abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:29:51 #66
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_45600349
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:24 schreef MikeyMo het volgende:
ik vraag me nou af hea, als je nou zo'n oscarpiepel, zit je dan echte en film te kijken en te luisteren en denk je op een gegeven moment, oh dat is wel mooi afgewerkt qua geluid ofzo?
Aan de nominaties te zien niet.

Mainport, ik heb nog even Zwartboek erbij gezet. Je kan ook even het anp bericht bekijken, daar staat een reactie van de producent.
pi_45600409
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:26 schreef California het volgende:

[..]

Een eindredacteur? .
The Queen beslaat de korte periode na Diana's dood, niet Elizabeths hele leven. United 93 heeft niet twee nominaties voor Regie, zoals je lijkt te beweren . Je kunt even melden dat Zwartboek ernaast gegrepen heeft, maar verrassender is dat ook Volver niet genomineerd is.
Borat voor Screenplay valt vast ook goed op de FP.
Dankjewel.
Graag op anoniem
pi_45600510
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef JelleS het volgende:

[..]

Aan de nominaties te zien niet.

Mainport, ik heb nog even Zwartboek erbij gezet. Je kan ook even het anp bericht bekijken, daar staat een reactie van de producent.
Ook bedankt.
Graag op anoniem
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:43:15 #70
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_45600827
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:18 schreef dapluiz het volgende:
Click ? Toch niet adam sandlers click toch ?
Dat is zeker weten de Click van Adam Sandler
Moet het opnemen tegen niet echt vergelijkbare films Pan's Labyrint en Apocalypto.

Verder denk ik dat de oscars allemaal verdeeld worden en dat niemand er meer dan 3 naar huis gaat nemen. Het zou leuk zijn als Peter O'Toole wint, maar dat zeg ik eigenlijk alleen omdat Lawrence of Arabia mijn favoriete film is....
Find hungry samurai...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:45:37 #71
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_45600927
Niet zo heel verrassend dat Dreamgirls niet is genomineerd voor beste film, 4 van de 8 nominaties zjn voor muziek en geluid, en 2 voor best bijrol. En volgens mij zijn dit nu niet de sleutel ingredienten voor een geweldige film.

Vind de nominaties bij de hoofdrol acteurs wel verrassend. DiCaprio wle voor BD en niet voor The Departed, En Ryan Gosling en Will Smith had ik daar niet verwacht.
De enige die ik in alle nominaties echt mis is Jack Nickleson voor zijn rol in the departed...
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_45601363
Het zou me niet eens verbazen als opeens Letters er met beste film vandoor gaat
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper
Mijn reviews
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:03:00 #73
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_45601550
Toch denk ik dat er één van die erg voorspelbare awards verrassend naar iemand anders zal gaan en ik denk dan vooral aan acteur. Ik heb het gevoel dat Whitaker niet zo sterk in zijn schoenen staat als iedereen vermoedt, dat daar niet zo veel nodig is om voor een stuntje te zorgen.

Mirren, Hudson en Scorsese lijken me zekerder, bijrol zal ook wel voor Murphy zijn aangezien Nicholson er toch niet bij is, bij film ga ik voor een klassiek Clint-Marty duel met LMS als outsider.

Babel had bij de Globes ook de meeste nominaties en won alleen film en die zie ik ze nu niet winnen, dus dat zou wel eens de grote verliezer kunnen worden, al hebben ze wel een serieuze kans bij Original Score. Bij screenplay wordt het afwachten wat de Writers Guild of America doet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:04:23 #74
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_45601598
In Best Picture verbaast niks me op dit moment, ik denk dat ze allemaal kans maken. (D.w.z. er is voor elke film een scenario te verzinnen waarin hij zou winnen.)
Dat is nog de spannendste race voorlopig. En dat blijft misschien wel zo tot ze de envelop openmaken, en is er niet zoals soms aan de andere winnaars iets af te leiden.

