 het signaal vrijgeeft, hoef ik dus niets te zoeken, want de zender staat al voorgeprogrammeerd. Maar ik weet niet hoe dat bij Tele 2 is geregeld.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is wel heel tof
Ben dus alleen nog steeds benieuwd hoe dat in z`n werk gaat. Of we `m nog moeten zoeken ofzo. Voor alle duidelijkheid: wij hebben hier digitale tv via Tele2, gewoon een basispakket zonder enige vorm van uitbreiding of extra kanalen
Volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) is dat bij Tele2 niet zo en krijg je tot nu toe alleen de zenders te zien die je nu kunt ontvangen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bij Digitale TV van @Home is het zo dat via EPG gewoon alle zenders (ook de zenders die je niet kunt ontvangen als je de basispakket hebt gekozen) voorgeprogrammeerd staan. Als ik nu bijvoorbeeld naar Film1 ga, kom ik een zwart scherm tegen met het bericht 'Preview Verlopen'. Maar dat geldt ook voor Sport1 en andere betaalzenders. Op het moment dat Film1 het signaal vrijgeeft, hoef ik dus niets te zoeken, want de zender staat al voorgeprogrammeerd. Maar ik weet niet hoe dat bij Tele 2 is geregeld.
Wij hebben digitale tv van UPC met alleen het standaardpakket. We kunnen wel zappen langs al die extra kanalen maar dan staat er alleen in beeld dat die geen ontvangst hebben. Volgens mij moet het dan zo zijn dat je die periode wel naar die zenders kunt kijken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is wel heel tof
Ben dus alleen nog steeds benieuwd hoe dat in z`n werk gaat. Of we `m nog moeten zoeken ofzo. Voor alle duidelijkheid: wij hebben hier digitale tv via Tele2, gewoon een basispakket zonder enige vorm van uitbreiding of extra kanalen
Dat zou ik niet weten uit mn hoofd, kan het thuis wel even nakijken...Kan je het niet op de site vinden?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:17 schreef Lefkos het volgende:
Zitten hier ook mensen met een basis digi pakket bij andere providers zoals bv UPC?
Zo ja, wat kost een digi basis pakket bij hun dan?
Ik betaal bij @home 8,95 en meen dat UPC vrij duur is met hun basis digi pakket, maar misschien hebben ze dat ondertussen al gewijzigd.
O ja, duh!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:52 schreef Love_My_Baby het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten uit mn hoofd, kan het thuis wel even nakijken...Kan je het niet op de site vinden?
Ik ben er heel blij meequote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:40 schreef Love_My_Baby het volgende:
Ah bedankt, ik was het vergeten.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Als opwarmertje vanavond om 22:00 de BAFTA Awards op BBC 1.
Het is niet voor niets genomineerd in die categorie. Maar die beelden kwamen zo overdonderend over in de bioscoopzaal en daar moet je de cinematographeurs toch echt een pluim voor geven.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:30 schreef Sokolsky het volgende:
United 93 toch niet voor cinematography AK? Voor editing, daar vind ik 't wel een kanshebber.
zat niet in de zaal hequote:Op zondag 11 februari 2007 22:41 schreef Hapertje het volgende:
Jack Nicholson heeft verloren... nou ja!
Alan Arkin toch ook niet.quote:
Zegt iemand die vind dat Cars moet winnen.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:51 schreef Hapertje het volgende:
BAH... LMS is echt overrated!
Over The Hedge!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Belachelijk trouwens dat Happy Feet is genomineerd en Over The Hedge niet.
niet orgineel ?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:53 schreef Hapertje het volgende:
LMS is gewoon NIET orgineel, sorry!
Brits.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is het met de awardmensen en die Happy Feet-adoratie...die film was niet eens goed.
Doe ff normaal wil je!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:54 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, jij vindt LMS niet origineel. Dat mag jij best vinden, maar val ons er niet mee lastig.
Hier geen verrassende winnaar trouwens. Kan Gervais niet nog een paar awards uitreiken?
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ook prachtig dat er geen reclame-onderbrekingen zijn, zo zouden alle awardshows moeten zijn.
Dit is geen reclame-onderbreking, het is een nieuws-onderbreking. Op de BBC's wordt überhaupt geen reclame uitgezonden behalve promo's voor eigen programma's.quote:
Geloof me maar. Little Miss Sunshine is verre van Brits. Niet eens een heel klein beetje.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:01 schreef Hapertje het volgende:
Oh.. LMS is brits... kijk, dat verklaart alles!
Australisch, dacht ik. Flushed Away is Brits.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:55 schreef Sokolsky het volgende:
Brits.
Ik heb wel genoten van Flushed Away hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:03 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, ik lette even niet op, dacht ook dat Flushed Away gewonnen had.