Ik denk ook dat Whitaker minder stevig staat dan de andere "sure things", maar ik zag DiCaprio als zijn voornaamste tegenstander. Nu die er ineens voor een andere film staat, weet ik even niet wat ik ervan moet maken.
The short weekend begins with longing...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:11:15 #75
67640 SaintOfKillers
pi_45601849
Bij beste film denk ik niet dat ze vorig jaar nog eens willen herhalen, met een dark horse mozaiekfilm als winnaar. Toen was er toch wel wat gemor, dat willen ze nu vermijden.

Denk ik.

Als alle Departed - DiCaprio fans nu overstappen naar Blood Diamond - DiCaprio zou dat natuurlijk wel een impact kunnen hebben. DiCaprio is ook een prettyboy die zichzelf heeft omgevormd tot een sterk en vrij geliefd acteur (uiteraard was hij altijd al sterk, maar dit terzijde), terwijl Whitaker toch meer die bijrolacteur is die toevallig op een goede rol is gebotst.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_45602175
ik heb Departed nog niet gezien, maar in Blood Diamond zet meneertje DiCaprio een top prestatie neer.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 januari 2007 @ 17:23:26 #77
862 Arcee
Look closer
pi_45602246
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef Bayswater het volgende:
Kate Winslet
Ja.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:27:15 #78
30408 California
pi_45602378
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij beste film denk ik niet dat ze vorig jaar nog eens willen herhalen, met een dark horse mozaiekfilm als winnaar. Toen was er toch wel wat gemor, dat willen ze nu vermijden.

Denk ik.
Vorig jaar werd er deels ook voor Crash gekozen om "de homofilm" niet te laten winnen. Nu is er weinig controverse om te vermijden.
En daarnaast, er is geen echte dark horse dit jaar, volgens mij. Dit zijn vijf ongeveer gelijkwaardige contenders, zelfs met U93 in plaats van een van deze vijf had ik dat gevoel nog gehad.
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
terwijl Whitaker toch meer die bijrolacteur is die toevallig op een goede rol is gebotst.
Dat is precies wat er vorig jaar is gebeurd, en die won uitendelijk .
pi_45602414
Zitten toch een aantal leuke verrassingen tussen.
I love the smell of wet grass in the morning.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:36:59 #80
67640 SaintOfKillers
pi_45602669
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:27 schreef California het volgende:
Dat is precies wat er vorig jaar is gebeurd, en die won uitendelijk .
Ik weet niet of je Whitaker en PSH wel kunt vergelijken qua standing en reputatie. Bij PSH stond half Hollywood "Eindelijk!" te roepen. Ik denk niet dat er veel mensen echt wakker liggen van Whitaker.
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 17:47:18 #81
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_45603043
Ik denk dat ik DiCaprio in Blood Diamond beter vind dan in The Departed. Ik kan 'm alleen niet vergelijken met de andere genomineerden, want die heb ik allemaal niet gezien.
Sheridana +1
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:50:23 #82
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_45603155
Ik ben allang blij dat Ryan Gosling en Jackie Earle Haley genomineerd zijn.Mark Wahlberg,daar snap ik nou weer niet zoveel van.

Van mij mag Letters From Iwo Jima in ieder geval winnen
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:54:09 #83
30408 California
pi_45603299
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet niet of je Whitaker en PSH wel kunt vergelijken qua standing en reputatie. Bij PSH stond half Hollywood "Eindelijk!" te roepen. Ik denk niet dat er veel mensen echt wakker liggen van Whitaker.
Terwijl Whitaker toch al veel langer redelijk bekend (en ik denk gewaardeerd) is dan Hoffman. Die "Eindelijk!" ging over hooguit 10 jaar (weliswaar erg productieve jaren), maar de helft van Whitakers carrière.
En hij speelde zijn enige echte hoofdrol onder regie van Eastwood, zou dat uitmaken? .