Ach, wat kan mij die animatie ook bommen.
Dat zijn ook voor mij de 2 beste films van het jaar.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn winnaars van vanavond Pan's Labyrinth en United 93
Bron ANPquote:Oscars rechtstreeks op Nederlandse televisie
AMSTERDAM (ANP) - De uitreiking van de Oscars is in de nacht van zondag 25 op maandag 26 februari rechtstreeks te volgen op Film1, ook voor niet-abonnees. Alle digitale kabel- en satellietkijkers kunnen de show volgen. Dit ter ere van het eenjarig bestaan van de filmzender, aldus Film1 maandag.
De uitzending van de 79ste editie van de Academy Awards, zoals de filmprijzen officieel heten, begint met een vooruitblik van filmkenner René Mioch. Vanaf 02.00 uur is de aankomst van de genomineerden en gasten te zien. Van 02.30 tot 05.00 uur presenteert actrice Ellen DeGeneres de uitreiking. In de pauzes en na afloop geven Mioch en een aantal Nederlandse sterren in Hollywood commentaar.
quote:Uitreiking van de Oscars 26 februari live en exclusief op Film1
- gratis te zien voor twee miljoen digitale kabel- en satellietkijkers -
In de nacht van zondag 25 op maandag 26 februari doet Film1 exclusief en live verslag van de 79ste editie van de Academy Awards. De uitzending begint met René Mioch die in Hollywood met Nederlandse sterren vooruitblikt. Vanaf 2.00 uur is de aankomst van de genomineerden en gasten in The Red Carpet Show. Aansluitend, van 2.30 tot 5.00 uur, presenteert Ellen DeGeneres de uitreiking van de Oscars in het Kodak Theater. In de breaks en na afloop geven René Mioch en zijn gasten commentaar.
Bij de hoofdrolspelers is Forest Whitaker favoriet. Hij neemt het op tegen Leonardo DiCaprio, Ryan Gosling, Peter O'Toole en Will Smith. Bij de hoofdrolspeelsters heeft BAFTA-winnares Helen Mirren concurrentie van Penélope Cruz, Judi Dench, Meryl Streep en Kate Winslet. Bij de regisseurs gaat het tussen Clint Eastwood, Stephen Frears, Paul Greengrass, Alejandro González Iñárritu en Martin Scorsese. En de Academy Award voor beste film gaat naar Babel, The Departed, Letters from Iwo Jima, Little Miss Sunshine of The Queen.
Wie de 31 prestigieuze Oscars krijgen uitgereikt is in de nacht van 25 op 26 februari live te volgen op Film1. Niet alleen voor abonnees van Nederlands belangrijkste digitale filmzender, maar voor alle digitale kabel- en satellietkijkers. Omdat Film1 een jaar bestaat, is de filmzender voor hen gratis te ontvangen. Als opmaat naar de uitreiking van de 79ste Academy Awards zendt Film1 in februari vele films uit die vorig jaar nominaties en prijzen kregen. Een kleine greep: Crash, The Constant Gardener, King Kong, March of the Penguins, Paradise Now, Tsotsi en Walk the Line.
Is ook via satteliet te bekijken, en als je dat ook niet hebt, heb je geen recht om te zeuren.quote:
Dat is ook precies wat ze doen. Maar dan heb je nog digitale tv nodig, want Film1 is alleen maar digitaal te krijgen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:38 schreef SunChaser het volgende:
Ze kunnen bij film1 toch gewoon dat kanaal ongecodeerd opengooien
Hoeren zijn tquote:Op maandag 12 februari 2007 19:02 schreef Mike het volgende:
want Film1 is alleen maar digitaal te krijgen.
Het is zelfs gratis, dat digitale tv (althans, hier bij Casema). Je gaat pas extra betalen als je extra zenders wil hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef Hapertje het volgende:
Of wees niet zo zuinig en betaal 8,95 per maand! Misshien kan je wel een proefabonnementje eruit krijgen!
quote:Geachte heer Ritzen,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Film1 en Sport1 worden in de periode van 16-02 tot en met 26-02 gratis uitgezonden door de provider @Home. Helaas zult u dus geen gebruik kunnen maken van deze actie. Het is een initiatief van @Home en Tele2 staat hier buiten.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Tele2
Voor meer informatie over onze diensten en antwoord op veelgestelde vragen kunt u ook terecht op onze online klantenservice op www.tele2.nl/klantenservice
Heeft u naar aanleiding van deze mail toch nog vragen?
Onze Klantenservice is per e-mail 24 uur per dag bereikbaar via het contactformulier op www.tele2.nl/contactformulier en telefonisch 7 dagen per week van 8:00-22:00 uur op 0900-2411602.