Ik ben erg benieuwd naar Notes on a Scandal, volgens mij had Dench zonder de Mirren-hegemonie goede kans gemaakt. En Blanchett .
pi_45605452
Ik ben uitermate tevreden met de nominaties dit keer. Al mis ik wel Volver en Leonardo voor The Departed! Hoop dat The Departed naar huis gaat als beste film en dat de song voor Cars de oscar wint! Ik zal binnenkort alle 'winnaars' proberen te voorspellen
Nothing takes the past away like the future!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:52:21 #85
67640 SaintOfKillers
pi_45612873
Geen enkele van de 5 beste mannelijke acteerprestaties komt uit één van de 5 beste films. Dat is heel lang geleden. Namelijk van de allereerste oscaruitreiking.

Het grotendeels negeren van United 93 valt verder misschien te verklaren door de enorm uitgebreide promotiecampagnes die werden gevoerd door vooral Little Miss Sunshine, Babel en Dreamgirls. Dreamgirls had sowieso zijn eigen hype, maar LMS was al vrij "oud" en "klein", dus die moest even terug onder de aandacht worden gebracht. Babel had niet de positiefste kritieken en deed het aan de box-office ook gewoon slecht, dus ook daar was de nodige agressiviteit vereist. Begint Crash-esque proporties aan te nemen.

De kansen van Iwo Jima, LMS en The Departed voor beste film lijken statistisch gezien vrij klein, het is al van 1952 geleden dat een film met minder dan 6 nominaties (in totaal) Best Picture wist te winnen. De laatste met 6 die daar in slaagde was..... Crash.

Vreemd dat de enige acteerprestatie uit The Departed die goed genoeg werd geacht die van Wahlberg was. Ik kan er zo 5 noemen die ik beter vond, maar dat is dan weer niet relevant. En Arkin wordt genoemd als grootste bedreiging voor Murphy, terwijl Carell in dezelfde film al beter was.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:01:36 #86
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_45613243
Mijn gokjes

Best Motion Picture of the Year
Babel: Alejandro González Iñárritu, Steve Golin, Jon Kilik
The Departed: Graham King
Letters from Iwo Jima: TBA
Little Miss Sunshine: TBA
The Queen: Andy Harries, Christine Langan, Tracey Seaward

Best Performance by an Actor in a Leading Role
Leonardo DiCaprio for Blood Diamond
Ryan Gosling for Half Nelson
Peter O'Toole for Venus
Will Smith for The Pursuit of Happyness
Forest Whitaker for The Last King of Scotland

Best Performance by an Actress in a Leading Role
Penélope Cruz for Volver
Judi Dench for Notes on a Scandal
Helen Mirren for The Queen
Meryl Streep for The Devil Wears Prada
Kate Winslet for Little Children

Best Performance by an Actor in a Supporting Role
Alan Arkin for Little Miss Sunshine
Jackie Earle Haley for Little Children
Djimon Hounsou for Blood Diamond
Eddie Murphy for Dreamgirls
Mark Wahlberg for The Departed

Best Performance by an Actress in a Supporting Role
Adriana Barraza for Babel
Cate Blanchett for Notes on a Scandal
Abigail Breslin for Little Miss Sunshine
Jennifer Hudson for Dreamgirls
Rinko Kikuchi for Babel

Best Achievement in Directing
Clint Eastwood for Letters from Iwo Jima
Stephen Frears for The Queen
Paul Greengrass for United 93
Alejandro González Iñárritu for Babel
Martin Scorsese for The Departed

Best Writing, Screenplay Written Directly for the Screen
Babel: Guillermo Arriaga
Letters from Iwo Jima: Iris Yamashita
Little Miss Sunshine: Michael Arndt
Laberinto del Fauno, El: Guillermo del Toro
The Queen: Peter Morgan

Best Writing, Screenplay Based on Material Previously Produced or Published
Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan: Sacha Baron Cohen, Anthony Hines, Peter Baynham, Dan Mazer, Todd Phillips
Children of Men: Alfonso Cuarón, Timothy J. Sexton, David Arata, Mark Fergus, Hawk Ostby
The Departed: William Monahan
Little Children: Todd Field, Tom Perrotta
Notes on a Scandal: Patrick Marber

Best Achievement in Cinematography
The Black Dahlia: Vilmos Zsigmond
Children of Men: Emmanuel Lubezki
The Illusionist: Dick Pope
Laberinto del Fauno, El: Guillermo Navarro
The Prestige: Wally Pfister

Best Achievement in Editing
Babel: Douglas Crise, Stephen Mirrione
Blood Diamond: Richard Chew, Steven Rosenblum
Children of Men: Alfonso Cuarón, Alex Rodríguez
The Departed: Thelma Schoonmaker
United 93: Clare Douglas, Richard Pearson, Christopher Rouse

Best Achievement in Art Direction
Dreamgirls
The Good Shepherd
Laberinto del Fauno, El
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
The Prestige

Best Achievement in Costume Design
Man cheng jin dai huang jin jia: Chung Man Yee
The Devil Wears Prada: Patricia Field
Dreamgirls: Sharen Davis
Marie Antoinette: Milena Canonero
The Queen: Consolata Boyle

Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Score
Babel: Gustavo Santaolalla
Notes on a Scandal: Philip Glass
The Queen: Alexandre Desplat

Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Score
Babel: Gustavo Santaolalla
The Good German: Thomas Newman
Notes on a Scandal: Philip Glass
Laberinto del Fauno, El: Javier Navarrete
The Queen: Alexandre Desplat

Best Achievement in Makeup
Apocalypto
Click
Laberinto del Fauno, El

Best Achievement in Sound
Apocalypto: TBA
Blood Diamond: TBA
Dreamgirls: TBA
Flags of Our Fathers: TBA
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest: Paul Massey, Christopher Boyes, Lee Orloff

Best Achievement in Sound Editing
Apocalypto: TBA
Blood Diamond: TBA
Flags of Our Fathers: TBA
Letters from Iwo Jima: TBA
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest: Christopher Boyes, George Watters II

Best Achievement in Visual Effects
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest: John Knoll, Hal T. Hickel, Charles Gibson, Allen Hall
Poseidon: TBA
Superman Returns: Mark Stetson, Richard R. Hoover, Neil Corbould, Jon Thum

Best Animated Feature Film of the Year
Cars
Happy Feet
Monster House

Best Foreign Language Film of the Year
Efter brylluppet (Denmark)
Indigènes (Algeria)
Laberinto del Fauno, El (Mexico)
Leben der Anderen, Das (Germany)
Water (Canada)

Best Documentary, Features
Deliver Us from Evil
An Inconvenient Truth
Iraq in Fragments
Jesus Camp
My Country My Country

Opvallend: geen Jack Nicholson en geen Volver voor beste buitenlandse film
En let maar op: uitgerekend voor een remake wint Scorsese z`n eerste Oscar...

[ Bericht 0% gewijzigd door Timo20 op 23-01-2007 22:11:40 ]
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:08:46 #87
67640 SaintOfKillers
pi_45613523
Er was ooit nog eens zo'n torenhoge Best Foreign Language-favoriet die ook voor een hoop andere prijzen mocht meedoen. Amélie. Uiteindelijk won die helemaal niets, ook niet BFL.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:13:50 #88
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_45613722
Als er één man een oscar verdient dan is het wel Guillermo Arriaga (naast Scorsese natuurlijk),
keer op keer levert hij een topscript af. Denk namelijk ook aan the Burials. MAar ook in die categorie is nog weinig zeker.
Find hungry samurai...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:38:43 #89
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_45614722
The Queen voor de Oscar maar dan wel beste actrice (Tante helen), want beste film gun in Babel. Aangezien Helen ook de golden globe heeft gewonnen en ik meen ook de BAFTA... dikke kans.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:49:44 #90
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_45615162
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:38 schreef Ang3l het volgende:
The Queen voor de Oscar maar dan wel beste actrice (Tante helen), want beste film gun in Babel. Aangezien Helen ook de golden globe heeft gewonnen en ik meen ook de BAFTA... dikke kans.
Bafta`s moeten nog worden uitgereikt
  dinsdag 23 januari 2007 @ 23:37:19 #91
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_45617102
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:49 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Bafta`s moeten nog worden uitgereikt
O, dan had ze daar een nominatie dan
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 24 januari 2007 @ 00:33:48 #92
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_45618840
Tja,geen Nicholson en Volver.Onbegrijpelijk eigenlijk.Zie nou pas dat The Fountain niet genomineerd is voor Best Original Score.Jammer...
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:12:14 #93
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_45639088
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 00:33 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Tja,geen Nicholson en Volver.Onbegrijpelijk eigenlijk.Zie nou pas dat The Fountain niet genomineerd is voor Best Original Score.Jammer...
Wat ik nog vergeten was, wat ik ook onbegrijpelijk vind is dat United 93 niet is genomineerd voor beste film
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:52:13 #94
77646 Satchmo
Ge hebt t of ge hebt t nie he!
pi_45683130
mooie nominaties!

maar wat ik me afvroeg..
is de uitreiking zelf nergens via live streaming te bekijken?
Heb hier geen film 1 en wil echt weer s net als 'vruuuger' snachts the academy awards gaan kijken..

iemand tips?
MAAR EEN KOE IS GEEN.............
  vrijdag 26 januari 2007 @ 20:17:13 #95
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_45706390
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:52 schreef Satchmo het volgende:
mooie nominaties!

maar wat ik me afvroeg..
is de uitreiking zelf nergens via live streaming te bekijken?
Heb hier geen film 1 en wil echt weer s net als 'vruuuger' snachts the academy awards gaan kijken..

iemand tips?
Heb je wel gewone digitale tv? het schijnt nl. zo te zijn dat de uitzending van Film1 voor iedereen gratis te zien is die digitale tv heeft. Je hoeft er geen abonnement op film1 voor te hebben
pi_45706497
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 20:17 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Heb je wel gewone digitale tv? het schijnt nl. zo te zijn dat de uitzending van Film1 voor iedereen gratis te zien is die digitale tv heeft. Je hoeft er geen abonnement op film1 voor te hebben
Oh ja? Verklaar eens...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 20:34:50 #97
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_45706996
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 20:20 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Oh ja? Verklaar eens...
kijk hier, dit stond op dvd.nl
Een persbericht, afkomstig van Film1
http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2523

Een deel uit `t bericht:
quote:
Uitreiking Oscars live bij Film1

Tv uitzending voor ruim 1 miljoen digitale kabelkijkers gratis toegankelijk

Amsterdam, 16 januari 2007– Digitale filmzender Film1 zendt in de nacht van 25 op 26 februari de 79e uitreiking van de Academy Awards® (de Oscars®) live en exclusief uit. Het jaarlijkse hoogtepunt van de internationale filmindustrie is hiermee terug op de Nederlandse tv en vanaf 02.00 uur ’s nachts te zien in een speciale uitzending van Film1.

De uitreiking van de Oscars wordt voor ruim 1 miljoen digitale kabelkijkers gratis toegankelijk gemaakt. Digitale kabelabonnees hoeven zich hiervoor niet apart aan te melden.
lees `t hele bericht maar
pi_45707190
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 20:34 schreef Timo20 het volgende:

[..]

kijk hier, dit stond op dvd.nl
Een persbericht, afkomstig van Film1
http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2523

Een deel uit `t bericht:
[..]

lees `t hele bericht maar
Geweldig.
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 20:49:53 #99
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_45707441
Ik ga volgende week meteen digitale tv aanschaffen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 20:56:49 #100
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_45707668
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 20:49 schreef Mike het volgende:
Ik ga volgende week meteen digitale tv aanschaffen.
whehe
nou weet ik alleen niet hoe dat precies in z`n werk gaat. Als je `m dan die nacht aanzet of de zender er opeens gewoon is of dat je `m nog moet zoeken ofzo...
Iemand die dat toevallig weet?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 21:12:12 #101
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_45708183
Denk dat Scorsese eindelijk zijn felbegeerde Oscar krijgt. Na al die geweldige films van hem, waar je je soms bij afvroeg hoe kon die dat verliezen, moet het nu toch wel een keer raak zijn.

Leo als beste hoofdrol in Blood Diamond vind ik totaal ongeloofwaardig. Heb de film woensdag gezien, en ik vond hem in Departed beter. Zal misschien wel een optelsom zijn van die 2 rollen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 21:13:01 #102
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_45708207
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:12 schreef Professional het volgende:

Leo als beste hoofdrol in Blood Diamond vind ik totaal ongeloofwaardig. Heb de film woensdag gezien, en ik vond hem in Departed beter.
Eens
  zondag 28 januari 2007 @ 15:17:07 #103
77646 Satchmo
Ge hebt t of ge hebt t nie he!
pi_45758159
kan niemand die digitale televisie heeft een exclusieve stream openen ofzo voor de fokkertjes die willen kijken??:P

ik MOET het zien namelijk:P
MAAR EEN KOE IS GEEN.............
  zondag 28 januari 2007 @ 17:42:13 #104
67640 SaintOfKillers
pi_45763851
Ennio Morricone krijgt dit jaar een Lifetime Achievement award.
  maandag 29 januari 2007 @ 22:14:21 #105
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_45807243
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ennio Morricone krijgt dit jaar een Lifetime Achievement award.
Eindelijk
  maandag 29 januari 2007 @ 23:07:24 #106
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_45809590
iedereen kan het toch kijken?
Je kan bij UPC iig 2 maanden gratis film1 kijken, en daar worden de Oscars uitgezonden...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 23:09:50 #107
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_45809710
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:07 schreef Patch het volgende:
iedereen kan het toch kijken?
Je kan bij UPC iig 2 maanden gratis film1 kijken, en daar worden de Oscars uitgezonden...
Iedereen die Digitale tv neemt idd. Je hoeft niet eens toegang te hebben tot Film1, want die zenden de Oscars ongecodeerd uit.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 29 januari 2007 @ 23:16:21 #108
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_45809980
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:09 schreef Mike het volgende:

[..]

Iedereen die Digitale tv neemt idd. Je hoeft niet eens toegang te hebben tot Film1, want die zenden de Oscars ongecodeerd uit.
Maar ik vraag me nog steeds af hoe dat precies in z`n werk gaat. Is die zender die nacht er "opeens"? Zouden we `m niet moeten zoeken ofzo?
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 23:17:10 #109
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_45810011
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:16 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Maar ik vraag me nog steeds af hoe dat precies in z`n werk gaat. Is die zender die nacht er "opeens"? Zouden we `m niet moeten zoeken ofzo?
Ik iig niet, want ik heb vanaf vandaag 2 maanden Film1.

Maar volgens mij is 'ie er straks inderdaad 'opeens'.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 00:04:04 #110
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_45811654
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:17 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik iig niet, want ik heb vanaf vandaag 2 maanden Film1.
Daar wilden m`n ouders al niet aan beginnen
quote:
Maar volgens mij is 'ie er straks inderdaad 'opeens'.
ben benieuwd...
  dinsdag 30 januari 2007 @ 07:33:29 #111
22457 Patch
pi_45815193
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:04 schreef Timo20 het volgende:

Daar wilden m`n ouders al niet aan beginnen
maar het kost ze toch niks?
en na 2 maanden is het weer weg...
tenzij ze de zenders wel leuk vinden, dan moeten ze 2 euro ofzo extra per maand betalen...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  Moderator dinsdag 30 januari 2007 @ 09:18:10 #112
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_45816100
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 07:33 schreef Patch het volgende:

[..]

tenzij ze de zenders wel leuk vinden, dan moeten ze 2 euro ofzo extra per maand betalen...
Nou, dan kost het 22,95 per maand extra hoor.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:49:46 #113
22457 Patch
pi_45816631
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:18 schreef Mike het volgende:

[..]

Nou, dan kost het 22,95 per maand extra hoor.
nou goed, maar het blijft 2 maanden gratis...
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:35:25 #114
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_45840821
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 07:33 schreef Patch het volgende:

[..]

Ja dat moet je ze een proberen aan `t verstand te brengen
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:53:28 #115
22457 Patch
pi_45841637
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:35 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Ja dat moet je ze een proberen aan `t verstand te brengen
ze hebben niks te verliezen volgens mij...
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:21:22 #116
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_45866300
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:53 schreef Patch het volgende:

[..]

ze hebben niks te verliezen volgens mij...
weet ik, maar dat willen ze maar moeilijk geloven...
ach ja
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:11:29 #117
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_46027884
Heeft iemand toevallig een e-mail adres van Film1?
Kan `t niet vinden op de site
  dinsdag 6 februari 2007 @ 01:23:37 #118
167723 sanni
Acima de seu
pi_46029311
Begrijp ik hieruit dat andermaal de grote open zenders dit film-spektakel weer niet uitzenden?
pi_46029385
Goed plan om tijdelijk digitv te nemen, ik wil de oscars ook zien .

[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2007 01:29:45 ]
pi_46030232
Als je een digi kastje hebt of schotel, dan kun je de Oscars ook live volgen op Prosieben, via dat kanaal kijk ik al jaren naar de Oscars en is geen commentaar of dom gelul tijdens de uitreiking van die show, want bij film 1 loop je de kans dat die dikzak Jac.J.M. Goderie commentaar gaat lopen geven en na 5 min van zijn gelul gaan je oren spontaan bloeden.
Via het digi kastje kun je 2 uur vooraf de rode loper volgen op E!, weet niet meer of E! ook op de schotel zit, heb al een poosje geen schotel meer, maar wel digi kastje.
Hoef je ook niet lid te worden voor 2 mnd van film1, maar hoef je alleen maar lid te worden van digi tv abbo, bij @home is dat 8.95 per mnd en dat is best te doen, hoe duur het bij andere providers is weet ik niet.
I love Fok!...............................for me to poop on!
pi_46048188
Iedereen die wel een digikastje heeft maar GEEN uitbreidingspakket met Film1 (waar het op uitgezonden wordt) heeft dit jaar geluk:

Film1 - De beste films het eerst op TV
Film1 viert deze maand feest! Om het eenjarig bestaan van Film1 te vieren pakken we in februari extra uit en staan we geheel in het teken van de Oscars®. En alle digitale abonnees kunnen deze maand maar liefst 10 dagen (16 t/m 26 februari) meegenieten! Naast de live en exclusieve uitzending van de uitreiking van de 'Oscars' in de nacht van 25 op 26 februari laten we een groot aantal winnaars en genomineerde films van het afgelopen jaar zien: Crash, King Kong, Walk the Line, Tsotsi en nog vele anderen. Vier met ons mee en geniet ook deze maand van de allerbeste films!

Dus als het goed is zou je vanaf de 16e ineens ook Film1 moeten kunnen kijken. Ik ben heel benieuwd!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:04:24 #122
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_46048956
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:40 schreef Love_My_Baby het volgende:
Iedereen die wel een digikastje heeft maar GEEN uitbreidingspakket met Film1 (waar het op uitgezonden wordt) heeft dit jaar geluk:

Film1 viert deze maand feest! Om het eenjarig bestaan van Film1 te vieren pakken we in februari extra uit en staan we geheel in het teken van de Oscars®. En alle digitale abonnees kunnen deze maand maar liefst 10 dagen (16 t/m 26 februari) meegenieten! Naast de live en exclusieve uitzending van de uitreiking van de 'Oscars' in de nacht van 25 op 26 februari laten we een groot aantal winnaars en genomineerde films van het afgelopen jaar zien: Crash, King Kong, Walk the Line, Tsotsi en nog vele anderen. Vier met ons mee en geniet ook deze maand van de allerbeste films!

Dus als het goed is zou je vanaf de 16e ineens ook Film1 moeten kunnen kijken. Ik ben heel benieuwd!
10 dagen lang gratis Film1. Dit is fantastisch.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:44:50 #123
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_46060668
quote:

Dat is wel heel tof
Ben dus alleen nog steeds benieuwd hoe dat in z`n werk gaat. Of we `m nog moeten zoeken ofzo. Voor alle duidelijkheid: wij hebben hier digitale tv via Tele2, gewoon een basispakket zonder enige vorm van uitbreiding of extra kanalen
pi_46061324
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Dat is wel heel tof
Ben dus alleen nog steeds benieuwd hoe dat in z`n werk gaat. Of we `m nog moeten zoeken ofzo. Voor alle duidelijkheid: wij hebben hier digitale tv via Tele2, gewoon een basispakket zonder enige vorm van uitbreiding of extra kanalen
Bij Digitale TV van @Home is het zo dat via EPG gewoon alle zenders (ook de zenders die je niet kunt ontvangen als je de basispakket hebt gekozen) voorgeprogrammeerd staan. Als ik nu bijvoorbeeld naar Film1 ga, kom ik een zwart scherm tegen met het bericht 'Preview Verlopen'. Maar dat geldt ook voor Sport1 en andere betaalzenders. Op het moment dat Film1 het signaal vrijgeeft, hoef ik dus niets te zoeken, want de zender staat al voorgeprogrammeerd. Maar ik weet niet hoe dat bij Tele 2 is geregeld.
  woensdag 7 februari 2007 @ 00:11:53 #125
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_46061531
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Bij Digitale TV van @Home is het zo dat via EPG gewoon alle zenders (ook de zenders die je niet kunt ontvangen als je de basispakket hebt gekozen) voorgeprogrammeerd staan. Als ik nu bijvoorbeeld naar Film1 ga, kom ik een zwart scherm tegen met het bericht 'Preview Verlopen'. Maar dat geldt ook voor Sport1 en andere betaalzenders. Op het moment dat Film1 het signaal vrijgeeft, hoef ik dus niets te zoeken, want de zender staat al voorgeprogrammeerd. Maar ik weet niet hoe dat bij Tele 2 is geregeld.
Volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) is dat bij Tele2 niet zo en krijg je tot nu toe alleen de zenders te zien die je nu kunt ontvangen.
pi_46061677
Zitten hier ook mensen met een basis digi pakket bij andere providers zoals bv UPC?
Zo ja, wat kost een digi basis pakket bij hun dan?
Ik betaal bij @home 8,95 en meen dat UPC vrij duur is met hun basis digi pakket, maar misschien hebben ze dat ondertussen al gewijzigd.
pi_46071321
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Dat is wel heel tof
Wij hebben digitale tv van UPC met alleen het standaardpakket. We kunnen wel zappen langs al die extra kanalen maar dan staat er alleen in beeld dat die geen ontvangst hebben. Volgens mij moet het dan zo zijn dat je die periode wel naar die zenders kunt kijken.
pi_46071378
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 00:17 schreef Lefkos het volgende:
Zitten hier ook mensen met een basis digi pakket bij andere providers zoals bv UPC?
Zo ja, wat kost een digi basis pakket bij hun dan?
Ik betaal bij @home 8,95 en meen dat UPC vrij duur is met hun basis digi pakket, maar misschien hebben ze dat ondertussen al gewijzigd.
Dat zou ik niet weten uit mn hoofd, kan het thuis wel even nakijken...Kan je het niet op de site vinden?
pi_46089436
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:52 schreef Love_My_Baby het volgende:

[..]

Dat zou ik niet weten uit mn hoofd, kan het thuis wel even nakijken...Kan je het niet op de site vinden?
O ja, duh!
Had ik ook kunnen doen, vroeg me dat ineens af toen deze draad aan het lezen was en voor je het weet staat het op Fok
pi_46211759
quote:

Ik ben er heel blij mee
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')