Neequote:
[size=80]quote:
dat hebben z'n ouders gedaan denk ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[size=80][/size]
Waarom heb je dan ook voor Tele2 gekozen?![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat hebben z'n ouders gedaan denk ik![]()
Je woont niet toevallig in de buurt he?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit nog te dubben over of ik het op Pro Sieben óf op Film1 ga kijken. Wat een luxe.
Is te doen: een half uurtje van hier ongeveerquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Als je Roermond in de buurt vindt?
quote:
quote:
Dat zal misschien nog wel duren tot vlak voor de uitreikingquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor, maar kan er geen apart topic komen voor de Oscaruitzending? Ik klik steeds dit draadje aan in de hoop dat iemand iets zinnigs over de awards zelf te melden heeft, maar helaas...
De uitzending is toch nog niet bezig? Die topics komen er dan vanzelfquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor, maar kan er geen apart topic komen voor de Oscaruitzending? Ik klik steeds dit draadje aan in de hoop dat iemand iets zinnigs over de awards zelf te melden heeft, maar helaas...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor, maar kan er geen apart topic komen voor de Oscaruitzending?
Ik klik steeds dit draadje aan in de hoop dat iemand iets zinnigs over de awards zelf te
melden heeft, maar helaas...
The Academy awards zijn de Oscars en wat voor jou niet zinnig is, is voor een ander misschien wel weer handig om te weten, als je al moe word van 1 of 2 keer extra klikken dan raad ik je aan om 2 a 3 keer in de week naar een sportschool te gaan om wat extra conditie te kweken voor al dat "zware" werkquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:55 schreef Lefkos het volgende:
The Academy awards zijn de Oscars en wat voor jou niet zinnig is, is voor een ander misschien wel weer handig om te weten, als je al moe word van 1 of 2 keer extra klikken dan raad ik je aan om 2 a 3 keer in de week naar een sportschool te gaan om wat extra conditie te kweken voor al dat "zware" werk![]()
Volgens de gids die ik van Film1 kreeg, kunnen we vanavond kijken naar filmpjes en/of sport.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Het signaal van Film1 is nog niet vrijgegeven.
Ik hoop dat dit sarcasme is?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef sanni het volgende:
[..]ook ff mugge...jeweetwel.. Academy Awards is het programma waar de
beeldjes genaamd Oscar worden uitgereikt.![]()
Baarlijke nonsens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef sanni het volgende:
[..]ook ff mugge...jeweetwel.. Academy Awards is het programma waar de
beeldjes genaamd Oscar worden uitgereikt.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Film1 kan me de pot op...op verschillende andere fora (TV Home forum, DVD.nl, Satteliet forum) zijn ze ook flink over de zeik over dat Film1 ineens op het laatste moment hun belofte niet zijn nagekomen.
Eerst ons lekker maken met GROTE LETTERS dat we 10 dagen gratis Film1 zouden krijgen, zelfs een speciale gids thuisgestuurd gekregen, en op de dag zelf aankondigen dat het niet doorgaat. Film1...ik hoop dat jullie een beetje naar de feedback luisteren, maar jullie kunnen erop rekenen dat jullie hier heel wat potentiële abbonees mee hebben verloren.
V.quote:Oscars toch niet rechtstreeks op televisie
AMSTERDAM (ANP) - De uitreiking van de Oscars is toch niet rechtstreeks op televisie te volgen voor de nederlandse tv-kijker. De commerciële filmzender Film1 (vroeger canal Plus) maakte vrijdag bekend een aangekondigde tiendaagse gratis kijkperiode voor digitale tv-abonnees in te trekken.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:43 schreef Verbal het volgende:
Moot point beste mensen, dit verscheen twee minuten geleden op het ANP:
[..]
V.
Het afbreken van de actie op zich met de reden die ze hebben aangegeven vind ik niet eens zo erg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heb zelft geen digitale tv. Maar wat een eikels bij Film 1.
Ze vergeten bij Film1 dat hun actie ook indirect schade berokkent aan de kabelmaatschappijen @Home, Multikabel, UPC etc. die deze actie even hard van de daken schreeuwden. Deze arme kabelmaatschappijen die geen schuld treffen, zullen nu ongetwijfeld overspoeld worden met boze bellers, mailtjes etc.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:02 schreef Lefkos het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik bracht het bericht om 13.10 al, dus ANP loopt weer eens achter de feiten aan.![]()
Maar kan je nu eisen dat je alsnog de "beloofde" gratis filmdagen wil hebben?
Staat met grote letters op de voorkant van hun gids, dus kom maar op met die gratis filmdagen.![]()
Ben je nog in Schagen dit weekend, ik heb m nog niet gezien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:07 schreef MikeyMo het volgende:
ik zit nu ook allemaal van die genomineerde films te kijk a la sunchaser... Nu bezig met Pan's labyrinth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |